Én tényleg nagyon nehezen élem meg, alig tudok kimászni az ágyból, hányás...ájulás stb...és ez nem hiszti!

Sziasztok! van egy szerintem szánalmas és egyben vicces történetem :) íme: röviden annyi h én 21 voltam, a pasim 26. néhány hónapig voltunk csak együtt, nem jött szikra, na meg a szakítás oka....:D éppen nehéz napjaimat éltem, szenvedtem a női bajaimmal (annyit tudni kell rólam h én tényleg nagyon nehezen élem meg, alig tudok kimászni az ágyból, hányás...ájulás stb...és ez nem hiszti!!!) és hát emiatt nem is nagyon akartam otthonról kimozdulni, pláne nem ott aludni nála. nehezen értette meg. aztán mikor jobban lettem, elém állt, és azt mondta, h én biztos megcsaltam őt, lefeküdtem vkivel, terhes lettem, és a 72 órás sürgősségi tabletta hatása miatt vagyok rosszul. hát nem tudtam h sírjak vagy nevessek. végül kinevettem, és szerinte ezt azért tettem, mert tényleg ludas vagyok. leordítottam a fejét és otthagytam...aztán még próbált keresni, bocsánatot kérni, de engem többé nem érdekelt. hát ennyi :)