Elgondolkodtam rajta, hogy vajon hanyadik láncszem lehetek ebben a "megcsalt az ex-szel, most írt a csaj" típusú felismerés-folyamatban.

 

Keresed, de nem találod az igazit? Szakíts magadnak új szerelmet!

Sziasztok! Ami engem illet, én kétszer estem pofára, ugyanazzal a pasival. Mindkét esetnek ugyanaz volt a forgatókönyve. Először: találkoztunk, összejöttünk, majd egy-két boldog hónap után egy közösségi oldalon rámírt az exe, hogy tudom-e, kivel csal... Naná, hogy vele. Kérdőre vontam, nem tagadta, csak mentegetőzött, hogy a közös emlékek meg a nosztalgia miatt, de soha többet. Nem tetszett, amit hallottam, kidobtam. Szó szerint. A kedves szomszédok azóta is ezen csámcsognak. Hadd tegyék. Másodszor: egy fél év múlva találkoztunk, beszélgettünk, nosztalgiáztunk, megbocsájtó típus vagyok (voltam), összejöttünk. Pár hét után, ugyanazon a közösségi oldalon, ahol az ex üzenetét kaptam, láttam, hogy kapcsolatban él. Igen, a címke stimmelt, csak a fotók nem... Azokon nem én voltam. Csak nevetni tudtam a saját hülyeségemen. Elgondolkodtam rajta, hogy vajon hanyadik láncszem lehetek ebben a "megcsalt az ex-szel, most írt a csaj" típusú felismerés-folyamatban. Mindegy, a hagyományőrzés nagy híve vagyok, ráírtam hát a csajra, hogy tudja-e, kivel csalja a barátja... Méghogy kétszer nem lehet ugyanabba a folyóba lépni! Nade kérem!