1. Rondákkal ne ismerkedjünk, teljesen felesleges. És szépekkel se. Mi megmondtuk.

 A héten a képeket NAK blogjából lopom

Üdv.


Éppen egy új párkapcsolat építgetésébe szerettem volna belefogni, mikor a következő történt.
Volt egy "kedves" évfolyamtársnőm az egyetemen, aki szintén ismerte a kiszemelt fiút. Valójában már hetek óta együtt voltunk a fiúval, csak még nem hoztuk "nyilvánosságra". Ez a csaj mégis úgy gondolta, hogy szernite mi nem illünk össze. És bár neki volt egy haldoklófélben lévő kapcsolata, állandóan a fiú(mm)al talákozgatott, felment hozzá, és szidott engem. Mikor aztán végleg kihúnyt az ő kapcsolatának csillaga (fiú részről, azzal az indokkal, hogy a kiszemelt új lány "szebb"), azzal áltatta legfrissebb pasimat, hogy talán lehet valami közöttük. Persze mi is szakítottunk. És mi volt az indok az én férfim részéről?
- Ő szebb...

Amúgy előzőleg próbáltam értelmesen megkérni a lányt, hogy hagyjon már minket békén, az ő válasza is igen egyszerű volt:
- Nem tehetek róla, hogy minden fiúnak tetszem, mert szép vagyok...

Még azért van egy slusszpoén. Miután kiugráltatta és ajándékoztatta magát az én exemmel kiderül, hogy az nem elég jóképű hozzá....


Roppant szomorú történet... :P
Ráadásul valakit nagyon átvertek, mert én sokkal szebb vagyok, csak a pasim ízlése volt rossz :)