Az egészséggel nem lehet viccelni. Csak egészség legyen, az mindennél fontosabb, még a szerelemnél is. Ezért lehet talán az eggyikleghatásosabb érv egy szakításnál.  Így gondolhatta Bea barátja is, aki a következő meghökkentő, ám jogos kifogással szakított Beával.

A fiú, akivel akkor már 8 hónapja együtt jártam, és majdnem együtt is eltünk ( heti 3 alkalommal aludtam nála) egy napon felhívott telefonon délután három órakor, hogy este talalkoznunk kell. Nekem diplomaosztóm volt este hattól, de előtte felugrottam hozzá. Ekkor közölte velem, hogy szakítani szeretne, mert bár nagyon szerelmes belém, az egészsége kárát látja a kapcsolatunknak. Megkérdeztem, hogy ez megis mit jelent, azt válaszolta, hogy most jött az orvostól aki szerint nyugalomra van szüksége, mert nagyon magas a vérnyomása (26 éves volt akkor), és az ő privát véleménye szerint ezt a vérnyomás emelkedést a velem való kapcsolat okozta, mert mellettem egy pillanat nyugalmat sem lel, ezért most azonnal szakitanunk kell. Szakitottunk azonnali hatállyal.