Ez a csávó teljességgel idióta, örülhet a levélíró, hogy megszabadult tőle. Bár az ügyes, ahogy keresztülverte az asszonykán a swingerklubot.

 

A héten a szép képeket Kutasi Kovács Zoltán blogjából lopjuk

 

Kedves Szakítós!


Az internetes ismerkedés hőskorában, több mint 7 éve történt ez a szakítás.
Tehát a neten megismertem M-t. Ez a fajta ismerkedés akkoriban kuriózumnak számított, épp egyedül voltam, gondoltam, miért ne. Levélváltás során kiderült, hogy a fiatalember egy nyugat-dunántúli városban lakik, de sebaj, mert munka ügyben sokat jár Budapestre.

Jött is, találkoztunk, megismerkedtünk, tetszettünk egymásnak. Elmondta, hogy most válik, az asszony a gyerekekkel külföldön él az új élettársával. Az első találkozást később egy három napos kirándulás követte, amikor összejöttünk. Telefon, email és hetente találkozások, mindig Pesten, mindig hétköznap.  Pár hét elteltével rákérdeztem, hogy találkozhatnánk-e legközelebb nála. Azt mondta, legyek türelemmel, hétvégente ő mindig utazik külföldre a gyerekeihez, ez most egy átmeneti időszak. Éreztem, hogy itt valami nem stimmel, de ő elhallgattatta a gyanúmat egy kéthetes együttléttel, ami a családi nyaralójukban történt. Szerelmes lettem.

Így telt el egy-két hónap, többször utaztunk el együtt ide-oda, volt, hogy egy hétre. Aztán egyszer csak eltűnt. Megbeszéltük, hogy együtt töltünk egy hétvégét, de nem jött a megbeszélt időben, nem telefonált, nem vette fel, amikor hívtam. Néhány nap múlva jött az email, hogy sajnálja, beteg volt, ágynak esett, és egyébként pedig, ő nem tudja nekem azt nyújtani, amit megérdemelnék, ezért elköszön tőlem. Szeret, a legfontosabb vagyok az életében. Ki tudja, milyen oknál fogva, csatolta a levélhez a gyerekei fotóit. Írtam neki, hogy rendben, értettem, de azért nagyon fájt.


Még egyszer találkoztunk, virágcsokorral jött, egy könnyet is kipréselt a szemhéja alól. Tartottam magam. Egy hónapig. Kérte, hogy kezdjük újra. Akkor már tudtam, hogy ennek semmi értelme nem lesz, de belementem, megbeszélve magammal, hogy nem veszem komolyan. Utólag látom, megérte, tapasztaltam egy s mást, ami a személyiségemet a cinizmus vonásaival gazdagította.
Szóval az újrakezdés első heteiben én barátokkal nyaraltam az ő városától nem messze. Megbeszéltük, hogy egyik nap meglátogat. Motorral jött, kirándultunk, ebédeltünk, úsztunk. Azt mondta nem tud sajnos maradni – hétvége volt, megy a gyerekekhez németországba. Elbúcsúztunk egymástól, még ki sem kanyarodott az utcából, csörgött a telefonom. Egy nő hívott, a hirdetés miatt keresett. Kérdeztem, milyen hirdetésről beszél, mondta, hogy a férjével feladott szex-hirdetés ügyében. Na, itt le kellett ülnöm. Elmagyarázta, hogy a telefonszámomat a férje telefonjában látta, aki azt a magyarázatot adta, hogy ez a szám egy hozzájuk harmadikként csatlakozni kívánó lány elérhetősége. Ők ugyanis évek óta járnak swinger klubba, de szeretik hármasban is csinálni. Gyakran keresnek a neten –együtt – hozzájuk csatlakozó lányokat. Tisztáztuk, hogy itt nem erről van szó, és az ő férje az én barátom. Sóhajtott, sejtette, hogy nem mond igazat a férje, de meg akart bizonyosodni felőle. Most is azt mondta, hogy elmegy motorozni, de már órák óta várják, hogy hazaérjen ebédre. Azért hívott, mert érezte, hogy ezen a telefonszámon lesz a kutya elásva. Elmondtam, hogy tudtommal ők válnak, valamint ő külföldön él. Természetesen ez is kamu volt, a kapcsolatunk alatt is végig együtt voltak a kisvárosukban. Majdnem egy órát beszéltünk, kiderült M. összes hazugsága, hogyan magyarázta ki az utazásokat, mi történt akkor, amikor eltűnt, stb. A swinger dologról is kikérdeztem, természetesen M. beszélte rá az asszonyt, így gyakorlatilag házastársi jóváhagyással tudott félredugni, de ez nem volt neki elég ezek szerint.
Felhívtam M-et, hogy leordítsam a fejét, de a motoron nem hallotta a telefont. Visszahívtam az asszonyt, megkértem, adja át a férjének azt az üzenetet, hogy ki van rúgva, és jó étvágyat az ebédhez.

Még több szakítás a szakítóskönyvben!