Tényleg lássunk már a szitán, ha van szemünk és van szita.

Kedves Szakítósok!

Rendszeresen olvasom a történeteket,sőt,már írtam is egy szakítós történetet is,ez a mostani a legfrissebb,mindössze egy hetes.
A történet szereplői:
Én 34 éves nő,a pasi, Zs.32 éves,öccse szintén 32 éves,volt nője 39.
Tavalyi év végén volt egy komoly szakításom,amit akkor úgy éreztem,nem élem túl,de sikerült.Nagyon mély lelki sebeket kaptam.Viszont a koromra való tekintettel 4-5 hónap után elkezdtem "vadászni",megtalálni a nagy Őt.
Kevés szabadidőm lévén a kényelmesek társkeresését választottam,az internetet.
Az egyik ilyen oldalon ismertem meg Zs-t.Az elején csak beszélgettünk,elmeséltem neki,hogy szeretném lecserélni a bútorokat,kiderült,ő asztalos,meg is csinálná.
Közben ő elmesélte,hogy van egy fia,aki most 1 éves,nemrég hagyta el az anyját,mert az egész kapcsolatuk hazugságra épült.A gyerek születése előtt egy héttel derült ki,hogy a csaj nincs is elválva,úgyhogy a gyerek a férj nevét viseli...Ez azóta már rendeződött.BAR-listás,végrehajtók zaklatják telefonon.Én az ilyen embereket csípőböl kerülöm,mint a leprásokat.
Még lazán csak virtuálisan beszélgettünk,amikor egyik reggel letámadott,hogy én egy hisztis picsa vagyok(bár ezt nem tudom miből szűrte le),és nem lesz köztünk más,csak munkakapcsolat.Ebből én már megéreztem valahogy,hogy megint összefeküdt a volt nőjével.Saját bevallása szerint minden érzelem nélkül....
A lényeg,hogy megismerkedtünk személyesen is,sőt,szimpatikusak is voltunk egymásnak.Megbeszéltünk,hogy Zs.nem akar beleugrani újra egy komoly kapcsolatba,nagyon megégette magát elsősorban anyagilag,rólam meg tudjuk,hogy érzelmileg nagyon taccsra vágtak,így beleegyeztem abba,hogy csak úgy vagyunk.,majd alakul.
Titkolóztunk a külvilág előtt,gyakorlatilag sehova nem mentünk,közös programok nem voltak,csak ő jött hozzám,elvoltunk,beszélgettünk,szeretkeztünk,és ő utána rohant tovább...Néha kicsit úgy éreztem,hogy már csak az asztal sarkára kellett volna raknia a pénzt,és akkor fizetős kurva lennék...
Amivel felettébb kib@szta nálam a biztositékot,az az volt,hogy megigérte hogy jön,és nem jött,sőt a telefont vagy nem vette fel,vagy kikapcsolta.És ez rendszeres volt.De valahogy én a türelmetlen ember,eltürtem ezt is neki.
Egy alkalommal eljött az öccse is,mert szarakodott a gépem,ő meg számítógép zseni,megcsinálta.Közben nyíltan kikezdett velem.Kénytelen voltam bevallani neki,hogy a bátyjával kavarok.Onnantól kezdve ő lett a "szövetségesem",a "lelki szemetesládám".
Ez a egész "kapcsolat" szűk 3 hónapig tartott.Érzelmek nem nagyon domináltak benne,Zs. hideg,mint a jég,én meg felállítottam egy érzelmi stop táblát,hogy nem szabad beleszeretnem,mert csak sérülni fogok.Azért időnként megingott az a tábla.....
Kicsivel több,mint egy hete,péntek délután megbeszéltük,hogy tök jó volna szombat délutánt együtt tölteni,semmi extra,csak olyan filmnézős délutánt/estét terveztünk.Még másnap reggel is ezt beszéltük,hogy akkor jön 4 órára.
Extra kaját csináltam,gyertyafény stb.Fél 5,nem jön.Rádobok egy smst,hogy mikor akar jönni?Ki van kapcsolva...Egészen hétfő délelőttig ki volt kapcsolva,akkor is csak annyi erejéig kapcsolta be a telót,amíg elolvasta az smst.Megéreztem,hogy baj van,hogy már megint a kretén nő karjaiban kötött ki,aki csúnyán kihasználta anyagilag érzelmileg egyaránt.
Tettem egy ravasz lépést felhivtam a másik számát egy számára ismeretlen telószámról.Felvette.Ráordítottam,hogy legyen már annyira tökös legény,hogy elém mer állni,és elmondja,hogy mit csinált.Rámcsapta a telefont....Küldtem neki egy smst,hogy azonnal kérem vissza a SIM-kártyát,amiről ingyen tudtunk beszélni.Elhozta még aznap este.Be akart etetni olyan dumával,hogy szombaton megismert egy csajt egy szórakozóhelyen,együtt töltötték az éjszakát,és a teljes vasárnapot.A szórakozóhely igaz lehet,de nem egy frissen megismert nővel volt ott,hanem a pénzéhes szukával...Már csak azért is,mert Zs. nem az a tipusú pasi,aki az első éjszakán döntögeti a csajokat.
Hirtelen felindulásból irtam neki egy üzit az iwiwen,hogy meg is érdemlik egymást a pénzéhes szukával,soha nem lesz más javuk a kopasz seggükön kivül.Ez talált,mert ezen Zs. megsértődött.Sajnálom őt,mert sokkal többet ki lehetne hozni belőle,ha engedné,és nem ragadna le ennél a butácska takarítónőnél.
Sokat gondolkodtam ezen a kapcsolaton.Lehet,hogy azért kellett titkolózni,mert valójában nem is hagyta el a gyereke anyját?Ez lehet,hogy örökre rejtély marad számomra.
Nem voltam belé szerelmes,de valamit mégis érzek iránta.Akkor hétfőn,amikor elment jól kibőgtem magam.Talán az,hogy megint a magány telepedett rám...
Azóta beszéltünk,azt mondta,az zavarta bennem,hogy túlságosan gondoskodó,és törödő vagyok.Eddig azt hittem,ez erény....Vagy mégsem?Ki tudja?Talán nem jó pasinál alkalmaztam.
Tudom,hogy hülye voltam,megérdemlem a vascsövet,az első alkalommal,amikor nem jött,már ki kellett volna raknom a szűrét.De ez a kis "affér" megtanitott arra,hogy kicsit türelmesebb legyek.

Egy kérdés a blogolvasók felé:szerintetek úgy általánosan miért van az,hogy azt hisszük,minden rendben van körülöttünk,azt hisszük működik a dolog,utána meg derült égből villámcsapásként ér a csalódás?

Üdv:

M.