Hányszor lehetünk szerelmesek az életben? A beküldő háromszor volt, a harmadikhoz hozzá is megy, ezért most rituálisan kiírta magából az előző szerelmeit. Az egyiket lázas betegen hagyta el, a másik ezért idegroncsot csinált belőle. Figyelem! Ékezetmentes történet következik, ha jól értem külföldről! (A sortöréseket én újabban kiszedem, de ékezetezés már durva lenne.)

Szevasztok sejj,

hat jo sokat olvasgatom a blogot, es van par jo kis tortenet, meg birom a kommenteket.:)
Nekem van 2 db tortenetem a sok kozul, amit talan erdemes megosztani veletek.

Tortenet 1.

2001 nyara az idopont... 2000 oszetol nem volt sok szerencsem a szerelemben, volt par idiota emberfia akit sikerult magamra tapasztani tisztan ketsegbeesesbol, de azok meg csak sztorit sem ernek. Nade 2001 nyar kozepe, en majdnem 18 o meg 20 (nevezzuk Belanak). Azon a nyaron eppen a helyi kocsmaban dolgoztam eleg sokat mert kellett a le, meg szerettem is, mert mindenkit ismertem. O a szomszed faluban lakott. Regota ismertuk egymast, volt is 1 apro incidensunk azelott, de mivel nagyon fiatal voltam meg, neki nem voltam palya, csak szorakoztunk-incselkedtunk. Igazabol nem is teccett nekem o annyira, de valahogy volt benne 1 kis huncutsag vagy vmi, nem is tom. Mind1 is.

Nah szoval eccercsak elkezdett Bela eleg sokat jarni a kocsmaba ahol dolgoztam, mignem addig fajultak a dolgok, hogy valahogy sikerult osszejonnunk. Jo volt, boldog voltam, vegre egy rendes kapcsolat. 3.5 evet voltunk egyutt, amibol 2 evig en Szegeden o Pecsett eldegelt. Ez elegge lenyomta a pecsetet a kapcsolatra, merthogy en ugyan megszokasbol rajongtam + minden, de o elhidegult. At is jelentkeztem a Pecsi egyetemre h egyutt elhessunk, de akkor mar addig fajult a dolog h mar meg sem fogta a kezem. Nagyon sokszor volt nagykepu az en csaladommal szemben, mindig azt ereztette hogy o tobbet er mint en vagy a csaladom. Nekem elkezdett mozogni a bogarka a fulemben hogy lehet mar nem is szeretem, csak megszoktam. Egyszer szakitottam vele, meg mielott atjelentkeztem volna Pecsre, de utanamjott szegedre es kenytelen kelletlen de visszaengedtem. Meg szenvedtunk 5 honapot ezutan, immaron pecsett. Hat mikor a bogarka elkezdett ficankolni a buksimban, gondoltam ez igy nem mehet tovabb, ki kell deritenem, hogy vajon szeretem-e meg. Jott a szulinapom, o dolgozott aznap ejjel, hat gondoltam elmegyek haverokkal bulizni. Volt 1 haverom akinek teccettem + o is nekem. Persze sikerult csokoloznunk es bizony nem erztem semmifele lelkiismeretfurdalast emiatt. Szoval ez elegge bizonyitotta szamomra h Belaval valo kapcsolatunk vegleg veget kell, hogy erjen. 2 nappal kesobb mentem vissza Pecsre, O 40 fokos lazzal az agyban, hat nem varhattam tovabb, mondtam neki, hogy sajnalom, hogy ebben az allapotban eri a hir, de az en szerelmem elmult az o hidegsege miatt, es en lezarnam ezt a 3.5 evet. Aszonta majd felhiv ha lemegy a laza. Felhivott, mondta h kocsog vagyok h nem vartam meg mig meggyogyul, dehat minek vartam volna? Emellett ugymond kiderult h megcsalt joparszor egy csajjal akit regota ismet es nagyon intenziv szexualis viszonyban voltak azelott. Ki tudja hany masikkal csalt meg... Nem erdekelt a dolog tulzottan, meg nem vagyok 1 armanykodo tipus, szal nemtok semmi egyebet. Mindenesetre o ezutan engem mocskolt mindenkinek a kornyezetemben + hasonlok, en meg eltem eletem vegre nelkule.

Tortenet 2.

Janos eletem szerelme a mai napig. Hosszu eveken keresztul tul eros platoi szerelemben volt reszem iranta. Egyutt jartunk gimibe, de sosem beszeltunk, meg 1 sziat se. Aszittem asse tudja h letezem. Aztan egyutt erettsegiztunk, de nekem akkor mar Bela volt parom. Szegedre mentem egyetemre. Par honapja voltam ott, mikoris varom a villamost, erre valaki uvolti a nevem es szalad felem. Esett a ho, szal abszolut nem tudtam ki az. Hat Janos volt. Futott hozzam tart karokkal nevemet kialltva, jol megolelt + lepuszilt, hogy o hogy orul, hogy lat egy ismeros arcot itt szegeden. sajnos ennyi volt, mert rohant a trolijara. En sokkot kaptam, hogy o tudja a nevem es ezen nyammogtam a kovetkezo par honapig. Amikoris egy este lementunk egy kocsmeszba koleszos szobatarsaimmal, es hat Janosom ott csucsult a sarokban rajzolgatva. Odamentem, hogy hello, meg most jol elkerem a tel szamat, hogy talalkozzunk, mert ugyan en elegge komoly kapcsolatban eltem, de mint baratot szerettem volna ot megkapni. Nem is gondoltam arra h lehet koztunk vmi. Szoval megadta a szamat, meg en is az enyemet, majd honapokig nem hallottam felole. Nehanyszor talalkoztunk es egyutt utaztunk le Pecsre, de semmi extra.
Aztan eljott a masodik evem szegeden amikoris Belaval kezdtek megromlani a dolgok.Ekkor volt h par honapig nem voltunk egyutt. Hat mit ad eg, Janosom felhivott h volna-e kedvem megjelenni az o szulinapi tivornyajan... mondtam neki h siman. Tok jo volt, csupa fiu, jot dumaltunk (leven nekem mindig inkabb fiu barataim voltak, nem szeretem a noket), jol ereztuk magunkat. Aztan nekem haza kellett mennem, mert masnap vizsgaztam. Sajnos nem tudtam tole rendesen elbucsuzni, csak hazamentem. Meg haza sem ertem mar jott is az sms h mennyire orul h ott voltam es h legkozelebb duplan bucsuzkodunk + aztan elkezdodtek a kulonfele incselgos sms-ek. Csudajo volt maga az izgalom, hogy en tetszem a sracnak aki azt sem tudtam h tud rolam.:)) Nehez ezt leirni. Mindenesetre mikor Bela lejott szegedre bekulosdit jaccani nekem eppen Janossal kellett volna talalkoznom aznap este, s igy le kellett mondanom Janost, es felaldozni Bela oltaran.:(( Aztan majdnem 1 evig semmit nem hallottam Janosrol... mignem 3 honappal a Belaval valo vegleges szakitas utan irtam Janosnak 1 sms-t "Hianyzol". Erre visszairt h "Te is nekem". Szoval elkezdtunk ujra egymasba bonyolodni erzelmileg. Kiderult h sokat jar Pecsen, mert vannak ottt baratai, szoval hamarosan talalkoztunk is. A kovetkezo kb 4 honap csodalatos nagy szerelemben telt. Eletemben nem ereztem meg ilyet. Csakhogy Janosomnak volt egy kis lelki problemaja amit o nem tudott felretenni, es folyton elojott es addig fajult mignem elkezdett engem elhajtogatni magatol, aztan visszajott es ujra szeretett, aztan megint elhajtott. Ez ment a kovetkezo 1.5 evben. Kozben en mar a legjobb haverjanak a lakasaban bereltem szobat, szoval ha pecsen jart, mindig talalkoztunk. Sajnos addig fajult mindez mignem sikerult 100szor is onmagam kitennem mindenfele erzelmi megalaztatasnak az iranta erzett szerelem miatt. Folyton bogtem, egy roncs lettem. Aztan vegul 2007 juliusaban ugy dontottem muszaj elmennem vhova messze. Igy kotottem ki ott ahol most vagyok. Az itt toltott 9dik napomon ismertem meg a mostani volegenyem, akivel nagyon nagy a boldogsag vegre. Jovore hazasodunk es mar kutyank is van.:)) Janos meg parszor beprobalkozott mikor meg a volegenyemmel a kapcsolatunk elejen voltunk. Janosnak hianyoztam, vissza akart kapni. Okozott par almatlan ejszakat nekem 2000kmrol is, de vegul a stabil boldogsag mellett dontottem, es sikerult osszehajtanom es betennem egy kis fiokba a Janos irant erzett dolgokat, es immaron ujra igazan szerelmes vagyok, es vegre van jovokepem.

Hat ennyi az en 2 tortenetem. Nem volt egyik sem ennyire ecceru, de nagyon hosszu lett volna reszletekkel.