Elindult kifelé az ajton de az utolsó mondata az volt:A ruha csinos de nem hozzád illik.

 

Sziasztok!!
Az én sztorim tavaly történt én 20 éves vagyok a volt barátom 22.
Fél évvel ezelött találkoztunk egy feszten egy sörsátorban ültünk
együtt és a barátnöm meg neki a haverja összejöttek igy mi ketten
maradtunk együtt.Beszélgettünk szimpi volt de láttam rajta én se
vagyok közömbös neki.
Ez hosszú sztori de összejöttünk 1 hónap után.Minden szép volt apró
problémmákkal.Én suliztam és ö is két külömbözö suliba jártunk de ez
nem volt gond.Nekem sosem volt gond ha késön jött haza mert tanulnia
kellet vagy könyvtába gubbasztott.Fél év után kezdett furcsa lenni
mert sosem azonnal válaszolt az smsre oké 1-2 alkalom nem gond de hogy
sosem.Kiderült hogy egy évfolyamtársával tanul aki lány próbáltam nem
féltékeny lenni de nem tudtam magma tartani.Szinte mindig kutattam
neten meg a telojába is söt a könyvtárba is elmentem.
Hallottam hogy a következö héten bál lesz a sulijába (persze nem
töle)amire mindig elvitt és én elmentem annak ellenére hogy utálom a
bálokat. Vártam a napokat hogy mikor hív el de nem történt meg.Már a
bál napja volt mondom biztos elfelejtette meglepiként vettem magamnak
egy uj szexi ruhát.Este elkészültem és szerintem életembe nem vtam
ennyire csinos.Hazajött de láttam hogy már öltönyt visel nah legalább
ezzel nem megy el az idö már ugy is késö volt.Ö áll az ajtóban
értetlenül  mi ez a ruha rajtam.Mondom bál van ma és egy kis meglepit
akartam késziteni.Nézz rám bamba szemmekkel és közli mást hivott el
mert én utálom a bálokat és mennie kell mert a partnere várja.Elindult
kifelé az ajton de az utolsó mondata az volt:A ruha csinos de nem
hozzád illik.Én álltam ott néztem az ajtot de a kiváncsiság hajtott
hogy melyk ribancot vitte el helyettem.Fogtam magam be a kocsiba irány
a bál.10 perc után megtaláltam öket  a táncparketten.Állok ott
ledöbbenve 20 percig és látom h elcsattan egy csók.Nekem enny elég
volt elmentem és sosem néztem vissza haza mentem cuccok össze és irány
valamerre.
Sosem hivott keresett és fájt de tuléltem.Legalább irhaott volna egy
smst bocsi de vége de SEMMI.