Hát, ha ez nem fake, akkor semmi. Vagy tényleg van pofája valakinek ezt meglépni?

Innen loptuk a képet

Kedves Szakíts Ha Bírsz!

Borzalmas történetet szeretnék mindenkivel megosztani, ha nem velem esik meg, el sem hiszem.

Tavaly ősszel történt, hogy a cseten (chat.gyaloglo.hu) "megismerkedtem" egy érdekes nővel, aki Mercedes500 néven jelentkezett be a csetre.

Magamról csak annyit, hogy felsővezetői beosztásban dolgozom az egyik Magyarországon nemrég megjelent multi vállalatnál, s mivel nagyon kevés a szabadidőm, a cseten ismerkedtem, bár ne tettem volna.

Na szóval, Mercedes 500 (rendes neve Emília) is szépen előadta magát, hogy 3 nyelven beszél, hogy önálló lakása van és ő is egy multinál nyomja, bár teljesen más területen. Én kissé óvatosabb voltam, nem adtam ki mindent magamról. Annyit még hozzátennék, hogy nagyon utálom azokat a nőszemélyeket, akik pénz miatt vannak együtt egy férfivel, de ebben az esetben ez azért nem eshetett meg, mert Emília közölte, hogy "nála a pénz nem számít."

A levelezések és beszélgetések után - kölcsönös szimpátia kezdett el kialakulni a monitor előtt - eljött az első találkozás.

Emília valóban nem adta alább. Egy cca 8 millió forintos autóval érkezett a randira, az egész külső valóban egy nagyon gazdag nő benyomását keltette. Beszélgettünk, sétálgattunk, kérdezte, van-e kocsim, mondom van, de a városban nem járok vele, meg különben is, vidékről járok be és nekem sokkal jobb a zónázó. Erre kicsit elhúzta a száját, de ennek nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget.

Akkor még nem.

Randi randit követett, aztán látta a házamat, ahol élek, a kocsimat, amelyet Budapesten nem használok, láthatta, hogy nekem sincsenek anyagi gondjaim.

December környékén felvetettem: menjünk el nyaralni a tél kellős közepén.

Nagyon örült neki és rögtön tervezgetésbe fogott. A célpont végül 3 helyre szűkült: Hawaii, Maldív, vagy Cook-szigetek. Utóbbit én javasoltam.

Ez neki nem tetszett, kompromisszumot kötöttem, a Maldív maradt. (Mint később kiderült: nem véletlenül.) A Cook és a Hawaii saját szervezésben ment volna, ámde a Maldívot Emilía édesanyjának testvére organizálta, mert neki volt egy utazási irodája és itt kaptunk nagy kedvezményt (hát nem is tudom, életem legdrágább nyaralása volt... minden szempontból, eh, mindegy is.)

Január közepén vágtunk neki a 2 hetes útnak. A repülőn feltűnt, hogy egy szőke bájgúnár elég gyakran nézegeti Emiliát, de ennek sem tulajdonítottam különösebb jelentőséget, elvégre Emilia a mutatósabb fajtából volt való. Ja azt nem mondtam, hogy az egész cehet én fizettem, mert abban egyeztünk meg, hogy Emilia majd a következő nyaralást finanszírozza.

A bájgúnár is abban a szállóban szállt meg, mint mi, de ez azért nem szúrt szemet, mert az utazási iroda ide szervezte az utat.

A 12 nap alatt aztán furcsa dolgok történtek.

Magam nagyon fáradt voltam az egész éves melótól, épp ezért a délelőtti strandolás és ebéd után 2-3 órás alvást engedélyeztem magamnak. Emilia lelkesen helyeselt, ki is kell pihenni a fáradalmakat - mondta, ő addig bevásárol, mert nekem attól herótom van, hogy nőket kisérgessek üzletekbe, akiknek fogalmuk sincs, mit akarnak venni, csak költenek.

A hetedik napon ütött be a ménykű.

Valószínűleg ekkor már olyannyira tökéletesen kipihentem magam, hogy nem kellett az alvás, egy biztos, ebéd után ekkor is felmentem aludni, de fél óra múlva kipattant a szemem, és elkezdtem keresni Emiliát.

Meg is találtam.

Éppen a szőke bájgúnár nemi szervén lovagolt egy szobával mellettem.

Hát... nem részletezem

Heveny üvöltözés, kiderül, hogy a szőke bájgúnár (Zsolt) a régi szerető, aki egy csoró pasi, de Emlilia szerint jobb az ágyban, mint én. Emilia az ő útját kifizette, ezért kellett nekem az övét pengetni (mármint Emiliáét.) Közölte velem, hogy a nyaralás végén szakítani akart mindenképpen, legyek úriember, ne csináljak jelenetet és bírjam ki a hátralévő három napot.

Ekkor kevertem le egy nagy pofont Emiliának. Tudom, nőt megütni nem lehet, na de férfit alázni?

Azonnal kiköltöztem a szállóból és másnap egy menetrendszerinti géppel hazarepültem, ami nem volt olcsó mulatság, de nekem ennyit megért.

Aztán 5 hónapig nők felé sem néztem.
Most kezdem magam újra felépíteni (magánéletbelileg.)