Hiába süt a nap, leszarom. Vannak pillanatok, amikor az ember küzd, bízva bízik, de felesleges. Játszmázunk, minden egyes nappal és éjszaka, és délután a legnehezebb, ahogy Rachel mondja. Mi az a határvonal, ahonnan már nincs vissza és a Jóbarátok sem szórakoztat?
Kedves Blogszerkesztők!
Ime egy sztori (naná, hogy az enyém). Mindenki okulására. Előrebocsátom, a nők is ugyanolyan balfékek, mint a férfiak :-) Játszmázunk, játszmázunk.... csak épp minek?
Előzmény. Hónapok óta tartó ismeretség, klasszikus randik az elején, aztán a Férfi közli, hogy ő most nem tud, nem akar komoly kapcsolatot kialakítani. Ő most tombol, hajtja a vére. Ez van és kész. De azért Nő és Férfi találkozgatnak (való igaz, Nő unszolására), azok a pár órák harmonikusak. Egyébként napi msn-kapcsolat,, órákig tartó beszélgetések mindenről. Nő belenyugszik, hogy ez csak erről szól. Mit tud tenni, belemegy.
Egyik délután Nő felhívja magához a Férfit, de az épp úton van egy haverjához. A Nő még egy sms-t ír - igen elítélhető módon -, hogy jót tenne vele, ha feljönne hozzá, mert kell a boldogsághormon és így nem megy a tanulás. Férfi nem válaszol. Másnap reggel msn bekapcs, Férfi egyből ráköszön Nőre, és íme:
Férfi üzenete:
hali
Férfi üzenete:
sorry a tegnapért, mikor már írtál halott voltam
Nő üzenete:
vhogy sejtettem, h nem fogsz visszaírni...
Nő üzenete:
persze még csak nyolc óra volt, gondoltam annyira még nem vagy behalva
Férfi üzenete:
8?
Férfi üzenete:
én 10kor olvastam
Nő üzenete:
jó, hát én 8 körül írtam...
Férfi üzenete:
hu télleg fél9
Férfi üzenete:
nem vettem észre
Férfi üzenete:
na hát ennyire voltam behalva
Nő üzenete:
hagyjuk... lett volna rá egy fogadásom
Férfi üzenete:
most utálsz?
Nő üzenete:
igen
Férfi üzenete:
de miért?
Nő üzenete:
vacilláltam, h magamat utáljam-e amiért f...sz vagyok, hogy hónapok óta szenvedek veled, vagy téged, amiért átversz a palánkon, és tudod, h én tudom, h te átversz, ennek ellenére mégis
Nő üzenete:
úgy döntöttem, h jobb ha téged utállak, mint magamat
Férfi üzenete:
jaj értem hát ha így kényelmesebb, mondtam hogy elkerülhetetlen a megutálásom
Nő üzenete:
neked így kényelmesebb
Férfi üzenete:
jaj értem, de jól ismersz
Nő üzenete:
ez most ironikus volt?
Férfi üzenete:
miért vertelek én át?
Nő üzenete:
azért mert láthatólag nem akarsz tőlem semmit, még azt sem, ennek ellenére msn-en mindig beköszönsz, órákat dumálunk, nagyon nem kéne
Nő üzenete:
nyilván ugyanúgy az én hibám is
Nő üzenete:
de feltűnt, h nem ez volt az első sms amire nem válaszoltál?
Férfi üzenete:
nincs igazad
Férfi üzenete:
azért nincs igazad, mert az utóbbi időkben a 'testiséget' nem igazán erőltettem, és pont emiatt, mert tudtam hogy balhé lesz belőle...
Férfi üzenete:
és ne mondd hogy nem így volt
Nő üzenete:
nem, ebben igazad van
Nő üzenete:
csak akkor ha nem akarsz balhét, és ha én már vagyok olyan liba, h belemenjek, akkor ne folytasd, mondd, h bocs, de nem
Férfi üzenete:
jó
Férfi üzenete:
legközelebb így lesz
Férfi üzenete:
bár ahogy most becirkuszoltál nem tudom hogy lesz e legközelebb
Nő üzenete:
vagy oké, ha csak erről szól, akkor legalább ne csak én kezdeményezzek
Nő üzenete:
becirkuszoltam, tudom, ennyi
Férfi üzenete:
nem erről szol
Férfi üzenete:
mármint jól hangzik hogy csak szex, de tudod hogy nem menne, mert ugyanúgy cirkuszolnál, és a fejemhez vágnád hogy csak kihasznállak
Nő üzenete:
igen
Férfi üzenete:
szóval ebbe bele se menjünk
Nő üzenete:
akkor miről szól?
Nő üzenete:
de basszus én is szeretnélek kihasználni... azt miért nem lehet?
Férfi üzenete:
mert megutálnál
Férfi üzenete:
meg nem szeretem ha kihasználnak J))))
Férfi üzenete:
meg akkor -ha nem is tudatosan- leragadsz nálam, ami tök felesleges jelenleg
Nő üzenete:
igen, tudom, h ez a baj
Nő üzenete:
h egész egyszerűen leragadtam
Nő üzenete:
csak annyira kell, h átöleljenek, megsimogassanak, gyengédek legyenek velem, régebben ezt nem igényeltem, de most nagyon kell
Férfi üzenete:
én is így voltam vele
Férfi üzenete:
de kezdem kiölni ezt az érzést magamból
Nő üzenete:
és pontosan ezért volt olyan tökéletesen jó az az éjszaka, amit nálam töltöttél, amikor nem történt semmi, csak peace és kész [megjegyzés: azon az éjszakán csak puszta együttalvás történt, semmi több!]
Nő üzenete:
de miért ölöd ki???
Férfi üzenete:
mert még minek érezzek ilyet
Férfi üzenete:
tudom hogy para
Nő üzenete:
a te életed végülis...
Férfi üzenete:
it's my life
Nő üzenete:
hm
Férfi üzenete:
mibaj?
Nő üzenete:
csak nem vagyok vicces kedvemben
Férfi üzenete:
én sem ha ez vigasztal
Nő üzenete:
és miért vagy szomorú? vagy legalábbis nem feldobott?
Férfi üzenete:
hát hogy megint itt tartunk
mert sajnálom hogy nem tudok mit kezdeni a szituval, tudom hogy te mit akarsz, tudom hogy én mit nem akarok, ezt te is tudod, és hogy paradox a helyzet, azért
Nő üzenete:
ez nagyon lol
Nő üzenete:
én mit akarok, szted?
Férfi üzenete:
nem a mit a lényeg
Férfi üzenete:
hanem hogy mást
Férfi üzenete:
ha ugyanazt akarnánk nem lenne gond
Nő üzenete:
de, de, a mit a lényeg
Férfi üzenete:
nem tudod mit akarsz
Férfi üzenete:
te olyan vagy
Férfi üzenete:
aki belemenne egy kapcsolatba, attól függetlenül komoly-e vagy sem, 'majd lesz valami úgyis'
Férfi üzenete:
én meg nem
Nő üzenete:
mert ez közben derül ki
Férfi üzenete:
igen
Férfi üzenete:
és értem is
Nő üzenete:
nem mennék bele akárkivel
Férfi üzenete:
persze
Férfi üzenete:
nyilván
Nő üzenete:
légy szíves mond ki, hogy nem kellek neked sem így, sem úgy, sokkal egyszerűbb
Férfi üzenete:
megint cirkuszolsz
Nő üzenete:
nem!!
Nő üzenete:
mást akarunk, oké, én belemennék egy kapcsolatba a majd meglátjuk alapon
Nő üzenete:
te nem. te azt akarod, h vkinél az első látásra/ első randik után érezd, h komolyan kell neked. nyilvánvalóan ez nem én voltam
Nő üzenete:
ugyanakkor érzelmileg függetleníteni akarod magad mindentől. ergo, nem akarsz semmit sem érezni. akkor meg a fenti megállapítás nem igaz.
Nő üzenete:
én mindent akarok, te semmit... ezt télleg nehéz összeegyeztetni
Férfi üzenete:
félreérted
Nő üzenete:
igen?
Férfi üzenete:
mármint én nem akarok 1-2évig semmi komolyat, nem akarok olyan randit, nem akarok belezúgni senkibe, járni bárkivel is
Nő üzenete:
tehát nem akarsz semmit
Férfi üzenete:
mintha nem tudtad volna ezt eddig is most úgy teszel
Nő üzenete:
de tudtam, csak nem fogtam fel...
Nő üzenete:
meg
Nő üzenete:
nem is tudom, amikor itt voltál [azon a bizonyos együttalvós éjszakán], utána úgy éreztem, h ez csak duma, de, h talán mégis lehetne vmi
Férfi üzenete:
nyilván tudatom&érzéseim nincsenek mindig közös nevezőn
Nő üzenete:
szóval, te sem tudod mit akarsz
Nő üzenete:
erre most azt fogod mondani, h félreértem
Férfi üzenete:
félreérted
Férfi üzenete:
pont ez az hogy tudom mit akarok
Nő üzenete:
csak azok a fránya érzelmek
Férfi üzenete:
hát ja, azok néha cirkuszolnak
Nő üzenete:
na ezért mondom, h átversz a palánkon
Férfi üzenete:
de miért
Nő üzenete:
mert amikor ketten vagyunk (tény, h nem gyakran) mintha őszinte érzelmekkel telten fordulnál felém, ami nyilván félreérthető
Férfi üzenete:
jaj igen
Férfi üzenete:
értem mire érted
Férfi üzenete:
nem hazudok érzelmileg sem senkinek
Férfi üzenete:
sőt úgy nem hazudok igazán
Férfi üzenete:
amúgy lehet
Nő üzenete:
tudom!!!
Nő üzenete:
akkor mi az igaz? ami a tudatodban van, vagy az érzelmeidben?
Férfi üzenete:
de amúgy sem hazudok csak nem mondok el olyat amit nem akarok
Nő üzenete:
(esküszöm egy terápiás beszélgetés....)
Férfi üzenete:
nincs igazság vagy hazugság
Férfi üzenete:
ha valakivel jól érzem magam érzelmileg az jó, de tudatosan tudom azt, hogy többet nem szabad, és nem is kell, mert összességében jobb így, mint amúgy...
Férfi üzenete:
és ne feledd azt sem, hogy a történet sok szereplős
Nő üzenete:
vagyis?
Nő üzenete:
volt egy harmadik?
Nő üzenete:
ezt most nem értem
Férfi üzenete:
is
Férfi üzenete:
meg negyedik
Férfi üzenete:
meg ötödik...
Nő üzenete:
azaz???
Férfi üzenete:
mi azaz
Nő üzenete:
milyen negyedik, meg ötödik szereplő?
Férfi üzenete:
lány
Nő üzenete:
ja, h mással is?
Férfi üzenete:
nyilván
Nő üzenete:
nyilván
Nő üzenete:
és mindegyikőjükkel ugyanolyan jól érzed magad
Férfi üzenete:
de ez sem újdonság
Nő üzenete:
nem, tényleg nem
Nő üzenete:
meg hát sejtettem
Férfi üzenete:
ezt nem mondanám hogy ugyanolyan jól, mindenki más
Férfi üzenete:
nem vicces
Nő üzenete:
huh, leterhelt lehetsz msn-en
Nő üzenete:
de igen... az, nagyon
Nő üzenete:
itt is vagy, meg igazából nem is
Nő üzenete:
úgy teszel, mintha...
Nő üzenete:
a többi is cirkuszol?
Férfi üzenete:
néha
Nő üzenete:
szar lehet
A Nő sem egy szent persze, egy-két csók itt-ott bulikban elcsattant mással is (egyszer pont a Férfi egy barátjával). De tovább sosem ment. Ezt a történelmi igazságtételért jegyzi meg a szerző
Végül a Férfi és a Nő megállapodnak, hogy mivel olyan jókat beszélgetnek, ez a szellemi viszony fent marad.
Epilógus: ilyen egy 21. századi Veszedelmes viszonyok-történet. Mindenki érti a másikat, csak épp leszarja J
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:10:36
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 09:18:18
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:20:06
Rocks 2008.04.27. 09:22:44
végigolvasni sem bírtam, annyira HP.
Nem kellesz neki kisanyám, ez a helyzet...
Valószínű sosem kellettél, mint nő, csak éppen egy éjszakára, mint fasztarisznya...
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:22:54
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:29:03
Omnibusz 2008.04.27. 09:30:04
Ez nagyon off lesz ...
Hózentróger 2008.04.27. 09:31:07
Amúgy, igaza is van, hogy öt felé kefél, mert amíg ilyen nők vannak, mint te is, addig csak a helyes időbeosztásra, meg a tripper elkerülésére kell vigyáznia. Szánalmas volt, olvasd el ezt az msn-beszélgetést még egyszer, babám.
Amúgy, hétfő délután lesz szabad fél órám, ha gondolod...
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:35:22
Na, ha valamit utálok, akkor ezt a játszmázás dolgot nagyon. Másik a gerinctelenség. Ez a kettő mindent visz.
"De azért Nő és Férfi találkozgatnak (való igaz, Nő unszolására)"
Véleményem szerint a nő csak ne unszoljon semmit!
"Egyik délután Nő felhívja magához a Férfit, de az épp úton van egy haverjához. A Nő még egy sms-t ír - igen elítélhető módon -, hogy jót tenne vele, ha feljönne hozzá, mert kell a boldogsághormon és így nem megy a tanulás. Férfi nem válaszol."
Übergáz. Figyelj, posztíró nem akarlak bántani, távol álljon tőlem, de ugye tudod, hogy ez a viselkedés übergáz??
"A Nő sem egy szent persze, egy-két csók itt-ott bulikban elcsattant mással is (egyszer pont a Férfi egy barátjával)."
Na jó, hát akkor pont megérdemeltétek egymást.
"Végül a Férfi és a Nő megállapodnak, hogy mivel olyan jókat beszélgetnek, ez a szellemi viszony fent marad."
Namost ez az, ami ebben az esetben soha nem lesz puszta szellemi viszony, hanem csomó kérdőjel.
És könyörgöm, hol van ez a Veszedelmes viszonyoktól? Laclos forog a sírjában.
Hú, na ettől a történettől most csak még jobban hasogat a fejem... :-S
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:36:39
100% igazad van!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 09:38:06
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:39:29
szellemi viszoooony? az meg wtf?
rothadó test csimota 2008.04.27. 09:41:04
Hiányérzetem van...
Megvan!
MNK!
Nah. Így már jobb.
rothadó test csimota 2008.04.27. 09:42:25
T. Szerk!
Jó lenne, ha a kép forrását mindig megadnátok.
Kösz.
Rocks 2008.04.27. 09:43:02
"olyan jót beszélgettünk, ha egy icipicit is vonzó nőnek tartanálak, akkor most biztos megdugnálak..."
valami ilyesmi lehet... a csaj meg közben fantáziál...
galoooshka 2008.04.27. 09:43:25
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:43:30
Hózentróger 2008.04.27. 09:43:58
mumin 2008.04.27. 09:44:11
CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2008.04.27. 09:45:40
rothadó test csimota 2008.04.27. 09:45:57
Hát öregem,
ennyit agyalni azon, hogy
bacni akar.
Nem is szimpla mnk,
de hülyepitsa mnk.
galoooshka 2008.04.27. 09:46:31
Rocks 2008.04.27. 09:47:21
ha tudod, hogy a pasi értékel, mint embert,de nem esett veled szerelembe, akkor miért kínzod magad? hiszen tudod... azért az msn beszélgetéseteket ne másold ide be, jó? köszi
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 09:47:55
Őszintén.
Csak a Nő nem értett belőle.
galoooshka 2008.04.27. 09:49:07
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:49:50
Azt ne mondd, hogy nem lehet levenni, mi a másik szándéka. Igenis le lehet. A tettek számítanak. Ha nem színezed ki a dolgokat és őszinte vagy magadhoz, látod, hogy miről van szó - legalább ezt a szívességet tedd meg magadnak, ha már egyszer Te is belementél egy hasonló szituba, mint a posztoló. Hová tettétek a szemeteket? Ennyire kell egy pasi???
Egyébként én a posztíróval a pasi helyében 2 percen belül (sőt) megszakítottam volna az MSN-beszélgetést - még egy ilyen hülye, lelkizős, vájkálós, felesleges dumálást egy ennyire üvöltően nyilvánvaló szituban... OMG
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:51:02
galooooshka: van ilyen, csak az a baj, hogy az egyik fél azt hiszi, egyértelmű, a másik meg mindenfélét belemagyaráz. jobb tisztázni a dolgokat. bár ebben az esetben asszem a félreérthetetlenül egyértelmű jeleket is ellentétesen interpretálta a izéé... "nő".
mumin: na igen, ha tudod, akkor hagyd a francba. attól, hogy reménykedel, nem fog belédszeretni. bocs, de ez van... kitartás :))
mumin 2008.04.27. 09:51:19
Ne félj, nem másolnám be. :) Csak tudod, az ember reménykedik, főleg, ha a srác totál úgy viselekdik, mintha érdekelném, aztán mégsem. Ha elmondaná, hogy mi a szitu, nem kínoznám magam.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:51:27
:-)))
storyline :) 2008.04.27. 09:52:42
Egyébként jóreggelt mindenkinek! Jó érzés látni, hogy nem csak én kezdem a napot ezzel a kurva bloggal!
mumin 2008.04.27. 09:53:05
Igen, megmondta, csak szegény mégis hülyét csinált magából. Remélem tanult belőle.
Szóval szar ügy, nem rágódjon rajta.
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 09:54:46
:)))
mumin 2008.04.27. 09:55:17
keptön napramorgószemű, 2008.04.27. 09:51:02
mindenféleképpen igazatok van
storyline :) 2008.04.27. 09:56:00
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:56:09
Hali :-) Pont Te jutottál eszembe, hogy mennyire bejönne Neked az újabb MNK-s sztori :-D
Rocks 2008.04.27. 09:56:18
ahogy itt írsz, egyértelmű, hogy tudod, hogy nem érdekled... miért hagynád, hogy téged is hasonlóan megalázzanak, mint a posztolót??? inkább szállj ki, amíg még van egy csepp tartásod... egy pasi ugyanúgy tudja az első dug@s után, hogy kellesz-e neki, vagy csak unalmas estéken jelentkezik majd egy szopás reményében... nem fog szépen lassan beléd szeretni, mert rájön, hogy jó a lábad, intelligens vagy és gyönyörűen zongorázol (pl.)...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 09:57:45
mumin 2008.04.27. 09:58:08
Tudom. Szerencsére nem is feküdtem le vele. Még jó.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:58:11
Tényleg sajnálom, csak most már nyisd ki a szemed! Meg ne dobd oda magad senkinek és ne színezz ki valamit, ami nincs! Sok sikert!
Cukros_Mázas 2008.04.27. 09:59:05
Tök igaz!!
storyline :) 2008.04.27. 09:59:19
Brúnó_ 2008.04.27. 09:59:28
A párbeszédet lehetetlenség végigolvasni. MPG.
galoooshka 2008.04.27. 09:59:56
mumin 2008.04.27. 10:01:00
Köszi! :) Igen, próbálok nyitott szemmel járni, csak ..... Az élet néha hülye dolgokat produkál. Meg az ember csak azt látja meg, amit szeretne. Pedig nem így kéne.
PumaElBusta · http://pumaelbusta.fpn.hu 2008.04.27. 10:02:18
Cukros_Mázas 2008.04.27. 10:02:58
Hát... foglamazzunk úgy finoman, hogy kicsi az esély. Már a dolgok leges legelejétől, abból, ahogyan közeledik feléd a pasi, ahogyan kezel téged, látszik, hogyan viszonyul hozzád, tényleg érdekled-e stb. Szerintem ha már az általad feltett kérdés felmerülhet benned, akkor valami nem klappol.
Rocks 2008.04.27. 10:03:09
alakultak már csodaszép kapcsolatok barátságokból, de fiú-lány barátság is valamilyen rezgésre alakul... szerintem... de tévedhetek is (nem szoktam:))
Cukros_Mázas 2008.04.27. 10:03:56
:-) Egyébként aranyos a nicked! Ez volt az egyik kedvenc rajzfilmsorozatom.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.27. 10:04:50
de azert a pasi se semmi, hogy egyszerre 4-5 not futtat.
de a csajszit olyan szinten meg tudom erteni, hogy szar dolog am, mikor mocorognak a hormonok...de azert az embernek megalaznia magat nem kell.
storyline :) 2008.04.27. 10:05:42
Létezhet, ha sokat együtt van más okból kifolyólag a két ember. Mert egyébként ha valamelyik részről nincs meg a megfelelő lelkesedés már az elején, akkor egyébként nincs esélye egy kapcsolatnak...
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 10:06:59
Dövan: szólj, ha kiheverted :))
mumin 2008.04.27. 10:07:42
off: Köszi. :) Nekem is, de nem jutott az eszünkbe, a mese címe, Csak valami "elvetemült" oldaon talátuk meg. Bárkit kérdeztem, nem tudta megmondani.
storyline :) 2008.04.27. 10:08:01
storyline :) 2008.04.27. 10:11:24
galoooshka 2008.04.27. 10:13:06
Cukros_Mázas 2008.04.27. 10:14:42
Jaja. Jól összefoglaltad, ez a legjobb végszó :-)
storyline :) 2008.04.27. 10:15:35
galoooshka 2008.04.27. 10:13:06
Jaja. Jól összefoglaltad, ez a legjobb végszó :-)
Tehát akkor innentől OFFolunk?
galoooshka 2008.04.27. 10:16:10
Cukros_Mázas 2008.04.27. 10:16:54
Miért, azt szeretnéd? :-D LOL Nem szabad itt mindent szétoffolni, mert akkor körmöst kapunk :-))
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.27. 10:18:06
Cukros_Mázas 2008.04.27. 10:18:19
mumin 2008.04.27. 10:20:13
gonoszkiralylany 2008.04.27. 10:25:52
de sajna a helyzet nem teljesen ismeretlen (:
viktor134 2008.04.27. 10:38:06
vagyok_aki_vagyok 2008.04.27. 10:46:35
szép napot (megyek is vissza aludni, csak elolvastam:))) )
baromi hosszú,
ja és gratula a csajszinak, hogy szellemi partnere tudott maradni a pasinak:)))
meg.mondom 2008.04.27. 10:51:39
Brúnó_ 2008.04.27. 10:55:14
storyline :) 2008.04.27. 10:57:37
Hogyne tudott volna, amikor gyakran rákapcsolódott a központi agyra, és csak úgy szivta magába a tudást :D
vagyok_aki_vagyok 2008.04.27. 11:04:43
"Hogyne tudott volna, amikor gyakran rákapcsolódott a központi agyra, és csak úgy szivta magába a tudást :D"
ha már mást nem tudott magába szívni:D:D:D:D pedig boldogsághormonért kiáltott szegény feje:)
hannah 2010 2008.04.27. 11:07:36
Na, ilyen az, amikor egy nő nem akar megérteni valami kurva egyszerű dolgot! Aztán addig provokál, míg bepipul a férfi, a "nő" pedig mártírt csinálhat magából.... szánalmas.hu!
vagyok_aki_vagyok 2008.04.27. 11:09:32
"Aztán addig provokál, míg bepipul a férfi, a "nő" pedig mártírt csinálhat magából.... szánalmas.hu!"
jajaja!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 11:14:46
pontosan.
2008.04.27. 11:15:51
Akkor meg mijafaszt rinyálsz, h nem akar veled járni?
Egyébként is miféle erkölcsi elvárásokat kérsz Te rajta számon? Különbnek tartod magadat, mert Te csak smároltál a barátjábal, miközben ő egész odáig elment, hogy 5 csajt baszott parallelbe?
Ez madjarpitsaszemszögből már valami erköltsi magaschlat? :)
vagyok_aki_vagyok 2008.04.27. 11:19:34
"Ez madjarpitsaszemszögből már valami erköltsi magaschlat? :)"
nem! Ez a poszt szerinti csajnak volt erkölcsi magaslat
hannah 2010 2008.04.27. 11:20:39
Jajj, de kínos a csaj, halálra égette magát a "becirkuszolással" (amire semmi sem jogosította fel!)
Mondjuk....küldhetne nekem egy üzit, speciel nem járok senkivel...aztán basszus, akarjon kihasználni engem is!!!
Lobengula 2008.04.27. 11:23:46
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.27. 11:24:46
"Mindenki érti a másikat, csak épp leszarja J"
azért ez nem rossz következtetés, tetszik.
Sunshine beszélgethetne többet aranyhajjal, ráférne. Nagyon konzervatív a hozzáállása, úgy értem, szerintem az nem baj, ha egy nő akar valamit és az ki is derül (a.k.a "kezdeményez").
Omnibusz 2008.04.27. 11:25:24
Ha egy nő idáig elmegy (cirkuszolás, "hormonok" szöveg), akkor már biztos nem lesz semmi.
vagyok_aki_vagyok 2008.04.27. 11:27:20
"Mondjuk....küldhetne nekem egy üzit, speciel nem járok senkivel...aztán basszus, akarjon kihasználni engem is!!!"
nem mintha megvédeni akarnám a csajt, de pont így kezdődhetett a poszt szerinti kalandja. Valakivel együtt akart lenni, nem párkapcsolati, csak időtöltési célból. Aztán hormonok tanulás közben megbolondultak, és dugásra és babusgatásra vágyott. Ezt a pasi nem értette meg. Mert ő is csak annyit akart, amit te ajánlottál: akarjál kihasználni, itt vagyok neked.
Szóval, amit a pasi kihagyott a lehetséges problémák közül az a nő maga volt... akinek van személyisége, érzékenysége, hülyesége, hormonháztartása. A pasinak is szívás egy ilyen cirkusz, szvsz, ámde valamire neki is jó volt, ha szellemileg magához illőnek érzett egy nőt:)))) (azért valljuk be, ritka az olyan pasi, aki a szeretőjét szellemi szinten el tudja ismerni)
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.27. 11:28:21
Kopasz Mercis 2008.04.27. 11:31:06
Vazze, hogy lehet ezt megszabni? Elkezdődik valami, aztán vagy komoly lesz vagy nem.
Vagy: csak baszni akarok veled, mert csak arra vagy jó. A buta csaj meg belemegy. Ja, öt buta csaj. Ami nem is probléma, de akkor ne sírjon.
Lányok, amíg ilyen pasikra van kereslet, kínálat is lesz.
Kopasz Mercis 2008.04.27. 11:32:56
Pont nem erről van szó. Faszi a napi szexen kívül még a rajongást is elvárja. Meg is kapja, minimális befektetésért.
hannah 2010 2008.04.27. 11:33:33
Jó, de a "cirkuszolás" az csak a sokadik izélés után volt, ha jól értettem... mára úgyis hozzászokott a csaj a lekoptatáshoz, nálam nem lenne ilyen hosszú a magyarázat.
De nem akarok nagyon keményen fogalmazni, mert akkor tuttira nem keres meg... és nem az elején kéne elrontanom. :-)
Lobengula 2008.04.27. 11:36:37
hannah 2010 2008.04.27. 11:37:06
Teljesen egyetértek veled.
De jelentsük ki: a csajt semmi sem menti fel!
Ilyen számonkérő egy, az emberi kapcsolatok magasabb fokát betöltő személy (barátnő, szerelem, feleség stb.) sem lehet!
Tilcsák Bea (törölt) 2008.04.27. 11:37:09
össze kéne jönniük.....
Omnibusz 2008.04.27. 11:39:51
A lány azt írta itt, hogy 1x történt együtt alvás, akkor se volt semmi több... Mondjuk bennem is él a gyanú, hogy ez így nem felel meg a valóságnak :)))
hannah 2010 2008.04.27. 11:43:49
Elnézést, de csak egyszer volt erőm beleolvasni ebbe a szarságba. ("Akkor meg hogyan alkothatok véleményt, ugye")
A sztori akkor is annyira egyszerű, hogymég elemezgetni is fölösleges: Ha egy férfi nem akar semmit a nőtől, akkor nem keresi. Ha akar, akkor keresi.
Tévedek valamiben?
Lobengula 2008.04.27. 11:45:03
hannah 2010 2008.04.27. 11:48:10
Ha felmentem volna hozzá és "megtörténik", utána meg olvashatnánk pont ebben a blogban, hogy mekkora egy disznó vagyok, csak kihasználtam őt, ahelyett hogy.....jajj, ne már!
:-)
Omnibusz 2008.04.27. 11:49:14
Én csak azt vitatom, hogy egy olyan lánnyal, aki nemhogy felkínálja magát, hanem könyörög, hogy használják ki, azzal _akármit_ lehet kezdeni. Ha úgy állsz hozzá, hogy pár alkalom még jó szórakozás, akkor is tuti sírva fogsz menekülni, mert egy nő ilyet nem csinál. Vagy én vagyok túl válogatós ? :S
Zahara 2008.04.27. 11:49:40
A poszt beküldője szerintem éretlen, önsajnáló bánatfazék.
Kicsit más, de azért a posztírónak is segíthet: szerintetek abból, ahogy egy férfi kefél, meg lehet mondani, hogy szerelmes-e?
hannah 2010 2008.04.27. 11:50:54
Összefoglaltad a lényeget, tökéletes.
Ennek ellenére dumálgathatunk azért erről-arról, ha valakit bővebben érdekel a téma.
Omnibusz 2008.04.27. 11:56:01
A viselkedése árulkodó, de szerintem az ágyon kívüli viselkedésre is igaz ez. :DD
Lobengula 2008.04.27. 11:56:59
Kifejtenéd a kérdést bővebben? Hátha tudok válaszolni rá.
hannah 2010 2008.04.27. 11:58:00
teljesen igazad van, nem vitatsz igazán semmit: a posztban pont az áll, hogy a férfi elmenekül tőle, nem válaszol a számonkérő sms-re, aztán inkább a másik 4-5 lány felé mozog, akik vállalhatóbbak számára. Nem, nem érdemes vele "akármit" csinálni, az ember élete végülis nem kizárólag csak szex.
Én biztosan hasonlóan menekültem volna előle...
Vagy arra gondoltál, hogy ÉN nem tudnék a helyzettel mit kezdeni?
:-)
Zahara 2008.04.27. 12:02:44
Hm.. hogy is tudnám bővebben kifejteni?
Szóval, hogy észre lehet-e venni, hogy egy férfi kefél avagy szeretkezik?
Mert gondolom a férfiak nem csak másképp érzik magukat az ágyban egy nővel, akit szertenek, hanem másképp is érnek hozzá. (Most tényleg szigorúan csak az ágyról beszélünk)
Vagy homlokon csókolják utána, mittomén :DD
Szóval mik a jelek?
Omnibusz 2008.04.27. 12:03:28
El tudom képzelni, hogy vki, esetleg TE :)), mégelőzi az első cirkuszt. Gyorsan kihasználják egymást a felek, aztán angolosan távozik az egyikük! :D
OpenWolf! 2008.04.27. 12:06:03
egyébként nekem tetszett. Igazából nem tudom megmagyarázni, miért, a kommentjeitek kicsit elbizonyalanítottak. Szerintem ez elég messze áll pár korábbi, erősen mnk/mpg történettől. A világ tele van szeretethiányos emberrel, mégis úgy estetek neki a posztírónak, mintha minimum gyilkolni akart volna.
Lobengula 2008.04.27. 12:08:04
bumbuska 2008.04.27. 12:08:46
Itt a lany mar tenyleg azert konyorgott, hogy 120-adszorra is mondja meg neki a faszi, hogy nem akar semmit, mikor mar az elejen mondta, es kozben sem adta semmi komoly jelet annak, hogy valtozott volna a velemenye, csak a csaj tobbet latott bele a dolgokba.
Nagyon gazul viselkedett, de sajnos meg tudom erteni, mert 18 evesen en is csinaltam ilyet... (erdekelne hany evesek egyebkent)
Egy buliban kiszurtuk egymast a sraccal, csokolozas, beszelgetes, buli vegen bedobja a nem akarok most semmi komolyat kartyat, mert hogy most ert veget 1 honapja kb egy 2 eves kapcsolata. Ok. Itt kellett volna bucsut inteni neki (mint ahogy a fenti nonek is a ferfinak), de akkor vadaszoszton erthetetlen okokbol nalam feltamad, hogy de en ot marpedig akkor is, mert milyen intelligens, mennyire jokepu, minden klappol es ugyis akarni fog engem elobb-utobb. Es akkor elhivas szinhazba, utana mozizasok, nalam alvasok (akkor is csak csokolozas, egyuttalvas), itt is leginkabb csak en kerestem, es vegig orlodtem, hogy de biztos meggondolta mar magat, hiszen szivesen van velem, viszonylag sokat talalkozunk, nem is csak megdugni akar (nem fekudtunk le soha), akkor biztos van valami. Ezen honapokig orlodes, aztan bedobtam, hogy en asszem beleszerettem. O meg megmondta, hogy nagyon sajnalja es megerti, ha utalni fogom, de o az elejen megmondta, hogy nem akar semmi komolyat. Es ezek utan en magamat utaltam es nem ot, mert en voltam a hulye, o valoszinuleg azt gondolta, hogy sikerult felfognom, hogy nem akar semmit, es en sem akarok semmit, csak annyit, ami volt.
Utana azert jo haverok lettunk es egyszer megkerdeztem, vegulis miert nem szeretett belem, miert nem lett semmi, de oszinten. Hogy mi idegesitette bennem. Azt mondta tokeletes vagyok, csak latta, hogy tul konnyen megkaphat es igy mar nem voltam erdekes...
Se elotte, se azota ilyen hulyeseget nem, remelem a posztiro is tanult belole.
Es naaaaaaaagyon sajnalom hogy ilyen hosszu voltam.
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.27. 12:09:45
köszi, éppen én is akartam valami megvédésjellegűt írni, de te megoldottad.
hannah 2010 2008.04.27. 12:10:11
Természetesen van különbség.
Omnibusz
Nem is kihasználásról van szó igazából, hanem , hogy nem jött össze 2 embernek, nem találkoztak a szándékok.
Én a magam részéről ennél nagyobb dilemmában vagyok: szép napos vasárnapon kimennék a Margitszigetre, de
Salingert olvassak vagy Paul Austert? Ez az igazi kérdés!
karalábé 2008.04.27. 12:11:27
Mondjuk érdekli, hogy a nőnek jó-e...Ha meg igen, talán még spannolja is a férfit.
A kefélésnél csak a saját élvezet van.
Szerintem.
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.27. 12:12:35
"Azt mondta tokeletes vagyok, csak latta, hogy tul konnyen megkaphat es igy mar nem voltam erdekes..."
azért a k.a. az ilyen pasiknak. Az ilyenek miatt van a játszmázás. Miért nem lehet örülni annak, ami van? Miért kell megnehezíteni a saját dolgunkat feleslegesen?
kerikak 2008.04.27. 12:14:24
remélem vl-nek nincs rosszkedve, csak a hülye poszthoz írt felvezetőt..
Zahara 2008.04.27. 12:15:20
Köszi.
Egyébként érdekes, mert én azt hittem, ha közvetlenül utána mondja, hogy szeret, az csak azt jelenti, hogy hú de jót *tunk. Függetelenül attól, hogy szeret-e.
bumbuska 2008.04.27. 12:15:30
Hat igazad van, de ez van. Ugy latszik meg mindig tokeletesen megallja a helyet, hogy a lany ne kezdemenyezzen, (aztan meg foleg ne fusson egy ffi utan) ugyhogy aranyhaj elmehet a fenebe:D
énvagyokazapád 2008.04.27. 12:17:22
Lobengula 2008.04.27. 12:18:10
Ez hülyeség. Éppen akkor esik legjobban kimondani szerintem. És ha valakit nem szeretek, annak nem is mondom, hogy szeretlek.
Zahara 2008.04.27. 12:19:48
És ha még meg akarja ismételni? Akkor kénytelen foglalkozni a másik örömével is, nemde?
Omnibusz 2008.04.27. 12:20:00
Ha én a Margit-szigeten olvasni akarnék, és a fenti szerzők közül válogathatnék, akkor én Austert favorizálnám. Remélem ez elég korrekt válasz.:)
ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.04.27. 12:20:32
Úgy látszik nem csak én mentem az msn-es beszélgetéseket. Az már paranoia, ha a szituációban magamra ismerek? És nem először!
Omnibusz 2008.04.27. 12:20:50
Tökéletesen egyetértek Lobengulával.
mütyür 2008.04.27. 12:21:29
hasonló szituban voltál, vagy ez a te történeted?:)
jadviga79 2008.04.27. 12:22:19
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.27. 12:22:27
azért ha ez így lenne, annak lennének hátrányos következményei...
Colette 2008.04.27. 12:25:31
jadviga79 2008.04.27. 12:28:07
es ennyi ev tavlatabol szerinted mit kellett volna tenned, hogy ne tunjon ugy, hogy tul konnyen megkaphat? Ha egyszer odavagy erte....
bumbuska 2008.04.27. 12:28:15
Na jo, akkor modositom arra, hogy bizonyos esetekben meg mindig van letjogosultsaga:)
Zahara 2008.04.27. 12:30:56
Hosszú-hosszú-hosszú csók?
Heves-szoros magadhozölelés?
Kezek összekulcsolása?
Ilyesmik egy férfinak csak azzal esnek jól, akit szeretnek, vagy olyannal is, akihez csak vonzódnak?
Lobengula 2008.04.27. 12:32:13
jobban jársz, ha eljössz a magánrendelőmbe úgy látom.:)
bumbuska 2008.04.27. 12:32:27
Ennyi ev tavlatabol ugy gondolom, hogy azt kellett volna tennem, hogy amikor azt mondta, nem akar semmi komolyat, utana nem keresem. Nem hivom el sehova, stb. Aztan ha ugy gondolta volna, hogy megis erdeklem, ugyis megkeres. Ha meg nem, hat.. akkor konnyebb lett volna elfelejteni egy csok utan, ugy, hogy szinte nem ismerem meg, mint azutan, hogy mar megismertem es beleszerettem. Akkor csak egy szinte idegent vesztettem volna, akirol nem igazan tudom, milyen ember, igy meg mar egy altalam mar tudottan (nem tudom szebben kifejezni:D) ertekes embert. Nem tudom ertheto-e:)
jadviga79 2008.04.27. 12:35:03
tapasztalataim szerint, a ferfinak olyannal is jol esik, akihez csak vonzodik. :)
Zahara 2008.04.27. 12:36:40
:DDDDD
jadviga79 2008.04.27. 12:35:03
Nohát.
Lobengula 2008.04.27. 12:37:12
Jajmár!:) Igazán azzal jó összebújni, akit az ember úgy igazán igazán igazán szeret. De olyan nagyon! Na azzal baromi jó!
Lobengula 2008.04.27. 12:38:23
Zahara 2008.04.27. 12:39:01
Akkor ti nem is vagytok akkora mocskok, mint ahogy aranyhajtól tanultam. :DDDDD
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 12:39:11
A posztíró hú de megtudja magának nehezíteni a létet...teljesen egyértelmű h a srácnak csak kicsipici időtöltés volt a csajszi,rendelkezésére álljon amikor unatkozik és ahogy a sztroiból kivehető, nem is titkolta a srác hogy ő semmit nem akar tőle...ez azért nem szép a "férfitől", de legaláb őszinte...az meg h a csajnak ennyire kellett vki...azért sajnálom, mert tuti hogy megmozgatta a pasi, de van egy pont ahonnan be kell látni hogy tök felesleges forszírozni a dolgot.
Egy jótanács a posztolónak, ha valaha hasonló helyzetbe kerül, álljon le és ne keresse sehogy sem, ha picit is hianyzik a srácnak, ő meg fogja keresni...és kiderülnek a szándékok...nem kell belemagyarázni a semmibe a valamit:)
mütyür 2008.04.27. 12:40:27
persze nem kell belemagyarázni semmibe semmit, csak néha ezt elég nehéz megvalósítani:)
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 12:41:15
jadviga79 2008.04.27. 12:41:49
nagyon is ertheto. Csak az ember lanya fiatalon ugy van vele, hogy talan nem biztattam elegge, nem adtam jelet annak, hogy szivesen toltenem el vele az idot, es akkor megprobalja... ez a tanulopenz. :) Es igazad van, koszi, hogy leirtad.
Lobengula,
ertem en! :) Te is erted... :)
mütyür 2008.04.27. 12:42:28
hogy a csaj csak megértette végre, hogy amikor a pasi azt mondta, nem akar tőle semmi komolyat, azt tényleg komolyan is gondolta:)
Lobengula 2008.04.27. 12:45:40
Zahara 2008.04.27. 12:45:52
Áááá, csak kicsit össze vagyok zavarodva férfi kérdésben.
Meg szerelem kérdésben.
Meg szerelmeskedés kérdésben.
Meg úgy életileg.
Majdcsak kinövöm.
mütyür 2008.04.27. 12:46:32
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 12:46:59
Aham, és ezt miért nem lehetett összefoglalni rövidebben ... vagy, ha ilyennel akarják feltölteni a blogot van pár száz mega MSN logom beküldhetem :D
kerikak 2008.04.27. 12:48:11
Lobengula 2008.04.27. 12:48:20
Ne is törődj vele! Én lassan 40 éve vagyok összezavarodva.
jadviga79 2008.04.27. 12:49:23
mütyür 2008.04.27. 12:49:32
de így legalább láttuk, hogy a pasi nem olyan gonosz, mint ahogy gondoltuk volna egy esetleges összefoglalásban. pasi őszintén elmondta, hogy nem akar többet a lánytól.:)
Ypsiloon 2008.04.27. 12:51:18
Azért ezek a mondatok nem semmik:
"Nő üzenete:
légy szíves mond ki, hogy nem kellek neked sem így, sem úgy, sokkal egyszerűbb
Férfi üzenete:
megint cirkuszolsz"
-> ahelyett, hogy a Férfi kimondaná (persze a Nő ebből érthetne)
"Férfi üzenete:
nem hazudok érzelmileg sem senkinek
Férfi üzenete:
sőt úgy nem hazudok igazán
Férfi üzenete:
amúgy lehet"
-> akkor most mi van? érzelmeimmel nem hazudok, tehát amikor veled vagyok akkor jó. Na, ezért érezheti a Nő, hogy mégis csak kell a pasinak, úgy igazán. És majd ő megváltoztatja, és előrelép a "ranglistán", ahogy peetmaster írta.
Na, és ami még szép. Ki akarja ölni a Férfi ezeket az érzéseket magából. És miért? "Mert minek érezzek még ilyet?"
Ez az igazán abszurd.
mütyür 2008.04.27. 12:53:58
az egész beszélgetés abszurd, sőőt, nem is msn-en kellett volna ezt megbeszélni. és a pasinak tényleg nem kellett volna folyton msnbeszélgetéseket kezdeményeznie, ha tényleg nem akart semmit a csajtól.
úghogy ha ReWriter magára ismert a sztoriban, kérjük, mondja el a véleményét:D
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 12:54:33
nyahu
persze nem kell belemagyarázni semmibe semmit, csak néha ezt elég nehéz megvalósítani:)
Naná, hogy nehéz megvalósítani....tudom, voltam én is hasonló szituban,az azért nem fajult idáig, de pontosan azért, mert éreztem h nem oké, vissza vetem magamból, átpaszoltama labdát, ha felveszi felveszi, ha nem akkor meg fájó ugyan de jobb hagyni, mert most minek problémát gyártani saját magunknak?Nem mellékesen az ember gerinces, és buszkeség is van a világon:)Ennyire nem szabad meghülyülni egy kufircolásért...még ha amúgy oké meg normális h dolgoznak a hormonok...de kívülről szemlélve igencsak szánalmas
jadviga79 2008.04.27. 12:55:33
hat ez az! A pasi ezzel batoritotta, kinyilvanitotta, hogy jol erzi magat a novel, egyertelmu, hogy a no biztatast latott ebben. Lobengula, mi a velemenyed pasi szemmel?
satie · http://321.hu/sas 2008.04.27. 12:55:38
mütyür 2008.04.27. 12:55:39
kufircolásért?? én nem kufircról beszéltem, hanem érzelmekről:)
jadviga79 2008.04.27. 12:58:20
sajna mar megint egyetertunk! a belemagyarazos es az x y tortenettel kapcsolatban. :)
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 12:59:31
Ezután h a srác ritkította a fizikai kontaktot az oké, de az h msnen továbra is irogatott neki, az csak olaj a tűzre, mert akkor a csaj reményedett h húúú érdelem, akar velem beszélni, dejóóó, mikor hiv randira???etc.....
jadviga79 2008.04.27. 12:59:35
es a gyakorlatban hogy nez ki nalad, amikor atpasszolod a labdat? :)
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:00:43
Gáz a post, szegény kislány nagyon beleélte magát, kár volt!
jadviga79
Küldtem mailt!
Lobengula 2008.04.27. 13:00:49
szamooca 2008.04.27. 13:00:58
iszonyúan kész az egész történet...
nekem is vannak hasonló ragaszkodós sztoriaim,de azért ilyen hülyének nem tetettetem magam,mint ez a csaj...
a fiú meg..érthetetlen..
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 13:01:21
Nyahu
kufircolásért?? én nem kufircról beszéltem, hanem érzelmekről:)
Addigra már elkalandoztam:))))a kufircolós dolgot kifejezetten a posztra értettem.
Zahara 2008.04.27. 13:02:57
A kislány meg jól beszopta, mert megvan benne a kellő szintű melodramatikus hajlam.
Ypsiloon 2008.04.27. 13:03:16
És így szembesülve nagyon gáznak tűnik (mert az is!), de ilyen szánalmasok vagyunk... Aki azt mondja, vele nem történt ilyen, az vagy hazudik, vagy burokban él :-)
mütyür 2008.04.27. 13:05:12
úgy tűnik, itt senki sem él burokban:D
szamooca 2008.04.27. 13:05:16
sajnos...:(
Ron Speirs 2008.04.27. 13:06:12
mütyür 2008.04.27. 13:08:10
épp ezt beszéljük, hogy sajnos a pasas kétértelmű jeleket adott a lány felé...
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 13:08:17
Tök egyszerű recept, jelen vagy de nem keresed, nem köszönsz rá, nem hisztizel...kivársz...rajta áll hogy akar-e rólam tudni vagy sem...általában bejön, legalábbis nálam, azért kell hozzá önuralom:))
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:09:28
Konstruktív hozzászólás: srácot törölni msn-ről és olyan vonat után futni, amire van helyjegye. Ezt kb. a második-harmadik visszautasítás után kellett volna meglépni. Mondom én, aki nehezen ad fel dolgokat! :)
2008.04.27. 13:10:14
www.youtube.com/watch?v=vsiqtGnpU1w
Zahara 2008.04.27. 13:10:17
No igen, igen, fordított felállásban már kórusban sajnálnánk az összetört szívű fiút, akinek öszintén meg kellett volna mondani, és nem csak célozgatni, hiszen ő a lelkét kitette ennek az MNK madjarpitsának, aki csak dróton rángatja.
MKK!
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 13:11:33
Ha már érzelmileg kötődsz, nagyon nehéz kitörölni akár még msnről is....
Ron Speirs 2008.04.27. 13:11:47
Igazad van, egyszerűbb lett volna, ha törli a srácot. Csak muszáj volt írnom, mert néha úgy bántotok egy-két posztírót hogy már fájt. :) Nagyon érző lélek vagyok. :D
kerikak 2008.04.27. 13:12:03
szamooca 2008.04.27. 13:12:10
hát igen,egy férfinak azért (jó esetben) nagyobb az önuralma!Az a ciki,ha mind a ketten szeretik egymást és mind a kettőnek hatalmas az egoja és ezért kivárja amíg a másik hajlandó keresni őt...és iylenkor jön a nagy bukta...
Lobengula 2008.04.27. 13:12:28
Mert hogy MNK, az azér biztos.:)
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:13:06
épp ezt beszéljük, hogy sajnos a pasas kétértelmű jeleket adott a lány felé...
Mi volt itt a kétértelmű? Nézzük sorba:
sok msn: attól még hogy jó társaság a csaj még nem jelent semmit, szvsz vele tudott mns-en lévő partnerek közül a legjobban elbeszélgetni
Együttalvás: srác reménykedett egy kósza kufircban, vagy csak utált egyedül aludni
Megmondta, hogy nem akar semmit. Ez nálunk elég egyértelmű mi nem nők vagyunk ahol a nem = igen!
Ron Speirs 2008.04.27. 13:13:21
Egyetértek! A lány azért csinált ennyi hülyeséget mert borzasztóan kötődött a sráchoz. Szerintem ha valakiért nagyon odavagyunk, csak akkor vagyunk képesek ilyen dolgokra mint a posztíró...
OpenWolf! 2008.04.27. 13:13:32
mütyür 2008.04.27. 13:13:44
mi értelme van a nagy egonak, ha vkit szeretsz, akkor csak lépsz, nem?
ne legyünk már lököttek:DD
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:14:16
Csak muszáj volt írnom, mert néha úgy bántotok egy-két posztírót hogy már fájt.
Ez a Csernus terápia, ha ott működik akkor itt is talán! :D
2008.04.27. 13:15:35
mütyür 2008.04.27. 13:15:50
rendben, másképp fogalmazok. Ami nektek egyértelmű, nálunk nem feltétlenül az, főleg, ha érzelmileg kötődünk a pasashoz. mert akkor hajlamosak vagyunk mindenbe vmi jót belemagyarázni.
Zahara 2008.04.27. 13:15:53
hehe
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.27. 13:16:03
mindenkinek jó vasárnapi akármicsinálást:))
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:17:09
Ez nem csak a Ti hibátok...
Ron Speirs 2008.04.27. 13:17:18
Oké, a fiú közölte h nem akar semmit, de ezt megelőzték randik, ahol ki tudja mi mindent mondott a posztírónak, amiért az azt hitte amit.. Ráadásul a lány sztem simán hihette azt, amit már feljebb is említettek páran, hogy ha a fiú mégis írogat neki, órákig msn-eznek meg találkoznak akkor változik a hozzáállása v akármi. Erre amúgy csak nők képesek, mindenbe mindent belemagyarázni. :))
jadviga79 2008.04.27. 13:18:06
ertem en, es csinaltam is ezt, de ez maga utan vonja az esetleges talonban tartas lehetoseget. Na, velem mar tortent ilyen, es nagyon szarul esett. Jelentkezett o, csak epp kethavonta! :D
szamooca 2008.04.27. 13:18:12
igen,de az iylen kétértelmű helyzetekben nem,és akkor sem,ha nem vagyunk biztosak a másikban pl. a kapcsolat elején!
Ron Speirs 2008.04.27. 13:18:37
Köszi :)
satie · http://321.hu/sas 2008.04.27. 13:19:53
Barakis 2008.04.27. 13:09:28
Ha már érzelmileg kötődsz, nagyon nehéz kitörölni akár még msnről is....
Az 'msn'-t kéne kitörölni úgy, ahogy van a szerelemhez kötődő fogalmak közül, innen+ egy _bot_-tal kimoderálni vééégre!
Ron Speirs 2008.04.27. 13:21:23
Hát igen, ezt így nem akartam kimondani, de erre gondoltam! :D
kerikak 2008.04.27. 13:22:39
Ypsiloon 2008.04.27. 13:22:39
csak épp azt felejtjük el, hogy manapság mindent msn-en bonyoltunk le, mi fiatalok. Szerves része lett életünknek. Már nem is bírunk lélegezni nélküle :-)
kerikak 2008.04.27. 13:23:41
Ypsiloon 2008.04.27. 13:25:27
Én a párbeszéd alapján úgy érzem, hogy a pasi volt, aki mindig irogatott neki, vagy legalábbis meglehetősen sűrűn.
Egyébként olyan érdekes, hogy azon mindenki nagyon könnyen túltette magát, hogy igen, vannak ilyen férfiak (persze nők is), akiknek csak egy-két éjszakára kell a másik. Ez úgy látszik a "default"-beállítás... Ezen már meg sem lepődünk.
Ron Speirs 2008.04.27. 13:25:50
Ezt a fiút átlagnál korrektebbnek nem nevezném, tekintve h 5 nővel nyomul egyszerre. Az meg pusztán spekuláció, h az msn is a lány unszolására ment! :D
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:26:59
Ja , ezért nem volt idegzetem végigolvasni.
Ypsiloon 2008.04.27. 13:03:16
Nem igazán én nem szoktam rizsázni megmondom nem sőt még indoklom is max. az miatt szokott hiszti lenni ... attól még beszélgetni lehet van nekem is olyan lány, akivel évek óta jókat beszélgetek.
Ez a férfinak mondott v.mi ami ebben a párbeszédben szerepel csak egy aljadék. A nő meg naíva beleszemezgettem ebbe a magasröptű csevejbe
Férfi üzenete:
mármint én nem akarok 1-2évig semmi komolyat, nem akarok olyan randit, nem akarok belezúgni senkibe, járni bárkivel is
-
Ilyen dumát beszupálni ... annyira átlátszó, hogy nem jön be a leányka a "férfinak" , de azért a szuper ego-t hízlalja, hogy pitizik a menyecske ...
satie · http://321.hu/sas 2008.04.27. 13:27:25
akkor én már nem vagyok fiatal, aki FB-n, GMail-en + IRC-n csetelek ?
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:28:19
Ez így nem igaz. Én speciel Msn-en, telefonon, emailben, sms-ben is kommunikálok. Nem más az msn mint egy kommunikációs csatorna. Aki nem képes a neccesebb ügyeket személyesen rendezni annál teljesen mindegy, hogy milyen más nem személyes felületen intézi ezeket.
jadviga79 2008.04.27. 13:28:41
valaki mar irta, hogy az a teny, hogy a leanyzoval kozolte, hogy mellette meg 4-5 novel csinalta ezt, az msn-es irkalastol eltekintve, mutatja, hogy a pasi tenyleg nem akart semmit, kulonben titkolta volna a tobbieket.
Ypsiloon 2008.04.27. 13:30:07
tudod jól mire értettem. Hívhatjuk msn-nek, skype-nak, vagy épp irc-nek... ugyanaz.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 13:31:41
Innentől kezdve miben reménykedett?
Ha velem ezt így közli egy pasas, akkor onnantól kezdve nem hiszem azt, hogy mégis akar tőlem valamit, ha tartjuk a kapcsolatot (kedvel, szeret velem csevegni, ennyi).
Reménynek vége. Pont. És természetesen no way back.
satie · http://321.hu/sas 2008.04.27. 13:33:21
ya, akkor yo, már azt hittem öreg vok a FB-IRC-Ekiga trióval :-)
Amúgy sztem nagyon nem mind1, h. írott szöveg v. Ekiga
kerikak 2008.04.27. 13:33:21
Férfi az elején közölte vele hogy nem akar semmit, ezért mondom hogy viszonyleg korrekt
sok van ilyen akinek csak egy éjszakára kell a másik, mióta szexuális szabadság van és nem szólnak meg érte, élnek vele az emberek, régen nekem is volt ilyen, nem tagadom, nem látok benne semmi rosszat, ha az elején mindkét fél tudja mire számíthat
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:33:25
Vagy csak jólesett neki büszkélkedni ... ezzel is nővelve a szuper ego-t meg a menyecskét feltűzelni ...
Cukros_Mázas 2008.04.27. 13:33:55
"Egyébként olyan érdekes, hogy azon mindenki nagyon könnyen túltette magát, hogy igen, vannak ilyen férfiak (persze nők is), akiknek csak egy-két éjszakára kell a másik. Ez úgy látszik a "default"-beállítás... Ezen már meg sem lepődünk."
Nem értem, mit kéne ezen meglepődni. Itt nem azzal volt a probléma, hogy a pasi így viszonyult a nőhöz, hanem hogy a nő nem vágta ezt + megalázta magát + hülyét csinált magából. Persze, vannak ilyen arcok, nők között is, de senki nem mondta, hogy kezdeni kell velük, ne adj' Isten beléjük esni.
szamooca 2008.04.27. 13:34:18
Lobengula 2008.04.27. 13:35:15
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:35:40
Mondott egy nagy lófaszt. Én, ha megmondom egy nőnek, hogy nem jöhet szóba párkapcsolat, akkor nincsen ilyen öt oldalas hiszti ... , de ez folyamatosan húzza a szövegben a nő agyát mellébeszél stb. sima ego hízlalás. Remélem ezzel a köcsöggel jó kifog cseszni egy nő, de az a baj az ilyenekre van igazán igény.
Zahara 2008.04.27. 13:36:55
Csak úgy.
De igazából azért írtam, hogy kifejezzem részleges egyetértésemet Finduilas kartárssal, és megfűszerezzem cseppnyi öniróniával.
Ettől függetlenül MKN, MPG. (De ez előbbi valahogy sűrűbben repked, nem?)
OpenWolf! 2008.04.27. 13:37:43
Oké, ha ti érzelmileg mindig olyan stabilak voltatok és álmodozástól mentesek, hogy nem estetek ebbe a hibába, de azért nem kell ennyire leosztani. Ez nem az az eset.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 13:38:23
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 13:40:30
Én nem viselkedtem volna így, ennyi.
kerikak 2008.04.27. 13:40:48
csakénnem, mi az az MKN?? MNK, nem? :DD
Ron Speirs 2008.04.27. 13:42:39
Köszi a támogatást, de esetemben kartársNŐről beszélünk :)))
jadviga79 2008.04.27. 13:42:42
szerintem, ha az ember tartotta valamire a kapcsolatat es a masikat es a jovoben onmagat szeretne, akkor azert egy utolso beszelgetest meger, hogy azert ne maradjon tuske senkiben sem, es mindenki el tudja mondani a mondandojat a dolgokkal kapcsolatban.
OpenWolf! 2008.04.27. 13:44:13
Krizsabali 2008.04.27. 13:45:08
Finduilas, azért lássuk be megérdemli, a férfi az elején közölte hogy nem akar semmit és a nő unszolására találkoztak, ok a férfi is lehetet volna következetesebb, de a nő csak saját magának köszönheti amit kapott"
még ha igazad is van, kerikak, azt azért vitatnám, hogy megérdemli. senki nem érdemel ilyet. attól, hogy a csajszó naivan mást akart látni, mint ami van, a fószer még egy utolsó gennyláda, mert tudta, hogy a csajszó mást akar látni, mint ami van. a csaj nem "köszönheti" ezt saját magának, mert - bár persze ő indukálta - egy gennyláda tette vele. itt mindenki annyira tudja, hogy hogyan lehet egyenes gerinccel élni az életet. kíváncsi lennék rá, hogy hányan maradnak talpon minden egyes szituációban... és ez, amit most írtam, részemről önkritika. aki nagyon büszkének és elvhűnek hiszi magát, az előbb vagy utóbb akkora leckét kap, hogy a fal adja a másikat. legalábbis velem ez történt.
Barakis (törölt) 2008.04.27. 13:46:33
Lobengula,
szerintem, ha az ember tartotta valamire a kapcsolatat es a masikat es a jovoben onmagat szeretne, akkor azert egy utolso beszelgetest meger, hogy azert ne maradjon tuske senkiben sem, es mindenki el tudja mondani a mondandojat a dolgokkal kapcsolatban.
Tudnék erről is mesélni, vannak dolgok amiket sose lenne szabad megtudni, nem biztos, hogy tetszene a másik mondanivalója. Eset és személy függő baromira ez is. :(
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:46:53
A szerelem vakká tesz a gyerek meg meglovagolta a nő érzelmeit, mert jött tett az ego-nak, hogy az ácsingózik utánna ...
Lobengula 2008.04.27. 13:47:10
Milyen igaz! Én magam soha nem is mondok olyat, hogy kurvára tudom a frankót, mert én már megkaptam a magamét. Nagyon bőven.:)
Ron Speirs 2008.04.27. 13:48:16
Szerintem teljesen jól látod a dolgokat.
Zahara 2008.04.27. 13:48:23
Minden Kommentelő Nőellenes. lol
Nem, igazából el*sztam.
Én is sejtettem, hogy Findu N, de nekem a női postás is postás és nem postásnő.
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:48:46
Kívülről könnyű okosnak lenni, de a szerelem más a nőknél meg egészen más nagyon beletudják élni magukat a dolgokba főleg, ha nem mondják meg nekik konkrétan a tényállást csak ilyen handabandázás megy ... jót tett ez a srác egojának ennyi. Erről szól a sztori.
OpenWolf! 2008.04.27. 13:50:17
Krizsabali 2008.04.27. 13:50:47
akkor üdv a klubban. szerintem egyébként a frankót mindenki csak addig tudja, ameddig nem lesz annyira szerelmes valakibe, hogy elveket kezd feladni. ez egyébként akár még heppienddel is végződhet, mert
1.sokszor a magadnak kreált elvek szart se érnek
2.jó esetben nem kell majd néhány év múlva elgondolkodnod azon, hogy vajon szart se értek-e az elveid, vagy egy ostoba barom vagy, hogy feladtad őket valakiért, akivel aztán kurvára nem jöttek össze a dolgok...
és szándékosan nem írtam, hogy aki aztán megszivatott, mert ki tudja, lehet hogy a magadban hitt kurva nagy gerinc ellenére inkább te szivattad magad.
utána már nehéz okoskodni. bár néha belecsúszok még mindig ebbe a hibába, de általában igyekszem figyelmeztetni magam, hogy valahogy mindenki a másik portáján tud nagyobb rendet tartani...
Ron Speirs 2008.04.27. 13:51:25
"a női postás is postás és nem postásnő" - elméleted nem is rossz! :)
gastro, missing in action 2008.04.27. 13:52:52
Húbaz+ egy percig is görgettem mire a végére értem :-S Érdemes ezt elolvasni?!
Zahara 2008.04.27. 13:53:10
Attól, hogy valaki azt mondja, hogy ő őszintén megmondta meg stb. attól még nem biztos, hogy őszintén megmondta.
A cirkuszt egy férfi sem szereti, de a legtöbbjük tudja, hogy ezt az árat meg kell fizetni a minőségi hancúrért. Ez a fasz(i) meg ingyen akarta. :DDD
kerikak 2008.04.27. 13:53:15
elismerem baromi nehéz, tudom mert próbáltam párszor, de ha nem kellek akkor nem futok a másik után
a férfi akkor lett volna görény ha nem közli az elején amit mondott és úgy hitegeti
mindenki kaphat az élettől jót is rosszat is, biztos neked is volt jó is és lesz a jövőben is :)
Krizsabali 2008.04.27. 13:53:22
Lobengula 2008.04.27. 13:53:52
Krizsabali 2008.04.27. 13:54:47
a férfi akkor lett volna görény ha nem közli az elején amit mondott és úgy hitegeti"
nem értek egyet. a férfi akkor NEM lett volna görény, ha közli ÉS utána nem hitegeti.
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:55:20
Te voltál már szerelmetes igazából?
kerikak 2008.04.27. 13:55:21
Lobengula 2008.04.27. 13:55:56
A cirkusz nem nagy ár a minőségi hancúrért. Eszembe jutott egyébként, hogy aki igazán szeret valakit, az a cirkuszát is szereti. Komolyan.
Krizsabali 2008.04.27. 13:56:50
igen. én is bízom benne. ez nem arról szól, hogy most nekem rossz-e vagy jó, hanem arról, tudom-e hol baxtam el vagy sem. illetve fel tudom-e mérni, hogy mennyire vagyok én a hibás, és mennyire a másik. ha majd ezt tisztába teszem, jó lesz. semmi kétségem nincs felőle. s persze ami volt sem volt rossz, csak épp nem az, amit hittem róla. :o)
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 13:57:17
OpenWolf! 2008.04.27. 13:57:34
kerikak 2008.04.27. 13:58:33
annyit női aggyal is fel lehet fogni hogy ha kapok pár szánalmas pillanatot nekem nem lesz jobb
Ron Speirs 2008.04.27. 13:58:36
Na én most meglepődtem!! :)
bumbuska 2008.04.27. 13:59:57
Na most eleg erdekes olvasni, hogy akkor, ott, mindenki MNK-zott es a csajt fikazta, hogy minek adta meg a szamat, es biztos nem mondta ki kerek-perec, meg hulyitette a sracot. Dovan MNK-zott a leghangosabban.
Itt ugyanazt csinalta a ferfi a novel, megis, itt is mindenki a not szidja, hogy mennyire szanalmas, a faszi az elejen kozolte. Es Dovan madjarpicsazik, hogy a csaj hisztizik, hogy nem dugjak meg elegszer.
Erdekes, feletebb erdekes...
Zahara 2008.04.27. 14:01:30
Jujj, ez komolyan nagyon romantikus.
Mondd, hogy nem vagy foglalt. :D
Ron Speirs 2008.04.27. 14:01:52
kerikak 2008.04.27. 14:02:14
belenyugszik, hogy ez csak erről szól"
ha belenyugszik aztán nem kéne hisztizni
Zahara 2008.04.27. 14:03:39
Illetve ha van 4-5 másik nőd, és nem akarsz szerelmes lenni még vagy 1-2 évig, nekem az is jó. Majd sokat msn-ezünk.
Krizsabali 2008.04.27. 14:03:58
kerikak, kurvára nem mindegy, hogy ez mondjuk 6 hónap vagy 6 év után következett be. mert bár 6 hónap után is szar félreállni, ha látod, hogy esélytelen, de nem lehet egyszerűen összehasonlítani az évekig együttéléssel stb. én egészen biztos vagyok abban, hogy MINDENKINEK eljön az életében egy olyan pillanat, amikor a saját elveiből is hajlandó lesz nagyon sokat feladni valakiért. s ha szerencséje van, nem kell később lamentálnia azon, hogy jól tette-e, vagy még inkább hogy a megfelelő emberért tette-e. szerintem a gerincet nem abban mérik, hogy mennyire vagy hajlíthatatlan. mert az is lehet gerinc, hogy bizonyos korlátaidat hajlandó vagy átlépni valami magasabb rendűnek hitt dologért.
persze teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a posztírónál ilyesmiről szó sem volt, mindössze azért írtam le ezt ide, mert zavar, hogy egyesek annyira könnyen elítélnek valakit, mert olyasmire vágyott, amit nem kaphatott meg... bár a lányka esetében talán nem kellett volna reménykedni ennyire. de igenis vannak olyan szituációk, amikor a képlet kurvára nem ilyen egyszerű. és csak az tudja ilyen feketén és fehéren megítélni, akinek eddig volt szerencséje elkerülni mindezt. tudom mit beszélek, 29 évig voltam ilyen fekete és fehér. nem is tudom baj-e, hogy elmúlt.
Ron Speirs 2008.04.27. 14:06:56
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.27. 14:06:59
Az általad említett esetben a lánynak lehetett volna több esze.
Lobengula 2008.04.27. 14:10:05
Hát, effektive nem. Gyakorlatilag most pont nem tanácsolnám senkinek hogy velem kezdjen, mert a szívem sajnos még valakié.
kerikak 2008.04.27. 14:11:24
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 14:12:27
mütyür 2008.04.27. 14:13:14
mint az esetek többségében;) hajráhajrá, úgyis nyerni fog:D
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 14:14:34
A múltkor a nő volt egy sz*ros ribi , de most a nő csak egy szegény csóri naív szerelmetes leányzó. A csákó meg egy egoista köcsög.
Zahara 2008.04.27. 14:15:22
Oh, mintha valami beletörődő bánat lenne a sorok között..
Szomorú vasárnap.
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 14:16:10
Amen. HYVA KIMI ! :D
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:16:23
Hát nem tudom, szerintem annyira sose tehet vakká, hogy legbelül ne tudja az ember, valójában mi az igazság. Csak színezi tovább a képet, meg remél. Szerintem igenis lehet érezni, ha két ember kölcsönösen vonzódik egymáshoz és vágyik egymás társaságára - ez az a helyzet, amikor érdemes elkezdeni. OK, vágom, hogy a sztoriban a pasi MPG kategória, de a nő akkor is lehetett volna őszinte magához.
Lobengula 2008.04.27. 14:17:25
Lehetne ebből egy jóképű post, de párezer oldal lenne. Megkímélnélek titeket tőle inkább.:)
Krizsabali 2008.04.27. 14:17:27
bár egyáltalán nem érzek semmiféle párhuzamot magam és a posztoló között, de manapság igen óvatosan ítélkezem érzelmi kérdésekben. ezért mondom, hogy a posztoló fickóját nem feltétlenül látom a gerinc csimborasszójának pusztán azért, mert szólt az elején. a hangsúly azon van, hogy tudta-e még utána szándékosan szopatni a lányt. és nemcsak hogy tudta, meg is tette.
mütyür 2008.04.27. 14:17:58
sziaa:)
lehet érezni, de van, hogy megvan a kölcsönösség, a vonzalom, mégsem történik semmi.
és nehéz őszintének lenni, főleg saját magunkhoz...
Krizsabali 2008.04.27. 14:19:53
OK, vágom, hogy a sztoriban a pasi MPG kategória, de a nő akkor is lehetett volna őszinte magához."
ezzel azért egyet tudok érteni.
Krizsabali 2008.04.27. 14:20:48
nehéz őszintének lenni, főleg saját magunkhoz..."
de ezzel is :o)))
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:20:51
Szerintem nem. Ha igazi a vonzalom, akkor úgysem tudja kiverni az ember a fejéből a másikat, vele szeretne lenni, stb. és ez az érzés győz - akkor nem megy át játszmázásba és az egyik fél számára messze nem kielégítő helyzetbe a dolog. És nem értem, hogy bizonytalan helyzetben egy nő miért adja oda a testét-lelkét - ez a legrosszabb, amit magával tehet.
kerikak 2008.04.27. 14:21:00
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:21:33
Világbéke :-D Mindenki mindenkivel egyetért. Az ilyen pillanatokért érdemes élni :-P
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:22:40
Tudod, sok jó ember kis helyen is... :-)) Mit is csinál? :-S :-DD
mütyür 2008.04.27. 14:23:23
:D
tűrhetően, köszi, próbálom összeszedni magam:)
nem is játszmázásról beszélek:) a helyzet meg, ha kicsit negatívan nézed a dolgokat, mindig bizonytalan. a kérdés, hogy vagy-e elég bátor/hülye, hogy bevállalod-e a bizonytalant. én pl. inkább bevállalnám, mert azt a lehetőséget, hogy jó lesz, kár lenne kihagyni.
Zahara 2008.04.27. 14:23:49
Engem még nem láthattál panaszkodni, hogy ezt nem olvasom el, ez nekem túl hosszúúúúúúúú. ;)
Krizsabali 2008.04.27. 14:24:01
ettől még megférünk itt egymás mellett :)"
hát hogy a viharba ne! csak megosztottam a (nem is annyira szöges) ellenvéleményemet.
mütyür 2008.04.27. 14:24:20
sok ember kis helyen? hmm...nyomorog??:DD
kerikak 2008.04.27. 14:24:22
kerikak 2008.04.27. 14:25:18
Lobengula 2008.04.27. 14:25:55
Jó, akkor nekem nincs kedvem annyit gépelni. Ez szóban is megvan vagy 7 dl vodkás sztori.
mütyür 2008.04.27. 14:26:54
akkor legyen folytatásos regény:) a piát meg biztosítjuk neked:D
Krizsabali 2008.04.27. 14:28:00
csakénnem.
Jó, akkor nekem nincs kedvem annyit gépelni. Ez szóban is megvan vagy 7 dl vodkás sztori."
engem most csigáztál fel :o) - bár a finlandia csak néhány óráig tűnik jóbarátnak, de az is valami .D
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:29:14
Hahha ... mire is gondolsz?! :-O Nekem a pókerezés jutott eszembe. Sok jó ember kis helyen is... pókerezik. Mert az jó :-P
Zahara 2008.04.27. 14:29:22
Ez a csaj tényleg szopatta magát, de nem jobban, mint ahogy az MPG szopatta őt, tehát ugyanannyi könyörületet megérdemelhet, mint az MPG.
Lobengula 2008.04.27. 14:29:40
mütyür 2008.04.27. 14:30:17
na hajrá:)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:30:43
Lobengula 2008.04.27. 14:31:12
a vodkáról Szabó Ildikó Csajok c. filmje jut eszembe.
"Egy négyzetméter vodkát!"
Lobengula 2008.04.27. 14:32:37
Paulybird 2008.04.27. 14:34:11
kerikak 2008.04.27. 14:34:39
napfény, persze és a póker melyik típusára gondoltál? mert ugye lehet azt is több módon játszani :))
Krizsabali 2008.04.27. 14:35:13
Ki kel mennem cigizni. "
Veled tartok ;o)) már csak azért is, mert valszeg ma se fogom megváltani a világot. nemhogy másokét nem, de a sajátomat se... :o)))
mütyür 2008.04.27. 14:36:29
huhh, nem volt semmi a csaj, mármint a postodból, örülj neki, hogy nem tartott sokáig...
kerikak 2008.04.27. 14:37:15
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:37:50
A Tétova ódát imádom-imádom-imádom!! :-D
Viszont... sajnálom ezt az egészet, ami történt Veled. Aki több vasat tart egyszerre a tűzben és mindegyikre csillogó mosolyt vetít, azt... na nem akarok csúnyákat kívánni, mert aki füstölög, az kormos lesz :-/ Szomorú történet.
satie · http://321.hu/sas 2008.04.27. 14:38:26
'Eldőlt: szakad a koalíció
Az SZDSZ vezető testületeinek javaslatára 434-en mondtak igent, 53-an nemet, 32-en pedig tartózkodtak.'
- na, ez 1 határozott szakítás :-)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:38:40
Azért bizonyos nők is megérik a pénzüket, mi? Huhh, letaglózó sztori :-S
Ron Speirs 2008.04.27. 14:40:39
mütyür 2008.04.27. 14:40:45
sosem mondtam, hogy mi csajok sokkal jobbak lennénk, mint a pasik:D
sőőt, néha a pasikat jobban tudom sajnálni:) nehezebben jutnak el a szerelemig, de ha igen, akkor nagyon-nagyon beleélik magukat, és csalódás után nagyon meg tudnak zakkanni...
mütyür 2008.04.27. 14:41:49
nem kell annyira felértékelni a büszkeséget... igen sokszor csak a hülyeséggel egyenlő...
Ron Speirs 2008.04.27. 14:43:42
Félreértettél, én is azt mondom amit te! :)
mütyür 2008.04.27. 14:44:14
nem értettelek félre, épp egyet értettem veled;)
Ron Speirs 2008.04.27. 14:45:07
Ez már Macskafogós! "DE vajon ő tudja-e, hogy mi tudjuk, hogy ő tudja, hogy mi tudjuk?"
Lobengula 2008.04.27. 14:46:02
Szóval ez a mostani történet még ülepedjen! Nem írhatom még meg. Egyelőre meg van a szívem hasadva és ilyenkor nem tudok rendesen írni. De ha egyszer megírom, elviszem a blog első díját!
(önbizalom, mi?)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:47:06
Ezt azért így nem mondanám. Én pl. sosem ámítottam és bántottam még senkit. Szóval szerintem nem lehet általánosságban pasikról és csajokról beszélni, csak egyes emberekről, személyiségekről.
Amit Findulas-nak írsz, az igaz, sokszor hülyeséggel egyenlő a büszkeség. De aki megalázkodik, az adott pillanatban nincs eszén és ezt utólag be is látja. Aki tényleg szeret, azelőtt sosem kell megalázkodj, nem hoz olyan helyzetbe.
mütyür 2008.04.27. 14:47:43
:D
ennyire nem tudnék pontosan idézni belőle, pedig szeretem:)
bocsánat, hülyén fogalmaztam az előbb:)
mütyür 2008.04.27. 14:49:29
attól, mert büszke vagy és pl. azt mondod, te nem teszel lépést a másik felé, ezzel mire jutsz?? mi van, ha a másik ugyanígy gondolkodik? néztek egymásra, és ennyi? attól, mert teszel egy lépést, még nem alázkodtál meg...
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:49:38
Azért mi várjuk azt a történetet. Gyógyítgasd a szívedet ;-) Nem értem, miért szívnak a jószándékú, rendes hapsik olyan sokszor. Bizonyára nem akadtok emberetekre :-) De ami késik, nem múlik ;-)
Hát igen, gondoltam, hogy aki Tétova ódát szaval fejből, annak alapból bejön Radnóti :-D
Ron Speirs 2008.04.27. 14:49:38
Macskafogó alap!
Én kábé az egészet tudom "előmondani" ha nézem :D
Krizsabali 2008.04.27. 14:49:50
De ha egyszer megírom, elviszem a blog első díját!"
De csak azért, mert én soha nem fogom megírni a saját sztorimat ;o)))
mütyür 2008.04.27. 14:50:02
mütyür 2008.04.27. 14:50:41
mindketten küldjétek be, majd mi eldöntjük, melyik a jobb:D
Lobengula 2008.04.27. 14:51:04
A tétova ódát mindenki tudja, nem?:)
Ki mondta hogy én egy rendes hapsi vagyok? Ha az lennék, nem szívnék ennyit. Vagy legalábbis nem ekkorát.
Lobengula 2008.04.27. 14:52:01
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:52:02
Persze, lépéseket tesz az ember, ha vonzódik valakihez, ez a természetes. Olyan ez, mint a társastánc - a férfi nem tud magával rángatni egy bábut, hogy néz az ki :-DD Csak egy vele mozduló nővel szép a tánc.
mütyür 2008.04.27. 14:52:09
a rendes pasik szívnak. rendes csajok szintén:D
Finduilas
:) de most én is kedvet kaptam hozzá, hogy megnézzem újra:D
2008.04.27. 14:52:41
Ha legközelebb valaki a Karamazov testvérekből illeszt be egy 300 oldalas részletet, akkor azt is leközli a blog? :-)
www.youtube.com/watch?v=LYlZAI2K0eU
mütyür 2008.04.27. 14:53:24
jójó, végülis igen. de legalább megpróbálta tisztázni, nem jött be, ennyi, mehet az élet tovább:)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:54:00
Olyan nincs, akkor röhögve kiugrom az ablakon :-)
Lobengula
Mindenki ismeri a Tétova ódát? Na, lemaradtam valamiről :-)) Azt hittem, az tudja kívülről, aki amúgy is olvas Radnótit
Krizsabali 2008.04.27. 14:54:00
nekem nem fog menni... tulajdonképpen csak másokkal szemben próbálok elnézőbb lenni. saját magamat tulajdonképpen szégyellem amiatt, ahogy hagytam folyni a dolgaimat.
mütyür 2008.04.27. 14:54:52
ebben igazad van... de attól mert rendes, ezek szerint vak is, és nem veszi észre, ki a pszichopata és ki nem, velem az élen:DD (mármint nem vagyok pszichopata...)
Lobengula 2008.04.27. 14:56:06
A jó szándékú, rendes emberek egy része is pszichopata. Pl itt vagyok mindjárt én.
Sunshine
A Tétova ódát mindenki tudja szerintem aki volt már szerelmes.:) Úgy igazán. Na érted!
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:56:37
mütyür 2008.04.27. 14:56:59
tudod, én is szégyellem magam, hogy három évig éltem egy pszichopatával. ez valahogy az én hibám, hülyeségem blabla...:((
majd folyni fog másképp is biztos:)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:57:08
Na ja ;-)
Lobengula 2008.04.27. 14:57:38
van ablakon kiugrós sztorim is, de azt csak levélben továbbíthatom.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:58:07
2008.04.27. 14:58:32
Ha komolyan vesszük a pszichopata jelzőt, akkor azt nem olyan könnyű ám észrevenni. Nem minden pszichopata agresszív. Csak kíméletlen. Nem vakság, ha nem veszed észre, hanem bizalom a másikban. A folytonos gyanakvással teli élet sem lenne egy élvezet.
www.youtube.com/watch?v=fOWB6rmSd4I&feature=related
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:59:07
Továbbítsd :-) Szerintem érdekel párunkat.
Lobengula 2008.04.27. 14:59:14
:D
Zahara 2008.04.27. 14:59:30
Mert általában olyan férfi-pártiak a kommentjeid.
Amiből néha úgy tűnik, mintha egyszercsak elfogadtad volna, amit egy csomó MPG mond, hogy a nőkkel azonosított tulajdonságok megvetendőek, alacsonyabbrendűek stb.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 14:59:42
mütyür 2008.04.27. 14:59:56
kösziiii:DD
elsőbbségivel? akkor max 1-2 nap, nem?:D amilyen szerencsém van, el fog tévedni útközben:D vagy miközben felém tart, találkozik egy jobb csajjal, vagy rájön, mégis a saját neme iránt vonzódik...:D
Lobengula 2008.04.27. 15:00:20
Megkeresem és megkapod.
2008.04.27. 15:00:27
mütyür 2008.04.27. 15:01:03
köszi, ez azért annyira nem vigasztal:( namindegy, majd lesz jobb is:)
2008.04.27. 15:01:17
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:01:41
Haha, na olyan nincs, hogy jobb csaj :-)) Verd ki a buksidból, neki csak Te kellesz, mert összeilletek ;-) No, szóval égipostával jön és nem tudták biztosra mondani, mikor... még a légiposta csak hagyján lenne, de így... :-))
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 15:02:16
Lobengula 2008.04.27. 15:02:28
2008.04.27. 15:03:13
mütyür 2008.04.27. 15:03:20
jövőhéten hosszúhétvége, addigra kapjam meg:) majd megrendelem magamnak időre azt a pasit:)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:03:23
Ha valakinek emilt akarsz itt küldeni, akkor csak kattints a kommentjei fölött a nickjére - az emilcímére megy az üzenet.
Lobengula 2008.04.27. 15:04:50
Mindjárt megyen.
kerikak 2008.04.27. 15:05:34
szerintem az emberek jó része jóval görényebb mint a posztban szereplő pasi, függetlenül attól hogy nő v férfi
Lobengula 2008.04.27. 15:05:34
Mindjárt megyen.
Lobengula 2008.04.27. 15:05:34
Mindjárt megyen.
Lobengula 2008.04.27. 15:05:37
Mindjárt megyen.
Lobengula 2008.04.27. 15:05:38
Mindjárt megyen.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:06:21
Osztom a véleményed.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:06:53
Húha, nagyon türelmetlen vagy ;-))
mütyür 2008.04.27. 15:08:07
irigylem önbizalmatokat, önfegyelmeteket.
sunshine
mégjó:D
Krizsabali 2008.04.27. 15:09:07
"Mert míg kell csak egy árva perc,
külön, neked,
míg magadra gondolni mersz,
míg sajnálod az életed,
míg nem vagy, mint egy tárgy, olyan
halott és akarattalan:
addig nem vagy a többieknél se jobb, se több,
addig idegen is lehetnél,
addig énhozzám nincs közöd"
szeretem Radnótit, de mégis, nekem inkább valahogy így tűnik ez...
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:10:27
Lobengula 2008.04.27. 15:11:22
Elment a történet.
Zahara 2008.04.27. 15:11:31
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:12:09
Mit szólsz ehhez a buddhista mondáshoz?
A boldogság olyan, mint a pillangó. Ha kergeted, sosem kapod el. Ha csöndben ülsz, válladra száll.
Szerintem igaz :-)
2008.04.27. 15:13:03
www.youtube.com/watch?v=vEyDL9twu3s&feature=related
mütyür 2008.04.27. 15:13:42
de most egyelőre még nem tudtam kitörni a görcsösségből:(((
2008.04.27. 15:14:42
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:14:59
Úristen. Ezt Te írtad? Úristen.
mütyür 2008.04.27. 15:15:13
rendben, mindenkinek a viselkedését fogom figyelni:D
nyugodtan mondhatsz okosságokat, szívesen veszem:)
2008.04.27. 15:15:17
hashajtó ;-)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:15:49
Másik kedvenc buddhista mondásom: Néha valamit nem megtenni a legnagyobb haladás.
Ki is van nálam tűzve :-) Jók ezek.
mütyür 2008.04.27. 15:17:09
de ha vmit "akarok", nehéz nyugodtan ülni és várni:D
Ron Speirs 2008.04.27. 15:17:18
"Ne a szavaknak, hanem a viselkedésének higyj."
És akkor mi a teendő, ha a szavak szöges ellentétben állnak a viselkedéssel és utóbbi a pozitív? :)
Ron Speirs 2008.04.27. 15:18:09
melyik volt a te posztod?
2008.04.27. 15:18:27
www.youtube.com/watch?v=IOUWIJCeYzU&feature=related
Krizsabali 2008.04.27. 15:18:45
"Emlékezz hogy hörögtél,
s hiába könyörögtél,
hamis tanúvá lettél
saját igaz pörödnél..."
na, télleg megyek...
mütyür 2008.04.27. 15:18:56
ezt fejtsd ki, hogy érted? én vhogy ezt úgy értelmeztem, hogy ha nem is mondja naponta 5x, hogy szeret, a viselkedéséből azért lehet azt tudni:) vagy félreértettem az egészet:D
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:19:11
Igen, éppen az akarás a baj. Amit elengedsz, az gazdagít. Hú, nagyon buddhára vagyok hangolva haha :-D De tényleg így van. Ommmmm Kismütyüüüür lazulj el és engedd hogy szétáradjon a lényed oommmmm
:-D
mütyür 2008.04.27. 15:20:29
hát ez az... viselkedhet vhogy, amit én totálisan félreérthetek. ebből jönnek a hülye helyzetek:(
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:20:56
Itt vagy?
mütyür 2008.04.27. 15:21:25
ha nem lenne vki, akit akarnék, könnyebb lenne:D
de igyekezni fogok, ígérem:D
Ron Speirs 2008.04.27. 15:23:09
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:24:41
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:26:21
És akkor ez most mi ez? :-D
Lobengula 2008.04.27. 15:26:30
Csak közben néha akad egy kis dolgom. Ne haragudj!
2008.04.27. 15:27:40
ha konkrét példát írnál akkor egyszerűbb lenne válaszolni, de szerintem ilyen esetben is a tettek alapján érdemes értékelni az adott embert. Az érzelmek és a viselkedés sokkal közelebb vannak egymáshoz, mint a szavak és a viselkedés. A szavak mögött gyakran csak a vágyott szándék húzódik meg, ami mögött nincs valós érzés. Persze a viselkedés szabályozása tudatos, szóval az érzések ellenében simán nyerhetnek a szavak. De ha mondjuk arra gondolunk, hogy valaki (jellemzően nők) viselkedése és szavai mást árulnak el, akkor szerintem nem kell a szavakat véresen komolyan venni. Meg kell adni a lehetőséget, hogy átgondolja, amit érez és amit a viselkedése is közvetít, hátha megváltoztatja a véleményét.
mütyür 2008.04.27. 15:28:01
uhhh, akkor mit is akar a pasas valójában?:D
2008.04.27. 15:28:58
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:29:11
Persze, értem én. Szóval Te írtad ezt a novellát?
Ron Speirs 2008.04.27. 15:29:25
mütyűr korábbi kérdésére kifejtettem korábbi kérdésemet devasnak h mi van akkor ha szavakkal a férfi azt mondja h nem, de viselkedéssel meg azt h igen. Példát írtam rá.
De nem írtad meg, h melyik volt a te posztod! lécci-lécci :)
2008.04.27. 15:29:47
Szerintem határozott lenni. :-)
mütyür 2008.04.27. 15:31:09
egyébként ez gáz, szegény lányka... ilyenkor tud az emberlánya megőrülni:) én ilyen helyzetben sajnos a viselkedése alapján azt hinném, hogy a pasi mégis szeretne tőlem többet, csak még "fél"...
Ron Speirs 2008.04.27. 15:31:26
konkrét példát írtam! csak parallelben írtunk és nem vettük észre :))
2008.04.27. 15:32:35
az, hogy valakinek megfigyeled a viselkedését nem csak azt jelenti, hogy azt nézed veled hogyan viselkedik, hanem azt is, hogy másokkal most és másokkal a múltban, valamint veled a múltban. A mai elvárások nem mindig teszik lehetővé, hogy kicsit alaposabban megismerjünk valakit, mielőtt a bizalmunkba fogadjuk, pedig erre szükség lenne. paranoidnak persze nem kell lenni, az már többet árt, mint használ.
www.youtube.com/watch?v=CBWcRMonvWA
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:33:16
küldtem üzit
Ypsiloon 2008.04.27. 15:33:39
Teljesen tisztában vagyok azzal, hogy megaláztam magamat. Annyi biztos, hogy soha többet (remélem :-)).
Gerincesség-gerinctelenség: nyilván nem fekete-fehér semmi sem. Ahogy a történet férfi szereplője sem. Én neki ténlyeg az a szellemi szint voltam, amit ő megkívánt (nem nagyképűségből, de rettentő sok dologról tudtunk beszélgetni; bennem azt bírta, hogy nem egyféleképpen tekintek a világra, hanem sok szögből szemlélem a dolgokat, amelett megvan a magam kis csípős humora is - na jó, ennyit az öndicséretről :-)).
Az msn beszélgetéseket egyébként fele-fele arányban kezdeményeztük, de volt időszak, amikor én direkt nem köszöntem rá, és ő írt.
Az együttalvós éjszakán valóban nem történt semmi!
Ha hosszú is a poszt, azért mert ez egy párbeszéd, így jönnek ki a dolgok (így is szelektáltam).
Szerintem nagyon jellemző ránk, emberekre ez a beszélgetés, hogy a kapcsolatainkban hogyan viselkedünk. Figyeljétek meg a retorikát! Tökéletesen abszurd, és érezzük is, tudjuk, hogy ki vagyunk használva, és mégis belemegyünk. Egész egyszerűen azért mert olyan életszakaszhoz értünk, amikor nem vagyunk stabilak érzelmileg.
Egyébként az úriember valóban roppant sármos és kellemes viselkedésű, nem mellesleg rettentő intelligens is. Hát ezért... kérem szépen ezért aláztam meg magam.
Ja, és a melodráma (vki fentebb írta): igen, némi melodramatikus véna biztosan van bennem. :-)
Még vmi: az sms írása előtt, amikor a teló beszélgetés történt meg a Férfi annyit mondott, hogy majd később, ha havertől eljött lehet, hogy felnéz. Ez sajnos kihagytam a posztból.
Konklúzió: HP voltam, de bevállalom. És csak így tudok most ezen az egész f....ságon túl lenni.
mütyür 2008.04.27. 15:33:58
értemértem. próbálom nyitvatartani a szemem:)
2008.04.27. 15:34:26
bumbuska 2008.04.27. 15:34:31
Hm... tudhatta, hogy a sracnak gondjai vannak? Ertem. Hat igen, az is eleg nagy gond, hogy a srac ennyire szeretethianyos, es egyetlen talalkozas utan halalszerelmes lesz, majd osszetorik, de nem gondolod, hogy itt a fenti tortenetben az meg meg nagyobb gond, hogy a lany _tenyleg_ szerelmes volt, a srac pedig nem csak hogy a szamat is megadta, hanem talalkozgatott vele, nala aludt, folyamatosan biztatta ki tudja mennyi ideig...? Pedig ez a srac is tudta valoszinuleg hogy a lanynak "gondja" van.. de oke. Azt a fiut sajnaljuk, ezt a lanyt meg fikazzuk szet:D
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:34:54
Teljes mértékben egyetértek. Teljes mértékben! Ja, ezt már mondtam :-D
Zahara 2008.04.27. 15:35:03
Figyeltem a zisibe'. :D
mütyür 2008.04.27. 15:36:07
;) tanulj belőle, mi is igyekszünk:)
"HP voltam"... ezt én szoktam magamra mondani, :DD
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:37:10
Ez nagyon korrekt kis coming-out volt és számomra is sokmindent más megvilágításba helyezett.
Nem lehetne kiegészítő rovatot nyitni a postok mellé? :-DD
mütyür 2008.04.27. 15:38:57
így is van, de asszem a posztíró pasija bele is zavarodott, hogy ő most érzelmileg hogy áll...ezért nem könnyű ilyen szituációban hideg fejjel átgondolni a dolgokat...mert akárkiakármit mond, ha ilyen szituban vagyunk, és a másik tetszik, _akkor_is reménykedni fogunk.UFF :DD
2008.04.27. 15:39:04
Ypsziloon: abszolút nem voltál hülye, leírtad, hogy mit éltél át. Érzelmileg labilis időszakot, amiért így viselkedtél. Lehetett előre tudni, hogy mi fog történni? Nem. Ha jól alakulnak ad olgok, akkor ma azt gondolnád, hogy volt egy ilyen férfi, aki kirángatott a mélypontról és szerelmesebb lennél, mint valaha.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:39:48
devastatore - napszélvitorlás navigátor 2008.04.27. 15
Zahara 2008.04.27. 15:39:50
Szia Y! Jófej vagy, hogy bevállalod ennyi osztás után.
Én mondtam a melodrámát. 1000 km-ről kiszagolom. :DDD
2008.04.27. 15:40:08
Igen, és azt hiszem ez így is helyes. Valszeg nem véletlen van így...
Ron Speirs 2008.04.27. 15:40:09
köszi az üzit!
Hát persze, már emlékszem, erre a posztra akkor nagyon kinyílt a bicska a zsebemben! A fickó ultra gázul adta elő magát!
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:40:22
devastatore - napszélvitorlás navigátor 2008.04.27. 15:18:27
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:41:27
Hát ja :-) Nem is szeretem nagydobra verni ezt a történetet, mert valahol nekem is ultraciki az egész.
Large 2008.04.27. 15:41:30
mütyür 2008.04.27. 15:41:46
2008.04.27. 15:42:38
www.youtube.com/watch?v=WauFkb4jmCI
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 15:42:45
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:43:48
:-)) Forma-1 fan
mütyür 2008.04.27. 15:43:52
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 15:44:29
Egy köcsög volt ennyi. Acélbetkóssal kéne a lábaközit ... te meg túlságosan beleéled magad a szerelmetességbe nem érdemlik meg ezek az emberállatok. -
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:44:55
mütyür 2008.04.27. 15:45:17
a pasinak volt már komoly kapcsolata? ha igen, hogy jött ki belőle?
2008.04.27. 15:46:44
Lobengula 2008.04.27. 15:46:59
Ja, hát egyszer, lányos zavaromban írtam.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:47:03
Fuck off :-DD
Zahara 2008.04.27. 15:47:10
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:48:56
Nem akarok csúnya jelzőket használni, úgyhogy azt mondom, nagyon jó!!! Letaglózó az utolsó mondat, senki nem gondolná, váratlan, felkavaró, értelmetlen, érthető, jesszus... A főzős rész meg tiszta Krúdy-s, összefut az ember szájában a nyál! Gratulálok! Vannak még ilyenjeid? Van kiadód? Ugye ez nem csak hobbi?
Ron Speirs 2008.04.27. 15:49:00
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:49:54
Sztem küldd el nekik is, imádni fogják!!
2008.04.27. 15:50:25
Lobengula 2008.04.27. 15:50:44
Olyan életmentésféle. Mármint a saját életemet mentem vele olykor. Örülök, ha tetszett.:)
Ypsiloon 2008.04.27. 15:51:08
volt, amúgy.
A lényeg egyébként, hogy ő ilyen: 16 évesen is ilyen volt, most is ilyen, kisebb-nagyobb megszakításokkal. A vicces az, hogy én tudtam, elmondta, őszinte volt, tényleg. És ez a pláne benne: hogy ekkor én (barom) azt hiszem, hogy hú, milyen őszinte volt velem, akkor biztos nem ver át. A 4-5 parallel nőt meg csak sejtettem, de abban a hitben voltam, hogy ááá, biztos elmondaná, ha már ilyen kis őszinte. És majd ÉN megváltoztatom! Lópikulát :-)
Lobengula 2008.04.27. 15:51:40
Ron Speirs 2008.04.27. 15:52:32
csakkénnem és én pályáznánk a sztoridra :)
Ypsiloon 2008.04.27. 15:53:04
engem is felcsigázott a dolog! :-)
Lobengula 2008.04.27. 15:53:53
2008.04.27. 15:54:27
jajjj neee. Ez a megváltoztatom duma annyira tipikus. Ezt honnan veszik a nők?
www.youtube.com/watch?v=58CJih1iYC0
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:54:51
Tipikus történet, sajnos. Kutyából nem lesz szalonna. Reméljük, többet nem keveredsz olyan mellé, aki csak használ! Sok sikert!
Large 2008.04.27. 15:55:18
Cukros_Mázas 2008.04.27. 15:55:46
Ypsiloon 2008.04.27. 15:55:56
nem tudom. Sztem genetikailag vagyunk erre kódolva :-)
Hidd el, próbálom magamban legyűrni ezt a kéztetést!
2008.04.27. 15:58:03
www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI&feature=related
zada 2008.04.27. 15:58:04
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 15:58:07
V.mennyire változni kell minden kapcsolatban mindkét félnek ... másképpen abból igazából nem lesz kapcsolat.
2008.04.27. 16:00:03
Ypsiloon 2008.04.27. 16:00:39
nem tudom. Sztem genetikailag vagyunk kódolva erre :-) De hidd el, igyekszem legyűrni magamban ezt a késztetést.
Large,
jó kérdés. Más is felvetette már nekem. De én úgy érzem, nem kamu. Hiszen kamuzni sosem kamuzott, csak legfeljebb nem mondott el apró részleteket. :-) Bár ki tudja....
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:00:41
Ez igaz. Csak szerintem az nem jó, ha már az elején valaki úgy áll hozzá, majd xy dolgoban "megváltoztatja" a másikat. Úgy megette a fene az egészet, nem?
Ypsiloon 2008.04.27. 16:01:51
totál igazad van. Ezen vagyok :-) Most már egyre inkább.
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:02:28
"Sztem genetikailag vagyunk kódolva erre"
Szerintem nem :-)
2008.04.27. 16:03:18
hogy genetikailag lenne kódolva, azt nem hiszem. Valami olyasmi lehet a hátterében, amikor valaki így gondolkodik, hogy meggyőzi magát, mert tetszik a másik és bízni is szeretne benne. Ez az egészséges, persze, csak annyiszor hallom ezt, hogy "majd én megváltoztatom", hogy néha kibukok rajta. Viszont ebben az esetben is takarózhatok a hülyeségemmel. :-)
Lobengula 2008.04.27. 16:03:20
Ypsiloon, bocsi hogy itt bekavartam!
Ron Speirs 2008.04.27. 16:03:22
Ez brutális! Brutális, de nagyon jó!
Én is megéheztem a főzős résztől. Megyek is, majd még visszanézek.
Lobengula 2008.04.27. 16:04:51
Jóétvágy!
2008.04.27. 16:05:12
www.youtube.com/watch?v=l8qhg1aLU0M
Ypsiloon 2008.04.27. 16:05:30
nagggggyon jó!!! :-)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:06:32
Jaj deva, köszi, hogy bedobtad, imádom!!! :-D
Ypsiloon 2008.04.27. 16:07:18
2008.04.27. 16:07:32
2008.04.27. 16:10:22
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:12:18
Lobengula 2008.04.27. 16:13:37
Zahara 2008.04.27. 16:15:23
Ó, megkaptammegkaptaaaaam.
Ez remek. Köszi.
Még szerencse, hogy nem 100%-ban önéletrajzi, mert akkor már csak posztumusz díjazhatnám..
És mivel egyre telhetetlenebb vagyok, légyszi a posztot is linkeld be megint, mert lemaradtam, és csak az utsó 100 kommentet látom.
2008.04.27. 16:15:39
"Meg is kapja, minimális befektetésért."
9 pontos pasi 5 pontos átlagpicsától? Én madjarpitsát eddig még ritkán láttam azonos kategóriás pasi után koslatni. A madjarpitsák 90%-ának érdeklődése a pasik kb felső 10%-ára összpontosul. Az egekbe elszállt önértékelés okozza nekik a folyamatos kudarcélményeket.
Large 2008.04.27. 16:16:06
Konkrétan mit adott neked, ami felcsigázta az érzelmeidet? és mire gondolsz amikor hiányzik?
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:17:12
Ez olyan pszichológus-duma...
Large 2008.04.27. 16:17:54
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:18:29
"A madjarpitsák 90%-ának érdeklődése a pasik kb felső 10%-ára összpontosul. Az egekbe elszállt önértékelés okozza nekik a folyamatos kudarcélményeket."
Ebből a két mondatból látszik, hogy a Te önértékelésed sincs igazán a helyén.
Lobengula 2008.04.27. 16:18:45
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:19:07
Ja, jól van már azt hittem... :-D
2008.04.27. 16:20:40
www.youtube.com/watch?v=_5l0DUUU4mQ
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:21:09
Cukros_Mázas 2008.04.27. 16:22:09
Ypsiloon 2008.04.27. 16:23:21
hogy rettentő jól tudtunk egymással beszélgetni, valóban mindenről. Ő is nyitott szellem (persze sokkal inkább az, mint én, mint tudjuk :-)). Érti, hogy miről beszélek, és persze én is értettem, hogy ő miről beszél (kivéve, hogy nem vettem ezt a "nemérted, h nem kellesz kisanyám"-lapot). Kevés ilyennel találkoztam.
Na meg persze mesterien ért ezekhez a reménymorzsák elhintéséhez. Ha ismernéd, tudnád miről beszélek. :-)
Large 2008.04.27. 16:28:44
Reménymorzsák.... sajnos ismerem. Nem fogom szídni a srácot, mert őszinte volt és szerintem az a többi leányzó már csak duma, a helyedben hagynám, hogy ő jelentkezzen és gyenge nem érdekellek falat húznék, de ha nem bírod ki, hogy MSN-ezz vele, azt is megértem :(
mütyür 2008.04.27. 16:29:09
sok más emberrel is el fogsz tudni jókat beszélgetni;) emiatt ne aggódj, a reménymorzsák... hátigen... nem értem, ha vkitől nem akarok semmit, mi a fenének hintek el morzsákat??
dex.ion 2008.04.27. 16:29:30
Zahara 2008.04.27. 16:30:44
Különösen a tyúkóljavítgatás miatt, mert nekem az majdnem pont olyan romantikus, mint a tétova óda.
Large 2008.04.27. 16:31:08
dex.ion 2008.04.27. 16:32:18
Large????
Lobengula 2008.04.27. 16:34:44
Képzelheted, mit röhögök, ha eszembejut, hogy ott vágtam a cseresznyefát az udvaron, meg paláztam a tyúkólat! De amit az elejére írt a blogszerkesztő az vadállat jó volt!:D
2008.04.27. 16:34:50
mert úgy meg van támogatva a férfi/női identitás, nem tud nemet mondani, valakit talonban akar tartani ínséges időkre.
Brúnó_ 2008.04.27. 16:35:06
Remélem tudod, hogy most Ypsiloon-ról beszélsz. :S
mütyür 2008.04.27. 16:36:08
ez szomorú:(((
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 16:37:41
Alapvetően persze nem mondjuk nem hinném egy fibes meg egy fidelitasos kapcsolata pl. sikeres lenne, de apróságokon lehet változtatni.
Large 2008.04.27. 16:39:02
dex.ion 2008.04.27. 16:39:42
ki az az Ypsiloon?
dex.ion 2008.04.27. 16:44:45
nem értem, mit kell ezen bővebben kifejteni, de azért megpróbálom.
van nő, meg van férfi, férfi nem akar semmit a nőtől, de a nő, cirkuszol, meg akarja fogni azzal, h néha szexelnek.
amikor már ezzel sem tudja, akkor jön az érzelmi zsarolás.
és persze, annak ellenére, h tudja, semmit sem érez iránta a férfi, és még csak számadással sem tartozna, számonkéri, mintha egy pár lennének.
MIVAN???
mütyür 2008.04.27. 16:44:48
Brúnó_ 2008.04.27. 16:44:49
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 16:46:27
mütyür 2008.04.27. 16:47:14
nálam is döglődik...maga az index oldala is
dex.ion 2008.04.27. 16:47:58
"Brúnó, a bíró · szakitsoff.blog.hu/ 2008.04.27. 16:44:49"
azt mindjárt kitaláltam, de újból felteszem a kérdést: ki az az Ypsiloon?
vagy most nem értem, azért, mert ő írta a postot, meg felvállalta, meg írt ide, nekem már nincs jogom leírni a véleményemet, vagy mi?
Lobengula 2008.04.27. 16:49:00
mütyür 2008.04.27. 16:49:19
Zahara 2008.04.27. 16:50:58
Egyébként érdekes kis pszicho-párocska lehetett a lány meg az anyuka, csak nem volt elég időd erre rájönni. Szerencsére.
dex.ion 2008.04.27. 16:51:05
kifejtettem feljebb
mütyür 2008.04.27. 16:54:11
azt nem láttam... csak a HP-s megjegyzést
Cukros_Mázas 2008.04.27. 17:07:57
Hát ja :-D Még jó, hogy én nem politizálok :-) Bár ez így nem igaz, az exem nagy balos volt és emiatt sokat veszekedtünk. Hm.
mütyür 2008.04.27. 17:43:32
Large 2008.04.27. 17:44:15
Azért kérdeztem Ypsiloon-t, hogy mit érez a srác iránt, állításodban érzek igazságot, szexxel sok mindenkit meg lehet fogni, hiszen az is egy elég fontos része egy kapcsolatnak.
Lobengula 2008.04.27. 17:45:00
Hát a fene tudja, biztos megérdemelték egymást.
Lobengula 2008.04.27. 17:45:51
Barakis (törölt) 2008.04.27. 17:46:30
struzzo 2008.04.27. 17:47:35
Large 2008.04.27. 17:50:31
"Előzmény. Hónapok óta tartó ismeretség, klasszikus randik az elején,..."
mumin 2008.04.27. 17:52:25
Igazad van. Csak amíg benne vannak ebben, nem látnak tisztán. Hülye dolog ez.
Ypsiloon 2008.04.27. 17:52:32
ott a pont (a helyettesíthetőséggel kapcsolatban):-)
Viszont ez a "belemenni egy kapcsolatba meglátjuk alapon" nálam úgy megy, hogy randizunk sokat, és ha nagyon nem jön össze, akkor viszlát (nem kell, hogy ehhez hónapok teljenek el). És ha az egyik félnek nem jön be a másik, akkor azt féleérthetetlen módon közli!
Ypsiloon 2008.04.27. 17:53:56
Large 2008.04.27. 17:54:18
2008.04.27. 18:00:13
Large 2008.04.27. 18:02:32
2008.04.27. 18:08:28
struzzo 2008.04.27. 18:08:32
Large 2008.04.27. 19:10:34
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:15:26
OMG struzzo, leírtad az előző kapcsolatom forgatókönyvét :-S
Egyébként mondjátok már meg, ez törvényszerű, hogy az egyik fél "szerelmesebb"? Ugye nem? Ugye van olyan is, mikor kölcsönös a vonzódás mértéke?
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:17:10
Hát ez hihetetlen, nem tudok napirendre térni felette. Pont így volt. Ezek szerint ez ilyen gyakran megtörténik? Jaj ne :-(
storyline :) 2008.04.27. 19:17:22
mütyür 2008.04.27. 19:18:59
sztem majdnem minden esetben az egyik szerelmesebb, max a másik islesz olyan szerelmes, csak több idő kell hozzá:)
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:20:00
Ez nem lehet igaz :-( Akkor valami marha nagy hiba van a mátrixban :-(
mütyür 2008.04.27. 19:21:43
dehogyis:) ezzel nincs gond:) ha kialakul, kialakul, plusz mindenki más intenzitással szeret, máshogy, másképp:)
lonicera 2008.04.27. 19:22:03
ez nagyon lol"
ŐŐ, ez a nagyon "lol" ... Mindegy, olyan hosszú a cucc, h közben lefeküdtem aludni, hátha vége lesz, mire felkelek:)
(Aki kikapcsolódna: www.azalaza.blog.hu )
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:24:23
Nézzetek cikket szakítós filmekről :-)
www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/20080426-legyunk-inkabb-baratok-szakitos-filmek.html
storyline :) 2008.04.27. 19:33:11
Pedig érdekes tapasztalatokat lehet gyűjteni egy ilyen kapcsolatban is...
mütyür 2008.04.27. 19:33:17
attól mert vonzódsz vkihez, szereted a személyiségét, jókat tudtok nevetni együtt, mindenről tudtok beszélgetni, és élveztek minden együtt töltött időt, akkor szerelmes vagy?
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:35:02
Uhh, nekem mondod? :-S
kismütyür
Ugyan dehogy :-) Ott van az általad leírtak mellett az a "bizonyos plusz" is, amit azt hiszem, nem kell magyarázzak :-)
mütyür 2008.04.27. 19:38:49
ha meg megvan a kis plusz is, az különleges, az a másiknál is meg kell, hogy legyen... csak hogy mondjak vmi pozitívumot is:D
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:40:09
Igen, nade ha nála is megvan, akkor nincs olyan, hogy "jobban szeret" engem - akkor szeretjük egymást, nem?
mütyür 2008.04.27. 19:42:46
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:44:20
mütyür 2008.04.27. 19:47:04
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:47:50
Cukros_Mázas 2008.04.27. 19:48:22
Ypsiloon 2008.04.27. 19:56:11
ez mind szép és igaz. Na de! Ha nem találkozgatunk, nem szeretkezünk, nem beszélgetünk, nem nevetünk stb. akkor honnan a fészkes fenéből tudjuk meg, hogy hozzánk való-e a másik vagy sem??
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 19:58:37
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 20:05:51
Magyarán még nem voltál szerelmes ...
storyline :) 2008.04.27. 22:28:34
Lobengula 2008.04.27. 22:40:17
lam3r 2008.04.27. 22:46:40
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 23:06:15
Vegike 2008.04.27. 23:09:48
2008.04.27. 23:16:41
Carnivora (törölt) 2008.04.27. 23:28:19
A francia rendőrség értetlenül áll egy új, még marginális, de egyre növekvő jelenség előtt. Lánybandák szerveződnek a külvárosokban, amelyek nem riadnak vissza a fizikai erőszaktól sem, és nemcsak kezüket, hanem kést, csavarhúzók, botot is használnak.
A külvárosokban a közelmúltig a fiúbandák voltak a megszokottak. Ezek saját területük megvédésére szerveződtek, kiskoruk óta hozzászoktak a bűnözéshez, a drogterjesztéshez, a verekedésekhez. A lányokra az volt a jellemző, hogy szorgalmasan jártak az iskolába, a perifériától és főleg az őket elnyomó családi kultúrától távol képzelték el jövőjüket. Mára változott a helyzet.
struzzo 2008.04.28. 09:30:30
Azt gondolom Te is tudod, hogy nem így értettem. Arra célzok, hogy az, hogy valakivel azonos nyelvet beszéltek-e, az nagyon hamar kideürl, de ha igencsak vágysz már a szerelemre, a törődésre, akkor képes vagy egy olyan emberbe is belelátnod ezt, aki igazából nem a te világod. persze minél többet vagytok együtt, annál inkább elhomályosul ez, és azt hiszed beleszeretsz, de később legbelül érzed, hogy őt nem tartod annyira jó embernek, igazából nem tiszteled stb. ha valakinek ezek a dolgok fontosak, akkor megteszi a lépéseket. akinek nem, az azt hiszi, hoyg csak kellemes társaságra és szexuális vonzalomra lehet építeni hosszú távon, anélkül, hogy az embert tisztelné a másikban, az leadva minden gerincet és tartást elkezd szenvedni, és magát megalázva görcsösen ragaszkodni egy légvárhoz...kívülről szörnyű egy ilyet végignézni. ez az én meglátásom.
morzsakutya 2008.04.28. 09:49:15
struzzo 2008.04.28. 10:06:38
De voltam. De világosabban láttam a problémák okait, és tudtam, hol keressem a hibát. Ezt amire Te gondolsz, max vmi gyerekes rajongásnak nevezném.
Johnsmith000 2008.04.28. 11:18:53
Csatlós Cs. Dzsesszika aka jess, dzsessz, dzsé, aa · http://ertemencsakleszarom.freeblog.hu 2008.04.28. 11:25:14
Cukros_Mázas 2008.04.28. 12:48:36
Na húzz már el a búsba! Mekkora nagy professzornak érzed magad! Hát nekem meg az az üzenetem a számodra, hogy aki úgy megy bele egy kapcsolatba, hogy pusztán csak vágyik a szerelemre, az kihasználja a másikat, becsapja őt. És az ilyen győzzön utána tükörbe nézni!! Ha nem köpi le magát. A másik attól még lehetett belé szerelmes és nem csak azért volt vele, mert "kellemes a társasága és megvan a szexuális vonzalom". A légvárat nem ő építette, hanem az a görény, aki vakította őt. Olvasd el ezt a kis történetet. Ez az egyik legundorítóbb dolog, amit ember emberrel tehet.
szakitshabirsz.blog.hu/2008/04/19/nem_benned_van_a_hiba
struzzo 2008.04.28. 13:13:59
és ha vki ilyen, és kiderül, de a másik ennek ellenére szereti, akkor szted valójában mit szeret benne? és ezután h ezt felismerte, azután kit hibáztathat azért mert nem lesz jobb? nincs szerencsém érteni ezt a kirohanást. de mivel nem is annyira érdekel, hoyg ebbe belemenjek, így további sok sikert kívánok az elméletgyártásokhoz és minden egyébhez. maradok tisztelettel
gargoyle 2008.04.28. 13:18:18
komolyan felnott emberek sirdogalasa azert mar nem vicces...
struzzo 2008.04.28. 13:18:24
Cukros_Mázas 2008.04.28. 13:19:58
"és ha vki ilyen, és kiderül, de a másik ennek ellenére szereti, akkor szted valójában mit szeret benne?"
Hát tudod, utána már biztosan semmit. De az általad légvárnak nevezett dolog akkor is a másik hathatós közreműködésével jött létre.
"és ezután h ezt felismerte, azután kit hibáztathat azért mert nem lesz jobb?"
Na, aki olyan hülye, hogy nem törli ki azonnal az életéből az ilyen lúzert, az csak saját magát.
Cukros_Mázas 2008.04.28. 13:21:13
Igen, ez egy fura poszt volt. De már megbeszéltük a posztíróval és ő is tudja, hogy hülyén viselkedett.
Cukros_Mázas 2008.04.28. 13:21:47
A "kulturált" rövid "u". Neked is sok sikert!
gargoyle 2008.04.28. 13:29:53
struzzo 2008.04.28. 15:00:09
pardon...jogos. csak annyit végezetül, hogy kevesebb egóval, több empátiával és egy pici önbecsüléssel azért elég jól el lehet lavírozni nagyobb sebek okozása és tükörképköpködés nélkül...
Ypsiloon 2008.04.28. 15:50:24
Egyébként magát a párbedszédet én vhol viccesnek tartom (persze csakis az abszurd humoron belül).
Való igaz, sokat kattogok dolgokon totál feleslegesen (ill. mások szemszögéből nézve feleslegesen). Persze a megírt poszt csak egy kis szelete volt az egész történetnek. És nyilván torzít. Mert sem magamat nem tartom hülye, sápítozós p.csának (annyira), sem a kérdéses fiatalembert gerinctelen mocsadéknak.
Érdekes, hogy szinte mindenki igazságot akart tenni, ki engem le MNK-zva, ki a srácot szidva (bár ebből kevesebb volt, ez tény :-)). Nem biztos, hogy kell és lehet igazságot tenni, és ha figyelmesen elolvassátok a posztot nem is kértem erre senkit - de kétségkívül örülök neki, ha van vélemény a dologgal kapcsolatban... főleg ha kulturált, és nem "5 pontos madjarpitsázós" (vicces egyébként, hogy ez éppen egy joghallgatótól hangzott el... haha, az elit értelmiségi :-)).
Szóval, még egyszer köszönöm, és további szép napot mindenkinek!
workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.04.28. 16:34:07
Egy nőben ennyi tartást....van harmadik..negyedik...ötödik.. Szuper! Ha egy nő egy ilyen helyzetbe nemcsak önként és dalolva belemegy, hanem még ő kapaszkodik utána, na az kerüljön messzire!!!
Hölgyeim és Uraim! Aki úgy érzi, hogy neki nem jár a tisztelet a párjától, illetve nem érzi, hogy a másikkal hogy kell beszélni/viselkedni, és ilyen "kapcsolatokba" belemegy, az nem baj, saját élete, de ne várja, hogy bárki is sajnálkozni fog, amikor vége, mert tökéletesen megérdemli!
Cukros_Mázas 2008.04.28. 17:14:32
Te már csak tudod. Látszik, hogy nagyon-nagyon nem értesz engem és fogalmad sincs, mit miért mondtam és hogyan értettem. De nem is azért vagyunk itt, hogy értsük egymást. Végülis anonym az egész. Nemde?
Cukros_Mázas 2008.04.28. 17:15:13
www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA
struzzo 2008.04.28. 17:26:00
értelek én. sőt egyet is értek veled, abban, amit a kihasználtságról írtál, és igazad van, tényleg nagy szemét, aki ilyet csinál. az idézett hsz-emet viszont általánosságban értettem. én végig a postíróra reagáltam, sosem a te esetedre. azt hittem arról beszélünk. Te kezdtél el magadról és ezek szerint a saját esetedről beszélni.
Cukros_Mázas 2008.04.28. 17:29:05
OK, mindegy. Értem.
struzzo 2008.04.28. 17:37:00
Fitz 2008.04.28. 20:42:12
brekkancs 2008.04.28. 20:57:13
csak kíváncsiság...
jadore 2008.04.29. 18:08:01
Az msn forma is tipikus: "Így legalább marad valami nyoma."
Az egyik reggelire, a másik ebédre, a harmadik vacsorára. Kiállításra, színházba sem jó egyedül járni...
"Ez végülis belefér az ismerkedés kategóriájába, miért is ne ismerkedhetne a férfi, hisz hűséget csak az oltárnál fogad, nem?"
Ypsiloon 2008.04.29. 21:25:11
tuti nő írta ;-) Én voltam, már felfedtem magam előzőleg. És igen, megaláztam magam. De ezzel nem vagyok egyedül, ez biztos. Csak vki a sztorijában ezt nem írja le szó szerint, én igen, ez a különbség. Persze vannak okosabb és büszkébb nők, akik még időben nemet tudnak mondani, és észreveszik, mi folyik körülöttök. Sajnos, én még ennyire nem vagyok okos és büszke... de majd leszek, egyszer :-)
Egyébként a többit teljesen jól látod! Az "elkerülhetetlen, hogy megutálj"-t különösen!! Ezért is írtam neki, h nem nekem, hanem pont, h neki kényelmesebb így!
Ypsiloon 2008.04.29. 21:35:49
Micsoda interpretációk!!! :-)
Viszont érdekes, hogy ez eddig csak neked jutott eddig eszedbe. Megszavazok neked egy különdíjat a HP-s és MNK-zós megjegyzések mellett... ;-)
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.05.08. 17:16:28
Ypsiloon 2008.05.15. 17:37:30
:-))))
Még jó, hogy rajtam kívül mindenki más olyan baromi tökéletes.
Amúgy az idiótával egyetértek: ebben az élethelyzetben az voltam.
A "szarszemétszaralak"-kal (óóó, azta de szép neologizmus) viszont bocs, de nem. A szemétség valahogy nálam nagyon máshol kezdődik (pl. ott ha kiírtam volna a férfi elérhetőségeit a posztban, de ezt nyilván sosem fogom megtenni).
A sültkrumplis... nagyon lol. Még jó, hogy legalább én ismerem magam.
Rebelde 2008.05.16. 11:09:35
csajnak nincs valami nagy önbecsülése, ("még arra se kellek"....)
ó jáj
borderline a javából:)
Ypsiloon 2008.05.16. 17:24:35
csak őszinte voltam, vele szemben is, és a posztomban is.
Mit a francot akartok egyébként? 22 éves vagyok... Tévedtem, kiszolgáltattam magam bizonyos szinten. Ez van. Az önbecsülésem pedig ezután az eset után csak még erősebb lett, mert tanultam az egészből! Jó embernek tartom magam, ha hiszitek, ha nem.
És legközelebb örülnék, ha nem azt írná a kedves kritikus kommentelő, hogy "ez a csaj" vagy "az a nő", hanem, pl. azt, hogy "ne haragudj, ipszilon, de én azt hiszem ebben a sztoriban te nagyon hülye/mnk/stb voltál" (miután egy kommenttel feljebb ott van, hogy én vagyok a "nő").
Persze így látatlanban baromi könnyű fikázni (mondjuk ugye sokk-terápiás szempontból ez a jó :-)). A szemembe, személyesen sosem merné senki sem mondani...
milena [törölt] 2008.05.16. 18:29:52
inkább tarts velünk a Parázsba, élőben rendkívül szelídek vagyunk :)
2008.05.17. 11:01:14
Ypsiloon 2008.05.17. 16:00:10
:-DDDD
És ezennel ünnepélyesen szeretném a magam részéről lezárni ezt a témát, mert már én kezdem unni a saját sztorimat (tudom, épp ideje... ;-)). Aloha!
cicabogyó 2008.10.20. 12:31:04
khetzal 2008.12.22. 22:49:21
és hülye vagy! (bár már nem reagálsz ezekre , leírom:) , és én is (az vagyok) hasonló bakikat szoktam elkövetni. majd kinőjük:P
minden csak tapasztalat, és... fiatalok vagyunk még.
üdv