"A bjutifúl testéhez képest elenyésző méretű a férfiassága" - írja a lány. Remek történet hétfő reggelre.

Kedves Szakítósblogos emberek!

Valamikor néhány éve, munkámból kifolyólag viszonylag gyakran utaztam egy vidéki városba, ahol hamarosan kiszúrtam A TORNATANÁRT. Volt élsportoló, gyönyürűen kidolgozott test, göndör fűrtük, 42 villogó fehér fogacska, szóval maga tökély.

Rögtön el is határoztam, - egy életem, egy halálom - megkaparintom magamnak. De azon nyomban.

Mutatott is rá hajlandoságot, e-mailek, SMS hegyek jöttek-mentek, míg el nem jött a következő vidékre utazás időpontja. Rögtön több napra is mentem, összekötvén a kellemest a hasznossal.

Első este meg is jelenik A TORNATANÁR.... Rózsácska, kacarászás, elpirulás, taperolás, és eljött az elhálás ideje.

Minden ment is a maga dolgán, bár már az elején észrevettem, hogy a bjutifúl testéhez képest elenyésző méretű a férfiassága. Mondhatni jelzésértékű... De gondoltam sebaj, ha ügyes, ezt a problémát is át lehet hidalni. Már éppen belelendültünk volna, mikor hirtelen a nadrágja után kap, kivesz a zsebéből valami... Ekkor életem legnagyobb meglepetése.

Láss csodát, nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek, előkapott egy LIDOCAIN spay-t, és egy gyors mozdulattal befújta a férfiasságát... Teljesen padlót fogtam, és elszállt a varázs. Próbálta oldani a helyzetet, közölte, hogy így tovább bírja, stb... Én próbáltam mélyen empatikus lenni, megérteni, meg miegymás, simogatni a buksiját, de sajnos eléggé szánalmasra sikeredett a dolog...

Ezek után jelképes sms-ek jöttek csak, majd a végén eltünt A TORNATANÁR, miután megismertett a nagyon korai magömléssel.

M.