A csúnyán végződő, méltatlan kapcsolatok hete következett el, ennek nem örülünk annyira.
 
 
 
 
Ez egy elég érdekes sztori. Amikor utólag derülnek ki a dolgok. Amikor nem meri a szemedbe mondani, mert egy PÖCS.
Fiatalok voltunk-vagyunk. 'Friss' kapcsolat, fél év volt mindössze egy kibaszott nap híján. (:
Azt hittem végre benne megvan minden amit keresek. Hát nem. Hiányzott valami. Mint utóbb rájöttem: hűség, őszinteség. A két legfontosabb (szerintem). Dióhéjban rólunk. Amikor 5 hónapja együtt voltunk, pont azon a napon szerettem volna vele lenni. Egy rohadt sms-t sem küldött hogy "Fordulj fel te állat mert 5hónapja utállak" vagy valami. Semmi. Aztán végül valaki ráébresztette hogy helló. (ami a poén az egészben, hogy a hónap utolsó napja volt mindig...) Na tehát. Attól eltekintettem egy egész napi idegbetegeskedés után. (:
Nyár volt. Mindenki strandol, bulizik. Nappal alszik - éjjel él. Ő eldöntötte: elmegy a Balatonra unokatesójával és a haverjával. 2 hétre. Jó. Reméltem, hogy legalább 2naponta ír egy smst vagy felhív hogy még élek. Hát nem. Nekem kellett folyamatosan keresnem. Egy idő után meguntam. Majd egyik este a társaságunkkal szallersütést rendeztünk. Tök jó volt. Kaja - pia, minden. Érdekességképpen barátnőm felhívta mellettem hogy mi van vele. Majd 2perc duma után a pasi megkérdezte hogy ott vagyok-e. Természetesen nem-et mondott. És mindvégig ottvoltam. És 5percnyi nyögdécselés és gondolkozás után kinyögte: szakítani akar velem. Na ott betelt a pohár. (Még 1 hétig ott volt utána). Azalatt az egy hét alatt lerendeztem magamba a dolgot. Nem volt para. Hazajött. Felhívott, hogy tudnánk-e találkozni, mert beszélni akar velem. Reakcióm szerintem érthető volt: persze, énis szeretnék veled. Nem gyengén meglepődött. Találkoztunk. Mintha misem történt volna: puszi, mint ahogy szokás egy kapcsolatban. Feltett egy szokatlan kérdést (nála szokatlan) : elmenjünk fagyizni? - Hatalmas meglepődés. Persze, menjünk. Hozzáteszem, fél év alatt egyszer nem volt erre képes... Na ezután belekezdett. "Na szóval, tudod beszélni akartam veled... Na arról lenne szó..... hogy ..... én ...... nem ....... akarok ........ tovább ........veled ....... járni......" (kínos mosolyok, és mindezt 5perc alatt). Reakcióm egyszerű volt : Igen, én is ezt szerettem volna közölni veled. :) Újabb meglepődés. Majd amin hatalmasat röhögtem: "Nem tudtam mit fogsz mondani, féltem tőle. Azt hittem haragudni fogsz" :D Annyit mondtam erre, hogy "Drágaságom ha haragudnék te már nem itt lennél." :) Végülis megegyeztünk. Nem haragudtam rá és ő sem. Este pedig együtt buliztunk a társasággal. A buli vége felé az egyik srác odajött, hogy mondjon valamit. "Te figyelj már. Azt tudtad, hogy megcsalt téged?" ..... MIVAN?! Hatalmasat néztem, aztán elmesélte a sztorit. Idegességembe csak röhögni tudtam. Az exem 15, a csaj 18. Na most a csaj simán bevette, hogy ő 18. (: És még azt is be tudta neki adni, hogy van barátnője, csak nem volt ALKALMA szakítani vele. :D Röhejes. Legalább 1 hónap mosolyszünet. Annyit se mondtunk egymásnak hogy rohadj meg te köcsög. Aztán amikor észbekapott, suliba elkezdett megint beszélni hozzám, próbált kommunikálni velem. Aztán úgy voltam vele, hogy teszek rá. Most emiatt... Jó megcsalt. Picsarészeg volt a 2 hét alatt. Hát istenem. Ha ekkora seggfej, mit csináljak vele.. Végülis azóta jóba vagyunk. Ugyanúgy elvagyunk, mint előtte.
Aztán jött egy hete az újabb poén. Ismét picsarészeg volt. Nézeteltérése volt a mostani pasimmal. Aztán megbeszélték a dolgot. Közben kiderült, a szemembe mondta (az a vicc, hogy részegen nem egyenesen néz ugye. mindegy. :D ) hogy még volt egy másik lány is akivel megcsalt. Na itt végképp leírta magát a szememben, de már leszarom ezt is. Itt már 1el több vagy kevesebb... :D Másnap pedig felhívott, hogy bocsánatot kérjen. Hogy ő minden megbánt.. Persze. (:
Szánalmas... (: