A Szigeten összemelegedtem egy francia fiúval, akit szokásommal ellentétben fel is rángattam magamhoz, és megtörtént, aminek meg kell történnie.

Sziasztok! Íme egy rövid szösszenet Sziget témakörben. Két éve voltam kint, éppen viharos időszakomat éltem, és a Szigeten összemelegedtem egy francia fiúval, akit szokásommal ellentétben fel is rángattam magamhoz, és megtörtént, aminek meg kell történnie. Bár ez is megérne egy misét, most azonban mégsem ezt szeretném elmesélni, hanem a két nappal később történteket. Épp valamelyik középszerű zenét és még sivárabb közönséget nyújtó helyszínen táncoltam a barátaimmal, mikor odajött egy borzalmas fickó, aki rögtön metakommunikációval indított, ugyanis elkezdett ölelgetni, amit én méltatlankodva elhárítottam. Erre megkérdezte, hogy egy nyalásban azért benne lennék-e, mire szemérmesen pislogva közöltem, hogy nekem idén már megvolt a magam kalandja a Szigeten, és köszönöm, az elég is lesz erre az évre. Ő volt oly kedves megosztani velem azt a tényt, hogy ő meg "megdugott" egy finn lányt előző nap, nem tudom mit várt, talán gratulációt. Még egy fél mondat erejéig tartott talán bájcsevejünk, amiben elhangzott, hogy az én külföldi ágyastársam a lakásomon aludt, mire aktuális beszélgetőpartnerem megugrott, mint akibe tűt szúrtak, és felháborodottan felkiáltott: "Micsoda??Te hazudtál!!! Akkor az nem is a Szigeten volt!" és elviharzott. Hát, valahogy nem sajnáltam.:)