A férfi, aki minden nőt megszívatott, aki szembe jött. Ráadásul a történeteiben rendre megdugott valakit, de helyesen írni még nem tud. Erkölcsi mérpálcánkkal most hevesen vernénk a fejét, mert ez iszonyú. Elhatárolódásra szólítok fel minden férfi!


3 rövid sztori lenne, amit Lmesélnénk egy nagy szakítás után. Aminek lassan egy éve vége,
nem hánytorgatom a multat. Vége volt a nagy Ő-vel utánna nem csajoztam vagy 3 hónapig,
akkor is csak azért, mert meg próbáltam így felejteni, aztán abból meg próbáltam kiugrani,
és most sikerült beugranom,de lassan vége

Nagy szakítás után a neten egy közösségi oldalon ismerkeddtem meg egy lánnyal, előtte egy
fél hónapig komunikáltunk MSNen...jól nézett ki a képeken és nagyon jókat beszélgettünk.
aztán meg beszéltünk egy személyes találkozót, a margit szigetre (mind ezt csak azért,
hogy nekerüljön pénzbe a dolog) Hát már az első pillanatól kezdve, nem tetszett, de hát
nem minden külső, úgy emlékszem jókat beszéltünk MSNen, így kapott még egy sanszot. Akkor
úgy esett, hogy valahogy hozta formályát, így össze is jöttünk. Közbe folyamatosan mondta,
hogy most mennyire jó velem, meg iylen jó még soha sem volt, de amúgy miylen rossz az
élete. Ez nemnagyon tetszett bevallom. Meg maga a lány s, mert semmi szépet nem tudtam benne
fel fedezni. Vasággyal sem volt több 48 Kg-nál, mintha bulémiás lett volna, beesett szemek.
De főleg a viselkedése volt ami idegesített, ha nem beszéltem hozzá megse szólalt egész nap.
Tudom mert kipróbáltam, 1hónapig húztam a szakítást, mert paráztam hogy öngyilkos lesz,
árulkodó jelek voltak a csuklóján, Aztán össze szedtem minden bátorságomat, és a régi
kapcsolatomra hivatkozva, közöltem vele hogy vége...azóta nem halottam róla, de tudom hogy
él. :)

Ez még össze függ az előző sztorival, tipikus balatoni történet...meghívott egy ismerősöm
balcsira mivel ott dolgozott a nyáron...és aludhatunk nálla...stb. Régen nagyon odavoltam
érte, nagyon jól nézett ki. De úgy, hogy egy éve nem láttam elég nagy meg lepetés ért, mert
kicsit Lhízott. Vége volt a munka idejének átugrottunk Siófokra, ott buliztunk, aztán
vissza érve jött az ötlet, hogy éjszakai fürdőzés. Hozzá teszem nem voltunk szomjasak, és
a ruhák ott is maradtak a barton azzala lendülette...a többit mindenki ki találhatja. Reggel
arra keltem hogy hasogat a fejem...és megláttam tisztán ruha nélkül...felkeltem és lementem
a partra aludni...aztán egésznap sunnyogtam a környéken, aztán este közöltem este, hogy ezt
hanygoljuk...mert távkapcsolat lenne nem működne, és hasonló hazugságok. (IGEN HAZUDTAM...
inkább sértettem volna meg, hogy "este láttam egy bálnát a balatonba?")

Utánna egy jó ideig semmi nem történt, persze felejtenem sem sikerült, ez a sztori egy külön
misét érdemelne.

Munkámból kifolyólag egy szórakoztató egységben kaptam munkát, ahogy volt egy idősebb csaj
(29 éves, én 23) Már az elejétől kezdve a tudtomra adta, hogy tetszem neki (elég látványosan
). Őszintén meg, valva ő sem tetszik, de ennek elennére összejöttem vele...azzal hogy ezt
is ki kell próbálnom. Mint ember nagyon kedvelem, de van olyan dolgok amiket nem tudok,
elviselni, és ő sem tetszett meg idővel...ezért lesz vége...de ennek már őszintén, semmi
csúsztatás.

Összesítve...én vagyok a hibás...hogy olyanokkal össze jövök akik nem tetszenek, de ez mért
van? egy ismerősöm úgy fogalmazott. " ezeket az orromra koppintják a pokolban" ha nem
vállalom be őket. Tudom én vagyok Gyík, de nem bírok szakítani, mert nem akarok senkit se
megbántani. :S