Az első történet nagyon vicces a mélyhűtött Jagermaisterről, a második meg szomorú, mert ilyenek vannak benne hogy: Én voltam élete legjobb pasija, többet kapott tőlem mint bárki mástól addigi életében és tulajdonképp mindig is egy ilyen férfira vágyott, aki szereti, nem veri át és mindent megtesz érte, de neki ez így nem megy.
A héten a szép képeket NAK blogjából lopjuk
Hali!
Egyből 2 történettel is tudok szolgálni :) Nem feltétlenül kell kirakni, de mindenképp meg kellett osztanom valakivel aki teljesen pártatlan és nem tud semmit egyik félről sem. Főleg a 2. történetre gondolok. Elég szubjektív, mert egy ilyen történet nem lehet másmilyen, de hát ez van. Köszönöm, hogy elolvastátok. A többit már rátok bízom, kezdjetek velük amit szeretnétek. Jah, a helyesírásom borzalmas és a betűket is előszeretettel cserélem fel, szóval előre is elnézést a hibákért, próbáltam többször átnézni de még akadhatnak benne hibák :$
Az első tavaly szeptember 21-én történt, itt jegyezném meg, hogy a névnapomat szeptember 21-én tartom. Találkoztunk a hölggyel, hogy megünnepeljük a neves eseményt. Amikor megérkezett, egyből a kezembenyomta az ajándékot majd rágyújtott. Majdnemhogy láncban dohányzott. Kérdeztem, hogy van-e valami baj. "nicns semmi". Kimentünk sétálni a Margit szigetre, elültünk egy padra és megkérdeztem ami már nyilvánvaló volt az elmúlt 1 órában. "Szakítani akarsz?". 15 perc csend után végre bevallotta, hogy igen. Az ok: egy héttel azelőtt naogyn fájt a torka és javasoltam, hogy igyon meleg, rumos teát, az jót fog tenni. Mivel nem talált rumot, így a mélyhűtőből ivott 1 kupicányi jäger-t és nem lett jobban, sőt. Restellem, de a mai napig csak nevetni tudok ezen, akkor is jót kacagtam az eseten, de Ő ezt naogyn a szívére vette. 11 hónapig voltunk együtt és leginkább ezt hozta fel érvnek. Amikor már 20 perce jöttünk kifelé a szigetről, merthogy jó mélyen bementünk, megkérdezte azt amivel megkoronázta a napomat: "Ugye nem baj, hgoy a névnapodon dobtalak ki?" Nem tudotam eldönteni, hogy sírjak, vagy nevessek...
A másik ennél jóval szomorúbb. 3 hónapig voltam együtt egy csodálatos, életvidám, elragadó lánnyal. Az előző kapcsolatai 2hét/2hónap, kölcsönös átverés és megcsalás, vagy pusztán szex alapokon nyugodtak. Velem őszinteség és szeretet volt fő pillér, ami tartotta a románcot. Boldogok voltunk de megijedt, hogy most mi lesz. Szakított. Nem hagytam annyiban, megtettem mindent, hajnali fél 1kor biciklivel vágtam neki a még véletlenül sem kivilágított útnak, hogy visszaszerezzem. Majdnem elütöttek, de az sem érdekelt, nagynehezen kilyukadtam nála, beszélgettünk, végül rájött, hogy mégiscsak én kellek neki. További 6 csodálatos hónapot töltöttünk együtt. Sajnos sosem voltam túl ésszerű az ilyen dolgokban, mindig inkább a szívemre hallgattam. A lányka elég önző volt, elég sokat kellett alkalmazkodnom, de egy cseppet sem érdekelt, mert boldognak láttam és számomra ez volt a döntő. A kapcsolatunk elejétől kezdve tudtam róla, hogy Ő nem szerelmes, szóval elkövettem mindent, hogy ezt megváltoztassam. Erőnek erejével próbálkoztam, mindig igyekeztem a kedvére tenni. Megint eljött az imádott dátumom, szeptember 21-e. Kaptam tőle egy képet kettőnkről bekeretezve, megcsókolt, átölelt és közölte, hogy szeret. 2 nap múlva szakított. A döntést az ajándékok átadásakor hozta, búcsúajándéknak szánta.
Három és fél órán át beszélgettünk. Megpróbálta elmagyarázni, hogy mit és miért tesz. Ő nem szerelmes. Kb ennyi. Én voltam élete legjobb pasija, többet kapott tőlem mint bárki mástól addigi életében és tulajdonképp mindig is egy ilyen férfira vágyott, aki szereti, nem veri át és mindent megtesz érte, de neki ez így nem megy. Mondta, hogy neki kell egy kis izoláltság, hogy elfelejthessen. Említettem, hogy nekem meg pont az ellenkezője kell. Látni akarom, hogy túltette magát rajtam, hogy boldogan éli tovább az életét. Megegyeztünk, hogy nem írok rá MSNen, hasonlók. Nincs több lehetőség, itt vége a dolognak, ne is erőlködjek, végleg vége. Beletörődtem.
Az egyik legjobb barátomhoz mentem egyből, a buszutat végigbőgtem és még ott sem fogytam ki a szuszból. Az egészben a legszebb, hogy az egész kapcsolat alatt láttam, hogy míg én kiteszem a lelkem és néha megpróbálok még ennél is többet, a lányka közel sem tett ennyit. Ez Őt is zavarta eléggé, de nem akaródzott változtatni. Még aznap este letiltott MSNen. Pár hétre rá kitörölt IWIWről és megszakított minden kapcsolatot annak ellenére, hogy nem zaklattam, elfogadtam a döntését. Közben a legjobb barátnőjétől kérdezgette, hgoy mi van velem. Én el lettem vágva minden információtól, Ő pedig rólam érdeklődött folyamatosan. Pont ellenkezőleg, mint ahogy megbeszéltük. Az egészben a legszebb, hogy mindenkinek azt modnta, hogy az én érdekemben tette meg ezeket a lépéseket holott tisztában volt azzal, hogy ez nemhogy nem könnyíti meg a dolgom, inkább mégjobban megnehezíti. Az alvásidőm egy hét alatt elérte a 16 órát. Megpróbáltam magamban megoldani a bennem dúló problémákat és mondanom sem kell, hgoy elég jól sikerült. Azóta pszichiátriai kezelésekre kell járnom és nyugtatókon élek. Félreértés ne essék, az öngyilkosság gondolata még csak meg sem fordult a fejemben, ahogy az alkoholizmus sem. A 2 közt választottam egy remek középutat ami a mai napig csodálatos ötletnek tűnik, mégsem tartozik a társadalom által elfogadott viselkedési normákhoz.
Így majd másfél hónap távlatából már tudok őszintén mosolyogni és kezdek talpra állni, de még mindig rettentő fájdalmakat okoz a hölgy puszta látványa is. Állítása szerint Ő szeretné, ha még a jövőben találkoznánk és barátok lennénk, mert szerinte értékes és jó ember vagyok. A jővőben, majd. Én leginkább úgy érzem, hogy ismert eléggé ahhoz, hogy tudja mit fog művelni velem mindaz amit az "érdekemben tesz". Érdemes lenne olyan emberre "kötleni" a barátságomat aki pusztán önzőségből képes tönkretenni a másikat? Jelenleg nem igazán tudom mit fogok neki mondani, ha egyszer úgy futunk össze, hogy nem menekülök el. Vagy kiabálni kezdek, vagy csak bánatosan megcsóválom a fejem és eljövök. Sosem tudtam rá haragudni, még most sem. Képtelen vagyok rosszat kívánni neki, vagy rosszat mondani rá. Szerettem, bíztam benne és amikor igazán szükségem lett volna rá, egyszerűen hátat fordított és az orromra vágta az ajtót. Életemben nem csalódtam még ekkorát emberben.
Hálaistennek a nagyrészén túltettem magam, már csak a járulékos károkat kell felszámolnom. Elég idiótának tűnik, hgoy egy sci-fiből idézek, de azt hiszem pont ide illik:
"A szerelem nem olcsó érzelem. Néhányunknak lehet része benne anélkül, hogy benyújtanák a számlát, de csak akkor, ha valaki kifizeti helyettünk."
Frederik Pohl - Találkozás a hícsíkkel
Úgy érzem, itt én fizettem ki minden számlát, kamatostul.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kopasz Mercis 2008.11.11. 06:02:29
Kopasz Mercis 2008.11.11. 06:07:32
:))))))))))
Rocks 2008.11.11. 06:23:12
nem, nem érdemes...
pszichiáterhez jár és nyugtatókat szed? Anyám, mi lesz vele, ha egyszer komoly problémái adódnak...
Babó 2008.11.11. 06:33:31
Mekkora hibák!
Ezért nem érdemes sírni, lesz sokkalta jobb is.
Tiduj 2008.11.11. 06:41:53
Majd bent elolvasom. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 06:49:39
nyunyuli 2008.11.11. 06:58:47
szép reggelt
nananana, tessék lenni optipista:)
attis- 2008.11.11. 06:59:44
Ákosos csaj! 2008.11.11. 07:12:26
Itt csak hónapokról van szó, mit tennél, ha 5-6 éves kapcsoladtnak lenne vége. Akkor jönne az öngyilkosság? Vedd lazábban a dolokat, ne görcsölj! Fiatal vagy, 100 másik lány jön, olyan aki felismeri benned a jót, és szeretni fog, annak tegyél meg minden tőled telhetőt, ilyen hüpikre ne pazarold az energiád, nem éri meg!
Dilidoki jó ötlet, a felismerés fél siker!
Edie Britt 2008.11.11. 07:17:08
Nem viszi kicsit túlzásba a drámázást a posztoló? Az írásában szabályosan keresztre feszíti magát, számomra ez "naogyn" ellenszenves.
És ez mi?:
"Szerettem, bíztam benne és amikor igazán szükségem lett volna rá, egyszerűen hátat fordított és az orromra vágta az ajtót."
Korábban írta, hogy tudta, hogy a lány nem szereti. Erőszakkal láncolta magához a nőt, és csodálkozik, hogy kidobták?! Nem csodálom, hogy nem volt vonzó a lány számára, hogy ott csúszott-mászott neki, meg lihegett a nyakába...
k. baldrick 2008.11.11. 07:35:00
Mi a franc van veled? Lány vagy?
Egy férfi nem érzelmeskedik ennyit. Szokj le róla te is, beláthatod, hogy erre ma nincs igény.
Legközelebb ha nem szeretnek ne küzdj, hanem lépj le.
A gyógyszereket meg felejtsd el.
Ne feledd még mindig több a nő, így lehet válogatni.
sys 2008.11.11. 07:45:05
Kazimír 2008.11.11. 07:48:20
A másodikra:
Hmmm.. Legyetek barátok? Valaki telebeszélte a fejét, vagy magától ilyen a lány? Egyik esetben sem jó társ. Ráadásul megalázkodtál előtte, persze, hogy kihasznált. Tanulj belőle!
Az öngyilok és az alkohol között valahol? Könnyűdrogokat fogyasztasz? Ejnye-ejnye..
Na, ma is csak ennyi, a munka meg sokkal több, de azért nem maradhat el a:
Szia nyunyuli! :)
nyunyuli 2008.11.11. 07:49:26
mindenki másképpen él meg, és dolgoz fel akármilyen hosszú kapcsolatot.
Én átérzem, majdnem nálam is pcicológus lett a dologból.
Idővel úgy elfelejti, mint a pinty.....
nyunyuli 2008.11.11. 07:50:04
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.11.11. 07:53:30
en nem utok a posztolon, mindenki atesik egy ilyen tuzkeresztsegen. utana mar semmi nem lesz olyan, mint volt, ez biztos, de tul lehet elni, es meg lehet menteni az almaidat. szoval, kitartast, igy tovabb es ne add fel. es tenyleg jon olyan, akivel meg tudod valositani azokat a dolgokat, amik hianyoztak neked egy ilyen kapcsolat alatt. vannak meg csodak:D
vilmoskörte 2008.11.11. 08:17:42
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 08:18:44
Lehet, hogy most el fogok gondolkozni, hogy belevagjak-e egy olyan kapcsoltba, aminek nagy valoszinuseggel az lesz a vege, mint itt a masodik tortenetnek. Legalabbis per pillanat nagyon igy nez ki.
partofthemachine.blog.hu/2008/11/10/varok_rad_babe
Tiduj 2008.11.11. 08:20:26
Szerintem egy lány írta meg a sztorikat a fiúk oldaláról. Ami nyilván részben csak elképzelés.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 08:23:51
Lehet, az a baj a lanyokkal, hogy egyszeruen nem hiszik el, hogy vannak ilyen ferfiak. Bizalmatlanok velunk szemben, amikor azt allitom, hogy huseges vagyok. Pedig meg tudat alatt is...
partofthemachine.blog.hu/2008/10/29/kinai_csaj_a_combinon
TuskóHopkins 2008.11.11. 08:24:25
Én teljesen át tudom érezni Máté (szept 21.) helyzetét.
Szerintem a második csaj tipikus MNK.
tuli _ 2008.11.11. 08:25:08
Sajnálom a posztolót. Remélem lesz elég ereje a barát kategóriát továbbra is visszautasítani.
Nem is volt sok elütés:)
Guy Secretan 2008.11.11. 08:26:28
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 08:30:47
Élő ember nem fog tudni okosat mondani neked. Se itt, se máshol. A dokit nyugodtan otthagyhatod, csak pénzbe kerül és nem fogja megoldani a problémáidat. Ezt ki kell heverni, és kurva nehéz lesz meg sokáig fog tartani. Viszont nincs más választásod. Úgyhogy szorítsd meg a bakancsban a fűzőt, bajonett auf, vorwärts!
Még mindig sokkal jobb, mint a mellvéd mögött, lehúzott fejjel kushadni egész hátralévő életedben.
Abtreten!
tuli _ 2008.11.11. 08:30:55
A fenti hozzászólásom (8.25.08) neked is szól. Remélem, a lány nem olvassa a blogodat.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 08:42:43
Ó dehogynem ír ilyet férfi, és igen gondolkodnak így. Csak ebben nincs benne a macho kamuduma, ami általában kitölti a férfiak/fiúk által írt postokat.
nashy 2008.11.11. 08:50:49
tényleg van ilyen férfi. Nagyon tud szeretni, túlságosan is, és hűséges és gyengéd, ellenben borzasztóan gyenge. És férfiatlan is. Ajánlom figyelmetekbe a 2 nap Párizsban című filmet, ez a pasi pont az a típus, mint a filmbeli főszereplő.
2008.11.11. 08:51:14
Poszthoz: Felejteni, csak előre menni, hinni, remélni. A dolog működik:) Csak csinálni kell!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 08:57:57
Miért lenne az ilyen férfiatlan? Mert nem nyomja a tesztoszterontól bűzlő dumát? :) Szóval, ha nagyon tud szeretni, túlságosan is, és hűséges és gyengéd, az a baj, ha meg nem az a baj.
nyünyőke 2008.11.11. 09:00:42
Szerintem nem igaz, hogy nem haragszik a lányra. Süt az utálat minden szavából, megveti a lányt, haragszik rá, csak azt nem értem, miért.
Nem baszta át, nem volt bunkó, egyszerűen csak nem volt szerelmes belé, amit viszont nem tud az ember magára erőltetni.
Postoló, te jobban örültél volna, ha a lány csak szánalomból, sajnálatból még veled marad? Nekem nem kéne így senki...
Az pedig, hogy elvágott minden kommunikációt veled... Lehet, hogy most azt hiszed, mekkora bunkóság ez, de aztán majd rájössz, hogy nem, és sokkal jobb neked így, mintha folyamatosan beszélnétek egymással.
kamala 2008.11.11. 09:01:58
Kedves posztíró, a lánytól, akit annyira szerettél elvártad volna, hogy sajnálatból veled maradjon az érzelmei ellenére? Nem hinném, hogy ő kicsivel is önzőbb mint te.
Kopasz Mercis 2008.11.11. 09:02:45
Edie Britt 2008.11.11. 09:03:29
okine2 2008.11.11. 09:04:20
nashy 2008.11.11. 09:05:38
a típus egyik fő jellemzője, hogy imádja sajnálni magát, sajnáltatni még jobban (lásd posztíró).
Én nem tartozom azok közé, akik bájosnak találják, ha egy férfi tud sírni, és ha fáj valamije, akkor babusgassam, és ápolgassam, mint anyuci a kisbabáját. Nem vagyok harcos feminista, a férfi nyújtson nekem védelmet, érezzem magam biztonságban mellette - az ilyen mellett nem lehet.
A hűséggel és gyengédséggel nincs baj - a puhánysággal igen.
storyline :) 2008.11.11. 09:08:21
Azt kellett volna csinálni, hogy ha a kedveskedés nem megy, akkor lebaszol egy nagy pofont, esetleg ezt esténként falhozszorítással, és akkor is szexeléssel kombinálgatod, ha ő nem akarja.
Tiduj 2008.11.11. 09:10:12
Dehogy vitatom, hogy lehet egy férfi hűséges, vagy mélyen érző!
tuli _ 2008.11.11. 09:10:18
jaffandi 2008.11.11. 09:10:45
GYÓGYSZERKET NE SZEDJ, PSZICHIÁTERHEZ NE JÁRJ, HA SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGED AKKOR INKÁBB KERESS PSZICHOLÓGUST. (nem vagyok az, mielőtt bárki azt hinné. Ha nem tudod, hogy mi a különbség a 2 között, akkor kérdezz, járj utána.
Rendbe kell szedned magad, mi lesz veled egy komolyabb kapcsolatban vagy utána?
Tiduj 2008.11.11. 09:12:27
Nard,
a típus egyik fő jellemzője, hogy imádja sajnálni magát, sajnáltatni még jobban (lásd posztíró).
Én nem tartozom azok közé, akik bájosnak találják, ha egy férfi tud sírni, és ha fáj valamije, akkor babusgassam, és ápolgassam, mint anyuci a kisbabáját. Nem vagyok harcos feminista, a férfi nyújtson nekem védelmet, érezzem magam biztonságban mellette - az ilyen mellett nem lehet.
A hűséggel és gyengédséggel nincs baj - a puhánysággal igen."
Egyetértek!
2008.11.11. 09:14:20
Finoman akarta lekoptatni, de nem hiszem, hogy komolyan gondolta, amiket mondott. Megéri egy milyen muffért leamortizálódni??? Ő a s*ggfejekre bukott, posztoló meg ezek szerint nem az.
Bahh, keressen mást és kész!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 09:16:31
Nem biztos hogy puhány. A nők persze összeomolhatnak, nekik lehet mindent, a férfiaknak mint a kőszikla úgy kell elviselniük mindent, nem lehetnek problémáik,mindig állandóan kiegyensúlyozottak. Ja, persze :)
De lehet igazad van, és egy puhány. De lehet, hogy nem :)
csipesz. 2008.11.11. 09:19:06
Mondjuk ez a posztíró elég szerencsétlenné tette magát, és tény, hogy túl sokat nyafog.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 09:24:44
2008.11.11. 09:26:57
jaffandi: nálad a pont, pciológust neki
Meg menjen el sportolni keményen.
Dolgozzon magán a kedves posztíró kívül-belül, hogy a következő kapcsolata joo legyen
nashy 2008.11.11. 09:27:14
Sajnos ma már olyan kevés a kőszikla, mint a fehér holló. Azért én találtam egy kősziklát, aki csak velem gyengéd (és sosem puhány) :-))
Lehet férfiasan is viselni a fájdalmat, Nard. Ez az én véleményem, én egyszerűen nem tudom elviselni, ha nálam gyengébbnek látom a párom.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.11. 09:29:53
Az a baj, hogy én ilyen szempontból cseppet sem vagyok empatikus, mert útálom a rinyálást, a nyavalygást. Tudni kell elfogadni, hogy nem kellünk. Itt nincs tanács, mert túl gyenge a főhős és semmi önérzete. Attól sem lesz, ha mi okosakat mondunk. Sajnos.
tuli _ 2008.11.11. 09:39:00
Tóthi 2008.11.11. 09:41:01
Azért van némi különbség férfiatlanság és érzékenység között. Ha egy kamaszkorból kinőtt egyed hónapokig kepeszt egy lány után, és totálisan összeomlik, ha mégsem sikerül meghódítani, az puhány (és női szemmel nézve nem is túl vonzó), de azért az se jó, ha felhorzsolod magad a kősziklán. ;-) Itt is az arany középútra szavazok.
Amadeus4 2008.11.11. 09:49:55
sogo 2008.11.11. 09:50:20
Negrogo 2008.11.11. 09:51:00
Mokány 2008.11.11. 07:12:26
"Itt csak hónapokról van szó, mit tennél, ha 5-6 éves kapcsoladtnak lenne vége. Akkor jönne az öngyilkosság?"
Szerintem pont forditva van ez a dolog maert ott mar szeretet van de szerelem az mar nincs az koztudott, hogy elmulik 2-3 ev alatt es ez a maximum. Ergo egy friss fel, egy eves kapcsolatban van toppon az ember erzelmileg es akkor tud qrvara fajni. En is atestem nem is olyan regen ezen...
katóka 2008.11.11. 08:17:42
Nem volt szerelemes...tiszteseges lepes. Hol eltek? Es az a resz kiamradt, hogy arrol beszelt neki, hogy "szereti"! Arrol, hogy "mindig is egy ilyen férfira vágyott"
Majd ezek utan szakit vele. Szivlapatal vernem agyon kb.
Akik meg szerencsetlen postolot szapuljak az b+ meg nem talalt ra olyna nore akiert az eletet adta volna kb. Nem is volt szerelmes. qrvara konnyu ugy!
En aterzem a dolgot mert megtorten velem is. Nyugtatot szedtem, meg altatot, hogy egyalltalan aludni tudjak. Arrol beszelt nekem is az ex, hogy az igazija vagyok meg mindig ilyen pasira vagyot korabban meg arrol, hogy hozzam jonne en vagyok a legnagyobb szerelme...aha. Aztan egyszercsak szakitani akart. Az mas kerdes, hogy utana meg 3 honapig "gyurtuk egymast" Hol o keresett aztan en utan megint o. De a vege nem happy end. No mind1.
2008.11.11. 09:51:42
Én nem látom az átverést a sztoriban, csak önszivatást. Sose volt szerelmes a csaj, és most ki van akadva a posztoló, hogy ez így is maradt...nem értem, nem értem...
sogo 2008.11.11. 09:51:43
de nem lehetetlen. :)
keress tovább, postíró.
goumideaumineaux 2008.11.11. 09:52:03
Kedves posztíró!
Mi vagy Te amőba? Nem kell minden kívánságát lesni, legyenek Neked is igényeid, fogalmazd meg őket és várd el, hogy megtegye a majdani Párod. Én ezt tanultam az élettől.
Az érzékenységet meg elfogadni kell, nem elnyomni.
Wagner Úr 2008.11.11. 09:56:52
Nard. Miért próbálod megmagyarázni, hogy jó kis picsogós hülyegyereknek lenni? Semmi tesztoszteronszagú erőlködés nincs abban, ha valakinek sikerül megőriznie a méltóságát. Nem szabad sírni az előtt (mondjuk én a sírásra is kb. ötévente érzek késztetést), aki kidobott vagy közölte, hogy nem szeret, mert ez megalázó és olyan gyengeség, ami nem tartozik olyan emberre, aki nem szeret.
nilla 2008.11.11. 09:58:13
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 09:58:51
Nagymamád aligha azt mondta, hogy lesz másik, hanem inkább azt, hogy ha leszakad, egy helyébe ezer is akad. Mert így jön ki a ritmus. Annak, hogy lesz másik semmi értelme.:)
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 09:59:25
A masodik meg: most komolyan mit vart egy olyan embertol, akinek korabbi kapcsolatai kolcsonos atveresen, megcsalason alapultak??! Bar en itt nem latom a hatalmas genyosagot a lany reszerol, megmondta, hogy nem kell neki a pasi, hat akkor nem kell. Jo, nem kellett volna azt mondania, hogy szereti, de ilyen elozmenyek utan eros fenntartassal fogadtam volna minden vallomast. Sajnos nem eleg, ha csak a szajaval mondja valaki...
Meg ez is:
"Szerettem, bíztam benne és amikor igazán szükségem lett volna rá, egyszerűen hátat fordított és az orromra vágta az ajtót."
Hogy mi??
Nekem nem gaz, ha egy ferfi sir. De masfel honap utan mit var? Annyi ido kozel sem eleg felejtesre. Nem jelent meg vilagraszolo erzelmeket, ha most is szarul erzi magat. Pszichiaterhez jarni egy szakitas miatt, egy ilyen szakitas miatt... Naneeeee.... Nekem ez a pasi nem koser, es nem azert, mert sir, szenved, hanem hogy igy vdaskodik ok nelkul, es ilyen szinpadiasan intezi.
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.11.11. 10:01:17
merta-X 2008.11.11. 10:04:46
Te vagy az élő példa, hogy az ilyen fickók igazából nemhogy szerethetőek, hanem ellenszenvesek a nők szemében.
Sok benne az érzelem?
Na ne már. Az ilyen az nem férfi - gondoljátok.
Csak az a baj, hogy kb 5 %-a a férfiaknak képes rá, hogy a tajparaszt mocsári macsó bunkó és az érzelmes picsogó kvázi idióta között meglelje a középutat. Addig is a maradékból válogatva ti inkább a tirpákkal szopatjátok rendszeresen magatokat, mint valszeg a posztban szereplő kiscsaj is.
fahey 2008.11.11. 10:07:13
sziasztok!
tegnap szülinapomra megkaptam a szakítóskönyvet!!! szóval már nekem is megvan!
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:07:18
Azert koszi a tuti a jellemzest, minden exem neveben! :DD
2008.11.11. 10:07:40
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 10:07:47
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:08:39
fahey 2008.11.11. 10:09:32
menőbb :D, de sajnálom!
merta-X 2008.11.11. 10:09:39
Azert koszi a tuti a jellemzest, minden exem neveben! :DD "
Valjad be hogy ráhibáztam:P
merta-X 2008.11.11. 10:11:59
Az egész ünnep kompletten úgy ahogy volt kiesett, elmentem családi ház tetőteret felújítani tökegyedül, és a Slágerben folyamatosan a Boldogsággyerehaza ment.
Aszittem főbelövöm magam.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 10:12:27
Bánja ördög, végülis így is lehet.
"tápászkodj már fel, magyar!
Szólít az ország.
Eljött az alkalom.
Ha azonnal nem használjuk ki, akkor már nem is fogjuk."
storyline :) 2008.11.11. 10:13:37
Egyébként én magamról tudom, hogy van átmenet a picsogás meg a tajparasztság között még azonos személy esetében is. Így tudom, hogy bár előfordul amikor az embert bántja a tajparasztság miatt a lelkiismeret, de lényegesen kellemesebb érzés annak lenni...
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 10:13:58
Az király!:)
Jól van, nem röhöglek ki, abszolút át bírom érezni.
Rebelde 2008.11.11. 10:14:38
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:18:33
bagolybagoly 2008.11.11. 10:19:08
különben tényleg ez a valós helyzet nagyjából. baromi nehéz felnőtt, lelkileg egészséges embert választani. a köztes idő kitöltésére meg tényleg alkalmasabbak a suttyók. azokhoz, ha nem szólsz egy ideig, akkor befejezik, és lekopnak. a nyervákolósok telefonálna, írnak, telefonálnak, telefonálnak, ismerőseid agyát is smirglizik, posztot írnak ... és telefonálnak.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:19:30
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 10:20:59
:D:D:D
TuskóHopkins 2008.11.11. 10:21:20
+1
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 10:25:55
De ez egy szakítósblog, itt általában nem a dicsekvés megy, mert kicsit groteszk számomra az, ha valaki a kudarcaival büszkélkedik. Max megosztja. A csóka is megosztotta, csak kicsit túlnyomta az érzelemadagot a postba.
goumideaumineaux 2008.11.11. 10:26:41
C._de_Berzsián 2008.11.11. 10:29:01
Ez állítólag biokémia: olyan anyagok szabadulnak fel az agyban, amik eufóriát és függőséget okoznak, a megvonásuk is a kábszerekéhez hasonló érzésekkel jár. Mégpedig mindenkinél, a tesztoszteronszagú macsó sem kivétel. Viszont a társadalaom valahogy nem jutott még el odáig, hogy nemtől függetlenül elfogadjuk az érzelmek kimutatását. Prűdek vagyunk, na! Meg szeretünk sztereotípiákba csimpaszkodni.
"Egy férfi nem sír..." A tökömbe! DE!!!!!!!
nem szereted látni?
Én meg a középkori mentalitást nem szeretem, a kökeménység elvárását - amiért cserébe persze megkapom az érzéketlen tuskó/tajparaszt címet.
Jó kis post ez, bár kissé tényleg látszik a szuicid hajlam, ha ide kitetette...
:))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 10:30:15
Vagy olyan jóban a haveroddal, hogy megszivassad a nőt ? :)
kerikak 2008.11.11. 10:32:25
Frici nem írod meg a karácsonyi szakítást? :) vagy túl szomorú a történet?
st37 2008.11.11. 10:32:58
nyugtató helyett egy kis tesztoszteronra van szükséged.
storyline :) 2008.11.11. 10:33:25
Az élet olyan, mint a motor, ha nem megy, jól be kell rúgni!
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:33:36
storyline :) 2008.11.11. 10:34:19
az első poszt elég lett volna, az még kicsit vicces..
Frici nem írod meg a karácsonyi szakítást? :) vagy túl szomorú a történet? "
Már én is mondtam neki, hogy írja meg....
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.11.11. 10:35:10
Máté, acélozd meg a lelkedet, és "keep on rollin'"! Nekem nyáron ért véget egy 4 és fél éves kapcsolatom, és azóta mégis minden oké velem, nem kell sokat agyalni, ennyi a titok. Légy férfi bazmeg!
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:37:01
kerikak 2008.11.11. 10:37:53
parttalan 2008.11.11. 10:38:35
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 10:39:58
kzol 2008.11.11. 10:42:08
Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kéne baszni. Vascsővel. Többször.
Tiduj 2008.11.11. 10:42:38
Tiduj 2008.11.11. 10:44:21
Magánéleti = nem közéleti, nem politika, stb.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:45:06
merta-X 2008.11.11. 10:45:24
Az utolsó kommentek alapján elővehetjük a régi jó kis közmondást:
Az élet olyan, mint a motor, ha nem megy, jól be kell rúgni!"
Az milyen fasza, mikor nem látni a kiutat, nincs kinek elmondani, és csak döntöd be a vodkát.
És utána elsírod magad a hetihetesen, mert milyen jókat röhögtetek rajta együtt.
Faszom, de keserves néha a dolog.
TuskóHopkins 2008.11.11. 10:46:41
jobb felső sarok:
"gyűjtjük a város legjobb lekoptató dumáit, mert elég volt. Írd meg, Téged mivel szívattak meg, vagy legalább a saját technikádat:"
summarygloss 2008.11.11. 10:47:09
Az okosak... futtatnak. És erre a posztíró tökéletes alany lett volna, hiszen a szívét meg a lelkét és gondolom a pénztárcáját is beleölte a kapcsolatba.
Bár lehet, hogy csóró volt, és azért dobta a csaj, mert lihegni lihegett ugyan, de költeni nem tudott a nőre.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:49:27
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 10:50:27
:)
Tezsvír!
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 10:51:11
Karácsonyra kaptam már én is szakítást ajándékba, nem rázott meg túlzottan, elmentem venni 3 üveg whiskyt, és szépen tompán tartottam magam 2 napig. Utána az a jó, hogy a másnaposság miatt elfelejted azt, ami miatt ittál :) Én olyankor nemigen szólok senkihez, nem megyek picsogni barátokhoz sem (max az egyikhez, főleg mert kocsmája van :) ) Meg általában olyankor pár dallamos nótát hallgatok mint Doorstól a The End, vagy valami diszkrét Sepulturat.
De ez egy szakítósblog, itt általában nem a dicsekvés megy, mert kicsit groteszk számomra az, ha valaki a kudarcaival büszkélkedik. Max megosztja. A csóka is megosztotta, csak kicsit túlnyomta az érzelemadagot a postba. "
szánalom, hogy itt sokan beszólnak a posztolónak, keménységről dumálnak, meg hogy ne szedjen gyógyszereket. de bazmeg legálisan drogozzák szét az agyukat, mert gyávák kimutatni és megélni az érzéseiket
berúgtok? ez a szánalmas. egyszer nem rúgtam be, nem vettem be gyógyszert, nincs erre szükségem, merek sírni. az a fogyatékos, akinek az elviseléshez inni kell és ezt macho dumával köríti "nem rázott meg túlzottan"
merta-X 2008.11.11. 10:52:03
Mer' am a pasik is ugy valasztanak tarsat, hogy "milyen jo ember ez a csaj!". ;)"
Ööö
A fentebb körvonalazott 5 % igen.
goumideaumineaux 2008.11.11. 10:52:23
Ez már több, mint tíz éves történet. Nincsenek már együtt és szerintem 10 éve egyikről sem tudok semmit. Csak a szép karácsonyi történetekről jutott ez eszembe. :)
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 10:54:52
merta-X 2008.11.11. 10:56:19
Nem a pia a lényeg, hanem hogy néha van olyan fájdalom, aminek nem látni a végét, és értelmét vesztik a hétköznapi dolgok.
Amúgy én abszolút piaellenes vagyok, és talán agykisütésre tartom egyedül alkalmasnak az ilyen borzasztó szituációkban.
storyline :) 2008.11.11. 10:59:28
bocs Dövan, nem szűrlek esküszöm :D csak hát reggel van még :))) "
Hát ezt én még régebben, és azt hiszem, személyesen mondtam.
ziza133 2008.11.11. 11:02:25
Osszetorni meg nincs ertelme. Ez egy lecke volt neked: bizni, tervezgetni csak olyannal, aki szerelmes beled. Azt ugyis erzed belul h igy van-e, vagy csak szivatnak.
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 11:02:33
teli az ilyen menet közben elcsúszott tökösökkel minden kocsma
az ital nem problémamegoldó és érzéstelenítő, amit az ember nem ad ki az belülről rágja szét
Cica7 2008.11.11. 11:05:07
Én egyszer a szülinapomon kaptam meg.
Telefonban történt,majd levágták a telefont, három év után.
Csak álltam döbbenten és semmit sem értettem, hogy most mi van????
Utána meg azt hittem elpusztulok a fájdalomtól....
De idővel elhalványulnak a dolgok...
Majd összeszedi az ember magát és kénytelen talpra állni...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:06:09
Én is sírtam, sokszor. Ja hogy nem látszom olyannak mint aki képes lenne rá? Az csak elvárás. De tényleg nem tűnök külsőleg, viselkedésre sem olyannak mint aki akár egy csepp könnyet is hullatott volna. A sírás stresszoldó hatású. Nem is tudom ki mondta, hogy amikor valaki sír, a lelke vérzik (nem örömkönnyekről beszélek). Igen, amikor betelik a pohár, esetemben vödör, akkor igen, elsírom magam. De igyekszem mindezt egyedül tenni, persze volt rá példa hogy láttak sírni, összesen két ember, ha anyámat és apámat nem számoljuk a gyermekkori bőgések miatt :)
merta-X 2008.11.11. 11:07:28
egy tökös legény ilyenkor sem rúg be"
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hangosan röhögök:DDDD
kerikak 2008.11.11. 11:08:48
én vadul tornázni szoktam szakítás után, volt úgy hogy naponta több órát, mindig akkor voltam a legjobb kondicióban :) szerintem is kell valamiféle pótcselekvés ilyenkor
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:13:16
faktor meet irony. Érted.... :) De amúgy berúgtam akkor, csak egyszerűen nem tudtam kiadni magamból, tényleg nagyon nyomorultul éreztem magam. Ez van. Én így "oldottam meg",felvállalom, nevezzetek alkoholistának :)
storyline :) 2008.11.11. 11:13:39
Keresztkérdés mindenkihez:
Azt már tudjuk, hogy esemesben, emilben, (stb nemszemélyesen) szakítani nem szép. Mi van akkor, ha szülinap, Karácsony, stb. az első olyan alkalom, amikor ezt meg lehet tenni személyesen?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:14:25
Ne pajzánkodj! :) Tudod milyen hatással van rám a germán malacság! :)
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 11:16:00
de az. Az ital pont érzéstelenítő. Vannak esetek az életben, mikor ér és nélkül bebaszni. Még tökös legényeknek is.
tuli _ 2008.11.11. 11:16:52
Akkor majd olvashatod itt, hogy milyen egy rohadék vagy, hogy ezzel tetted emlékezetesebbé bármelyik ünnepet:)
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 11:17:19
"faktor · www.privi.hu 2008.11.11. 11:02:33
egy tökös legény ilyenkor sem rúg be"
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hangosan röhögök:DDDD
én is viccnek szántam. szánalom amikor fikázzák a posztolót, erős ember nincs csak kis csapás
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:18:27
Azért ennyire ne basszuk el a "szeretet ünnepét" senkinek, még ha nem is szeretjük. Persze extrém esetekben, pl irtózatos nagy bunkó paraszt állat esetén, szerintem megengedett a szakítás bármikor..
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 11:20:15
Annyira gecinek szinte senkit se gondolok, hogy direkt karácsonyra időzítse a szakítást. Aki ilyenkor kapja meg a maga dózisát, annak persze szar, de az is milyen lenne, hogy valakit nem szeretek már, de itt a karácsony, utána meg úgyis szilveszter, aztán Bözsi néni aranyérműtétjének centenáriuma, úgyhogy még álltatom egy ideig?
bagolybagoly 2008.11.11. 11:20:34
2008.11.11. 11:20:48
.. igazad van. Egyesek itten nagyon megértőek a sráccal, de ha ezt a posztot egy lány írta volna, akkor ugyanezek sztem már rég lezúzták volna, hogy lúzer nyafis liba:))
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 11:21:22
Jól van Faktor, azt hiszem mégis helyesen ítéltelek meg.
csipesz. 2008.11.11. 11:21:55
Szerintem korrektebb szakítani akár karácsonykor is, mint eljátszani a boldog párt, mosolyogva, és azt tervezgetni, hogy másnap hogyan kezdjünk bele...
Ez a másik becsapása. És annak, akivel szakítanak, sokkal fájdalmasabb lenne azzal szembesülnie, hogy már a karácsony sem volt őszinte.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:22:36
Ezek szerint Nard mi "irtózatos nagy bunkó paraszt állatok" vagyunk? :DDD
Amugy meg nem akartam pajzankodni, de amint meglattam ezt a spamet, radgondoltam. :)))
Ranger32 2008.11.11. 11:24:57
2. Sztem is vannak ily érzékeny férfiak és helyzetek, de én azt hiszem, ebből ki kell nőni, mert a mai világ keményebb, a csajok meg pláne
3. a lányok csak ritkán és csak rövid ideig komázzák a puhapöcsöket, sajna barátom, légy kemény mint a vídia
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:25:27
csipesz, sztem kb mindig van lehetoseg pont nem az unnepre idoziteni. Az en karacsonyi sziakitasomat pl megelozte 1 honap 'aaa dehogy, minden rendben' altatas, aztan durr bele :S
storyline :) 2008.11.11. 11:25:56
Én már voltam szakító fél Karácsonykor, mert nem akartam nem személyesen rendezni, és így jött ki a lépés...
Nem vagyok fideszes 2008.11.11. 11:26:29
NickyOnline 2008.11.11. 11:26:33
Ez tényleg a lány volt, vagy valaki más? Csak felmerült bennem. Nem lehet, hogy kivetít valamit a kapcsolatra a posztíró?
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:26:35
malubacko 2008.11.11. 11:28:22
faktor · www.privi.hu 2008.11.11. 10:51:11
faktor meet irony. Érted.... :) De amúgy berúgtam akkor, csak egyszerűen nem tudtam kiadni magamból,
le kell nyulni olyankor...
Nem vagyok fideszes 2008.11.11. 11:29:12
Pontosan.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:31:04
Arra értettem,hogy ha pl bántalmazza a szakítani akaró felet (akár lelkileg akár fizikailag akár mindkettő egyszerre), és pokollá teszi az életét, akkor bármikor lehet szakítani. Az ilyen kiszeretős dolog sem 1 nap alatt alakul ki, miért pont karácsonykor dobja ki, miért nem előtte? Vagy utána?
dex.ion 2008.11.11. 11:31:13
tehát ha jól értem, 15 percig néma csöndben ültetek egymás mellett...nice.
malubacko 2008.11.11. 11:31:53
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:32:10
Szövegértés elégtelen, leülhet.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:33:01
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:33:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:34:03
Persze, hogy galád vagy. Láttam a kegyetlenség hideg tüzét a szemedben múltkor! :)
Tiduj 2008.11.11. 11:34:32
Mindenesetre görény dolog karácsonyra tenni a kirugást...:(((
Én egyszer a szülinapomon kaptam meg.
Telefonban történt,majd levágták a telefont, három év után.
Csak álltam döbbenten és semmit sem értettem, hogy most mi van????
Utána meg azt hittem elpusztulok a fájdalomtól....
De idővel elhalványulnak a dolgok...
Majd összeszedi az ember magát és kénytelen talpra állni..."
Lehet, hogy elfelejtett ajándékot venni. Vagy már nem is akart. Megoldotta a dolgot egy huszárvágással.
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 11:34:41
ismerek srácot túl több szakításon - nem gyenge semmilyen szinten - aki egyszer nem tudott egyedül túllépni, pszichohoz járt most meg újra és hamar boldog párkapcsolatban él egy frisebb évjárattal :D
dex.ion 2008.11.11. 11:34:46
átbaszott.
kadaj01 2008.11.11. 11:38:39
A cikkiró tegye fel magának a kérdést, ha már egy pöcs csaj miatt pszichiátriai kezelések meg nyugtatókon él, akkor mi lesz ha valami igazi tragédia fogja érni(pl szülő halála). Na, az lesz majd a nehéz, nem ez!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 11:39:31
Nagyjából azzal egyenértékű indok miszerint nem tetszik pár zokni színe amit otthonra felvett, ráadásul annak a feketének a talpán van egy lyuk! :) Ezt jageres dolgot improvizálta, ez jutott eszébe először,mondjuk olyan is... :)
2008.11.11. 11:39:32
Yes. Ilyen önértékelészavaros pasinak jó a pcio. Mert úgy néz ki, h saját hajánál fogva nem tudja magát kihúzni a gödörből. És inkább pcio, mint alkoholizálás vagy gyógyszer
NickyOnline 2008.11.11. 11:41:41
Ebben van valami.
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 11:49:48
a csaj volt igen beteg, visszament egy olyan kapcsolatba ahol megalázták, ennyi
lehet fikázni, de itt a posztban is a nő a betegebb hiszen képtelen hosszú távú normális kapcsolatokra
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:50:49
Nicky :)))
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:52:51
2008.11.11. 11:55:52
csaj sem tündér, sőt..
de most nem róla van szó. Önértékelészavarost azért írtam, mert innen nekem úgy tűnik, hogy megrendült az önbizalma, vagy eleve sem volt sok. Nem degradáló jelző, ténymegállapítás. Bárkivel előfordulhat ilyen esetben. Ki lehet heverni. Ehhez jó a segítség. Ennnyi
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 11:57:48
a pszcichológus nem doktor és van akit faszán helyreránt pár alkalom alatt - aki szeretne túllépni
ismerek srácot túl több szakításon - nem gyenge semmilyen szinten - aki egyszer nem tudott egyedül túllépni, pszichohoz járt most meg újra és hamar boldog párkapcsolatban él egy frisebb évjárattal :D
Pink szabadságon 2008.11.11. 11:39:32
faktor:
Yes. Ilyen önértékelészavaros pasinak jó a pcio. Mert úgy néz ki, h saját hajánál fogva nem tudja magát kihúzni a gödörből. És inkább pcio, mint alkoholizálás vagy gyógyszer
faktor · www.privi.hu 2008.11.11. 11:49:48
nem tudom mitől önértékelészavaros egy srác akit rommá aláz egy olyan nő akit évek óta jól ismert
a csaj volt igen beteg, visszament egy olyan kapcsolatba ahol megalázták, ennyi
lehet fikázni, de itt a posztban is a nő a betegebb hiszen képtelen hosszú távú normális kapcsolatokra
Frigyesur 2008.11.11. 11:52:51
faktor, jol ismerte evek ota? Ossz-vissz 9 honap volt az egesz. Hol alazta romma? Megmondta, hogy nem szerelmes, szeretne szeretni, de nem megy... A pasi magat szivatta. Ja, es a pasirol sem tudjuk, hogy kepes-e hosszutavu, normalis kapcsolatra...
he? miafasz?
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 11:59:58
Tiduj 2008.11.11. 12:00:09
Kerikak, az érintettnek :)
Keresztkérdés mindenkihez:
Azt már tudjuk, hogy esemesben, emilben, (stb nemszemélyesen) szakítani nem szép. Mi van akkor, ha szülinap, Karácsony, stb. az első olyan alkalom, amikor ezt meg lehet tenni személyesen?"
Egy tipp
Telefonban:
- Akkor holnap találkozunk a szülinapi bulidon.....De jó lenne előtte össszejönnünk, mert BESZÉLNÜNK KELL.
Ebből szerintem mindenki sejt már valamit. Mert ilyenkor jó nem szokott kisülni.
pucros 2008.11.11. 12:00:50
Nyilván nem mérte fel időben, hogy nem lehet örökké élni egy ilyen féloldalas kapcsolatban, aminek ugyan ha felsoroljuk az ismérveit, akkor tündérmese, de azért mégiscsak eredendően másképp érez a két fél.
Amúgy sajnos lehetetlen igazán konmolyan beleszeretni olyasvalakibe, aki pont ezt erőlteti.
Kiemelném ezt a részletet: "Majdnem elütöttek, de az sem érdekelt, nagynehezen kilyukadtam nála, beszélgettünk, végül rájött, hogy mégiscsak én kellek neki. További 6 csodálatos hónapot töltöttünk együtt."
Ez a 3 mondat nagyjából megvilágítja, hogy hol a hiba. Közepén a "beszélgettünk, végül rájött" pedig az esszencia esszenciája.
NickyOnline 2008.11.11. 12:01:20
A nők sem omolhatnak össze, amennyire megfigyelhettem. Hisztizhetnek, talán mert az megszokott. De ha csendben igyekeznek túlélni valamit, azt már ugyanúgy szakérti a világ, mint a férfiak baját. Sőt, még azt is meg lehet állapítani - ugyan nem vágom, miből -, hogy valaki más, aki nagyon hisztizik, lelkileg rosszabbul van. Hangosabb?...
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.11. 12:02:54
airmazs (törölt) 2008.11.11. 12:03:02
Én futni szoktam, nagy távokat, ha gond van. Az mindig helyretesz. Sokat futok, széthajtom magam. Esőben is.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:03:03
Cica7 2008.11.11. 12:05:49
NickyOnline 2008.11.11. 12:07:56
Télen is. :)
Tiduj 2008.11.11. 12:09:33
45 körüli nő 10 év körüli kislány kezét fogja, közben üvöltve magyarázza a barátnőjének a tömeg kellős közepén:
-" Az a rohadsz szemét elhagyott bennünket! Dögöljön meg ott, ahol van! stb."
Szörnyen sajnáltam a gyereket. Ráadásul mi lesz szegénnyel, ha véletlenül az anyjával történik valami. Akkor ki fogja felnevelni?
Az a "szemét", akit megutáltatnak vele?
TuskóHopkins 2008.11.11. 12:09:47
Én tegnap este bicajoztam a budafoki bringaúton, ahol nincs világítás.
Egyszer csak azt hallom jobbról, hogy valaki kiabál, hogy "Benji, gyere ide!". Utána egy dög nagy kutya ugrott ki a bokorból csaholva...
:-D
Rebelde 2008.11.11. 12:12:42
szóval a lakás ragyog és malacosodok
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 12:13:51
:
-" Az a rohadsz szemét elhagyott bennünket! Dögöljön meg ott, ahol van! stb."
mivan ha téleg rohadt szemét aki úgy sem nevelné fel? van szar anya de apa is
Tiduj 2008.11.11. 12:14:07
Esetleg lehet a buli után is, hogy ne rontsuk el a napját. Igaz.
De ez függ a szitutól is: mert hogy lehet ilyenkor egész este a kezét fogni, görcsösen bájmosolyogni, esetleg a rokonok, a dédi előtt?
Tiduj 2008.11.11. 12:14:49
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 12:16:50
Frigyesúr
Esetleg lehet a buli után is, hogy ne rontsuk el a napját. Igaz.
De ez függ a szitutól is: mert hogy lehet ilyenkor egész este a kezét fogni, görcsösen bájmosolyogni, esetleg a rokonok, a dédi előtt?
és amikor ellenállást nem tűrve megszopat :D
azután különösen ciki nem lányok?
Tiduj 2008.11.11. 12:17:27
Lehet, hogy rohadt, lehet, hogy nem.
A nő viszont nagyon nem volt szimpi: mert nem volt tekintettel sem a gyerekére, sem a barátnőjére, sem 100 emberre.
Még körül is nézegetett, hogy figyel-e rá mindenki.
Akkor és ott arra gondoltam, hogy egy ilyet én is elhagynék.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.11. 12:18:11
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:18:23
Amugy meg ki az, aki a szulinapjan a csaladdal bulizik? :)
Tiduj 2008.11.11. 12:19:01
" amikor ellenállást nem tűrve megszopat :D
azután különösen ciki nem lányok? "
Bocs. Ezt így nem értem. Lécci írd másképpen.
Fecó · http://sexchat.hu?ref=1822 2008.11.11. 12:19:49
storyline :) 2008.11.11. 12:24:52
Tiduj, Nard mar leirta. Nem 1 nap alatt mulnak el az erzelmek. Szintiszta genyosag, vagy onzoseg ilyen alkalomra idoziteni. Raadasul ez altalaban abbol fakad, hogy az illeto addig huzza a szakitast, hogy tenyleg 'igy jon ki a lepes'... Na vajon miert :S "
Hát, ha két ember havi átlag egyszer találkozik, akkor kurvára nem nehéz addig húzni......
nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2008.11.11. 12:25:19
karácsonykor még ütősebb szakítani...
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 12:26:24
Faktor
" amikor ellenállást nem tűrve megszopat :D
azután különösen ciki nem lányok? "
Bocs. Ezt így nem értem. Lécci írd másképpen.
lehengerlően szájadba rakja a hímtagját ahogy szokta, nem is sejtve hogy ki akarod rakni. felháborodott - de nem riadt - tiltakozásodat a játék részének nézni, te meg csak nyelsz
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:27:52
Tiduj 2008.11.11. 12:31:09
Tiduj, Nard mar leirta. Nem 1 nap alatt mulnak el az erzelmek. Szintiszta genyosag, vagy onzoseg ilyen alkalomra idoziteni. Raadasul ez altalaban abbol fakad, hogy az illeto addig huzza a szakitast, hogy tenyleg 'igy jon ki a lepes'... Na vajon miert :S
Amugy meg ki az, aki a szulinapjan a csaladdal bulizik? :)"
Dövan kérdezte: HA a szülinapon. Erre írtam. Őt kérdezzétek, miért a szülinapon.
Sand Lover 2008.11.11. 12:33:12
Persze más tészta, ha a posztoló mondjuk 40 éves.
Pszichiáterhez járni nem ciki, legalább szembenéz a problémával és talán meg tudja oldani.
Frigyesur 2008.11.11. 12:18:23
„Nem 1 nap alatt mulnak el az erzelmek. …”
Egyetértek.
„Amugy meg ki az, aki a szulinapjan a csaladdal bulizik? :)”
Pl. én:-)
Gianduja 2008.11.11. 12:33:22
Tiduj 2008.11.11. 12:33:53
Azt hittem elsőre, csak szleng. Így értem.
Úgy érted, hogy becsenget a csajhoz, az kinyitja az ajtót, a száját és bumm?
Hm...szegény csaj így tényleg nem jut szóhoz.
storyline :) 2008.11.11. 12:34:38
Akkor kulon odautazom"
Ez valóban teljesen életszerű, hogy külön odautazom, pláne, ha nem a szomszéd utcából... Ennél akkor már valóban jobb megoldás telefonon szólni...
kiraaaaa 2008.11.11. 12:37:16
Sztem tök midnegy,hogy jeles naphoz kötik a szakítást vagy sem, fáj az mindneképp...
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 12:38:04
Frigyesúr
Esetleg lehet a buli után is, hogy ne rontsuk el a napját. Igaz.
Tiduj 2008.11.11. 12:33:53
Faktor
Azt hittem elsőre, csak szleng. Így értem.
Úgy érted, hogy becsenget a csajhoz, az kinyitja az ajtót, a száját és bumm?
Hm...szegény csaj így tényleg nem jut szóhoz.
a bájmosolygás során simán szájba vagy seggbeélvezhető bárki ha nem tudja a párja hogy már nem a párja :D
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:39:57
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:41:56
Na mindegy, reszemrol tultargyalva, aki erti, erti, aki nem, arra meg legyintes. :)
kiraaaaa 2008.11.11. 12:45:13
Én sem bírom a nyomulást, sőt, ilyenkor teljes gőzzel rohanok a másik irányba...
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:47:59
Nyomulas nem gaz. Akkor gaz, ha kozlod, hogy 'kosz, de nem...'
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 12:50:20
bocs, kozben dolgozni is kell neha, csak most ertem vissza. Azert azt elmagyaraznad, hogy miert is vagyok puhany? Mert elmentem egy koncertre? Mert kicsit jol esett inni egyszer? Mert harom ora alvas utan keszen alltam arra, hogy egesz nap robotoljak? Mert azzal fejezem be, hogy "Az a piszok nagy szerencséd, hogy még mindig fülig szerelmes vagyok..."
Vazze, neked mi a kemenyseg? Amikor vascsovel vernek szajba, tobbszor?
Lui_78 2008.11.11. 12:53:41
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 12:54:59
kiraaaaa 2008.11.11. 12:55:12
István: akkor te most hős vagy?
csak kérdem,nem ismerlek,sztoridat sem...de csendesebb szenvedés hitelesebb...nem?
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 12:56:17
malubacko 2008.11.11. 12:56:50
igy elolvasva azert gondolhatjak az emberek hogy puhany vagy, mert nyivakolsz es sajnaltatod magad es martirt jatszol
a kemeny macsok szo nelkul viselik a kinzast es nem hangoztatjak hogy mekkora teljesitmeny toluk hogy kibirtak egy szemoldokepilalast.
kiraaaaa 2008.11.11. 12:59:24
okés Faktor szerint pl. lúzer leszel, de legalább választhatsz!:)
Mioporfeszosz (törölt) 2008.11.11. 13:00:12
Feltehetően ennek a "drámai" szakításnak a hátterében az állt, hogy az "uriembernek" ez a nyavajgós lelkizős természete átitatta az egész kapcsolatot, az ilyesmi pedig taszítja a nőket.
Ennyire baromira egyszerű. A csajoknak macsó kell, nem nyálas, lelkileg éretlen suhancok.
Aki 15percente elmondja, mennyire szereti, és a "tenyerén hordozza", ezt előbb-utóbb elunják és kivágják.
Ennyi !:D
nyanyanya 2008.11.11. 13:01:21
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:02:07
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 13:03:28
Egyszer megdorgálnál engem ékes germán nyelven? :D Ne izgass fel te! :D
"Amugy meg ki az, aki a szulinapjan a csaladdal bulizik? :)"
Én szoktam, a hétvégén meg haverokkal/barátokkal (bár a családi "buli" nem épp olyan ereszdelahajam stílusú, inkább ilyen összejövetel, és általában a legjobb barátaim is ottvannak)
Én továbbra is sajnálom a postíró srácot, jó szar lehetett. Persze hülye az ember ilyenkor, nem mindig tud hideg fejjel mérlegelni. Még ha a barátai is mondják, hogy hagyja a toszba a nőt, akkorsem fogja.Tudom, én is átestem ilyenen, egyszer. Ha másból nem is, a saját hibámból tanultam. A postírónak is ezt kellene tennie. Bár nekem meglett pszichomókus nélkül.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:03:30
nem vagyok hos. De neha jol esik elmondani a fajdalmainkat. Hulye atomizalodott vilagunk egyik atka, hogy vlamelyik barom kitalalta a csendben szenvedo hos sztereotipiajat, es ezt minden barom bekajalja.
Persze, szenvedjek csendeben, annyira csendben, hogy ne is hallja senki, akkor leszek a leghitelesebb. Es akkor ki is fogja hitelesiteni? Es mit jelent a hitelesites? Ha valaki nem hitelesiti, akkor nem is igaz. Nem kell, hogy elhiggye akarki is, nem azert irtam.
Hulye atomizalodott vilagunk kvintesszenciaja meg itt van, nesze:
partofthemachine.blog.hu/2008/10/20/wounded_old_and_treacherous
Es ha ezt valaki nyafogasnak veszi, az baromi nem ert meg.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 13:05:05
Vigyázz, nehogy újabb pornószínészpalántába botolj, aki nem csak azt tudja mi kell a nőnek, hanem....ugyebár...khmm.
NickyOnline 2008.11.11. 13:06:13
Egyik poszt után kifejtette valaki a homo sapiens nőstény szaporodási taktikáját is :)))
red.apple (A Navigátor) 2008.11.11. 13:06:35
Egy másik pasimat meg én dobtam, mert állandóan az árnyékom akart lenni, és mindig a kedvemben akart járni! Egy idő után már felettébb idegesítő az, mikor semmit nem tudsz egyedül csinálni!
Mondjuk én tökélyre fejlesztettem valahogy azon képességem, hogy megtalaláljam, vagy megtaláljon a 100%ig nem hozzám illő pasi(t)! :S
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:09:11
Ja, hat csaladi torta van, de utana baratok. A szuleim nem kifejezett bulis arcok :))
Es azt tudta, hogy letezik mar Homo sapiens sapeines nevezetu faj is :))) Be kar, hogy lemaradtam, biztos szigoru tudomanyos alapokon nyugodott. :DDD
nyanyanya 2008.11.11. 13:09:21
Negrogo 2008.11.11. 13:11:18
Nekem ez is magas. Szeretted de szakitottal vele. Mi tobb o is szeretett + szerelmes volt beled es ennek tudtaban szakitottal vele. Ha ilyenkor azt mondom nem normalisak a nok akkor biztos velem van a baj...
Hany eves voltal akkor amugy ha megkerdezhetem.
Snowmass 2008.11.11. 13:12:35
Tetszett, hogy éjjel fél egykor biciklire pattant a kapcsolat megmentése érdekében...viszont kár, hogy ezen túl még győzködnie kellett a lányt. Onnantól kezdve szerintem magukat (meg persze egymást is) ámították.
bagolybagoly 2008.11.11. 13:13:05
tuli _ 2008.11.11. 13:13:39
testvérekkel, barátokkal nem árt jóban lenni. ha a nővére tudta manipulálni, akkor vagy oka volt rá, hogy féltette tőled, vagy tényleg genya volt, de az biztos, hogy a srác nem volt odáig érted, mert nem tette volna. ha szerelmes, bárki bármit mondhat, marad.
alfredo 2008.11.11. 13:14:26
_petya 2008.11.11. 13:14:35
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:15:17
Mert akkor azt kivanjak majd, hogy a kedves apuka bofiztesse meg es tegye tisztaba a gyereket, amig ok a maradek tejet fejik le. Mert ha nem fejitek le, kedves lanyok, akkor be fog gyulladni es visitani fogtok a fajdalomtol.
Azt hiszem, nagyon, de tenyleg nagyon sok hazassagot lattam igy tonkremenni, a macso apukak leptek le ezerrel az elso gyerek utan. A hulye picsak meg koppannak.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:17:06
Frajt 2008.11.11. 13:17:31
Második történeted sok sora rettenetesen passzolt a nemrégiben végetért kapcsolatomra. CSak a nemek fordítottak. No meg én már nem buktam ki. Sejtettem és számítottam rá, és nem éltem vakon a másik mellett. Talán a megzuhanásodból azt veszem észre, hogy nem fogadtál el bizonyos dolgokat, igaz, egyetértek azzal is, hogy az ember ha szerelmes, akkor 200%ot ad bele és nem tud, nem is lehet kevesebbet. Ezért mi, érzékenyebbek, könnyebben szívunk. Kívánom, hogy találj hamar egy olyan lányt, mint én vagyok, magamnak meg kívánom, hogy találjak egy olyan srácot, mint te! :)
kiraaaaa 2008.11.11. 13:17:45
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:18:22
NickyOnline 2008.11.11. 13:18:56
Talán még ajánlott irodalom is volt hozzá... :)
faktor (törölt) · http://www.privi.hu 2008.11.11. 13:20:00
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:20:28
nem ertem miert eljenezel, de vegulis tokmindegy, azt hiszem...
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:21:59
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:22:46
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:22:51
konkluzio helytelen, de nagyon.
kicsit jobban a valodi vilagban kellene elni. Nincsenek peldak a bekes csaladi ertekre, hulye vilagunkban eltolodtak az ertekrendek. Es ez nem csak a hulye picsakra, de a macsokra is vonatkozik.
Rebelde 2008.11.11. 13:23:02
tuli _ 2008.11.11. 13:23:47
Meg lehet tenni sok mindent az imádat tárgyának, de nem elvtelenül, és visszajelzés, viszonzás nélkül. Mert akkor, ha megszüli a gyereket, nézhetsz, hogy a nyakadba sózza abban a pillanatban, ha hazaérsz, mert ő egész nap vele foglalkozott. Szóval ésszel, és normálisan mindkét fél, akkor kölcsönösen számíthattok egymásra.
Amúgy persze igazad van, csak ott a másik oldal is, sok ilyet láttam már, amikor a nő él vissza az anyasággal.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:24:32
posztolo =/= en.
Ket-haromnaponta egy email miota tulzott nyomulas?
NickyOnline 2008.11.11. 13:24:43
Biztos nem rajta múlt, ha nem. :)))
Snowmass 2008.11.11. 13:25:36
Szerintem meg inkább ne ömlengj.
Láttam én már macsó apukát pelenkázni. Ami egyébként szerintem macsó dolog.
Meg láttam olyat is, hogy a "puhány" apuka lelépett.
tuli _ 2008.11.11. 13:25:49
Remélem, érthető.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:26:46
mennyihuszmimennyimihusz...
Nem tudom, hogy mi van, kedd delutan 1:26.
:-P
gargoyle 2008.11.11. 13:27:35
bagolybagoly 2008.11.11. 13:27:59
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:29:22
ismeros...
De az egy masik tortenet.
SnowMass,
persze, mindenre van pelda es ellenpelda, ettol szep az elet, hogy bonyolult. Puhany apukat meg nem lattam lelepni, azok tul puhanyak ahhoz is, hogy egy valasnak szembenezzenek. Legfeljebb az anyuka dobta ki oket, de az mas teszta...
Na off, megyek robotolni.
gargoyle 2008.11.11. 13:29:44
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:30:22
Ha jol ertem te itt kiforgatod a dolgokat. Leirtak tulzott nyomulas tazsito. Erre megkerded 2-3 naponta email miota sok? Kis villamlo jelek.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.11. 13:31:24
en nem csak a soralatetdobo versenyt nyertem meg, hogy finoman fogalmazzak.
egy kozhely nem lehet az igazsag, btw?
na, tenyleg off, bocsi.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:31:30
airmazs (törölt) 2008.11.11. 13:32:45
_petya 2008.11.11. 13:34:24
Snowmass 2008.11.11. 13:35:35
Ha mindenre van példa és ellenpélda, akkor miért kell már erre is egy elméletet gyártani?
Egyébként épp most lép le egy puhány apuka, akit ismerek, mert belegabalyodott egy újabb nőbe és annyira puhány, hogy nem képes az nőci akaratával szembeszegülni.
Snowmass 2008.11.11. 13:36:38
NickyOnline 2008.11.11. 13:39:08
Vigyázz, még a végén szétnéz, és leszédül a piedesztálról.
Rebelde 2008.11.11. 13:39:22
még én is értem:))))
gargoyle 2008.11.11. 13:41:25
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:43:33
Sand Lover 2008.11.11. 13:44:27
És ennek mi köze a diskurzus tárgyához? És a tejlefejésnek? :)
csipesz. 2008.11.11. 13:44:57
pont hogy nem egyenlő. Egy hosszú egyenlőségjel áthúzva. :)
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:46:10
sz b&b 2008.11.11. 13:46:11
nem, akkor azt fogja kihozni, h buzi vagy :D És így akarod leplezni :D
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:47:58
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:49:00
csipesz. 2008.11.11. 13:49:36
igazán nincs mit. Ma én is annyira tompa vagyok, hogy büszkeséggel tölt el az a tény, hogy megértettem ezt a szimbólumot. :)
gargoyle 2008.11.11. 13:51:10
morgan: a post temajahoz semmi, nem is olvastam csak beneztem es kiesett egy akkora kozhely a monitorbol hogy alig birtam elkapni (:
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.11. 13:52:12
Akkor a péniszirigységet fogja felhozni okként. :)
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 13:52:32
Snowmass 2008.11.11. 13:58:23
Igazad van, az mégsem lenne annyira jó:)
Nem vagyok fideszes 2008.11.11. 13:59:04
Kúrópartnert, szeretőt nem is. Feleséget igen.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.11.11. 13:59:31
sz b&b 2008.11.11. 13:59:39
áá, szóval buzinak álcázott blogmacsó.. fúúúúj!!! :D MPG!!!! :DDDD
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 14:04:41
boby, hat ja. En ugy tudom, hogy anno bzzzz is megkornyekezte, de lebukott, mert felreerthetetlen kezdemenyezesei hatasara garg megsugta neki, hogy hetero. Azota nem latjuk bzzzzzt... :S
Gianduja 2008.11.11. 14:06:29
18
Nem vagyok fideszes 2008.11.11. 14:09:58
Nem, önmagában nem is, de akinek van egy csöpp esze, az nem megy bele tartós kapcsolatba olyan nővel, aki mint ember jellemnulla.
Frigyesur (törölt) 2008.11.11. 14:11:50
Ballagator 2008.11.11. 14:37:10
:-)
Patria 2008.11.11. 15:17:47
uhh 2008.11.11. 15:27:13
Negrogo 2008.11.11. 16:53:28
Valahogy gondoltam. Es ma se gondolod maskeppen mert ahogy lairtad egyszeruen nem ertem miert szakitottal. Azt irtad szeretted. A palid is szeretett szerelems votl beled. Oda volt erted te meg szakitol vele mert o msot eppen szerelmesebb mint te. Az nem szamit, hogy amikor meg Te voltal szerelmesebb akkor meg meg o valoszinu nem de megis ott volt veled?! Mert tudod a palik mint en is kesobb kezdunk "mukodi" Te az elejen megkaptad ot es "torte" a szerelemd majd mikor meg ra kerult volna a sor te lekoptattad. Semmi veve azt, hogy most neki lett volna suksege rad.
Szerintem illene ezen elgondolkodni mert nem te vagy elso aki ezt igy meg meri csinalni. Szamomra nonszensz az egesz.
Mar csak azert is mert elarulom ha hozza mesz majd vkihez ott is el fog mulna a nagy lang a szerelem es szeretet marad aztan csipobol szakitol mi tobb elvalsz mert mar csak "szereted" Kesz!
uhh 2008.11.11. 15:27:13
Egyettertek. De ezt irtam is, hogy ezt csak azt tudja igy kijelenteni aki eleteben nem votl igazan szerelemes. Vagy uberleve meg nem talalt ra a Nora az eletebol.
baraka 2008.11.11. 22:32:31
agancsoskutya 2008.11.14. 12:41:54
Hol lehetne beszerezni a "Találkozás a hícsíkkel" c. könyvet? Egy antikvárban sem találtam, és nem akarok belekezdeni az immár 5 kötetbe úgy, hogy nincs meg mind. Eddig ez, és pont a legelső, az "Átjáró" hiányzik. :(