Az ünnepi időszakban nem lesznek hagyományos posztok, hanem a verspályázatra érkezett munkákat fogjuk kiposztolni. A szám az érkezési sorrendet jelöli.

A kép innen

Egy ködös napon derüs kedvvel,
nem véletlen,hogy így keltem fel.
Öt nap eltelt és nem láthattam,
hisz' ő azóta nem járt nálam.
Ám a mai napon hazatér,
s a lakás mint egy csatatér,
úgy fest, miután - velem együtt -
hazatérésének megörült.
Az együtt töltött majdnem két év
ellenére sem múlt el a hév.
Igaz : fiatalság,őrültség,
nagy dolog a kötelezettség.
S újabb öt nap következik
Mikor párom máshol leledzik.
Hiányzik nekem eszméletlen,
de máshol van ő egyetemen.

Köztünk féltékenységről szó sincs
Ujjamon jelzi egy apró kincs
összetartozunk mi, én és ő.
életébén nincsen másik nő.

Gondoltam én, hiszen zálogul
adta ezt a gyűrűt,ezen túl
összetartozunk mi,én és ő
életében nincsen másik nő.


A hétvégét repesve várom,
mert hazatér az én kis párom.
Ó,balga leány,mit sem sejtve
arról, hogy én leszek ma ejtve.
Látom rajta,valami bántja,   
ám a leplet még sem rántja
le zavartsága miértjéről.
Nem most jövök a falvédőről...
Féltékenység,te zöld szemű,
s mint akár egy Moufles kesztyű
nem hagy futni, bár tehetném,
hátrahagynám dühöngő elmém.

Köztünk féltékenységről szó sincs
Ujjamon jelzi egy apró kincs
összetartozunk mi, én és ő
életében nincsen másik nő.

Gondoltam én, hiszen zálogul
adta ezt a gyűrűt, ezen túl
összetartozunk mi, én és ő
életében nincsen másik nő.


Erősödik bennem az érzés
mert elárul mindent a nézés.
Másik nő lépett be a képbe,
csak kerüljön kezem ügyébe.
Másfél órás vallatás után,
"megcsaltalak",szól, s néz bután.
Sírás helyett a méreg önt el,
ezek után nagy lendülettel
ütöm orcán őt tenyeremmel.
Majd bambulok rá könnyes szemmel.
Exbarátnő a csalópartner -
szívembe ezzel új szöget ver.
Részemről sírás, részéről nem.
Ő nem kér még csak elnézést sem.
A románc már hetek óta tart,
azóta szakítani akart.
Most aztán menj Isten hírével,
légy boldog múltad nőjével.

Köztünk már semmiről nincsen szó,
Aljasul átvágtál, apropó
hűséged jele már medál,
ami nyakamban igen jól áll.

Az én EXem egy ilyen FORMA,
erről szól a gyűrűs nóta...