Így mire 15 perc múlva leültem a géphez már kaptam tőle a levelet és éreztette velem hogy mennyire tetszek neki.

SZAKÍTÓS BULI!!!!!!!!!!!!!!

 

Lehet nem aktuális a téma és talán unalmas, hétköznapi is de Én is egy vagyok a sok közül akik beismerik hogy igenis hibáztak. Elvesztettem azt a férfit aki a tökéletes volt valószínúleg és a segítségetek szeretném kérni hogy hogy szerezzem vissza! Röviden a sztori: Épp a vizsgaidőszak vége, a legnehezebb vizsgám előtt egy héttel és épp egy kútba fulladt kapcsolat kellős közepe. Amikor megismertem őt , akivel együtt álltunk sorba. Határozott típusú nő vagyok így azonnal levett a lábamról amikor ő szólított le és a pár perces beszélgetésünk után már Ő írt levelet. Így mire 15 perc múlva leültem a géphez már kaptam tőle a levelet és éreztette velem hogy mennyire tetszek neki. Ezután rengeteget beszéltünk és nem úgy és nem olyan témában mintha csak haverkodni akarnánk egymással. Többször mondta hogy segít nekem felkészülni a vizsgámra (hisz neki már megvolt) de Én elutasítottam mindenre azt mondtam hogy "majd". "Majd"ot mondtam a bulizásra, egy kávéra és a tanulásra is. Mindenre. Nem tudom miért, talán túl stresszes voltam a vizsga miatt, plusz bennem volt hogy nem akarok megint csalódni valakiban. Így sikerült az hogy végül MAGAMBAN csalódtam. Folyamatosan beszélgettünk napközbe majd egyik este amikor kiderült a vizsgám eredménye beültünk vhova a barátaimmal és véletlenül ott volt Ő is. Elmentünk sétálni, hazakísért,rettentően aranyos és figyelmes volt.Utánna amikor hazaért tovább beszélgettünk.Azt hittem nem rtottam el azzal hogy 8szor minimum nemet mondtam bármilyen invitálására is. És felébredtem...és nem keresett többé. Napokig nem beszéltünk, amitől teljesen bepánikoltam , mert rájöttem hogy mennyire fontos Ő nekem és hogy Ő a tökéletes, aki magabiztos, aki tudott engem irányítani és akinek adtam a véleményére.Kértem tőle hogy találkozzunk úgy voltam vele valahogy ki kell fejeznem hogy nem közömbös számomra ha már ennyiszer nemet mondtam és valljuk be, csodálom hogy szóba állt még velem annyi visszautasítás után. Találkoztunk próbáltam köntörfalazva elmondnai neki hogy fura hogy nem beszélünk és ő cask annyit mondott hogy nem haragszik rám,csak kedves volt, de mindaketten tudtuk hogy nem így van. Olyanokat írt és mondott el amiket nem biztos hogy bárkinek elmondanék.Aztán két óra hosszát kávéztunk és elköszöntünk mert mennünk kellett.Aranyos volt, olyan amilyennek szerettem mindig is, flörtöltünk és ennyi. Azóta nem nagyon beszélünk, néha írunk egymásra, de ha meglátjuk egymást jön a hatalmas mosoly egymásra és az hogy továbbsétálunk. Ez történt egy jó hónapja és nem tudok új kapcsolatba kezdeni. Nem tudok esélyt adni senki másnak , megpróbáltam másokkal de egyik sem volt olyan mint Ő. Nem tudom mit tegyek, de nekem Ő kell mert Ő volt az egyetlen aki igazán le vett a lábamról.