Ezentúl Facebookon ismerkedni is tilos.
 
 
 
Sziasztok! Gondoltam leírom a legutóbbi szakítós történetem. Az expasim és én is rajta vagyunk
a facebookon. Ugye itt rengeteg olyan alkalmazás van amivel lehet csajokat, pasikat felszedni. Az
egyik legkedveltebb és mindenki által használt ilyen kvázi "loveboxos" program az "are you interested
in?" jönnek sorba a srácok vagy csajok képei és csak "yest" vagy "skippet" kell rájuk nyomni. Amennyiben
a viszontválasz szintén yes, akkor összepárosít titeket, lehet levelezni meg ajándékokat küldözgetni stb.
Amikor összeismerkedtem -nem ezen a programon keresztül - ...Péterrel akkor én ezt az alkalmazást be
is zártam. Ellenben vele. Ugye Magyarország kicsi Pest meg még kisebb, mindenki mindenkivel ismeretségben van...
 
3 hónap után felhívott a barátnőm, hogy a pasim a hugát fűzi a facebookon... Levelek jöttek mentek,  Virtuális ajándékokat
küldözgettek stb.
 
Beszélgetés a sráccal:
 
-Szia Péter, felhívott Andi, hogy a hugát fűzöd a faceebookon, lehetséges ez?
-ÖÖÖ nem tudom, MINDJÁRT UTÁNANÉZEK!
-Ugy gondolod, hogy ez normális, hogy mellettem más lányokat fűzöl?
-MIÉRT NEM SZABAD? ERRŐL NEM VOLT SZÓ!
 

tulajdonképpen azóta sem nem telefonáltam vele sem nem találkoztam, barátnőzzön virtuálisan, ha ez neki így jobb