Már a földrajz sem a régi, állapítottuk meg egy régi posztban, és most is újra meg kell állapítani, hogy Görögország és Hollandia mégsincsenek olyan messze, mint ahogyan azt az EU-ban hiszik. És ez a csávó kamuzásainak a legapróbb része, hisz a "kapcsolat" alatt, végig együttélt egy másik nővel. Ez van.

Sziasztok!

Az én sztorim 3 évvel ezelőtt történt, nem tartott sokáig, de annál eseménydúsabb volt.

December elején a cseten megismerkedtem egy sráccal (én akkor 21, ő 22 éves volt). Jött a szokásos sztori, minden napi msn-ezés, telefonálás, kamerázás stb. Na aztán 1 hét után megbeszéltünk egy találkozót, ott is minden rendben volt, élőben is szimpatikusak voltunk egymásnak, össze is jöttünk. Minden szép és jó volt, közös programok, teázás, mozizás, csavargás, úgy tűnt, mindketten jól érezzük magunkat ebben a kapcsolatban. Aztán eljött a karácsony, és én hazamentem 2 hétre, mivel vidéken lakom, ő meg a fővárosban. Ezzel sem volt probléma. Na aztán kb. 1 hónap után kezdődtek a gondok.

Az egész ott indult, hogy bejelentette, hogy az albérletében megjelent a gyerekkori "legjobb barátja", természetesen egy lány, hogy összeveszett a szüleivel és nincs hova mennie, hadd maradjon pár napig. Az én kedves barátom pedig szó nélkül befogadta. Nem mintha engedélyt kellett volna tőlem kérnie, hogy lakhat-e nála a lány, de azért jobban esett volna, ha még a csaj beköltözése előtt szól nekem is. Na mindegy, nem problémáztam emiatt sem, pár nap még nem a világ vége. Utána persze a randijainkon kiderült, hogy ők pár éve voltak együtt, mert a csaj mindig is odavolt érte, de természetesen most már csak barátok.

A fura igazából nekem az volt az egészben, hogy mindig semleges helyszíneken találkoztunk a barátommal, soha nem volt olyan, hogy megkérdezte volna, hogy esetleg nem megyek-e át hozzá vagy valami. Vagy a városban találkoztunk, vagy pedig, amikor éjszakás volt, akkor a munkahelyén (biztonsági őrként dolgozott). Na aztán egyszer valahogy nagy nehezen sikerült elérnem, hogy felmenjünk hozzá az albérletébe. Persze a csaj akkor éppen dolgozott, szóval nem volt otthon. Mindez a lány "beköltözése" után kb. egy héttel történt. Eléggé meglepődtem, amikor megláttam a mindenféle közös fényképeket a falon, a fürdőszobában mindenféle női sminkcuccok, tusfürdő, sampon stb., szóval egyáltalán nem úgy tűnt, mintha csak pár napra ment volna oda valaki. De én kis naív, még ekkor sem problémáztam. Tévézés közben egyszer csak a barátom felpattant, hogy mi lenne, ha mennénk, mert a lány nemsokára haza fog érni a munkából. Még kérdeztem is tőle, hogy ez miért baj, miért ne futhatnék össze vele, de valami idióta kifogást mondott, már nem is emlékszem rá, a lényeg az, hogy már vette is a kabátját, hogy na akkor menjünk.

Teltek a napok, a lány csak nem akart elköltözni, már ott tartott a dolog, hogy felesben fizették az albérletet, a csaj főzött, mire a barátom hazaért a munkából, szóval szinte már egy fölösleges harmadiknak éreztem magam ebben a kapcsolatban. De persze minden randin megkaptam, hogy természetesen ő engem szeret, nincs közöttük semmi, csakis barátság. Mondanom sem kell, hogy a lánnyal soha nem találkoztam.

Egyik este, amikor a barátom éjszakás volt, mondta, hogy bemehetnék hozzá (egy minisztériumban volt biztonsági őr, és éjszaka mindig csak ketten voltak, egymást váltva, ha az egyik ügyelt, a másik addig aludt). Be is mentem, a társa el is ment aludni, mi meg elég jól elvoltunk kettesben, de annyira nem akartam belemenni a dolgokba, mert a takarítók ott mászkáltak állandóan az ajtó előtt, akármikor bejöhettek kulcsért vagy akármi másért, és valahogy nem szerettem volna, ha meglátnak. Mondtam is ezt a barátomnak, kicsit ki is akadt, hogy ennyit nem tudok megtenni, mikor most végre együtt lehetnénk stb stb. (nem mintha az albérletében nem lehettünk volna már együtt ezerszer, de nem, mert oda nem szabadott menni...). Na mindegy, hajnalban aztán hazamentem, mondta, hogy nem haragszik rám, és hogy majd talizunk. El is telt már 1-2 nap, nem jelentkezett. Fura volt, mert addig minden nap beszéltünk msn-en vagy telefonon, de nem akartam, hogy úgy érezze, hogy annyira magamhoz akarom láncolni, ezért nem kerestem énse. Aztán kb. 4 nap után már nem tudtam mire gondolni, felhívtam, persze nem vette fel...írtam neki egy e-mailt, hogy mi van vele, na ez után belépett msn-re. Úgy kezdődött a beszélgetés, mintha mi sem történt volna, a szokásos hogy vagy, miújság...aztán rákérdeztem, hogy miért tűnt el 4 napra. Annyit mondott, hogy dolga volt, nem ért rá. Hát mondom jó, nem kezdek el ezen vitatkozni vele, kértem tőle egy találkozót. Mondta, hogy másnap éjjeles lesz megint, ha akarok, menjek be hozzá. Így is lett, bementem, leültünk, néma csend...kérdeztem tőle, hogy mi ez az egész, akar-e valamit mondani. Először azt mondta, hogy nem...na aztán kezdtem kiakadni, hogy akkor mégis mivel magyarázza ezt, hogy eltűnik 4 napra és semmi életjelet nem ad magáról. Na aztán akkor kitálalt, de olyanokat mondott, amiket álmomban nem képzeltem volna. Előadta nekem, hogy miután azon a bizonyos éjszakán én nem voltam hajlandó őt kielégíteni, nagyon haragudott rám, hogy csak felhúztam és otthagytam, ezért másnap felkereste egy másik legjobb barátjának a lányát, akiről addig még nem is hallottam, és aki mellesleg állítólag 16 vagy 17 éves volt, és rajta vagy vele vezette le a feszültségét. Azt hittem rosszul hallok. És utána még benyögte azt is, hogy a nála lakó lánnyal is lefeküdt, persze szintén azért, mert hogy én felhúztam és otthagytam...Igazából köpni-nyelni nem tudtam, csak álltam ott, és annyit kérdeztem tőle, hogy legalább jó volt-e. Persze akkor meg elkezdte ecsetelni, hogy igen, milyen jó volt, de hogy azért fura is volt, hogy barátjával feküdt le...na ezen a ponton nem bírtam tovább és otthagytam, hazamentem. Utána persze msn-en még beszéltünk, és mivel én szerelmes voltam belé, mondtam neki mindenféle baromságot, hogy kezdjük újra, tiszta lappal stb. Na egy idő után ebbe bele is ment, de ez alatt a pár nap alatt nem találkoztunk, csak neten beszéltünk. Megbeszéltünk egy találkozót, amit aztán utolsó pillanatban lemondott, mert hogy hirtelen (?!) kapott egy programozói állást Hollandiában (hol máshol), és hogy másnap már indul is. Én hülye még kérdeztem tőle, hogy akkor legalább a reptérre hadd menjek ki vele, hogy legalább lássuk egymást. Persze megint jött valami baromság kifogásnak, hogy valami különjárattal mennek és hogy nem mehet velük kísérő, meg hogy akikkel megy ki, azokat sem fogja kikísérni senki sem. Szóval ebbe is beletörődtem, persze azért gyanús volt. Aztán amikor állítólag ugye kint volt Hollandiában, msn-en tartottuk a kapcsolatot, nekem meg a barátaim és a családom tartották a kiselőadásokat, hogy biztosan kamuzik, átver engem és hagyjam a fenébe az egészet.

Igazából az sosem derült ki, hogy volt-e Hollandiában vagy sem, mert aztán február közepe felé eljutottam arra a pontra, hogy közöltem vele, hogy ez így nem fog menni, és inkább ne is keressük egymást. Persze nagyon nem hatotta meg a dolog, simán belement. Utána kb. egy évig nem is hallottam felőle semmit. Msn-ről is kitöröltem már, aztán egyszer csak tavalyelőtt január környékén írt, hogy mi van velem, meg hogy nem kezdjük-e el újra, és hogy ő most azért keresett fel engem megint, mert hogy hazajött Görögországból (?!) és hogy velem álmodott, és nem tud kiverni a fejéből. Na hát én meg szépen megírtam neki, hogy akkor én ezennel törlöm őt msn-ről meg mindenhonnan, mert nem vagyok kíváncsi a hazugságaira és hogy legyen boldog valaki mással.

Azóta aztán megtaláltam nem olyan régen iwiwen, már házas, és most született meg a gyerekük is. Remélhetőleg a felesége nem olyan naív, mint én voltam anno...