Végre! Fesztiválos szakítás! A Radiohead koncert egyébként tényleg lehangoló volt.

 

 

Sziasztok,

tegnap láttam a blogban, hogy nagyon hiányoljátok a szigetes szakítást, nekem meg eszembe jutott, hogy tulajdonképpen volt már részem benne, úgyhogy megosztom mindenkivel ezt a mókás kis történetet :)
azt hiszem, 3 éve történt, hogy összefutottam pár rég nem látott haverral az arc kiállításon. megnéztük a reklámokat, aztán testületileg elmentünk csocsózni. volt ott egy srác, akit szintén ismertem régebb óta, de csak látásból. látszólag nagyon örült nekem, egész este bókolt, jól éreztem vele magam, másnap cseteltünk, smsek, elhívott hétvégére a velencei tóra a közös ismerőseinkkel. egész nap együtt hülyültünk, gyakorlatilag úgy viselkedtünk, mint egy pár, az egyik csaj meg is kérdezte, hogy mi most együtt vagyunk vagy mi van? mondom MÉG nem :) de aztán végülis egy romantikus pillanatban elcsattant egy csók és én nagyon boldog voltam, hogy VÉGRE egy srác, aki kellően érett(nek néz ki) és talán tényleg érdeklem. a következő hét nagyon jó volt, haverokkal lementünk a balatonra, bulizni, szigetre, ilyesmi. aztán megbeszéltük, hogy én este kimegyek szigetre és ottalszom nála a sátrában. délután találkoztam barátnőimmel, meséltem nekik Róla, együtt mentünk szigetre, bemutattam nekik, minden hepi. aztán különváltunk, én a barátnőimmel buliztam, ő is a haverjaival, megbeszéltük, hogy majd hívom, aztán megyünk aludni. fel is hívtam hajnalban, találkoztunk, mentünk a sátorba, de nagyon szótlan volt. nem tudtam mire vélni, azt állította, hogy a radiohead koncert miatt lett ilyen lehangolt, mert lehúzós volt a zene. bemásztunk a sátorba, de gyanúsan elhúzódott tőlem. kérdeztem, hogy most mi van? erre beközölte, hogy nagyon aranyos és kedves lány vagyok, de NINCS MEG BENNEM AZ A PLUSZ. mondtam neki, hogy ez nagyon remek, hogy erre sikerült rájönnie az alatt az egy hét alatt, amíg együtt voltunk, hozzátenném ez alatt az idő alatt kb fél órát se voltunk kettesben, mert mindig nagy társasággal buliztunk. úgyhogy megkértem, hogy legalább az első hévig hadd maradjak a sátorban, aztán hazamentem aludni, este meg jól kibuliztam magam a szigeten :)
utólag kiderült, hogy valószínűleg nem velem volt a gond, a csávó minden barátnőjével ezt csinálja :)))
szigetes teszkóban voltunk, gumit nem vettünk(nem volt mihez :D),  katona szerintem nem volt, és egyáltalán nem bánom :)