Egyrészt a hitel miatt, másrészt pedig idézem „végig kínlódtunk 3 évet”. (Az elbeszélő pedig fiú, ez nincs jelezve a szövegben.)

ISMÉT SZAKÍTÓSBULI!!!

Üdv! Tavaly december történt, hogy az egyik ismerősöm, barátom (legyen AM) közelebb került hozzám. Korábban is tetszett, de a párja (F) miatt nem akartam tőle semmit, majd tavaly decemberben ő kezdett el közeledni felém, és én engedtem neki. Tisztáztuk, hogy F-el kapcsolatának vége, kihűlt csupán a felvett személyi kölcsön miatt vannak együtt, mert külön-külön egyik sem tudná fizetni. Hónapokon keresztül azt hallottam AM-től, hogy mennyire szeret, hogy mennyire fontos vagyok neki. A F miatt sosem aggódtam, mert rá hivatkozva soha nem mondott le találkozót, soha nem volt olyan, hogy ne értem volna el, stb. Azt kérte tőlem, hogy március végéig várjak, majd akkor fog elköltözni F-től, de már külön szobába laknak mióta, stb. Addigra már anyagilag is helyreállnak a dolgok és szabad lesz. Felajánlottam neki, ha korai is lehet, de jöjjön hozzám, ha akar… amíg nem talál mást, vagy maradhat is, ahogy tetszik. Aztán március 17-én kaptam egy telefont AM-től, hogy „lebuktunk”. Én értetlenül álltam előtte, mi előtt buktunk le? Akkor bevallotta, hogy nem is szakított a F-el, nem mert vele a hitel miatt, mert egyedül nem tudja fizetni és tőlem sem várja el, hogy fizessem helyette. De mivel lebuktunk, most beszél F-el…. Elég nehezen dolgoztam fel, hogy átvert, de most jött a második felvonás. Azt mondta, hogy F nem bocsájt meg neki, vele lakhat és fizeti a hitelt is, de csak addig amíg el nem költözik. Nekem legalábbis AM ezt mondta. Ezután rendszeresen nem vette fel a telefont, nem válaszolt az SMSekre, az e-mailekre, akkor volt elérhető, amikor ő akarta. Amikor pedig együtt voltunk F folyamatosan hívta, és olyan témákról beszélgettek, amiből azt szűrtem le, hogy egy párt alkotnak. Mindennapos piszlicsáré dolgok, amit épen én pl. nem beszélnék meg azzal, akire haragszom, aki megcsalt, aki csak egy eltűrt személy a közelemben. Aztán pár nap múlva, elmentem AM elé a munkahelyére, megbeszéltük ha végez, elmegyünk valahová. És ott volt F is a bejáratnál… tudom ki az, én is ismerem látásból. Akkor nagyon gyanússá vált a dolog. Hívtam AM-t, beszélt össze-vissza hülyeségeket, hebegett-habogott, majd lerakta, megint nem volt elérhető. A bizalmam már korábban megrendült, viszont a kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és nem szeretem ha hülyének néznek: tudni akartam az igazat! Tudtam, hogy haza még nem érhetett gyalogszerrel, ezért elmentem oda ahol a másikkal élt, tudom hol volt. Majd jöttek kézen fogva. És rövid szóváltás után kiderült, hogy mindkettőnket átvert. Nekem azt mondta, hogy szakított a másikkal, haragszik rá, és addig marad ott amíg nem talál jobbat. A másiknak meg azt mondta, megszakít velem minden kapcsolatot….. majd bementünk F-hez, hogy mégse az utcán legyünk, ott kiderült, hogy egy ágyban alszanak, egy légtérben vannak, stb. Mi ketten még ekkor is nagy hülyén adtunk neki egy újabb esélyt, kapott 1 hét gondolkodási időt. Bár nekem sok kedvem nem volt hozzá, F bólintott rá inkább, így rávágtam én is, hogy ok. Az 1 hét alatt többször beszéltünk, biztatott, sugallta hogy engem választ, mert a másikból elege van. Még tegnap este is…… ma pedig az 1 hét letelte után, benyögte hogy a másikat választja. És miért? Egyrészt a hitel miatt, másrészt pedig idézem „végig kínlódtunk 3 évet”. És amikor megkérdeztem tőle, ha kínlódás volt a 3 év, nem is szereted, akkor minek döntöttél mellette? Elfordította a fejét és bőgni kezdett…. Azt mondta „a szívem mindig a tiéd lesz”. Na itt kérdeztem meg tőle, ha ez igaz és engem szeret, akkor miért választotta a másikat. Na itt borultam ki és azt mondtam, szia. Van még pár dolog amit tisztáztunk kell, és nekem is intézkednem kell pár ügyben, hogy ne csak nekem legyen rossz. Hát ennyi… balféknek érzem magam, a történteket végig gondolva, még jobban így érzem magam. Nagyon naív vagyok és sok nő átvert már emiatt, most ő is… 25 vagyok, előttem még az élet, és annak ellenére, hogy úgy érzem szükségem lenne most rá, az eszem azt mondja egy ilyen hazudós nőben soha többet nem tudnék úgy megbízni, hogy arra komoly kapcsolatot lehessen építeni. Üdv PF