Nem véletlenül van most vizsgaidőszak, vigázzatok magatokra. Elkezdjük 2010-et, küldjétek a leveleket.

Lekoptathatatlan 40 éves pasi. Én akkor 23.
Régi sztori, konkrétan ez a szöveg egy e-mailezés része, nem is írok bele, copy-paste az akkori verzió:

(...) De ezzel még nincs vége az idősebbekkel való kalandjaimnak - legutóbb egy nálam két fejjel alacsonyabb százkilós negyvenhárom éves főiskolai tanár kábult ki. Esküszöm, nem akartam.. Dehát mit csináljak, hogyha valaki arra gerjed, ha elküldöm a büdös francba? Mondjuk úgy indult, hogy nagyon tetszett neki a határozott kézfogásom és elkezdett bókolni. Ha jó formában vagyok, ügyesen replikázok a bókokra, nem esem hanyatt. Ez persze bejött neki. Házibuli volt, később folytatódott a történet a táncparketten. "Szeretem a magas és talpraesett lányokat!"- mondta és a parkett felé tessékelt. "Én meg nem különösebben vonzódom a köpcös öregemberekhez." replikáztam merészen. Hát itt elkékült, de feléledt a tűz.. A táncba belementem. "Az nem a derekam, az feljebb van, és ne dörgölőzz, ennyire nem vagyunk jóban" mondtam neki tánc közben (még csak nem is volt lassú hogy tapiesélyes-helyzet legyen, hanem rángatós-rocky, amit tánciskolában tanítanak és párban táncolnak... Hozzá kell tennem, hogy nem vezetett rosszul, viszont én nagyon jól táncolok, magasságom ellenére lehet engem jól vezetni is, ez is kábította..) "ó, tetszik a stílusod" - válaszolta. Elegem lett: "Nekem viszont nem tetszik a szagod" (nálam a szagok nagyon sokat számítanak, erősebben is érzem őket, mint egy átlegember - ha egyszer egy férfi illata nem vonz, akkor az aztán tehet bármit..) és megköszöntem a táncot. "Fúú, hát te milyen egy őszinte csaj vagy, ez kell nekem..." És ismét táncba vitt. Akrvaannnya.. Utána már konkrétan elküldtem a büdösbe (felkérést visszautasítani óriási sértés, a táncot félbeszakítani meg még megalázó is), mégjobban begerjedt, persze egy kicsit megsértődött, és pár héttel később közös ismerősünknek panaszkodott, hogy neveljen meg, mert nagyon cserfes vagyok - te meg ki vagy az apám?! - nemrég még dörgölőztél... De sajnos azóta megbékült és jóban akar lenni, (komolyan nem tettem érte) iwiwen lelkesen cimborának jelölt, és tegnap hívott a házibulijába az új lakásába.. Napeeerszeeee. Házibuli... (...) Azóta láttam párszor, de kvázi lekopott.