Először egy szép vers:

Szombat este. Négy fal közé zárva.
Te meg barátokkal mész a bálba.
Másnak rázod a csípőd, a tested,

Parfümtől illatosan, kifestve.

Megjátszottad, nem is tudom hányszor,
Én egyszer mernék menni: már vádolsz.
Aztán hétfőn, mintha semmis lenne,

Mosolyogjak rád, így jó a kedved.

Azt hitted, hogy tűröm ezt örökké,
Ha visszaszóltam dúltál, löködtél.
Semmi gond, hidd el, elnézem ezt is.

A másik az egyetem, meg a presztízs.

 

Maradjak itt, mert úgy szeretnéd?
Hogy rajtam újfent csak nevetgélj?

Erős lettem, már le tudom írni:

Veled tovább nem akarok élni.

Egy szép kép NAK blogjából

 

És a sztori maga:

 

Sziasztok!
A mai napon gondoltam egyet, és most megosztom veletek a fiúszopat lányszív egyik tipikus esetét, az "átbaszott, megbaszott, kibaszott" címet adtam neki.
Az eset nem indult túl érdekesen, bulin találkoztunk ott nem sokat dumáltunk, csak aztán egyszer-kétszer msnen. Nagyon jól kijöttünk, ő meg irdatlan szexi volt. Néhány hónapra szünetelt a beszélgetőablakunk, majd május táján megszólított és blabla, hát bejöttünk egymásnak, hamar meg is beszéltünk egy találkozót.
Ezen már feltűnt hogy nem annyira okos a fiú de sebaj, mert marha jól néz ki hát komolyan, ez egy tündérmese, még cask gondolni sem mertem arra hogy összejöhetek egy ilyen pasival.
Úgy döntöttem, hogy nagyon örülök a dolognak és tényleg minden simán ment össze is jöttünk. A történet maga nem is érdekes hanem amilyen kamukat elhittem! Amúgy tudni kell, hogy én maga vagyok a megtestesült gyanakvás de most az egyszer életemben sikerült hihetetlen naivnak lennem....
Az első abszurd furcsaság a szüzesség elvesztésének a sztorija volt. Azt állította a drága, hogy 15 éves korában egy idősebb csaj megerőszakolta, és ő azóta egy barátnőjével sem feküdt még le, csak velem akarja (kb 17 nap ismertség után, ez gyanús volt). Még gyanúsabb lett akkor, mikor valóban sor került a dologra és 0,012sec alatt húzta fel az óvszert illetőleg magabiztosan tudatában volt annak mit csinál.
Ezek után úgy esett hogy én nyáron sokat dolgoztam ő meg edzett így alig találkoztunk mire hamar annyit sikerült mondania msnen a kérdésemre hogy miatúróscsuszavanmostvelünk hogy "Ez már olyan.. semmilyen". Hát könyörgöm, milyen legyen egy kapcsolat ha nem találkozunk hetek óta??:D
Köszönöm a figyelmet, remélem tanulságos volt. Lányok, legyetek résen! Fiúk, ti is, mert talán a lányok még inkább veszélyesek...