Gyereket akarok. ha szülsz nekem hármat, elveszlek. Ha nem, akkor tűnj el innen minél hamarabb!

 

Keresed, de nem találod az igazit? Szakíts magadnak új szerelmet!

Sziasztok! Az én történetem elég egyszerű. Nagy szerelem, két év együttjárás, utána két év együttélés. A srác (32) tisztában volt vele, hogy nekem fontos a családalapítás, csak azzal nem, hogy van egy kitételem. Ha nincs esküvő, akkor nincs gyerek se. Azt mondta, ő készen áll az apaságra, hagyjam abba a fogamzásgátló szedését és essünk neki. Leültettem és elmondtam, hogy amikor abbahagyom a tabletták szedését, a kötelező szünet miatt onnan még körülbelül egy-másfél év, ha szerencsénk van, mire a pici megérkezik. És én addig nem hagyom abba a gyógyszert, amíg össze nem házasodunk. Harmincnégy fölött viszont már nem szándékozom szülni, a sok hülye vizsgálat meg a nagy rizikó miatt. A srác kiakadt. Mert ő minimum három, de inkább négy gyereket akart, lehetőleg azonnal, én pedig akkor már 31 voltam, szóval az időből éppen kifutottunk. A nagy dühöngésben egyszercsak megállt, rámnézett és haláli nyugalommal közölte: "Gyereket akarok. ha szülsz nekem hármat, elveszlek. Ha nem, akkor tűnj el innen minél hamarabb!" Ez nem tűnt túl korrekt ajánlatnak. Még aznap elköltöztem tőle. Azt máig sem értem, hogy miért nem beszéltünk erről hamarabb. Vagy miért nem vettem észre, hogy csak gyerekgyárnak kellek. És egy 32 éves srác miért nincs tisztában azzal, hogy időbe telik, amíg egy baba megfogan és megszületik?