Az egyetlen ferfi, aki fontos volt neki, mar nincs tobbe. Probaltam megbeszelni, hogy ezt megis hogy gondolja, meg ennel oszintebbnek tunt az egyutt toltott ido. Total kikeszultem, a siras hataran voltam.. de hiaba, nem sikerult job belatasra teritenem - ezzel gyakorlatilag ki is rakta a szuromet.

A kép innen

Kedves Szakitos!
 
Szoktam olvasni a blogot, es mindig sikerül találni valami érdekes szitut. Hát íme egy tőlem. Nemileg ertetlenul allok a velem tortentek elott es hatha kapok valami iranymutatast toletek.. Elore bocs ha hosszura nyulik, de igy szurtem le a tortenteket magamban.
 
Szoval, a tortenet ugy masfel eve kezdodott. En 19 eves fiu, o 17 eves lany. Legyen mondjuk Marti. Egy szakkozepbe jartunk, amikor megismerkedtunk egy tarsasagon belul. O elsos volt, mindig a nagyobbakkal logott, igy kerult bele a mi tarsasagunkba is. Mindig mosolygos volt velem, kedves volt de eleinte nem igazan tekintettem tobbnek, mint egyszeru havernak a bandan belul. Gyakran jartunk koncertekre meg bulikra, egy jol osszeszokott tarsasag volt ez. Ahogy teltek multak az evek egyre jobban megkedveltem, meg mindig nem tortent koztunk semmi, olyan baratkozos szituban voltunk, es ugye mar o sem volt az a kis fruska, ahogy megismertem. Mindig jokat tudtunk dumalni, elegge egy hullamhosszon mozogtunk, legalabbis igy tunt meg akkor.
 
Nalam mar kozeledett a suli vege, aprilis korul gabor baratom egy oriasi hazibulit csapott, olyan vegzosok vagyunk -szerut. Marti is ott volt. Nagyon kioltozott az alkalomra, rogton megerkezesekor tudattam vele, hogy nem semmi! Aztan jott a szokasos partymenet, orias ivaszat, total megorulest nyomott mindenki. Amikor mar kicsit alabbhagyott a hangulat, Martival egy sarokban kotottunk ki. Rohogcseltunk es iszogattunk, a hajnali mamorban pedig elcsattant az elso csok. Ekkor tudatosult bennem, hogy valojaban menniyre vartam mar ezt a pillanatot. Es a jelek szerint o is. Mint ket amoba, egymasba karjaba ragadva maradtunk reggelig. Hazudnek magamnak ha taganam, nagyon regota vart pillanat volt ez – a jelek szerint szamarar is .
 
Etttol kezdve amikor csak lehetett egyutt voltunk, de mivel en az erettsegire es a zarovizsgaimra keszultem ez nem jelentett tul sok idot. Nehez idoszak volt ez – de hala Martinak eleg a vartnal konnyebben atveszeltem.
Megvoltak a vizsgaim, es elkezdodott a leghosszabb es talan legszebb nyar. Nekem mar semmivel nem kellett torodnom, csak hogy mikor lehetunk egyutt. Es persze nyar leven nem volt kerdes, hogy egyfolytaban. Mivel nekem kicsit lazabb felfogasuak voltak a szuleim, amikor egyutt aludtunk, nalam tettuk. Ahhoz kepest hogy miota voltunk egyutt, viszonylag hamar testilelki lett a kapcsolatunk. Ugy ereztem szinte mindent tudok rola. A nyarunk csodalatos volt. Egy alkalommal leleptek a szulei, es athivott, hogy fozocskezzunk egyet nala, es aludjak ott, mert ilyen meg ugyse volt. Es tenyleg, belegondoltam, hogy mar hat honapja egyutt vagyunk es eddig csak nalam toltottuk a meghitt alkalmakat. Dehat ugye mindig a szulok volt az emlitett kifogas. De sosem csinaltam ugyet belole.   Amikor beleptem a szobajaba, akkor ert talan a legnagyobb sokk vele kapcsolatban, ha igy utolag belegodolok. A szobaja fala tele volt ragasztgatva Michael Jackson plakatjaival!!! Nem csak egy par volt, hanem minden negyzetcentire jutott, epp csak az ablakra nem volt ragasztva. Persze egy eleg kis panelszobarol beszelunk, de zavaroan soknak tunt igy is. Kisse meglepetten neztem ki a fejembol, bazz. hiszen addig egy szoval sem emlitette ezt. A csajom a popkiraly legnagyobb fanja. Tudtam, hogy kulonbozik kicsit a zenei izlesunk, nameg hogy o szereti a popposabb, szerintem nyalasabb zeneket, de hogy ennyire… rendesen kilettem.
Amikor vacsi kozben finoman rakerdeztem a dologra, viccesen felutve a temat, kisse zavarba jott. Probalta elterelni valami hulyeseggel, de en csak nem hagytam magam. Ki kellett deritenem, hogy miert nem emlitette ezt eddig egy szoval se. Talan cikinek erezte a dolgot ?! Vegul amikor mar kellokeppen vitatkozosra vettuk a figurat, egy hirtelen jott agyjelenettel kioltottuk egymasbol a duhot. En persze meg utana is cikiztem kicsit a dologgal, de akkor mar lathatoan nem zavarta – de ereztem h kinos ez neki es nem igazan fogunk errol kesobb se sokat dumalni..
 
Ettol kezdve szinte soha tobbe nem aludtunk nala. Pedig mar ismertem a szuloket is, egyszer egy mozizas alkalmaval osszefutottunk veluk. Ezt leszamitva minden csodalatos volt, eszrevetlenul teltek multak a honapok..
 
Aztan valahol tavaly tavasszal egyre tobbszor veszekedtunk egymassal. Szo volt rola, hogy a nyaramat Angliaban toltom az egyik rokonunk boltjaban fogok dolgozni, es hogy az milyen jo, mert a nyelvet is tudom gyakorolni. En nagyon lelkes voltam, o viszont egyre surubben borult ki azon hogy azalatt a ket honap alatt majd en biztosan becsajozok es elhagyom ot. En hiaba mondtam neki, hogy ugyan felejtse mar el a dolgot, meg hogy szamomra csak o letezik, egyre kevesbe sikerult lenyugtatnom. Aztan eljott a tragikus nap mindkettonk eleteben. Tragikomikus inkabb... Junius 25-en meghalt Michael Jackson. Akkor meg nem tudtam, hogy ez mennyire ranyomja majd belyeget addigi idillinek tuno mindennapjainkra. Azon a heten Marti epp egy taborban nyomult az osztalytarsaival, emiatt nem is talakoztunk. Kovetkezo heten mikor talalkoztunk Marti nagyon furcsan viselkedett. Az addig mindig mosollyal az arcan elvarazsolo lany buskomoru arca, kisirt szemei teljesen sokkolo latvanyt mutattak. Probaltam kiszedni belole, hogy mi a baja, tortent e valami. Valami olyasmit mondott, hogy az egyik nagymamaja lebetegedett, es par napra elutazik hozza mert mar amugy is reg latta. Nem volt okom mast hinni, ezert nem is feszegettem a dolgot, probaltam amolyan altalanos bolcsessegekkel nyugtatni, hogy ne izguljon, minden rendbejon, nincs semmi baj, meg ilyenek. Erre o meg jobban kiborult, meg sirt… majd huppogve kozolte, hogy o most inkabb hazamegy pihenni, hatha attol megnyugszik.
 
Utana ket hetig nem lattam. Probaltam hivni, smst kuldtem , de semmi reakcioja nem volt. Nem hivott vissza, nem adott semmi eletjelet. Probaltm a vonalas szamon is, de a szulei azt mondtak, hogy inkabb ne keressem.
 
Eltelt ujabb ket het, amikor feljott hozzam. Ertetlenul faggattam arrol hogy mi tortent, hol volt, miert nem reagalt semmire.
Majd oszinte arconcsapas jott. Elmondta, hogy valojaban semi baja a nagyijanak, kizarolag azert tunt el mert total kikeszult Jacko halalatol. Volt olyan hogy egesz nap ki sem mozdult a szobajabol es csak bogott. Engem sokkolt az egesz tortenet. Meg azt is mondta,hogy ezzel az egesz elete romokba dolt. Mire megkerdeztem, hogy dehat velunk mivan? Az nem szamit, hogy en ott vagyok mellette?? Erre o azt felelte, hogy az egyetlen ferfi, aki fontos volt neki, mar nincs tobbe. Probaltam megbeszelni, hogy ezt megis hogy gondolja, meg ennel oszintebbnek tunt az egyutt toltott ido. Total kikeszultem, a siras hataran voltam.. de hiaba, nem sikerult job belatasra teritenem - ezzel gyakorlatilag ki is rakta a szuromet. Meg sirdogalt egy kicsit majd hazaindult. Ott alltam, neztem ki a fejembol, es nem ertettem. Azota sem jottem ra, hogyan tudtam ennyire felreismerni valakit…
 
Azota amikor beszelek a kozos baratainkkal nem igazan hozzuk szoba az ugyet, ok sem igazan ertik ezt. En persze azota mar ujra Angliaban vagyok es dolgozok. A lenyeg h minel messzebb legyek tole, hatha igy konnyebben felejtem el a legjobb, egyben a legszornyebb kapcsolatomat. Lehet savazni, biztos en vagyok a luzer, h addig nem vettem eszre Marti pszichotikus-fanatikus masik enjet. Dehat szerelmes voltam akkor, fejemen a lila koddel…köszi a tanácsokért.
J.