Erre persze jött a válasz, hogy ő rám nem kíváncsi és ne zaklassam, mert ő amúgy is többet ért el az életében mint én.

 

Már 8éve ismerem a férjem, egy éve házasodtunk össze és van egy gyönyörű kisfiúnk. A párom előttem együtt élt egy nővel 7éig akinek volt már egy gyereke. A párom persze ennyi év alatt megszerette a kisgyereket. Nem volt soha sem jó a kapcsolata az exével, de a nő a gyerekkel manipulálta. Így maradtak együtt ilyen sokáig. Eleinte még jött is hozzánk a kisgyerek, akit én tökéletesen kiszolgáltam, sőt együtt hármasban mentünk strandra, vidámparkba stb... Legutóbb akkor töltött nálunk egy hetet amikor már megszületett a közös kisbabánk. Szemtelen volt, és csúnyán bánt a kicsinkkel is. Ugye bár az ex nevelt gyerek már egy tinédzser. Követelőzött, Ide oda akart menni, ahogy mindig.Anyósom egyértelműen kijelentette, hogy többet nem jöhet hozzánk és a férjem most már koncentráljon a saját családjára. Most a drága ex még mindig hívogatja a családtagokat, írogat a férjemnek arra hivatkozva, hogy a gyerek akarja látni!?? De az ő számán hívja mert a gyereknek ellopták a telefonját, persze ez volt a szöveg 2éve is. Megelégeltem és írtam a nőnek, hogy hagyja békén a szeretteim, mert mi már egy család vagyunk, nem férnek ők bele. Erre persze jött a válasz, hogy ő rám nem kíváncsi és ne zaklassam, mert ő amúgy is többet ért el az életében mint én. Hát igazából arról inkább nem is írok mi az a semmi amit ő elért, és milyen nő is ő valójában. Mert szégyen amit művelt egész életében! Tudom butaság volt de erre is reagáltam, de én csak a tényeket írtam neki semmi trágárságot. Erre ő: Tudtommal nem én kurv@lkodtam! Én tisztességgel dolgoztam, sok helyen napi 14-16órát, míg ő külföldön űzte az "ipart", míg az én férjem nevelte a gyerekét. Félek, hogy még 10év múlva is a gyerekkel manipulálva örökké része lesz az életünknek!?? A férjemet ezek után felhívatta a gyerekkel, hogy még engem hozzon ki rossznak.Utána beszélt a nővel... A nagy baj, és csalódás számomra, hogy a férjemnek hiába mondta mit írt nekem, ugyan olyan nyájasan beszélt a nővel mint mindig. Még az sem hatotta meg a férjem, hogy még az veréssel is fenyegetett a drága ex. Márpedig ha nem volt elég 8év arra, hogy lezárják ezt a sztorit egyszer és mindenkorra, még úgy sem, hogy itt a mi kisfiúnk akire így sem jut elég idő amit az apjával töltsön, akkor lehet soha nem is számítottam igazán... :( Lehet mégis a férjem egy hazug és én csak egy pótlék vagyok, voltam...