Fiona says she's out shopping,
But she's under me and I'm not stopping
I can't believe he's so trusting,
While I'm right behind you thrusting

Szépjóestét gyerkőcök! A szakítósblog mindig is szoros kapcsolatot ápolt a celebritásokkal, ott van mindjárt példának az a hatalmas botrányt kavaró Edvin Martinos poszt, aztán nemrég meg a népszerű matinéidol Fenyő Iván pörgött le az egyik szakítósbuliba, lehet, hogy tegnap is ott dartsozott a Parázsban, sajnos nem voltam ott. Most nem kisebb név, mint Kristóf Norbert, az ország legtehetségesebb énekes-dalszerzője tisztelt meg bennünket egy klasszikus dallal, és még egy tanulságos esszét is kanyarintott mellé, ami nem értem hogyan kapcsolódik Matt Damonhoz és az extrém felszarvazáshoz, pedig esküszöm, kétszer is végigolvastam. Okuljatok Norbert történetéből, nézzétek meg a videót, aztán üvöltsétek ittas állapotban a szöveget itt!

Soha senkinek ne hagyd hogy elhitesse veled, hogy nem kaphatsz meg bármit, amire vágysz. Pici korom óta tudom és érzem hogy milyen az, akire vágyom, mi az, amit magamba szeretnék önteni, nagyon nagyon erősen magamhoz szorítani. Mindig ott sompolygott az álmaimban, a világomban a fejem körül, mindig csak annyira közel, hogy érezzem még nem jött el, hogy belebolondulhassak valami olyanba, amiről addig azt sem tudtam, hogy létezik. A legjobb gyerekkori haverom anyukája is mindig azt kérdezte tőlem, hogy nem akarok-e a kislánya lenni, mert olyan nagyon szép a hajam, és válltig állította hogy én lánynak születtem erre a földre. Erre mindig csak azt mondtam, hogy tudom, de azt is, hogy van egy olyan lány aki fiúnak született és ha egyszer végre megtalálom, akkor mindenkinek megmutatom, hogy milyen is vagyok igazán. Egymillió évnél is több telt el mire megértettem, amit egy barátom mondott, mielőtt elbúszúzott tőlem örökre, hogy mind egyedül vagyunk az univerzumban. És tényleg, akárki egészít ki, mindig magadra maradsz, mert ennek így is kell lennie. Mind egyedül megyünk el innen. Egyedül is érkezünk. És semmit nem várok jobban, mint azt hogy újra találkozhassak vele, hacsak újra pár hónapra, de akkor is érdemes várni egy következő életen át.