Na, ilyen is ritkán van, folytatódik egy történet. Lássátok meg.

(Az első rész itt)

A kép innen

Kedves szakítós blog!
Pontosan egy évvel ezelőtt közöltétek le a levelem "Anyu neve ugyanaz" címmel.
Akkor leírtam hányadtatott sorsom. Azért gondoltam, hogy leírom mi a helyzet azóta, hogy a sok rosszindulatú kommentelővel tudassam: nem volt igazuk!
2009. végén anyu bejelentette, hogy terhes, melynek gyümölcse 2010. nyarán meg is született. Szerelmem tárgya közölte, hogy ő ezt a gyereket nem akarta. Az asszonnyal maradt addig, amig a gyerek meg nem született, majd  búcsút intett a réginek és hozzám költözött. Úgyhogy szerintem kimondható: engem szerett mindig is, megnyertem a háborút, boldogok vagyunk. 2 hónapja nagy az összhang és a szerelem!
Megváltozott, ez már látszik!
Az anyagiak keservesek a hobbi miatt, de túléljük!
 
Egy boldog nő!