De tényleg vannak ennyire súlyosan hülye csávók? Bekockult mindenki? Testápoló a kézben+meztelen test=dugjanak meg! Mi kell még? Írjon rá szoftvert?

Sziasztok!

A történet, amit le szeretnék írni, nem is igazán a szakításról szól, leginkább csak az első lépésről, mely ehhez a döntéshez vezetett (bár inkább nevezném egy igen nagy ugrásnak).

Együtt éltem a barátommal, aki igen csak szeretett online játékokkal játszani, konkrétan annyira szerelmes volt ebbe a világba, hogy nem csak a gépe előtt játszott, hanem még munkahelyén is, a saját fejében. Annyira sokat foglalkozott ezzel, hogy úgy éreztem egy kicsit felpezsdítem a dolgokat kettőnk között, s itt főleg a szexuális irányvonalat céloztam meg, gondolván ez azért felkelti a figyelmét.

Egy alkalommal, míg a gépe előtt görnyedt, megjelentem egy testápolóval a kezemben a háta mögött nem túl sok ruhában.
"Nincs kedved bekenni ezzel?" - kérdeztem kacérkodva, hogy utaljak arra, nem a száraz bőröm miatt kérem erre. Felém fordult, rám nézett, láttam, ahogy elgondolkodik az ajánlatomon, mégis valahogy nem azt a reakciót produkálta, melyre egyébként számítottam.

A válasz konkrétan így hangzott:
"De akkor olyan lesz az egér…"

A szakítás természetesen ezek után szinte egyértelmű volt, csak számára nem. Szóval bár sejtette, hogy szakítani akarok vele, s kapott egy teljes hetet, hogy gondolkozzon el magában, mégsem tett egyetlen mozdulatot sem abba az irányba, hogy megtartson. Mikor közöltem vele a meglepő hírt, csak nézett rám, és rögtön fűt fát megígért. Csak azt nem értettem, hogy egy pár nappal ezelőtt még a telefont sem tudta felemelni, hogy megkérdezze, mi van velem (addigra már elköltöztem tőle, mondván, hogy legyünk egy kicsit külön), most meg hirtelen változtatni akar, meg még egy esélyt?

Úgy döntöttem inkább megkímélem az egerét és a bőröm ph értékét.