Azért a HIT-gyülis részt ki lehetett volna fejteni bővebben is, de remélem a kommentekben sor kerül rá.

A Rocktérítő filmet egyébként ma este vetítik a Gozsdu udvarban, csak arról jutott eszembe, hogy a csaj is Hitgyülis volt, és nem lehet olyan gyakran látni ezt a filmet.

Sziasztok!

A sztori jó négy éves, gondoltam megírom, unom már, hogy csak 2-3-4 naponta van új poszt, amit szét-offoltok ;)

Naszóval.

Én férfi, akkor 23, nevezzünk mondjuk... hmm... Bonifácnak, a lány 29, őt nevezzük Klotildnak. Egy esti OKJ-s suliban ismerkedtünk meg, ahová mindketten munka után jártunk. Kapcsolatunk a legendás ’nem jönnél fel hozzám valamelyik nap, valami gáz van a laptopommal’ mondattal kezdődött, mármint az ő száján jött ez ki, én meg mentem, merthát tetszett a lány nemkicsit. És NEM vagyok kocka, csak érdekel az informatika is.

Magát a kapcsolatot csak pár szóban említeném; 2 hét után hozzáköltöztem (’lakva ismered meg a másikat’, ezt a nagy bölcsességet már akkor is ismertem ), az elején mindkettőnk részéről nagy szerelem a nagy korkülönbség ellenére is (vagy pont ezért, ki tudja), aztán a szerelem enyhülésével jöttek a gondok-problémák. Egy évig tartott az egész, szóval nem valami nagy, földtörténeti korszakokon átívelő valamit kell elképzelni.

A problémákkal, véleménykülönbségekkel nem lett volna baj, ha tudtunk volna _kommunikálni_ egymással, de ezt csak én láttam így, drága Klotild nem volt nagy bajnoka az érzelmeken alapuló gondolatok kifejezésének. Amit mondjuk nem csodálok, ismerve a családi hátteret... Hitgyüli, ő 14 évesen lépett ki ebből, de az a 14 év kitörölhetetlen nyomokat hagyott benne.

A másik legnagyobb gondot pedig az okozta, hogy rajtam és a családján kívül nem volt senkie. Se barátok, se barátnők, se senki. Tehát ha nekem valami dolgom volt, akkor ő engem otthon VÁRT. Igen, ez volt a cselekvés, hogy ő engem vár. Nézte a TV-t, de nem látta, spontán felmosási rohamok jöttek rá, amit aztán a szememre lehetett hányni, hogy amíg én szórakozom (ahová NEKI nem volt kedve jönni), addig ő mennyit dolgozik, stb... Itt halkan hozzáfűzném, hogy a háztartást én vittem, mosás-főzés-takarítás-

bevásárlás szinten, mert hogy ő két suliba jár egyszerre munka mellet, és milyen fáradt.. én meg ostoba barom papucs módjára szépen megcsináltam mindent, amit kellett, hiszen csak 10 órát dolgoztam egy nap és csak egy sulim volt emellett. Mondjuk jobban főzök nála, szóval akkora kár nem volt. És mostmár meg tudom különböztetni a vízkőoldót az ablatisztító folyadéktól is. Basszameg, kezdem úgy érezni, hogy hálával tartozom neki :D.

Nade a szakítás, mert látom unjátok: egy alkalommal merészeltem este 11-re hazaérni 10 helyett (szombaton), mert kb addigra kezdett nem érdekelni ez az egész, és a szokásosnál is síribb volt a hangulat...

-       Mi a baj? – kérdeztem
-       Minek mondjam el, úgysem értenéd! – Így Klotild
-       Nem mintha eddig olyan kurvasokmindent mondtál volna...
-       Akkor lehet, hogy keresned kéne egy olyan lányt, aki tolerálja neked ezt az életmódot!  –(erre hagyok időt a fentiek fényében...)
-       Nos, neked meg egy olyan férfit.
-       ...
-       Aludhatok melletted, vagy marad a kanapé? – kérdeztem én, mert kezdtem érezni, hogy ez most nem visz sehova. Erre sem kaptam választ; - Ez esetben az ágyat választom. Nem aludtunk sokat, és nem azért mert búcsúszex lett volna. Forogtak a fogaskerekek...

És a vége: másnap, felkelés után kérdeztem tőle: - Gondolkoztál az előző estén? – Igen. -  ÉÉÉSSSS???? – Te döntesz... – jött a válasz.

Leléptem. :D

Ööö gumit én vettem az elején, aztán tabi, és szerintem mindketten pakoltunk Tescoban ha eljött ő is vásárolni, bár inkább a Pennybe jártunk, az volt közelebb.

Bonifác