Számomra a tanulság, hogy faluban nem ismerkedek, mert ott mindenki ismer mindenkit és csak a keverés megy.

A kép innen

Sziasztok!


A történetem kb. két éve történt. Már jó ideje nem volt párkapcsolatom csak ien 2-3 hetes. Az eggyik brátnőm véárostól nem messze lévő faluba lakott és mondta h lesz egy bál és szívesen látnának engem is, mert sokat mesélt rólam meg bejövök egy srácnak is és hátha lesz belőle valami. Gondolkodtam, hát mit veszíthetek, úgy döndöttem, hogy kimegyek ha nem is lesz semmi, max egy jót bulizunk.



Eljött az a nap, már reggel kimentem  bemutatott mindenkien nagyon szimaptikus volt mindenki csak furán éreztem magam, igazából senkit nem ismertem csak a barátnőmet és azt, ugye nem várhattam el h csak velem beszélgessen próbálat hozzá szólni a témákhoz én is. És egyszer csak megládtam őt, mondtam Nórinak, hogy az a srác nekem nagyon teszik, mondta, hogy ő az a srác akinek én teszem , ennek nagyon megörültem, bemutatott neki beszélgettünk . Teljesen normális nem nyomult csak célozzgatott. Kérdeztem tőle, hogy jön-e este a bálba mondta, hogy igen. Eljött az este Ő nem volt sehol, nórinak mondtam h ebből már nem lesz semmi, nah mind1. Egyszer csak kb 11 fele megjelent, vártam, hogy odajön és felkér táncolni de nem jött:( majd késöbb oadjött egy haverja, hogy táncolnék-e  a petivel? Néztem bambán, hogy miért a haverját küldi ide, meg is kérdeztem, hogy miért ő jötte, erre a válasz mert nem mert ide jönni haha, mondtam neki h szívesen táncolok vele de csak akkor ha ide jön és ő kér fel engem. Egy ideg néztük egymást aztán odajött, táncolunk? Mondtam neki, hogy persze. Nah arról a táncról inkább ne is beszéljünk, szegénynek nem nagyon ment, lábujjaimat egy picit megviselte. Nah de mind1 vége lett a számnak elültünk megint jött, valamit sikerült elérnem mert hajnail 2 fele már táncolni is sikerült. Mondtam neki, hogy egy picit pihennék mert megfájdult a lábam, kb fél ótár pihentem és jött egy lassú szám ismét táncoltunk és mint a filmeken jött az első csók ami nagyon jó volt. Hajnali 5 fele ő lett a csók király... közben engem szinte az összes lány utált, hogy ide jövök és a legjobb pasi röpke 3 óra alatt az enyém lett.
Kimentünk a levegőre beszélgettünk számot cseréltünk. Vissza mentünk de addigra az úgy nevezett kemény mag maradt csak, zenészek nekünk játszottak és a hagyományos báli zene már nem is volt csak hungária és társai voltak és persze akk jött a csókkirály is azt a számott már csak azért is végig csókolóztuk. Oan reggel 7 fele elindultunk vissza nóriékhoz ő meg haza, Nóriék lakatak a legközelebb de én már nem bírtam tovább a magassarkut ígyhát levettem nórival együtt peti fölajántotta, hogy viszi a csizmám én próbáltam lebeszélni róla de nem sikerült. Haza értünk búcsú csók. 


Oan 10 fele felkeltem csak feküdtem az ágyban és gondolkoztam h vajon lessz e folytatása. 1 órakor haza mentem addig se telefon se sms semmi, gondoltam túl szép volt, hogy igaz legyen és nem lesz ebből semmi.De lett, 8 fele sms ismeretlen számról: Szia Peti vok! ez a tesóm tefonja, nagyon jól éreztem veled magam hnap feltöltik a telefonom és hívlak!jó éjt puszi. Nagyon örültem neki,gyorsan fel is hívtam reggel találkoztun este találkoztun  aztán telefonon beszélgettünk.

De volt egy közös ismerősünk, neki osztály társa nekem meg,akkor már nem  barátom volt ő. És megbeszéltük, hogy mind a ketten ismerjük csak arra nem számítottam h norbi elmesélrólam mindent, mert egy buliban mi együtt voltunk(sajnos) és ő elmondta neki:(  Az nap délutána a megbeszélt helyen találkoztun és akk közölte, hogy tud rólam valamit és ez neki nem tetszik, és inkább legyen vége, ez volt a 2. hetünk. Este sms h nagyon megbánt, mert szeret és ha én is úgy gondolom ezek után akkor folytathatnák, mert, hogy ő mennyire hülye volt ne haragudjak. Felhívtam, hogy örülök, hogy így döntött másnap találkoztunk.2 hét tök jó volt.Jött egy  reggel ő is ment suliba meg én is, kár volt bemennem azt hiszem. Oda jött egy csaj szintén ebbe a faluba  lakik, hogy jobb ha tudom, hogy a petike ölében egy másik csaj ült és puszilgatta, elkértem a csajszámát, hogy számonkérem, hogy ez miért volt, ennek a vége az lett, hogy a csaj még engem akart megverni. Délután még találkoztunk tök jól megvoltunk vagy is ő még nem tudta, hogy én ezeket tudom, de én nem is említettem hát ha ő mejd elmondja, de nem tette. Este hívott, hogy azt hiszem félre ismertelek és inkább ne folytasukk. törölt msn-ről myvipről  meg iwiwről is. Azt hiszem ő engem soha nem is szerettet csak a természetéből adódóan volt kedves velem. Meg ha nincs ló, jó a szamár is szitu volt.

Sajnos ez a kapcsolat is 4 hétig tartott, de már nem  bánom, mert rájöttem ő az a tipikus nyálgép minden kívánságod teljesíti ez egy darabig jó de egy idő után elviselhetetlen.
Azt hiszem szakításunk után 2X írtam neki de választ nem kaptam..........
Sajnálom is, hogy így lett vége, mert azt hiszem, hogy én semmit nem tette norbi amikor volt ő még nem ismertem nem az én ölemben ült vala ki más. így jártam. Számomra  a tanulág faluba nem ismerekedek mert ott mindenki ismer mindenkit és csak a keverés megy. így két év elteltével sem köszönünk egymásnak egyszer próbáltam de ő nem köszönt vissza. Azt hiszem ez már szánalmas.