Nekem a harmadik szemem segített meglátni a férget, ami elrágta a kapcsolatunk fájának gyökerét.

Sziasztok! Tudom, hogy hülyén hangzik, de nekem a harmadik szemem segített meglátni a férget, ami elrágta a kapcsolatunk fájának gyökerét. Két évig voltunk együtt. A két család már összejárt, a testvéreink együtt szervezték a szülinapi bulikat. Minden rokon, barát és ismerős a házasság és a baba felől érdeklődött. Az élettársam viszont mindig azzal jött, hogy ne hamarkodjuk el. Nem is volt ellenemre ez a hozzáállás, 24 évesen még volt időm várni, akár néhány évet is. Minden szép és jó volt. Egy délután azonban megszólalt egy belső hang, hogy hívjam fel azonnal. Hallgatok a belső hangra, még sosem csalódtam. Felhívtam. Furcsa volt a hangja. Azt mondta, mindjárt indul haza. Ez szokatlan volt, mert aznap edzésen kellett volna lennie, és olyankor mindig ki van kapcsolva. Letettem a telefont, és szinte önkívületben, talán nem is tudtam mit teszek, elkezdtem összepakolni a holmiját. Mikor haza ért, elmondta, hogy összejött valakivel, és elköltözik. Még mindig nem voltam teljesen magamnál. Azt feleltem, tudom, és már összepakoltam. Elvitte a cuccait és azóta nem láttam. A testvérei néha meglátogatnak. Már többször kérdezték, hogyan jöttem rá, hogy megcsal. Nem tudom. A belső hang csak annyit mondott, hívjam fel. A pakolásra alig emlékszem, mintha valami nagyobb erő irányított volna. Azóta is hallgatok a belső hangra, a megérzéseimre, és nagyon megkönnyítik az életemet.