Ismét egy húsz éves keveredik kalandokba, miközben az esküvőjére készül.

A kép innen

Egy pár hónapja olvasom a blogot,jó érzés szemezgetni a sok történet közül,eddig azonban nem találtam a sajátomhoz hasonló történetet és úgy döntöttem,megosztom mindenkivel,mert kíváncsi vagyok,ti mit tennétek a helyemben. Bocsánat előre is,de hosszú lesz,mert 6 évvel nyúlik vissza a jelenből,de unatkozni tuti nem fogtok

Rólam annyit, hogy a 20. évemet és igát taposó,főiskolára,esküvőre készülő leányzó vagyok.
A Történet 13 éves koromban kezdődik.Általános iskola,rendkívül félénk,gyenge, ha táborba kell menni egy hétre,meghalok a honvágytól típusú gyerek voltam,rend szerint plátói szerelmekkel. Első kapcsolatom mindössze 3 hétre sikeredett,2 évig titokban rajongtam a fiúért,aki elhagyott egy gyerekkori barátnőmért. Nagyon megviselt a dolog,de elengedtem,mert nem engem szeretett. Ezután következett másfél év depresszió. Nem barátkoztam,az udvarlókat észre sem vettem, és arra vártam,hogy egy nap talán visszajön hozzám az illető. Egy nap a legjobb barátnőmmel sétáltam,aki aki a párjával találkozott.
Mondanom sem kell,falták egymást,rám se bagóztak. Végül megszólalt,hogy "Szegény Eszti,ki kéne már bújni a csigaházból és elfelejteni azt a majmot..." Egyenesen dühített a mondókája,főleg azért,mert ő közben ki volt virulva a boldogságtól,ahogy a párja csókolgatta.
Nem messze tőlünk észrevettünk pár srácot,akik fociztak. Mérgemben fogadtam a barátnőmmel,hogy az egyiknek 2 perc alatt elkérem a számát. Amikor odaértem a focipályára,csak akkor vettem észre,hogy ezek a fiút vagy 10 évvel öregebbek nálam,nagyon megijedtem.De nem volt visszaút,a büszkeségem volt a tét ( a női naivitás és hülyeség-tudom,járna a vascső).Igazából meg sem kellett mukkannom,ők már rám is startoltak:Hogy hívnak?Hol laksz? Hány éves vagy? Van kedved...stb nevezetű primitív kérdések után fél perc alatt megszereztem az egyik srác számát,akit Tominak hívtak.Több hibát is elkövettem,az első,hogy 16-nak hazudtam magam a korom miatt,a második,hogy megadtam a számomat (vascső).Már aznap du.-n randira hívott,én meg féltem visszautasítani,azt gondoltam,rám talál és meg fog verni (betolyi egy nőszemély voltam,ráadásul teljesen képtelen dolgok miatt féltem,ma már tudom) Azon a napon kezdődött el a 2 hónapnyi terror,amíg a kapcsolat tartott.Részletekbe nem mennék bele...
A randi után 2 nappal a szomszédban lakó barátnőm átjött,hogy pár osztálytársa elhívta Sportszigetre,de egyedül nincs kedve velük menni.Semmi dolgom,hát összekészülődtem és kimentem vele a kapun. És akkor láttam meg történetem Főszereplőjének kedves 'kisfiát',ALEX-ot(15) két haverjával.Ez olyan kölcsönös nagy tini szerelem volt első látásra,amire élete végéig emlékszik az emberSzép lassan és szerencsétlenkedve alakultak a dolgok,lévén a kölcsönös tapasztalathiánynak. Plussz Tomit se feledjük,aki a 'túl sokat járkálok a haverjaimmal' típusú új életnek nem örült.A fiúk közt voltak vitát,verekedések,én is napról-napra bátorodtam fel vele szemben,ahogy láttam,hogy Alexnek mennyire fontos vagyok és kiáll mellettem. Végül mégis csúnyán ért véget,Tomival való szakításom napján találkoztam vele egy semleges helyen,egy teázóban,bevallottam neki,hogy 14 éves vagyok csak, éshogy miért is ismerkedtem vele meg,valamint,hogy nem akartam átverni,sajnálom,ha fájdalmat okoztam,de jobb,ha befejezzük. Ő nagyon meghökkent,de pár percre rá összeszedte a gondolatait és egyetértett velem. Egy nagy büdös frászt!!!???Búcsúzás előtt elmentem a mosdóba,majd amikor visszaértem,megittam a teámat és elindultunk. Elég kihalt az utca munkaidő alatt,valahol útközben elaludtam.Minden kiesett,onnantól vannak emlékeim,ahogy magamhoz térve észreveszem,hogy nem otthon vagyok.A második az a gusztustalan cuppogó hang és a büdös lehellet.Tomi dolgozott rajtam (legalább gumit húzott),legszívesebben sikoltottam volna,de féltem,hogy kitekeri a nyakam,ígyhát a fejemet a párna alatt úgy tartva,hogy lássam,mikor hagyja el a szobát szörnyűlködve néztem,ahogy "végez". Aztán elhúzott fürdeni,én meg amilyen gyorsan csak tudtam,síri csendben felkapkodtam a ruháimat,leosontam az emeletről,kimásztam az egyik nyitott ablakon és hazáig futottam. Szüleim otthon voltak, üvöltözve előadtam nekik a történetet,de süket fülekre találtam (apám még fel is pofozott,hogy "minek kell neked eljárkálni itthonról")Felhívtam Alexot,aki rohant is hozzám,hogy találkozzunk éshogy vigasztaljon. Közben Tomi persze észrevette,hogy eltüntem,aznap megtudta,hogy haza mentem,de nem mert a környékemre jönni,hisz tudta,hogy nem vagyok egyedül. Nem tudom hogy történt,de a két fiú találkozott egymással,és ÁLLÍTÓLAG Tomi nem keres soha,nem zaklatja egyik barátomat sem, ha nem lesz ebből rendőrségi ügy című egyezség született.Ezek után lassan megkönnyebbültem,hogy nincs rettegés,verés és összejöttem végre tisztességesen Alex-xal,de onnantól kezdve valami eltört és meghalt bennem. Ő sosem mutatta ki,de gondolom,ez a pár hónap nagyon megviselte őt is lelkileg.Ő lett a mindenem,iszonyúan ragaszkodtunk egymáshoz és a barátainkhoz,szülei imádtam,különösen az anyja.Bár én kedvesnek tartottam (idáig sosem voltam az anyukák kedvence)egyszerüen viszolyogtam tőle,úgy éreztem az anyukája nem normális.Nyár végével aztán ebből is kifolyólag jöttek a veszekedések.(Ne szidd a párod szüleit és hagyd őt levegőhöz jutni-aranyszabály,amiket akkor még nem fogtam fel)Rinyáltam a tanulmányi eredményei miatt (több tantárgyból is bukott a gimiben) az új barátai miatt(nem voltak szimpatikusak és az érzés kölcsönös volt) és persze azért is,mert nem tölt velem elég időt. Ha nagy ritkán mentünk valahova,utólag visszagondoldolva tényleg a seggében éltem szó szerint. Nem bírtam azt sem,hogy anyukája 5 percenként a nyakamra járt,hogy "bájcsevegjünk" (unatkozott szerintem).Rövid idő után az alkoholhoz nyúlt 16 évesen,majd a cigarettához,mint aki megmakacsolja magát,ha vmit megtilt a barátnője.Kis idő múlva jöttek a könnyű drogok,először kis,majd egyre növekvő mennyiségben.Lusta lett,mindenhonnan késett (volt,hogy egy napig ültem a megbeszélt találkahelyen szó szerint),letagadta magát,hogy nincs otthon,nem ér rá...Én pedig igazi eret vágó házi sárkány lettem 15 éves koromra.A csúcs az volt,amikor anyjával teljes egyetértésben próbáltuk "megnevelni" zéró sikerrel. Egy évig voltunk együtt,ez idő alatt ötször szakítottunk és békültünk ki,ebből négy esetben én dobtam ki az életmódja miatt.
Visszagondolva,hogy kirakta a szűrömet,az volt élete utolsó helyes( és tisztaelméjű) döntése,mert ha már az ember a drogról nem tud lejönni,legalább a barátnőjét ne rántsa magával.Piszkosul megviselt a dolog,a gimnáziumi éveim alatt egy barátot sem szereztem,volt,hogy eret vágtam,máskor droghoz nyúltam (irónikus,nem?) és a jegyeim,bár nem áltam bukásra,de a kitűnőhöz képest a kettesek nem valami jók.Egyúttal netfüggő is lettem.Nem is emlékszem,hány dilidokit használtam el (pszichológust) 2 év alatt. Fogszabályzót kaptam és a sok hidrogénezéstől a hajam negyede kihullott,hát le kellett vágatnom,ami furcsa mód a gyerekkori énem egy részét hozta vissza,féltem mindetől,egy mukkot se szóltam,minél távolabb akartam lenni a többiektől (láthatatlan voltam).Csúnyának éreztem magam és félénk voltam emiatt. 15 évesen,a 10. osztály felénél egy táborba mentem 3 napra. Ugyan ott is kellett tanulni,de az,hogy ott nem ismer senki és nem tudnak a múltamról semmit erőt adott.Megismerkedtem egy végzős fiúval,akit Lacinak hívtak.Hihetetlenül udvarias volt kedves,a többiek előtt ugyan nagyhangú,de a szűk baráti körében visszahúzódóbb.
Néhányszor sikerült vele elbeszélgetnem,amiből kiderült,hogy a szimpátia kölcsönös
Egy szerencsétlenség folytán (a szobatársam szélsőséges vallásossága révén minden este kulccsal zárta a szobaajtót,ez este 8 órát jelent) nem tudtam elmenni aludni a helyemre.Lévén koedukált hely,felajánlotta hogy aludjak náluk...Természetesen jó nagy adag hátsó szándékkal,mi mássalHabár az északája nem alakult a "tervei" szerint,mégis jól érezte magát velem,másnap a búcsúnapon elkértem a címét. Hónapokig levelezés.Aztán számcsere.Rá 2 hónapra találka. Kölcsönös szerelem nem számolom hányadik látásraEgy hónapig járás(Ő 2 hét olaszban,én 2 hét nagyszülőknél),majd nyitott kapcsolat másfél évig.Utólag inkább az én részemről volt nyitott.Felszínesen és szenya módon bántam vele,mert ő kért meg a nyitott kapcsolatra,igyekeztem ezzel a viselkedéssel eltávolodni tőle érzelmileg.Nála ezzel pont az ellenkezője történt meg.Végül nem bírtuk a feszültséget és szép csendben elváltunk.Fél évvel a vége előtt egy hétvégén unatkoztam.3 éve chateltem egy 7 évvel idősebb sráccal,néha nyomultam rá,de renszeresen lepattintott a nagy korkülönbség miatt.Végül sikerült vele találkoznom,gondoltam lesz,ami lesz,bepróbálkozom (lelki nyűgök ellen egyéjszakás kaland egy régi baráttal a csajoknál nem jön be-vascső)Totál részeg volt,minusz 15 fok este tízkor,aznap ráadásul Alex-al is találkoztam(aki már rég eldrogozta az agyát).Alex rendszerint pénzel próbált lenyúlni vagy egy kis kajával vagy szexxel,általában több sikerrel (azt gondoltam,kijózanodik egyszer és majd meg tudom menteni-hülye gondolat)Anyja is a nyakamra járt ilyenkor...győzködött két öngyilkossági kísérlet között ,hogyha a szeretője leszek, előbb-utóbb megmarad nálam és happy end...
A lényeg,a sráccal a tali alatt nemhogy nem jutottam semmire,de sz@rrá is fagytam,amitől tiszta ideg lettem.Aztán,mivel a világ végén nincs éjszakai BKV,adott pénzt taxira és azzal a lendülettel leparapta a fejem és összenyálazott.Életem legsiralmasabb estéje volt.Úton hazafelé írtam is neki egy irónikus kis sms-t,hogy kössz az estét...másnap érkezett a válasz.És onnantól kezdve a srác (nevezzük a Vőlegényemnek) rámcuppant.Arra gondoltam,hogy hogy lehetek ilyen tömegszerencsétlen k_rva,és "EZ" mért van még mindig itt és mért hiszi,hogy járunk...Utólag látom,hogy ő mennyire imádott az első perctől fogva,elhalmozott ajéndékokkal szó szerint és később átvitt értelemben is(Ezt egy év után vettem észre)
Biztos azért maradtam vele,mert éreztem,hogy Lacival a kapcsolatom hamarosan véget ér. A Vőlegényemet először letojtam (csak egy északára kell),majd hülyének néztem és utáltam (mert tökéletesen tisztában volt azzal,hogy milyen az előéletem és mi a helyzet a jelenben,lévén 3 év chatelésnek),kihasználtam (megcsaltam)végül szerencsétlennek tartottam és sajnáltam. Aztán amikor fél évesek voltunk (legalábbis szerinte,szerintem ő volt a 6.000 pótlékom közül az egyik), egy éttermen belül sor került az első NAGY ÉS ŐSZINTE BESZÉLGETÉSRE.Ő nem izmos,nem fog verekedni értem,nem egy domináns személyiség,nincs tele a pénztárcája,és sz@r helyen dolgozik kevés pénzért,alig van barátja és sír,ha valami fáj és egyedül képtelen megállni a lábán (az anyjával él),DE amit az ő szemében láttam akkor,miközben mondtam neki a tényeket,rájöttem,hogy nála jobban az életben nem szeretett és nem nem is fog jobban szeretni egy srác.Az a fájdalom (sírt),ahogy a gusztustalan igazságok a számat elhagyták és az az akarat,hogy bármit mond,bármilyen is,inkább vele élek,mert szeretem,mintsem magányosan haljak meg egy életre megfogott.Rájöttem,hogy ugyanúgy sz@r élete volt,csak ő nem volt kegyetlen másokkal és magával velem ellentétben. Az utálat szerelemmé alakult,de csak szép lassan.Voltak hazugságaim és megcsalásaim,neki is lett időközben vaj a füle mögött,de úgy döntöttünk,hogy inkább átlépünk együtt a problémákon,mintsem egyedül legyünk.Sajnos Alex időről időre felbukkant,legutoljára negyed éve. Két hónapig msn-en kommunikáltunk,lévén 20 évesen már nem lehetek olyan hülye,mint 5 évvel ezelőtt.A bizalmatlanság érthető...Ez persze a páromnak nem tetszett.Megdöbbenve hallgattam róla a tényeket: továbbtanul vmi szakmát,mellette dolgozik,az összes káros szenvedélyét 8 hónapja feladta,helyette edz. Mint a kutyagumiból gyúrt tündérvár...persze mamája is felbukkant...Mi van veled,rég láttalak...az egész találkozás kínos volt,hosszú idő óta először állunk szemtől szemben egymással,és az anyja becitál "bájcsevejre". Úgy gondoltam felnőttek lettünk ,ő 21 én 20,ő túl van egy komoly kapcsolaton én benne vagyok,talán megér egy esélyt,hogy dumáljunk egyet és összehozzuk a gyerekkori bandát (amikor kidobott,a banda széthullott).A tények igazak is voltak,nagyon jól eldumáltunk,bár a régi dolgainkban nem nagyon értettünk egyet.Ez többször megismétlődött.Anyukája egyre többett motoszkált körülöttem,hogy mi van kettőnk közt. A falat kapartam,h vhogy udvariasan lerázzam.Közben Alex rájött,hogy ő mégsem kémikus akar lenni,és otthagyta a sulit.Aztán néha egy dzsanga lazításképpen(ami egy hét alatt napi kétszeri használat lett)Végül nem ért be melóhelyre és kirúgták. Gondoltam tolyok rá,szexuális vonzalom megvan,szerelem semmiképp,mivel párommal időközben szétmentünk,lesz-ami lesz.Lett is pár alkalom.Innentől kezdve kedves mamát még nehezebb volt levakarni.Alex sajnos nem számolt azzal,hogy mégha csak szexuális kapcsolat is van köztünk,az csak akkor működik,ha mindkét félnek jó.Hát nem volt jó.Tetejébe pedig minden egyes találkozásunknál egyre inkább szeretett pénzt,kaját kunyerálni,miközben poénból nem hord gumit.Szeretett hülyének titulálni,pusztán azért mert más az életszemléletem,mint neki (egyébként is hülye voltam,h hagytam magam kihasználni,de az más,mintha egy értelmi fogyatékos mondaná Einstein-re,hogy hülye),rendszeresen lenézett,emberszámba se vett.Közben pedig ki akart használni (a szex kölcsönös alapon ment).Utolsó alkalommal egy pofont kapott búcsúzásul.A reakcióját sosem hittem volna róla,üvöltött és össze akart verni.Féltem tőle.Végül egy haverja előtt lejáratott,én pedig sms-ben küldtem el melegebb éghajlatra. Kölcsönösen nem akartuk egymást látni többet (ami nehéz,ha pár sarokra lakik). Később "véletlenül" ötször küldte el a új számát,én hülye,nem tudván ki az,visszahívtam.Mézes-mázos esdeklő hangra csaptam le a kagylót,s a biztonság kedvéért sms-ben újra elküldtem,de ezúttal normál szavakkal,hogy hagyjon élni.Felőle azóta semmi hír.
Mamája viszont viszont megszerezte a mobilszámomat és mindenáron hívogat át bájcsevejre (agymosásra). Vagy Alex mobiljából lopta ki a számom vagy maga fiacskája adta oda neki,h a köztem lévő dolgot elsimíttassa ( Istenem hányszor volt az,hogy az anyja durozsolt a fülembe,hogy fiacskája igazi kincs és szeret engem?!) vagy unatkozik és barátnőt akar (mert egy sincs neki a 8 általános végzettségével?) Párommal azóta ismét túl vagyunk ezen a szakításon (az ócsárolók kedvéért: ő hagyott el egy másik csaj miatt,majd visszasétált és visszaengedtem az életembe),eljegyeztük egymást pont azon a napon,mikor kedves EX ANYÓS zaklatni kezdett telefonon.
Költői kérdés: Hogy rázzak le udvariasan de végleg egy zakkant ex anyóst????!!!