Szerzők alatt azokat értem, akik levelet írtak nekünk, megjelent a sztorijuk a blogon, majd a könyvbe is beválogattuk őket. Akik benne vannak a könyvben, azokkal mind felvettük a kapcsolatot, és ha nem volt kifogása ellene, akkor ott van nyomtatásban az esete. Aki benne van a könyvben, elvileg tud róla, de ha mégsem, akkor most írtam egy óriási köremailt, hogy mindenki jöjjön holnap 17 órára a Parázs Presszóba, mert lesz Karafiáth meg TÁP színház, meg dínomdánom, és a tiszteletpéldányokat is itt adjuk át a szerzőknek.

FONTOS: A szerzők, akik pénteken jönnek a Parázsba átvenni a könyvet, kérem jelezzenek, hogy úgy készüljünk a példányokkal. Nagy segítség lenne nekem, ha arról a címről érkezne az átvételi szándékról szóló email, amelyről a szakítóstörténet, netán megjelölve a címet is, amellyel a blogon megjelent, mert úgy könnyebben eligazodom a magunk teremtette káoszban.

Ami még mindig lesz

- TÁP Színház (ezt már mondtam)

- finom falatkák és itókák (azt meg tudjuk, hogy a Parázsban jól főznek)

- a könyv féláron (háromezer osztva kettővel az ezeröt)

- könyv ingyen a szerzőknek (email cím bemondással)

- zene, amiről én fogok gondoskodni (muhahaha)

Kevésbé fontos, de azért számít, hogy csütörtök (ma) éjfélig lehet zenét emailben. Ha magát a számot is elkülditek emailben (20 megáig fogad a gmail), akkor tutin beteszem az ipodom szakítós playlistjébe, egyébként meg próbálok mindent beszerezni. A címemet tudjátok, a tárgy legyen az hogy szakítószene.