Amikor szakítani kellene, akkor mindig van kifogás: karácsony van, születésnap van, nyár van, tél van, felvételi van, vizsgaidőszak van, nincs megállás, beindul a hazugság-cunami.
Sziasztok!Bár a szakítás idestova 14 éve történt, máig nem tudom, hogyan kellett volna helyesen viselkednem az adott szituációban. Remélem majd a kedves kommentelők segítenek :)Négy éve voltam már akkor együtt a barátommal, egyszer el is hagyott, de aztán visszajött, én egy darabig örültem neki, aztán rájöttem, hogy sajnos már nem ugyanolyan a kapcsolatunk, nem tudtam benne annyira megbízni, nem tudtam átadni magam az érzésnek és... szép lassan beleszerettem valaki másba. Mivel a valaki más is érdeklődött irántam, már csak az maradt volna, hogy szakítsak a barátommal és belekezdjek az új kapcsolatba (amit egyébkként az új fiú el is várt volna, mert barátok ugyan nem, de közeli ismerősök voltak a barátommal ).Itt kezdődtek a problémák, ugyanis május volt, és a barátom a felvételijére készült. Tudtam, hogy elég rosszul fogja viselni a szakítást, és azért négy év után szerettem annyira, hogy ne akarjam, hogy miattam ne tudjon tanulni és ne vegyék fel az egyetemre. Így hiába szerettem volna tiszta helyzetet teremteni, nap nap után hazudnom és színlelnem kellett, úgy, hogy még csak ne is sejtsen semmit, ne zavarja a tanulásban. Nagyon rosz érzés volt.Ezért érdekel nagyon, hogy mások mit csináltak volna: tényleg jobb ilyenkor a hazugság, a titkolódzás (ami egyébként szerintem megalázó mindhárom félnek) vagy helyesebb lett volna neki megmondani, hogy mi a helyzet, kockáztatva ezzel, hogy kiborul és nem tud tanulni?Én a hazudozás mellett döntöttem, bár nem esett jól. Ja, és végül felvették, egy nap múlva elmondtam neki, és tényleg nagyon kiborult, de ez már egy másik történet.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
totalbike74 2008.09.04. 14:03:25
2008.09.04. 14:03:34
Inkább a kiborulásról olvasnék amúgy is.
Elveszett Angyal 2008.09.04. 14:04:00
2008.09.04. 14:04:41
menj a sarokba kukoricára térdepelni, amiért elrontottad a délutánomat!
meg.mondom 2008.09.04. 14:05:23
Elveszett Angyal 2008.09.04. 14:05:38
totalbike74 2008.09.04. 14:07:01
ja és nem kedves posztíró,nemjobb a hazudozás
totalbike74 2008.09.04. 14:07:51
meg.mondom 2008.09.04. 14:10:15
"a szakitasra sohasincs jo idopont, mert:
- most jon a nyar
- most jon a tavasz
- most lesz a szulinapja
- most eppen beteg
- most ellett a makcsaja
stb."
Szoval, ha vege, akkor vege, meg kell mondani. Szar lesz mindkettonek, de kesobb igy sokkal jobb lesz.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.04. 14:11:30
Van valakim. Szakítok veled. Remélem felvesznek az egyetemre. Szia!
baro_ur 2008.09.04. 14:12:10
szerintem ilyen esetekben nem lehet jól dönteni, max az egyik kevésbé rossz, mint a másik... ez egyéntől függ..
én biztos, h tudni akarnám, még ha nem is tudok tanulni utána..
gastro, missing in action 2008.09.04. 14:12:25
--hogyismondjam...szóval az új srác, aki jött, hát az is egy nagy fasszopó!
baro_ur 2008.09.04. 14:13:33
ponosan.. ismerős nőjével kikezdeni ősi román szokás.. ;)
Edie Britt 2008.09.04. 14:18:11
Helyesen: faszszopó
Tiduj 2008.09.04. 14:20:37
Ez bizony szörnyen hangzik. Kérdésedre pedig csak egy válasz adható.
Mondom ezt annak ellenére, hogy én is híresen önzetlen és türelmes vagyok. De kell, hogy az egészséges életösztön működjön az emberben.
Remélem, hogy azóta nem keveredtél ilyen helyzetbe, boldog vagy.
Edie Britt 2008.09.04. 14:25:18
Mi az az egy válasz? Szerintem ez egyáltalán nem ilyen egyszerű.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.04. 14:27:21
storyline :) 2008.09.04. 14:28:48
kzol 2008.09.04. 14:28:48
storyline :) 2008.09.04. 14:30:07
Wow, ez egy posztra jó lenne.
kzol 2008.09.04. 14:31:19
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.04. 14:31:54
Na ja, de az sem biztos, hogy ha még megviseli is, nem segíti a szakítás abban pl. hogy belefeledkezhessen a tanulásba.
Én nem hiszek a hazudozásban :)
kzol 2008.09.04. 14:32:06
én nem teregetném ki.
kisvi 2008.09.04. 14:35:48
Én is kivártam az adott időpontot.
Muha 2008.09.04. 14:36:05
Nem is ment minden, csak ami kellett ahhoz, hogy legalább fél évet ne csússzak, azok is mind kettessel. Túléltem. De lehetett volna szarabb is.
kzol 2008.09.04. 14:36:35
Snowmass 2008.09.04. 14:38:48
Tiduj 2008.09.04. 14:39:34
Szóval egyszer én is voltam nagyon kellemetlen helyzetben. Egy 12 éves szerelmi kapcsolatról van szó. Kb. a 10. évben történt az illetővel ez meg az (munkahelyi gondok, peres ügyek), kapott egy infarktust. Ekkor mi már pár hónapja nem tartottuk a kapcsolatot.
Rokonai megkértek, hogy menjek már be hozzá a kórházba. Bementem.....
Hamar felépült, folytattuk. De nem lett jobb. Nem színleltem én semmit sem, nem is titkolóztam.
De bizony aggódtam amiatt, hogy mi lesz, ha miattam kap egy újabb rohamot, esetleg el is viszi.
Végül úgy oldottam meg a helyzetet, hogy barátként kezeltem, egyre ritkábban találkozva vele. Végül sikerült megúszni a bajt, de nekem ez nagyon sokba került. Lelkileg.
Most úgy gondolom, mégsem kellett volna ennyire önzetlennek lennem.
Rebelde 2008.09.04. 14:41:20
gastro, missing in action 2008.09.04. 14:45:40
A végén összejött az ismerősömmel, és szakadtak a baráti körök ketté, meg minden...:-)
m.gray 2008.09.04. 14:46:46
Sztem a hazudozás tipikusan azért van, hogy aki szakít, az nem akarja felvállalni a további következményekért is a felelősséget. Én pl októberben szakítottam egyszer anno, és az ex 20 kreditnyi tárgyat vehetett fel újra még úgyis. Nem volt egy vidám dolog.
Szóval mérlegelés kérdése, de sztem nem feltétlenül kell kiválasztni a legrosszabb időpontot csak azért, hogy hű, őszinték legyünk, ha azzal plusz sérülést/kárt okozunk a másiknak az élet egyéb területein.
WCP (törölt) 2008.09.04. 14:50:58
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.09.04. 14:52:29
Szelid sunmalac 2008.09.04. 14:55:40
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 14:57:08
Szelid sunmalac 2008.09.04. 14:58:44
otor potor 2008.09.04. 14:59:38
Egyébként meg a "hazudnom kellett" szövegtől kiráz a hideg, te így döntöttél, nem vagy a körülmények áldozata.
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.09.04. 14:59:44
okine2 2008.09.04. 15:03:00
Lui_78 2008.09.04. 15:04:55
tengeri oroszlán 2008.09.04. 15:05:10
Károly? Az nem buzi? o.O
Edie Britt 2008.09.04. 15:05:47
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:05:55
persze nem tudom ezt írta e már valaki, ha igen akkor már tudja mit kell tennie:p
ha nem akkor meg nehogy lemerje írni, mert megtalálom:D:D:D
Sztravinszka 2008.09.04. 15:07:45
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:09:13
szegény ördög:p
:D:D:D:D
okine2 2008.09.04. 15:09:41
Lui_78 2008.09.04. 15:10:11
Nem olyan nehéz, csak figyelni kell.
:)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:10:35
ja peeersze...
mint a csúnyabeszéd, a monogámia...
mi nem tehetünk semmiről:D:D:D
Rebelde 2008.09.04. 15:10:50
kapd be te
Rebelde 2008.09.04. 15:11:22
okine2 2008.09.04. 15:11:29
nem azt mondtam, hogy nem ég tőle az ember pofája. de képes rá, sajnos.
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:12:09
:D:D:D
vedd elő:p
nem neked szólt:)
megnéztem te nem is írtál ilyet:D:D:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:13:00
de nem a genetika miatt teszi:p
:D:D:D
Lui_78 2008.09.04. 15:13:35
:D
okine2 2008.09.04. 15:14:01
Rebelde 2008.09.04. 15:14:28
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:14:33
LOL
:D:D:D:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:15:09
aha...
így már rendben van:D
Rebelde 2008.09.04. 15:15:33
Halasmedve 2008.09.04. 15:15:49
Alapvetően hazudni rossz, és nem szabad, de igen necces esetben talán mégis.
Hogy egy felételi az-e, azt nem tudom, bár nem hiszem, hogy befolyásolná, nem?
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:21:00
schurzek, az, szegenyke. Szornyu. Neha meg sir is :P
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:22:37
nem csodálom:p
:D:D:D
Edie Britt 2008.09.04. 15:23:34
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:24:53
Sztravinszka 2008.09.04. 15:25:55
Muha 2008.09.04. 15:26:47
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:27:28
Tiduj 2008.09.04. 15:34:30
kisvi 2008.09.04. 15:35:36
a jövőt
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:36:14
na végre egyszer egyetértek Önnel:p
:D:D:D:D:D:D
pera 2008.09.04. 15:38:56
"What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world. " (Closer)
Tiduj 2008.09.04. 15:39:10
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:39:22
a cselekvési tervet megtalálod feljebb:p
:D:D:D:D
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 15:41:18
WCP (törölt) 2008.09.04. 15:41:58
ezen csak nevetni tudok megint
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:43:22
mijért is?:)
Tiduj 2008.09.04. 15:43:57
Most dolgom van, megyek "vadászni". Reggel voltam fodrásznál, új ruci is van rajtam.
Jók legyetek holnapig! :)
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:45:46
Mazs :))))
WCP (törölt) 2008.09.04. 15:47:40
Lui_78 2008.09.04. 15:48:37
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:48:44
persze...
de vannak dolgok amiket nem teszek meg:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:49:33
'ssolsz:p
:D:D:D:D:D
na mingyá jön frigyes is...
azt tuti szétszednek:D:D:D
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:50:12
Lui_78 2008.09.04. 15:50:31
Nagy kár, hogy az index embere vagy...
:)
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:51:02
Lui_78 2008.09.04. 15:51:28
Gyere le a parázsba, senki nem fog kidobni, dumáljunk egy kicsit, megihatnánk egy sört is.
No?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 15:52:26
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:53:44
mondjuk ha Lui ezt mondja tényleg nem fognak kidobni:D:D:D
megnézném ki akarna Lui-val marokra kelni:D:D:D
fritz
ne is részletezze:p
ez nem az a hely:D:D:D
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:54:04
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 15:55:43
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 15:56:21
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 15:58:19
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 15:58:20
hát még a szúnyog:D:D
Lui_78 2008.09.04. 15:58:33
Neved még szexisebb lenne így: Elanoir.
Oké ez nagyon gyenge volt...:)
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 16:00:53
Lui_78 2008.09.04. 16:02:03
:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 16:02:33
ha nem ismernélek, gyanút fognék hogy udvarolsz:D:D:D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:03:08
Lui, most m'ért?
a sötét lelkemre (muhahaha) vagy a sötét agyamra akarsz célozni ezzel?
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 16:04:01
Lui_78 2008.09.04. 16:05:27
Nem mondhatok többet:)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:05:40
helyesbítek, nem azt mondta, h "nem is vagy ronda", csak annyit, h "szerintem nem vagy ronda"
a különbség, h az előbbi szükséges feltétele lett volna egy a priori degradáló megjegyzés valaki részéről, ami nem volt :)
és igen, érzem, ahogy a megannyi jóindulatú blogkollégával szinte elkényesztet a zélet
Lui_78 2008.09.04. 16:06:21
Ha udvarolok, annak mindig sírás a vége...kb mint az elefánt a porcelánboltban...:D
Szal már nem foglalkozom ilyen hülyeségekkel...:)
szépmező 2008.09.04. 16:07:02
kb minden jó ha vége jó alapon.
nomármost, mi lett volna ha nem veszik fel? :) és ott áll a léányzó egy hónapnyi jóindulatú de felesleges becsapással.
szerintem jobb minél előbb elmondani, ha megteheti az ember és biztos benne.
2008.09.04. 16:10:01
Áhhh, mitsoda erköltsi dilemmák!
szent ágoston elbújhat a zegérlyukba
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:10:29
B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.09.04. 16:10:37
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 16:11:00
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:11:52
Szerencsere nem mindenki. En ha meglatok az utcan egy osszevert embert, megallok, ovatosan korbenezek, odalpozom, majd belerugok meg egy jokorat, aztan gyorsan eliszkolok
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:12:02
Lui_78 2008.09.04. 16:12:04
Ez nem hiszem, hogy eddig is titok lett volna:D
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:13:27
Egyszer mondtam egy csajnak, hogy majdnem annyira szeretem, mint a kutyam. Azzal lett vege. Pedig ha tudna, ez mit jelent szamomra!!! Minden csak viszonyitas kerdese. O sosem fogja tudni olyan edesen csovalni a farkat, mint a kutyam es ez behozhatatlan elony...
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:13:44
barátnőmet pl. úgy csinálta ki a barátja, h fontos számvitel vizsga előtt rúgta ki.
a csaj nem bírt enni, aludni, elhasalt a vizsgán, az egész vizsgaidőszak nem érdekelte, nem lett meg a szűrője, vesztett egy évet és a többi.
én spec haragudtam a srácra, h miért nem bírt pár hetet várni.
nem kellett volna marlonbrandót überelő színészi tehetséggel permanensen hazudoznia, mert úgyse sokat találkoztak volna vizsgaidőszakban
meg az ilyesmi úgysem úgy működik, h az egyik pillanatban még szeretem/vonzódom/stb. a másikban meg már, ha fizetnének se lennék vele...
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:14:49
Inkabb kifigyelni mikor vizsgazik, aztan miutan bement, ra egy harom perccel bekukkantani az ajton es bekiabalni: Szakitunk te mocsadek!
2008.09.04. 16:15:25
Nemtom megifgyeltétek-e gyerekek, de a pitsák amikor ojjan típusú erköltsi dilemma elé kerülnek, hogy a két parallel fasz vagy az egycsatornás verzió-e az erköltsösebb, akkor azé végül mindig a parallel mellé teszik le a garast a külső körülményekre tekintettel. :)
Lui_78 2008.09.04. 16:15:41
www.youtube.com/watch?v=CO3F2gsuz28&feature=related
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:16:01
Marlon Brandonak konnyu. Ollllllyan ronda, hogy arrol az arcol semmit nem leet leolvasni. Igy en is tudok hazudni. Ha nem szinesz, tutira pokerjatekos lett volna.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:17:09
szépmező 2008.09.04. 16:18:04
de lehet hogy nem is tudott volna szimulálni
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:18:05
nemmondod?! :O
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:19:21
www.youtube.com/watch?v=PTU2He2BIc0
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:20:12
]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.09.04. 16:21:19
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:22:31
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:22:49
jajj, szimulálni mindenki tud
egyébként mijafasz az a szimulálás?
na, szóval, nem kellett volna nagyon megerőltetnie magát.
a csaj úgyis annyira el volt foglalva a sulival, h nem vette volna le minden rezdülését a srácnak.
és hadd ragadjam meg az alkalmat nézeteim kifejtésére:
szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata
ha mellette a munkáját is szereti, meg vannak barátai, hobbija, az az extra
akkor királyság van
viszont
ha egy pasinak éppen nincs nője, attól még érezheti teljes értékűnek magát, és, fordítva, az nem elég neki, h van egy jó csaja
mellé még azt is igényli, h a munkáját megbecsüljék, rendben legyen a családja (szülei), a haverok ugrásra készen várják ésatöbbi...
mi a véleményetek?
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 16:22:56
Sun, haat, es a kutyaddal megteszed, amit a csajjal? Mert ez is behozhatatlan elony... ;)
Elanor, tudod mi a szep? Hogy vszeg a vizsgak miatt amugy sem talalkoztak sokat elotte, ergo nem rajott, hogy nem o mar nem viseli el a baratnod, hanem tokre nem erdekelte az egesz... Hasalni mar en is hasaltam, de ennyire nem (hangsuly itt) lehet befordulni... Meg sokkal komolyabb dologgal is megbirkozik az ember, mint egy szakitas...
Nicolas Angel 2008.09.04. 16:23:01
Tf= A felismerés ideje, hogy nem akarod vele és bejelentésen való gondolkozás között eltelt napok száma.
Th= A "hazudozással" töltött napok száma
Lp = A partner szerinted vélt hozzád-kötöttségi mutatószáma (1-10, 1 nem ismer, 10 ugrik a hídról)
Ls= A te érzelmi elkötelezettséged mutatószáma az új parnered felé (1 nincs - 10 ugrok a hídról)
K= Kozmológiai állandó, azaz általában milyen az élet (0-1-ig)
Nos, ennek alapján ki tudod számolni a Bejelentésig hátralévő időt (Tb) és a bejelentés másik általi feldolgozásra még mellette maradási és pátyolgatási időt (Tp):
Tb=((Tf-Th)/(Lp*0.5)+(Ls*2))*K
illetve
Tp=(Lp*K)/Ls*1,5
Azt gondolom, hogy ez így a legegyszerűbb, ha ezt kiszámolod.
Vagy, ha nem akarsz számolgatni, akkor meg kell mondani kerek perec és nem éltetni. Mert ugye tudjuk, hogy :
elsőnek érkezik a kardhal, utána a cápa, a remény hal meg utoljára.
2008.09.04. 16:23:01
Lui_78 2008.09.04. 16:23:06
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:23:17
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:25:20
m.gray 2008.09.04. 16:25:31
- szakítás "rossz időpontban" -> hazudozás
- szakítás tervezése+utód már a színen -> hazudozás.
Azért sztem kurvára nem mindegy, hogy valaki azért nem szakít adjuramisten de azonnal, mert nem akarja, hogy a másik évismétlésre bukjon teszemazt; vagy pedig azért nem szakít mert sunnyog, és meg akarja várni, hogy az utód már képben legyen.
Az már egy másik eset, hogyha van utód, és azt hozza fel indoknak a szakító fél, hogy jajj de mi lesz az eredeti párral (suli, szülinap stb). Akkor igen, tök jogos, lehet várni. Várni a szakítással, meg azért ki lehet azt is bírni, hogy az ember ne dugjon félre...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.04. 16:27:34
Nem is volt önző a lány :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:27:37
Hiaba no. Az igenyesseg fokai kulonbozoek, ezt tudjuk reg.
paranoir 2008.09.04. 16:23:01
Mi a csaj szama?
Lui_78 (egy se kurva mind királylány) 2008.09.04. 16:23:06
Ez New England, USA, East-Coast, Pl. Kennebunkport. Visszaintegetett a Bush! Kis papirtolcserekben lehet kapni a rantott kagylot, es homart homarral esznek. Pl. Homaros rantotta, homaros pite, vagy homaros fagyi
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:28:55
meg azért ki lehet azt is bírni, hogy az ember ne dugjon félre.."
Nem tök mindegy, ha már úgyis minden el van döntve?
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:29:50
Lui_78 2008.09.04. 16:29:57
Akkor most levizsgáztam:)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:31:22
A legtobben nem ismerik itthon fel. Semmi gaz. Viszont a Yale-n az egyik csaj berangatott a koleszba, beteptunk es nagyon nagyot...khm...de ezt mar ugyis tudod. Franko kislanyok jarnak oda, no...
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:32:18
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:33:12
2008.09.04. 16:33:38
Nőkné' azé' gyakori ez a jelenség, mer' a legtöbb "érzelemvilágának" a mélysége kábé odáig terjed, hogy ha belucskosodik a sunája, akkor cejelmes, ha meg 15 perc elteltével vki másra is belucskosodik, akkor ugye megin cejelmes. (A férfiak meg ezt nem szerelemnek híják, hanem úgy kommunikálják, hogy "fölállt a faszom", és egy más szót használnak az echte cejelmre. Csak ugye a primkó picsáknak erre a fajta elhatárolásra nincs szükségük, mert érzelemviláguk legmélyebb pontját a hüvelyfal-nedvesedéssel általában már elérik, akkó meg minek nevezzék ugyanazt a dolgot kétféle néven? Híjuk csak cejelemnek, azt legalább mindenki megérti :))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:38:14
te MP, lucskosodott már be a sunád?
vagy honnan tudod, h náluk ez hogy megy?
btw. észrevettétek már, mennyi itt a travi?
bagolybagoly 2008.09.04. 16:41:13
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:42:05
Sztravinszka 2008.09.04. 16:42:29
szépmező 2008.09.04. 16:43:23
de először is, van amikor nem megy a szimuláció.
másodszor, lássuk csak :)
végigolvasva egyetértek! :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:43:43
Rebelde 2008.09.04. 16:43:45
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:44:49
na, hát akkor eddig egy pasi ellenezte és egy támogatta az elméletet
még valaki?
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:45:54
Azert nem kell felteni. De ami jelenleg zajlik azt ugyebar nem lehet itt kifejteni, kulonben tenyleg nem lenne semmi.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:46:36
szerintem MP komoly tudományos kutatásokat végzett a témakörben, nedvességmérő szenzorokkal és agyba ültetett szerelemérzékelőkkel.
MP, lucskos még nemigen, de szerelmes voltál-e? Úgy igazán.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:46:39
A titokzoknit nem en vettem. Azt sem tudom, hol lehet kapni.
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 16:46:43
2008.09.04. 16:46:44
Snowmass 2008.09.04. 16:46:51
Hát, van benne igazság.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:47:48
Jé, Sünmalac, egyetértünk :)
Lui_78 2008.09.04. 16:48:04
szépmező 2008.09.04. 16:48:27
ha egy srác sokat dug, akkor teljesebb embernek érzi magát
2008.09.04. 16:49:11
"de szerelmes voltál-e? Úgy igazán."
Amennyire belém azok vótak, annyira én is vótam cejelmes beléjük :)
Amúgy meg neeeeem, dehogyis, assetom mijafaszt jelent az a szó. Elmagyarázza vki angolul? :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:50:31
Affene, most megint korrigalnom kell. Ma mar masodszor! :)
De most tenyleg. Mindenki (a ferfiakrol beszelek) meg tudja mondani a frankot de azert igen keveset ismerek, akikhez ha odamegy egy olyan csaj, aki minden szempontbol megragadja, lehel egy finom puszit a nyakara, hozzasimul es a fulebe suttogja, hogy kivanlak, akkor jol pofon teremti es elkuldi a budos francba...
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:50:41
Ez mondjuk nagyon szar.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 16:50:51
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:50:59
akkor ezzel most biztos megleplek:
ha egy nőt sokat dugnak, akkor teljesebb embernek érzi magát
szépmező 2008.09.04. 16:51:20
pézsmapatkány 2008.09.04. 16:51:44
szépmező 2008.09.04. 16:52:03
igen, de a fiúknál ha sokat ÉS/VAGY sok nőt (újat) konfiguráció is erősen valószínű :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:52:08
Amennyire belém azok vótak, annyira én is vótam cejelmes beléjük :)
Amúgy meg neeeeem, dehogyis, assetom mijafaszt jelent az a szó. Elmagyarázza vki angolul? :) "
Nem bántani akarlak, csak sose tudom, mikor beszélsz komoly kapcsolatokról és mikor csak arról, hogy nem akarnak dugni veled az egyetemi bulipitsák.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:52:13
Mit gondolsz, a "dugatlan hulye picsa" kifejezes (amit mellesleg a nok is igen jo ismernek es hasznalnak is) honnan szarmazik??? Kerem a masik oldalt is behatoan megvizsgalni!
2008.09.04. 16:52:37
"szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata"
ja, ezt híjjuk kitartott káeurópai riherongynak :)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:52:57
"cejelmes" wtf?
ne picsogj már!
mondd, h te is hibáztál, azt kész.
szépmező 2008.09.04. 16:53:08
Rebelde 2008.09.04. 16:53:08
mellé még le is kurvázza, az alap:))
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:53:09
De most tenyleg. Mindenki (a ferfiakrol beszelek) meg tudja mondani a frankot de azert igen keveset ismerek, akikhez ha odamegy egy olyan csaj, aki minden szempontbol megragadja, lehel egy finom puszit a nyakara, hozzasimul es a fulebe suttogja, hogy kivanlak, akkor jol pofon teremti es elkuldi a budos francba... "
Nem ezt mondtad az előbb is? :)
szépmező 2008.09.04. 16:54:01
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:54:21
Velem pl. sosem akarnak. A foiskola es most az egyetem alatt soha egyetlen csajjal nem jottem ossze sem a sajat, sem mas felsooktatasi intezmenybol. Ezert nem is feszegetem ezt a temat olyan nagyon :/
bagolybagoly 2008.09.04. 16:54:33
Azért mert te nem tudod, hogy ez egy nagyon komoly probléma. És a szegény amúgy tökéletes kanoknak az önbécsülésével, jaj, mi lesz, és a szémét varánuszarcúak így teszik tönkre az egész világot. Hát komolyan már!
kisvi 2008.09.04. 16:55:23
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:55:30
hát, akkor isten hozott!
biztos azért vannak mélyebb és dominánsabb érzelmeink, h a fajt fenn tudjuk tartani, már bocs.
vö.: anya-gyermek kapcsolat
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 16:55:39
pézsmapatkány 2008.09.04. 16:56:41
Szelid sunmalac 2008.09.04. 16:57:23
Dominansabb erzelmek??? Talan dominansabb vagyak es dominansabb felfogas. Mar ne is haragudj, de a nok igen hajlamosak elfelejteni az apa-gyermek kapcsolatot. Ilyenkor legalabbis. Aztan ha nincs az apa, akkor bezzeg erzik a hianyat. Kb. mint az egeszseggel. Ha van, le se szarjak. Ha nincs, akkor mar feltunik.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 16:57:41
:D :D :D
petya a barátságos :) 2008.09.04. 16:57:43
szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata
ha mellette a munkáját is szereti, meg vannak barátai, hobbija, az az extra
akkor királyság van"
Igazából ezzel a résszel nem értek egyet. A pasissal nagyjából igen. De én még olyan nőt nem ismertem, akinek ne kellett volna több, mint a jó párkapcsolat. Vagy ha az elég neki, akkor számomra rendkívül unalmas és érdektelen az a nő.
És/vagy MP-nek van igaza, és akkor a jó párkapcsolat azt is jelenti, hogy a pasi elszórakoztatja a nőt és kielégíti minden olyan igényét, amit mások a munkában és a baráti kapcsolatokban élnek meg.
Sztravinszka 2008.09.04. 16:58:48
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:00:04
Nem. Viszont nagyon-nagyon sokat kell kuzdenem. Valamit nagyon nem jol csinalok, mert soha nem tudok rovid ido alatt felszedni valakit es nem voltak egyejszakas kapcsolataim (eltekintve az utazasoktol es nehany hazibulitol, illetve egy Szigetes koncerttol). De utana azok sokaig tartottak. Tehat ha jol ertelmezem a sajat helyzetem. Kulsoleg es kisugarzasra talan nem vagyok egy olyan "elsore nyero" tipus, inkabb az a klasszikus belso ertek fele dominalas lehet a pakliban...ha jol sejtem...
Sztravinszka 2008.09.04. 17:01:21
MizBig 2008.09.04. 17:02:03
Rebelde 2008.09.04. 17:02:19
szerintem sünmalac a " segítség, szűz vagyok" nevezetű oldalról került ide a blogra, hogy milyen úton módon, azt nem tudom:))))))
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:02:37
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:02:40
Lui_78 2008.09.04. 17:02:42
kzol 2008.09.04. 17:02:47
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:03:46
Margitsziget. Megismersz, mert szegecsekkel kivert tollasuto es robbano-labda lesz nalam :)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:03:53
kiragadva a kontextusból és az előzmények nélkül valóban erős megállapítás
finomítok
szerintem a legtöbb nő, aki egészséges mentalitású, tehát pl. éppen nem kompenzál vagy nem tudom, mit csinál azzal, h karrieristapicsáskodik, annak genetikai/biológiai alapokra visszavezethető dolgok miatt a legeslegfontosabb az, hogy legyen egy szerető társa, akivel biztonságban érzi magát,
ha jó a párkapcsolata, akkor pl. könnyebben viseli, vészeli át a nehezebb időőszakokat (szar munka, valaki elvesztése, betegség stb.)
míg egy férfi esetében, aki örökös konkurenciaharcban van, és folytonos teljesítménykényszerben, a nő csak az egyik kellék a boldog élethez.
persze mindez habitusfüggő, meg generáció, életkor, társadalom, éra, kor stb befolyásolják
de lecsupaszítva, azt hiszem, h valami ilyesmi különbség simán van nők és férfiak között
2008.09.04. 17:04:09
Nem ezt írtam, Te is tudod.
Elanor elszólta magát azzal, amikor beismerte, hogy nőként elég egy jó párkapcsolat a királysághoz, a karrier meg majd motiválja csak az ellenkező nemet!
És ez valóban így is van mifelénk, ezért megragadtam az alkalmat, hogy rávilágítsak a kiejelentése olyan következményeire, melyeket maga sem vett észre.
Dehát ott van leírva, csak hátra kell dőlni és kicsit belegondolni az implicit tartalmába. :)
Lui_78 2008.09.04. 17:04:25
ÉS mennyi travi...
:)
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 17:04:28
Reb, milyen jaratos vagy ilyen oldalakban... ;)))
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 17:05:40
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 17:05:47
Nagy különbség.
Rebelde 2008.09.04. 17:06:18
ezt felírtam a Jimmy mellé:PPP
tengeri oroszlán 2008.09.04. 17:06:49
"Aztan ha nincs az apa, akkor bezzeg erzik a hianyat. Kb. mint az egeszseggel. Ha van, le se szarjak. Ha nincs, akkor mar feltunik."
Ezt fejtsd ki bővebben légyszives?
2008.09.04. 17:07:39
"De az is igaz, hogy én nem is erőltettem az ismerkedésnek ezt a módját."
Na mer' én erőltetem, mi? Általában véve se erőltetem és itt sem.
kzol 2008.09.04. 17:07:56
Akkor mégis volt.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:08:28
pont, h azt írtam, a királysághoz már jó munka és minden más is kell!
leülhetsz fiam, ez egy szép nagy elégtelen!
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 17:09:09
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:09:25
Ennyire meg még sosem gondoltam bele a dologba. Szerintem én is jobban viselem az élet stresszhelyzeteit, ha otthon nyugalom és megértés vár egy szerető nőtől, de lehet, hogy általában nézve a nőknek ez fontosabb.
Lecsupaszítva én egész sok különbséget tudok férfi és nő között :D
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:11:05
tengeri oroszlán 2008.09.04. 17:11:11
Az semmi! Nekem még csak csupasznak sem kell lenni hozzá!
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:11:33
Na mer' én erőltetem, mi? Általában véve se erőltetem és itt sem. "
Nem tudom, de kedvenc példád egyike, hogy az egyetemi bulikon ki hogy tud leszólítani kit, mekkora eséllyel és mellénnyel.
Rebelde 2008.09.04. 17:12:24
ezér még kapol:PP
:))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:13:04
figyelj drága, de úgy hallom, neked van három gyereked!
ergó egy eléggé családcentrikus pasi vagy
szóval pl. rád értettem, h:
"persze mindez habitusfüggő, meg generáció, életkor, társadalom, éra, kor stb befolyásolják"
(imádok magamtól idézni, az olyan szórakoztató)
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 17:13:23
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:14:58
jah meg azért az sem utolsó ha van rendszeres szex :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:16:12
szóval pl. rád értettem, h:
"persze mindez habitusfüggő, meg generáció, életkor, társadalom, éra, kor stb befolyásolják"
(imádok magamtól idézni, az olyan szórakoztató) "
Ebben akár igazad is lehet :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:17:13
ha otthon nyugalom és megértés vár egy szerető nőtől"
Vagy dughatok egy hatalmasat :D
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:19:12
Nem olvasok verseket altalanos masodik ota (norveg gyermekversek). De most mar van egy haromdarabbol allo titokzokni-gyujtemenyem :)
tengeri oroszlán 2008.09.04. 17:06:49
Nagyon egyszeru. Amig boldog csaladban vannak, az ilyen temak felmerulesekor ha a no kozeleben nincs ott a ferja, hajlamos csak az anya-gyermek kapcsolatot emlegetni, illeve arra valo hiatkozassal prezentalni a nok erzeseinek eros mivoltat. Mindekozben sosem jut eszukbe pl. az apa-gyermek kapcsolat, illetve, hogy ugyanez az eros kotelek fellelheto a masik oldalon is. Valasokkor sajnos ugyanez a helyzet. De ha megvizsgalod az egyedulallo noket, ok kozonseg elott szinten szivesen (akar meg erosebben is) hivatkoznak az anya-gyermek kapcsolatra, mikozben a maganeletukben kifejezetten eros az apanak a hianya es ezt minden jozaneszu no belatja, ha nem is mondja ki hangosan.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:20:33
2008.09.04. 17:20:56
Nem, Elanor arról beszélt, hogy a nőnek EDDIG TERJEDNEK az igényei. Ráadásul elég nehezen félreérthető módon:
"szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata"
És ez valóban így is van, mivel párkapcsolat vagy pinaodatartás útján általában mindent meg is kaphat, amiért a férfitársadalom dolgozni szokott. Csak választani kell, hogy phd-helyet akar-e, mert az entelektüel póz jön be neki, vagy ww polót és plázacsekket vagy csak szimplán "hivatásos családanyának" lenni és a gyerekeket tutujgatni otthon 20 éven át, vagy kamuállásba basztatni az alkalmazottakat a vállalkozásban, vagy beülni a jólétbe, úgy, hogy a zember 600e-s fizetése mellé hazahoz havi 100-at vmi klasszikus "gyereknevelős, nőbarát (=seggmeresztős) pályáról", mint pl.: önkormányzat, fölhivatal, tanítás, minisztérium etc.
kisvi 2008.09.04. 17:21:07
mintha ki lennél éhezve... :))
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:21:16
Rebeldenek szantam! :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:22:10
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:22:56
azt hittem, erősebb vagy agyban
de tévedtem
hja, beismerem. evvan. :D
2008.09.04. 17:23:47
Ez sünmalac részéről egy gátlásoskodó álarcba foglalt arcoskodás volt, ha nem tűnt volt föl. :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:24:55
vmi klasszikus "gyereknevelős, nőbarát (=seggmeresztős) pályáról", mint pl.: önkormányzat, fölhivatal, tanítás, minisztérium etc. "
MP, lassíts. Fogalmad sincs, mivel jár a család, szóval ezt a részt inkább töröltesd a jegyzőkönyből.
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:25:01
amúgy..ez az vapa gyermek kapcsolat csak mostanában "divat"...mármint sztem egész sok gyerek nőtt fel teljes családban, ahol az apa szerepe kimerült abban, hogy néha ha az anya nem elég ő s besegített a korholásba, meg vett szülinapi ajándékot, de ennyi..persze ott volt, mint apakép, meg segített anyunak a hormonszintje rendbentartásában, hogy ne a gyerekn csapódjon le minden..
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:25:46
Mar megint lebuktam. Na jo. Nagy kiraly csavo vagyok es az egyejszakat misspitsak nem palya. Ennyi. A komoly csajok viszont igen. Felteve, hogy szeretik a zoknigyujtemenyt.
tengeri oroszlán 2008.09.04. 17:27:12
Ahem... Ez így lehet. De míg egy nő képes átvenni bizonyos mértékben az apa szerepét is, egy egyedülálló apa képes anyaként is funkcionálni?
2008.09.04. 17:27:44
"MP, lassíts. Fogalmad sincs, mivel jár a család, szóval ezt a részt inkább töröltesd a jegyzőkönyből."
Uggyanmár, Észak-Európában egy nőnek büszkeség, tartás kérdése, hogy ugyanannyit melózzon mint a pasi.
Nálunk a családdal csak azért takaróznak állandóan, hogy ennek ürügyén is még több terhet lerázhassanak magukról.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:28:04
Ez régen is csak a kisgyerekeknél és a lánygyermekeknél volt így. Amikor a fiú elég nagy lett, hogy tanítani lehessen, akkor egy rendes apa igenis foglalkozott vele és olyankor az apa-fiú kapcsolat szorosabb is lehetett, mint az anya-fiú.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:28:07
tegyük fel, h van merszünk egyetlen kommentből egyetlen sort kiragadni
és felhasználni a saját baromságaink alátámasztására
tegyük meg
"szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata"
értelmezzük ezt a mondatot - így, csonkítva és kiragadva
vegyük a negáltját
- szerintem egy nőnek (nagyon) szar/rosszul viseli, ha még a párkapcsolata sem jó -
igaz ez?
igaz!
ettől lesz-e valaki riherongy?
NEM, BAZD MEG
te egy pöcs vagy
de persze csak magunk között szólva :D :D :D
és ezt most már egyszer élőben is szeretném veled közölni
hirtelen szükségét érzem
lehet, h elgyengültem
éhes vagyok
és melegem van
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:28:18
Nem irigyellek, ha ezt tapasztaltad. Az en kotodesem apamhoz legalabb annyira eros, mint az anyamhoz es volt alkalmam megtapasztalni, hogy az exem kolykenek is legalabb annyira kell egy apa, mint az anyja. Ez nem divat kerdese es sosem volt az. Ha nem igy mukodik, az sajnalatos, de attol meg NEM NORMALIS es ALTALANOS
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:29:21
ok, biztos te tudod jobban. Észak-Európában van családod?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 17:29:46
Szóval ne gondold már, hogy a nőknek mindössze választani kell az általad felsorolt alternatívák közül.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:30:13
Igen! Ennyi. Tud. Az, hogy te meg nem lattad, mert valasokkor alapbol a noknel helyezik el a gyereket a gyerek kivansagatol fuggetlenul , nem jelent semmit. Tehat itt kar a statisztikakra hivatkozni, mert kedves allambacsi lehetoseget sem ad az ellenkezojenek bizonyitasara.
kisvi 2008.09.04. 17:30:19
miért hagyod magad provokálni?
fölösleges :)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:31:13
semmi baj kisvi
én szeretek vitázni
mellesleg én provokáltam, mert épp ilyen kedvem volt :)
2008.09.04. 17:31:17
"Nálunk a családdal csak azért takaróznak állandóan, hogy ennek ürügyén is még több terhet lerázhassanak magukról."
Miközben persze szülőknek is nagy határ szarok - Bp nem más mint elvált egygyerekes harmincasok roncstelepe.
Mer ugye 20-as éveikben az egekbe elszállt válogatási szempontjaik oka az volt, hogy a gyerekeik legalkalmasabb apját keresték maguknak. :))
Brúnó_ 2008.09.04. 17:32:30
Megint ezek az általánosítások. Kellene már valami reprezentatív mintán alapuló szociológiai tanulmány párkapcsolatok/munka/haverok/buli/fanta fontosságával kapcsolattban országokra, nemekre lebontva. Akkor kiderülne, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban. Bár akkor nehezebb lenne vitatkozni. :)
Így most mindenki egy max. 300 400-as mintából von le következtetéseket, ami nem feltétlenül reprezentatív.
Snowmass 2008.09.04. 17:32:45
Te szerinted hogy a faszomba tudna egy nő a férje 600e Ft-os fizetése mellé mégeccer ugyanennyit odatenni, ha éppenséggel van 1-2-3 közös gyerekük? Attól a pillanattól kezdve, hogy megjön az első gyerek a nő néhány éven keresztül elsősorban anya és ez így is van jól. És emiatt az intermezzo miatt nem fog tudni olyan karriert befutni, mint amit azonos képességek birtokában a férje. Evvan.
kisvi 2008.09.04. 17:32:52
_vitázni_ én is szeretek :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 17:33:31
A gyerek és a többi ellátandó családtag ugyanis nem úgy működik, hogy ha eleged van, kikapcsolod és bevágod a fiókba.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:33:43
De míg egy nő képes átvenni bizonyos mértékben az apa szerepét is, egy egyedülálló apa képes anyaként is funkcionálni? "
Hogy is van ez? Ahogy egy egyedülálló apának sem lesz teje szoptatni, ugyanúgy a nők sem képesek átvenni az apaszerepet. Honnan vetted ezt?
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:34:14
petya én a mostanában és régen összehasonlítást nem erre és a mult századra értem, hanem mondjuk szüleim generációja versus miénk..vagy ilyesmi..
amúgymeg majompásztor a háztartás vezetése kurava nagy és kurva uncsi meló ám..mg egy 3-4 személyes háztartásban is..emelett a nyugateurópai női dolgozó modell férjének nem derogál valszeg mosogatni, esetleg vacsorával várni a feleséget ha ő ér előbb haza..
2008.09.04. 17:34:44
"vegyük a negáltját
- szerintem egy nőnek (nagyon) szar/rosszul viseli, ha még a párkapcsolata sem jó"
No itt jön ki h súlyos problémák húzódnak emg a háttérben, ugyanis az állítás-negálás az idézett mondat esetében következőképp néz ki:
Eredeti:
"szerintem egy nőnek az már_ elég, ha jó a párkapcsolata"
Negált:
"szerintem egy nőnek AZ_MÉG_NEM_ELÉG, ha jó a párkapcsolata"
Tiszteletem. :)
2008.09.04. 17:34:58
tengeri oroszlán 2008.09.04. 17:35:05
Kérdés volt, nem kötekedés. De ez nem csak MO-n bevett szokás, hanem gyakorlatilag majdnem minden népnél, nemzetnél. Csak lehet valami alapja.
Rebelde 2008.09.04. 17:36:04
kár, hogy csak ennyire telt tőled:PP
:))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:36:14
remélem, látod, h ez így még kevés!
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:36:23
Bp nem más mint elvált egygyerekes harmincasok roncstelepe."
Valami konkrétabb adatok? Százalékok, összehasonlítás régiók szerint? Ez így elég semmitmondó.
2008.09.04. 17:36:35
"Észak-Európában van családod?"
jajjdekibaszottdemagóg
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 17:36:39
Nők meg olyan partnerre vágynak akibe úgy érzik beleszerethetnek, persze nincsenek ellenére a sexnek sem. Bár soha nem tudtam igazán kitalálni mi jár a nők fejében, a fene se érti őket. :)
Ebből aztán adódnak a konfliktusok. Ezért van az pl: hogy egy rendes pasi általában több vasat tart a tűzben, sőt bármennyire szeret egy nőt azért képes félrelépni, ha lehetőség tálcán kínálja magát. A nők meg inkább amikor gyengülnek az érzelmek akkor más pasi után néznek, de addig nem zárják a kapcsolatot amíg a másikkal nem tuti a dolog. Persze, ha nem extrém rossz kapcsolatról van szó. Vagyis a rossz kapcsolat nem elég ok a zárásra, kell még előbb egy másik pasi. Vszínű nem szeretnek egyedül lenni, vagy a fax tudja, ezt csak nők érthetik, férfi aggyal az követhetetlen , ezért kár próbálkoznunk a megértésükkel. :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 17:36:45
MP, akinek tönkremegy a házassága, elválik és egyedül neveli a gyerekét, az roncs???
Basszus...
2008.09.04. 17:38:41
Azé aranyos vagy ám, cica! :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:39:57
És? Rossz szót használt. Attól még te nem mondtál rá semmit.
kisvi 2008.09.04. 17:40:00
2008.09.04. 17:40:20
Akinek nem fontos, azt a népnyelv nevén is nevezi:)) Nőként ki akarna boldogtalan mosogató-főzőgép-gyereknevelőgép lenni????? Senki!! A jó szexuális élet alapot nyújt a kapcsolatnak és a harmóniának, a feloldódásnak. Szerintem.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:41:38
csak nem tépem a szám (fárasztom a kis kezem)
már számtalanszor leírtam, h az emberek nem algoritmusok szerint élnek,
ami a matekban egzakt és egyértelműen negálható, az az életben nem
szerintem én "negáltam" jól
(vagy csak a saját logikám szerint magaráztam tovább)
a matekszakkifejezés lehet, h öngól
ezt elismerem
mea culpa
gastro, missing in action 2008.09.04. 17:42:02
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:43:22
Imadlak!!!!
2008.09.04. 17:44:09
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:44:18
Mi a fene utott beled???? Nem szoktal te ilyen lenni. Most ussel le, de megjott?
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 17:44:48
nyugodt vagyok, horgászok nem ideges típusok. :)
De azt továbbra is fenntartom, ha egy kapcsolatban rangsort kellene felállítani a fontos dolgok között akkor ez más lenne a két félnél persze , ha őszinték.
Ha meg vki azt mondja bármennyi együttélés után, hogy ismeri a csaját ezen mindig mosolyogni szoktam.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:44:54
Meg jobban imadlak!
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:46:01
Mosolyogj batran. Tudod, ez ugy mukodik, hogy Einstein is mosolygott a tobbi fizikuson. De attol meg csak tudott valamit.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:46:42
Jah, meg valami. Ha allandoan horgaszol, a budos eletben nem is fogod ismerni a csajod, ez igaz.
gastro, missing in action 2008.09.04. 17:46:54
petya a barátságos :) 2008.09.04. 17:46:55
jajjdekibaszottdemagóg "
MP, mondom, fogalmad sincs, mivel jár a család. Lehet, hogy Észak-Európában sok nő büszke arra, hogy ugyanannyit dolgozik, mint a férje, szerintem Magyarországon is, vagy lehet, hogy nem büszke, de csinálja, mert kell.
Egészen mellékesen persze az egész rendszer más, a munkakörülmények, a fizetések (bébiszitter!), a szociális ellátás (bölcsi, ovi), a közlekedés, és nem utolsósorban a férjek is. De azért hasonlítsd csak össze őket, úgy, hogy se azt nem tudod, ott hogy van ez, se azt, hogy itt. Tudom, jártál ott. De ez nem elég. Én is jártam sok helyen. És nekem még családom is van hozzá.
De továbbra is elhiszem, hogy te ezeket sokkal jobban tudod, csak akkor mondj mellé valami ellenőrizhető adatokat is, különben el nem tudom képzelni, mire alapozod a mondandódat.
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:48:58
kisvi 2008.09.04. 17:49:11
te tudsz valamit :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 17:49:24
Sztravinszka 2008.09.04. 17:50:15
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:50:16
Igen. Horgaszni :)
2008.09.04. 17:50:43
pézsmapatkány 2008.09.04. 17:50:53
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:50:57
kifesto.blog.hu
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 17:51:11
Nagyon elvetemült pecás vagyok, de azért a nőkre is szentelek időt. Csak az igazán belső mozgatórugóik kiismeréséhez egy élet kevés szerintem, én meg nem vagyok egy elméleti filózófus, vagy bőlcsész alkat. Lehet jobb is így ki tudja milyen szörnyű gondolatok rejlenek ezekben a szép fejecskékben. :)
kisvi 2008.09.04. 17:52:20
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:52:34
A SORS! Aki milliobol nem tud valasztani az tul valogatos es menjen szerzetesnek. Horgaszas kozben max. egy Arielt fogsz ki akivel meg kekszelni sem lehet, de valoszinubb egy keszeg.
WCP (törölt) 2008.09.04. 17:53:28
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 17:54:16
szokták ezt mondani rám lányok, de nem ilyen értelemben ahogy most te. :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:54:22
En sem vagyok sem bolcsesz, sem filzofus, de szeretem megerteni a tarsam, tudni mit gondol, miert gondolja ugy, roviden legalabb megprobalom megerteni. A "ugyis tul bonyolultak" a legegyszerubb megoldas. Kenyelmes, mint a horgaszat. Aztan vagy lesz eredmeny, vagy nem.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:54:41
hát ja, ott nem csak a nők, hanem a férfiak mentalitása is más
nekik nem degradál a házimunkából és a gyereknevelésből is kivenni a részüket
itt, az átlag k-európai pöcs meg olyan, h a nőt - ahogy tanult kollégám már megmondta - "mosogató-főzőgép-gyereknevelőgép"-nek tekinti
azt gondolja, elvan a szar munkájával,
a béka segge alatti önbecsülésével,
a humortalanságával,
a tehetségtelenségével,
a középszerűségével,
a nihiljével,
az ostobaságával,
és a nő, akit annó válaszotott, majd úgyis mindent megtesz neki
még akkor is lenyomja vele a napi kötelező numerát, ha egész este semmit nem látott a pasiból, csak a böfögő, sörivó, bagózó, nihilista, focimeccsnéző, borostás fejét.
2008.09.04. 17:55:20
(Na ja, mert ott egyébként tökjóképű hapsik vannak kisimult arccal, s így kedvesek is:D).
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:55:32
Ezt a meleg barataimon akikkel lefekudtem, meg nem mondtak. De lehet, hogy igazad van. Tudod mit? Nem banom. Talan kicsit megertem a noket.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:57:31
Ugyanezen celbol vadaszok. Es nem lovok le semmit, csak ulok es figyelem oket. Megertelek. Sajnos igen ritkan van ra idom, mert tobbnyire el vagyok foglalva azzal, hogy megertsem a nok gondolkodasat :)))
Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 17:54:41
Most nagyon nem ertek veled egyet!
2008.09.04. 17:57:39
Aki képtelem normális párkapcsolatban élni és nem tudja biztosítani a normális kétszülős családi milliőt a gyerekének, azt nem tudom másképp minősíteni. Lehet, hogy nem tehet róla, lehet, hogy a másik tehet róla, de tökmindegy, ki a hibás, akkor is ő szülte meg a gyereket, bírói asszisztálással ő sajátította ki magának a váláskor, ezért a gyereke felé objektíve felel. A gyereket senki nem kérdezte meg arról, hogy bele kíván-e születni egy olyan miliőbe, amiből eleve hátrányból indul a többihez képest, ezért anyu, aki konkrétan megszüli gyereket, nem tolhat át minden felelősséget a tőle elváló apura, akiről persze véletlenül mindig csak teherbeesés után derül ki, h egy vérgeci.
Ha a nő kizárólagos döntése az, hogy teherbeesés után megtart-e egy gyereket vagy sem, akkor váláskor is vigye el a balhét, ha kibaszott a gyerekkel, mert szar apát választott. Hiszen az egész elszállt párválasztásuk ideológiája az, hogy nekik a legjobb férfi kell, omeganősténynek alfahímet.
Hát tessék, lehet keresgélni.
Ha a férfi kényszeríthető arra, hogy akkor is fizessen gyerektartást, ha teszem azt elszakadt a koton, akkor a nő se mentse fel magát válásnál azon az alapon, "h nem tudtam h ilyen geci lesz az apukája".
Vis maior, sajnáljuk, itt mindenki az eredményért felel.
gastro, missing in action 2008.09.04. 17:59:08
Pasiknak a dugás a lényeg, ez nem kérdés. Aztán alakulhatnak persze érzelmek.
Nők meg olyan partnerre vágynak akibe úgy érzik beleszerethetnek, persze nincsenek ellenére a sexnek sem. Bár soha nem tudtam igazán kitalálni mi jár a nők fejében, a fene se érti őket. :)
---Itt fel is tennék egy random kínzó kérdést, ami a barátnőm és köztem a legnagyobb konfliktust okozza! Szeretkezés (húdeszépen mondtam azt, hogy dugtunk..:-)) után én már 5 perc elteltével ugranék ki mellőle, mert mennék a fürdőbe, vagy mittudomén, ő meg, mindig szemrehányó, hogy miért nem tudok még 10-15 percet (az idő nincs kimondva, csak, hogy többet) ott feküdni, összebújva vele, és simogatni, meg mittudoménmit csinálni....ettől falramászok! Szóval ez nálatok, hogy működik?!
Szelid sunmalac 2008.09.04. 17:59:45
2008.09.04. 17:59:58
WCP (törölt) 2008.09.04. 18:01:02
pézsmapatkány 2008.09.04. 18:01:21
Szelid sunmalac 2008.09.04. 18:01:37
Egy jo tanacs es most komolyan gondolom: a noknek erre szukseguk van es ha szereted, kibirod azt az ot percet. Maradj! Amugy meg ha ferfi szemmel akarod nezni, megduplazodik az eselyed egy masodik menetre, mert imadni fog! ;)
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 18:01:49
nálam is fellép ez a probléma csak én az alvással küszködöm. Ilyenkor félálomban bólogatok mindenre amit mond, de azt sem tudom mire, és csinálom amit kér de fogalmam sincs mit. :)
2008.09.04. 18:02:43
szóval van választása mindenkinek. De mint tudjuk, a szabadon választás megy a legnehezebben, és ezért sokan el sem kezdik..pl. a gondolkodással...
Szelid sunmalac 2008.09.04. 18:03:21
Az erzeseket szandekosan nem kevertem ide, mert a vonzalom vagy mukodik, vagy nem. Tobbnyire akit szeretek, azt szeretnem megismerni. A gondolkodasat, az erzeseit, mit szeret, mit nem, stb. Akit nem szeretek, annal meg mindezt lesz*rom. Azt miert akarnam megismerni? Tehat ebbol indultam ki.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:03:35
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:04:00
nálunk úgy működik, h nem bújok ágyba pöcsökkel, akik dugás után 5 perccel már ugranának is ki zuhanyozni, meg ilyenek!
(bocs, ezt muszáj volt lecsapni)
2008.09.04. 18:04:21
pézsmapatkány 2008.09.04. 18:04:55
www.webcastr.com/videos/health/how-to-behave-after-sex.html
:)
2008.09.04. 18:04:57
" majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.04. 17:34:44"
"És? Rossz szót használt. Attól még te nem mondtál rá semmit."
Nem rossz szót használt, hanem MÁST ÍRT, ettől kezdve a következtetéseit már nem olvastam tovább, hiszen a kiindulópontként vett negálás is hülyeség volt. Máig nem tudom, hogy ez alá még mit írt, mert itt megálltam az olvasásban és ugrottam a következő kommentre.
Annak, hogy arra terjed ki az igényem, hogy jó párkapcsolatom legyen NEM az az ellentéte, hogy SZARUL VISELEM, ha nincs ilyen párkapcsolatom, hanem az, hogy NEMCSAK ARRA terjed ki az igényem.
Ez a különbségtétel egy IQ teszt elemi szintű logikai kérdése lehetne, nehogy már reál végzettségű embereknek kelljen magyaráznom a különbséget a két állítás között.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 18:05:29
Sajnos az emberek tobbsege nem tudja, hogy szeretkezes (konkretan az orgazmus) utan, (sajnos) a nokben es ferfiakban ket ellentetes hatasu hormon szabadul fel. A nok emiatt ugymond felfrissulnek, miga ferfiaknal az alvasi hormon szabadul fel. Errol nem tehetsz te sem, o sem, raadasul kinel nagyobb, kinel kisebb mennyisegu hormon szabadul el, tehat ez teljesen termszetes. Tessek csak utananezni!
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:06:30
gastro, missing in action 2008.09.04. 18:06:47
Elanor drága, ezt persze előtte nem tudnád, csak, ha már megvoltál!:-) (bocs, de ezt le kellett csapnom:-))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:07:46
elemi szintű szövegértési nehézségeid vannak MP
de ezt már sokan mondták neked
most őszintén, egy icipicit sem érzed, h annyira elvakult vagy, ami már totálisan megöli az ítélőképességed és mindenféle logikád, jó érzésed?
gastro, missing in action 2008.09.04. 18:07:47
vagy azt a "qrva legyet, hogy, hogy a p.csában marad ott fejjel lefelé a plafonon" mi?! :-)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:08:13
Nem rossz szót használt, hanem MÁST ÍRT, ettől kezdve a következtetéseit már nem olvastam tovább, hiszen a kiindulópontként vett negálás is hülyeség volt. Máig nem tudom, hogy ez alá még mit írt, mert itt megálltam az olvasásban és ugrottam a következő kommentre."
Ha megmondom, hogy LOGIKAI TRANSZFORMÁCIÓT végzett, akkor elolvasod a mondatot?
pézsmapatkány 2008.09.04. 18:08:55
2008.09.04. 18:09:20
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 18:09:25
én nem hibáztattam magam ezért, sőt kifejezettem szeretem az ilyen eseményeket. :)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:09:28
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:06:30
vagy azt a "qrva legyet, hogy, hogy a p.csában marad ott fejjel lefelé a plafonon" mi?! :-) "
Erre gondoltam :D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:09:38
hát, ha csak egyszer kellenék/igényelném,
akkor nem lennének igényeim az említett szintű intimitásra (szeretkezés után összebújás), amit a barátnőd (ha szerelmesek vagytok, akkor teljesen jogosan) elvár tőled.
gastro, missing in action 2008.09.04. 18:11:20
Hát nálam ez nem működik én álmos nem leszek, mert, akkor valószínűleg ott maradnék tovább is! :-) Annál lustább vagyok azért, hogy akkor is pattogjak!
A 2. kör meg nem ezen múlik, hanem, hogy mennyire tudom újra rávezetni a leányzót...Ezzel (még:-)) nincs gond:-), bár az ember a kor előrehaladtával már egyre kevésbé lövöldöz összevissza a világba 3-akat, meg 4-eket egymás után! :-))))
2008.09.04. 18:14:33
kitalálták a cizellált pályáztatási rendszerüket szexuális felsőbbrendűséggel megspékelve, hát tessék, el lehet vinni a balhét is.
Felelősség nélkül ritkán van hatalom.
gastro, missing in action 2008.09.04. 18:15:13
--általában teljesítem is, de azért néha mehetnékem van már...inni, enni, cigizni :-DDDDD, fürdeni, stb.....
2008.09.04. 18:15:45
Azt mondta negálás útján jut el a nyerő következtetéshez, ez nem volt negálás, a következtetés tehát nem lehetett helyes. Egyéb kérdés?
Délibáb 2008.09.04. 18:16:19
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:17:40
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:08:13
Azt mondta negálás útján jut el a nyerő következtetéshez, ez nem volt negálás, a következtetés tehát nem lehetett helyes. Egyéb kérdés?"
Hülye-e vagy?
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:18:35
Tehát jól értettem.
RozitaX 2008.09.04. 18:19:30
Délibáb 2008.09.04. 18:19:50
Én csak azt nem értem, hogy ha egy alfahím belemegy egy kapcsolatba egy omeganősténnyel, az miért az utóbbi hibája. De most komolyan.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:20:10
ó, ti drága emberek!
azaz
na, csá gyíkok, én leléptem
2008.09.04. 18:21:45
Ők is ezt nem értik, sokuk még több gyerek után se. :))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 18:21:49
Ezt egy párkapcsolat kezdetekor sem zárhatod ki, ennyi erővel mindig csak keresgélhetnénk magunknak az igazit és sosem kötnénk házasságot, mert nyilván nincs garancia rá, hogy később nem történik valami.
Az emberek akkor és azzal alapítanak családot, akivel és amikor úgy érzik, hogy ez most örökké fog tartani. De mi erre a garancia?
Ugyanúgy semmi, mint egy párkapcsolat elején sincs.
A bírói asszisztálással kisajátításról pedig csak annyit, hogy a férfiak eléggé nagy hányada nem is tart rá igényt. Megelégszik a vaséárnapi apuka szerepével és éli tovább a bódog legényéletet.
"tökmindegy, ki a hibás, akkor is ő szülte meg a gyereket"
"nem tolhat át minden felelősséget a tőle elváló apura, akiről persze véletlenül mindig csak teherbeesés után derül ki, h egy vérgeci"
"váláskor is vigye el a balhét"
Viszi is. Az esetek 99%-ában.
Amúgy némi ellentmondást érzek abban, hogy egyrészt a "bírói asszisztálással kisajátítja a gyereket" megfogalmazásból azt érzem kicsendülni, hogy sérelmezed, hogy mindig a nő viszi a gyereket, másfelől meg elvárod, hogy vigye a balhét váláskor.
"Ha a nő kizárólagos döntése az, hogy teherbeesés után megtart-e egy gyereket vagy sem, akkor váláskor is vigye el a balhét, ha kibaszott a gyerekkel, mert szar apát választott. Hiszen az egész elszállt párválasztásuk ideológiája az, hogy nekik a legjobb férfi kell, omeganősténynek alfahímet."
Tudod, nemcsak az omeganőstények és az alfahímek válnak. Az, hogy kinek ki az alfa és ki az omega, pedig igen relatív. Az esetek túlnyomó részében az emberek azért jázasodfnak, mert akkor úgy gondolják, hogy egymásnak ők az alfák, a gyermekvállalás közös döntés.
Persze, ha azt írnám, hogy a férfinek csak megcsinálni kellett a nettó élvezettel, a nő szenved vele, a gyerek ellátása is túlmyomórészt az ő vállát nyomja, utána a pasas lelép és többnyire gyerektartást is baszik fizetni, akkor én lennék az általánosító és demagóg, mi? Pedig egész közelről láttam több ilyet...
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:22:34
Hajlanék arra, hogy csakis az érdekeid szerint próbálod csűrni a szavakat, főként, amikor elfogytak az érveid.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:24:17
szerintem ne csináljunk több gyereket
mert nekik lesz szar
vagyis, úgy értem, ki tudhatja?
(mélázva balra el)
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:25:12
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:25:47
Hopené Légimazs 2008.09.04. 18:21:49
szerintem ne csináljunk több gyereket "
MP-nek semmiképp se :D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:25:50
ezt mondom én is
MP kibaszottul makacs, szelektív, inkorrekt és demagóg
de ami a legrosszabb
uncsi :(
Vázkulcs (törölt) 2008.09.04. 18:26:09
írod, ha mindig horgászol nem ismered meg a nőket. Tudod milyen jókat lehet csajozni horgászat címszó alatt? Dunai, tiszai vizitúrás élményekről, sátorozásokról, Balatonon, Tisza-tavon tudnék neked mesélni.
Megértést pedig nem arra értettem, hogy kommunikálsz egy nőnemű egyeddel, vagy látod, hogy mit szeret ténykedni, hanem arra amit igazán gondol, nem csak mond, hogy már nem ér meglepetésszerű reakció a részéről. Na ez a lehetetlen küldetés :) szerintem. :)
Délibáb 2008.09.04. 18:26:12
Ez fura, mert én közelről még ilyen pasit nem ismertem. Az összes kapcsolatomban teljesen alap volt, hogy mindkettőnknek azonos jogai és kötelességei vannak. De az apukám, és az öcsém is mindig természetesnek vette, hogy ezekből is ki kell venni a részüket. De a barátnőim pasijai is.
Ha nekem egy pasi azt mondaná, hogy "asszony, takaríts", azt hiszem, kacagva gurulnék a földön fel-alá, mert ha egyes emberek nem is, a világ már rég túllépett ezen. Kicsit olyan elvárni, hogy a nő végezzen minden házimunkát, mint vérkomolyan állítani, hogy a Föld lapos. Vagy banán alakú.
petya a barátságos :) 2008.09.04. 18:26:49
este még biztos jövök
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 18:28:32
No comment.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.04. 18:28:39
ha te nő vagy, akkor értem, amit mondasz
(bocs, rád még nem figyeltem, nem tudom)
szóval
nyilván nem arról a milliőről beszéltem, aki elvégzett egy egyetemet és olyan fasza kis munkája van, ami mellett rendszeresen tud egy ilyen blogot látogatni
hanem a nagy, névtelen, seki-tömegről
WCP (törölt) 2008.09.04. 18:29:29
Ja, és leszarom, vaginával vagy hímvesszővel (direkt nem nőt s férfit írtam) rendelkeznek -e az illetékesek, egyszerűen csak vannak értékes és értéktelen embertársaim.
Tegnapelőtt bujtatottan, álruhában leteszteltem, vajon egy illetőt érdekelné -e, hogy élek -e még vagy már nem. Az illető leszarta. Ami azért is érdekes, mert többen innen felkapták a fejüket, amikor az egészségügyi problémámról beszéltem, és megnyugtatást kértek.
Az illető, akit teszteltem, egy lelki nulla, érzéketlen, értéktelen, sivár lelkületű NEMember. Hulladék.
gastro, missing in action 2008.09.04. 18:38:45
Snowmass 2008.09.04. 18:39:03
Szerintem léteznek olyan picsák, akikről MP ír. És vannak olyan pöcsök is, akiket Elanor emleget. Nyilván mindenki látott már ilyeneket, diplomával meg anélkül is. És nemcsak K-Európában, hanem mindenhol. De léteznek olyanok is, akikre ez nem jellemző, diploma ide vagy oda. Szóval nem túl bölcs dolog általánosítani, meg sémák köré építeni az ilyen tárgyú elméleteket.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 18:43:09
SnowMass, ez nyilvánvalóan így van.
"általánosítani, meg sémák köré építeni az ilyen tárgyú elméleteket."
MP sajnos ezt teszi. Természetesen úgy, hogy mindenből csak a nők jönnek ki rosszul.
bagolybagoly 2008.09.04. 18:43:50
Snowmass 2008.09.04. 18:51:18
MP tényleg eléggé sematikusan gondolkodik. Végül is ezt tanulja, ez a jogászi gondolkodás. Csak nem szerencsés ezt az élet valamennyi területére kivetíteni...
Viszont ez is eléggé sematikus volt Elanor részéről:
"itt, az átlag k-európai pöcs meg olyan, h a nőt - ahogy tanult kollégám már megmondta - "mosogató-főzőgép-gyereknevelőgép"-nek tekinti"
Úgy látszik sikerült elkapnia egy fonalat. :)
Lui_78 2008.09.04. 18:56:05
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 18:56:56
peeeeersze...
ha nem vagyok tekintettel a csajra és kirúgom vizsga elött, geci vagyok.
kirugtam mikor még eljátszhattam volna, hogy de jó nekem vele:p
ha tekintettel vagyok rá és nem rúgom ki, akkor egy mocsok hazug disznó vagyok:p
tehát inkább amikor úgy érzem hogy ez nem mükszik kirúgom...
és ennyi:D:D:D
neki is jobb így.
Mert ha mondjuk színészkedem és rájön, ált. mindig rájönnek, (persze az én esetemben nem mert én jól tudnék hazudni, persze csak ha szoktam volna, de nem szoktam:p) akkor még jobban megbántom...
és inkább kicsit bántom meg mint nagyon...
akit elhagynak annak mindig rossz, ezen nem változtat az se, hogyha arra alkalmas vagy nem alkalmas időben kerül sor.
2008.09.04. 19:01:22
Lui_78 2008.09.04. 19:02:05
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 19:03:07
:D:D:D
Lui_78 2008.09.04. 19:11:22
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 19:14:58
és hova mész helyileg?
de a pecabotot nehogy otthonhagyd...:p
úgy járszhatsz mint a haverom, mondta asszonynak hogy elmennek vadászni...
hazajött
Asszony:
Hol volatok?
Haver:
Vadászni!:O
A puskákat meg otthon hagyták:p
:D:D:D:D:D
Lui_78 2008.09.04. 19:20:52
Királyrét.
:D
A fegyverem mindig nálam van:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.09.04. 19:40:24
emiatt aggódom én is:p
:D:D:D
2008.09.04. 19:43:55
Balhé=gyerek ? Nálam balhé=a gyerek (és a rajtuk kívül álló harmadik személyek) rosszallása. A "kinek ciki" kérdésre adott válasz. A pasinak is az persze.
"kitalálták a cizellált pályáztatási rendszerüket szexuális felsőbbrendűséggel megspékelve, hát tessék, el lehet vinni a balhét is."
"No comment."
Ha nem alkalmazod, akkor ne vedd magadra! Nem értem, miért érzed ezt személyesnek?
Sajnos pont itt van a rákfenéje. A nő válogathat, az ő igényeire épül az egész, én meg szépen maradékelven épphogy szereztem magamnak néhányat(még csak nem is túl sokat), amiért persze lehet mondani, h mekkora kibaszott nagy megalkuvás. De mindenesetre akkor is százszor inkább ez a megalkuvás, mintha most 25 évesen szűzen kellene pötyögnöm ide a szakítósba.
Engem senki nem kérdezett meg, hogy mit akarok, de nekem millió elvárásnak meg kellett felelni. Én nem játszhattam az agyam 10 másik picsa társaságában, hogy jaaaaj most a pijoszoknissal menjek-e el vacsorázni vagy a gitárossal vagy a brókerrel vagy a nindzsával?
És ha az én szempontjaim negligálására épülő párválasztás után egyszer kiderül, hogy mi mégse tudunk együtt élni, akkor ne csodálkozzon, hogy az ő felelőssége is fel fog merülni. Ki lehet venni az átlagpasik kezéből a választás lehetőségét, lehet 80%-ban uralni a párválasztást és pályáztatni az egyáltalán még elérhető maradékra nyálukat csorgató faszikat, lehet nekik fasza kis gátfutópályákat építgetni, de akkor ne áldozatként szenvelegjünk, amikor el kell vinni a balhét a kiegyensúlyozatlanság következményeiért incl kibaszás a gyerekkel. Megjegyzem, én nem hiszem, hogy valaha is megcsalnék bárkit, hacsak nem kifejezetten azért ez a szándékom, h visszaadjam a kölcsönkenyeret.
"Tudod, nemcsak az omeganőstények és az alfahímek válnak. Az, hogy kinek ki az alfa és ki az omega, pedig igen relatív."
Dehogyis relatív. Tömegemberek tömegigényei dominálnak, párkapcsolati konzumidiotizmus. Igen jól körvonalazható, hogy milyen típusokra kell hasonlítani, ha elfogadott akar lenni az ember, a "légy önmagad" a kor legálszentebb közhelye, csak azért sulykolják, hogy a sok kibaszott tömegember, akinek tölcséren töltik az koponyájába az ízlést egyszerinek és megismételhetetlennek érezze magát, mikor megveszi a 4658822 szorszámú 3g-s ájfónt vagy épp az emósruhát ölti magára.
A szépségideál kor kérdése, meg kell nézni egy-két festményen, h ki volt az a nő, akit mindenki meg akart dugni 200 éve, 1000 éve, n éve Európában meg máshol.
hajdú 2008.09.04. 19:49:49
hajdú 2008.09.04. 19:51:43
2008.09.04. 19:52:02
2008.09.04. 19:52:36
hajdú 2008.09.04. 19:54:09
MP utolsó két bekezdésében bizony van egy jó adag igazság!
hajdú 2008.09.04. 19:55:06
borkiállításra én aztán nem megyek, csak kóstolóra :))
bzzzzz 2008.09.04. 19:55:18
2008.09.04. 19:56:23
OK :)
hajdú 2008.09.04. 19:57:38
Mascarpone 2008.09.04. 19:58:12
Te szombaton akarsz menni?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 19:58:23
"Végül is ezt tanulja, ez a jogászi gondolkodás"
én nem így látom, én is jogász vagyok :)
hajdú 2008.09.04. 19:59:43
Mascarpone 2008.09.04. 20:02:45
Szelid sunmalac 2008.09.04. 20:03:37
hajdú 2008.09.04. 20:03:46
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:05:24
Én azt hiszem, kinn leszek jövő pénteken az Várban, de mértékkel kóstolgatok, mert másnap lakodalomba megyek (családi :D)
A szombatot sajnálom, hagyományosan több éve mindig kimegyünk szombaton is, nagy-nagy társasággal, de most lakodalom :(
Mascarpone 2008.09.04. 20:06:10
Majd egyszer elhozom a dolgaimat. Nem felejtettem el. Csak most épp eleget kellett cuccolnom... Ha újra készen állok, akkor szólni fogok. :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 20:06:35
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 20:06:59
hajdú 2008.09.04. 20:07:04
Mascarpone 2008.09.04. 20:08:00
Légimazs!
Én meg valszeg csak vasárnap tudok menni, de az igazi tragédia az, hogy akkor sem biztos :(((
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:08:09
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 20:08:23
hajdú 2008.09.04. 20:08:40
:DDD
Szelid sunmalac 2008.09.04. 20:09:31
Nem lehet. Szalagon van es vetites lesz.
hajdú 2008.09.04. 20:09:41
Mascarpone 2008.09.04. 20:09:43
Természetesen most nekem nem jó a Parázs. Aligha tudok menni. De nem csüggedek: meg fogjuk oldani :)
Mascarpone 2008.09.04. 20:11:11
Azért remélem a szilvát már megetted :) Azt nehogy visszaadd! :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:11:11
Frici, akinek bejött az élet, ugye.....:)
hajdú 2008.09.04. 20:11:55
Ezt a borozásra értettem!
Frigyesur (törölt) 2008.09.04. 20:12:09
Mascarpone 2008.09.04. 20:12:34
hajdú 2008.09.04. 20:12:53
"Azért remélem a szilvát már megetted :) Azt nehogy visszaadd! :)"
Az már mazsola! :DDD
Szelid sunmalac 2008.09.04. 20:13:29
Na jo. Csak a te kedvedert megvarlak vele ;)
Mascarpone 2008.09.04. 20:15:21
Ha tudod, akkor nyomasd fel a netre mindenki örömére :)
Krisztus 2008.09.04. 20:17:04
"Az, hogy kinek ki az alfa és ki az omega, pedig igen relatív."
ÉN vagyok az alfa meg az omega, basszátok meg, hányszor kell még elpofáznom?
MP, te meg ne prófétáskodj itten, mert atyám leküld érted egy tüzes szekeret, mint a Szörényi--Bródyért, aztán attó kódúsz!
petya a barátságos :) 2008.09.04. 20:19:13
"Engem senki nem kérdezett meg, hogy mit akarok, de nekem millió elvárásnak meg kellett felelni. Én nem játszhattam az agyam 10 másik picsa társaságában, hogy jaaaaj most a pijoszoknissal menjek-e el vacsorázni vagy a gitárossal vagy a brókerrel vagy a nindzsával?"
Pajtás, szád van-e? Miért kell kérdezni? Mondd el, mutasd meg, mire van igényed.
(Mondjuk, ha arra, hogy mondhasd "jaaaaj most a pijoszoknissal menjek-e el vacsorázni vagy a gitárossal vagy a brókerrel vagy a nindzsával?", akkor elég kevés nő fogja tolerálni, de vannak akik pont a kihívásokat keresik.)
Akiket én ismerek nőket, azok pont az olyan pasikat szeretik, akik nem csak sodródnak, nem csak megfelelnek az elvárásoknak, hanem kezdeményeznek, véleményük van, döntenek, irányítanak. Egyszer tán próbáld meg, hátha ez bejön.
És még valami. Százszor inkább 25 évesen a szüzesség, minthogy pár szaros megalkuvás miatt ekkora epe legyen az agyam helyén, hogy így fröcsögjek fenenagy sértődöttségemben, hogy így megalázzam azt a néhány nőt akinek tetszettem, és hogy így kelljen felmentenem magam azért, mert még nekik sem voltam elég jó.
A választás kettőn áll, nemet is lehet mondani, ha nem vagy elégedett, és még tisztességesebb is. Ha viszont akkor elfogadtad az árut, akkor az árat is, pénztártól való távozás után reklamációnak helye nincs. Nem háríthatod el a felelősséget pusztán azzal, hogy de neked nem is volt jó.
Mert hárítasz, a saját kudarcodat próbálod áttolni az asztal másik oldalára, azzal, hogy neked sajnos már genetikailag el lett rontva az életed azzal, hogy fiúnak születtél. Így persze nem is kell elgondolkodni a valódi okokon, változnod sem kell semmiben, elég csak ujjal mutogatni a másikra, hogy ők tehetnek mindenről.
2008.09.04. 20:19:35
Mascarpone 2008.09.04. 19:58:12
Végülis mindegy melyik nap megyünk. Viszont inkább egy olyat szeretnék, hogy korábban kezdjük és én még az uccsó gyorssal elballagok Szegedre.
Mascarpone 2008.09.04. 20:22:33
Csak, mert nekem max a vasárnap lenne jó. Majd akkor ezt még megbeszéljük.
hajdú 2008.09.04. 20:24:32
2008.09.04. 20:25:04
Az jó, talán nekem még jobb is mint a szombat.
Mascarpone 2008.09.04. 20:26:28
Ok. Majd írok emilt.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:28:12
2008.09.04. 20:30:02
Köszi, Hajdú, vlszg most nem úgy lesz, de lehet h máskor még élek a lehetőséggel. :)
Más: nincs kedved - vmint bárkinek akit érdekel innen a blogról - lejönni Szegedre hétvégére? Halászléfesztivál lesz a Tisza-parton, állítólag elég jó. Nálam lehet aludni, mondjuk lehet kissé táboriak lesznek a körülmények, de lehet azon is tudunk segíteni, ha időben szóltok.
Szelid sunmalac 2008.09.04. 20:32:23
De, de! Nekem van! Mikor lesz es hol?
BazLájkír 2008.09.04. 20:32:55
VOGAben 2008.09.04. 20:34:27
Tökéletesen egyetértek. Két éve rettentő sok válás volt a tágabb baráti körömben úgy kb 20-22-ig számoltam. Ezek között volt 1hónapos és 10éves házasság is. 15-esetnél többször a feleség kezdeményezte a válást. Egy esetben az apánál maradt a gyermek.
De milyen beteg elme mondatja több év után, hogy azt hittem te gazdagabb vagy és a szüleidről is. Hát ezen befostam. Magyarán ha több gempája van a csávónak marad az asszony. Amúgy a középosztály megcsappant táborához tartoztak.
Sajnos roppant sok lappangva anyagias nő van, akik számára a mind gazdagabb pasik melletti feszengés a karrier. Van nőismerősöm aki ezt be is vallotta, a nem gáz, hogy apádnál egy évvel öregebb a "párod" kérdésemre. Nem szeretem a frázisok puffogtatását, de ezek közöttünk élnek és nem tudom nem észrevenni, hogy érdek nélkül itt már lassan a szar is fenyő illatot áraszt.
Persze sok kivételesen rendes Nő és Férfi él a környezetemben de ezek már egymásrataláltak. Én meg egy halódó kapcsolatban azon röhögök, hogy: "Ha gondod van és nem tudod megoldani pénzzel...akkor old meg sok pénzzel" (Macskajaj)
Régi biológia tanárnőm mondta úgy '96-körül. Tudjátok ebben a mai világban pinával lehet a legtöbbet keresni. És ahogy telnek az évek sajnos egyre inkább...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:36:27
amúgy tényleg jó, nagy, óriái bogrács, hm...
2008.09.04. 20:36:36
Öhhhöhh, úgy mint a szerdai parázs meg Csopak, mi? :D
2008.09.04. 20:38:42
Kár :((
Te voltál már ilyenen itt Szegeden?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 20:48:33
2008.09.04. 20:58:55
Mi van Szegeden, amit tudni kell? Eláruljátok, ha szépen kérem?(nem tudtam követni a dolgokat...a kobakom széthasad:((()
2008.09.04. 21:01:25
Halászléfesztivál! Letike, Téged is örömmel látlak! :)
hajdú 2008.09.04. 21:02:12
hajdú 2008.09.04. 21:02:44
hajdú 2008.09.04. 21:05:55
2008.09.04. 21:06:14
Szia Hajdú!Tetszett a mél, köszi:) Holnap majd meg tudod:)
2008.09.04. 21:08:51
Kurvasok minőségi halászlé, 4 napos fesztivál keretében. Este pedig opcionálisan a helyi vendéglátipari egységek behatóbb megismerése. Én egyébként nem szeretem a halászlét, de itt Szegeden tényleg eszméletlen jót főznek.
www.iranymagyarorszag.hu/nemzetkozi_tiszai_halfesztival_2008_a_szogedi_hid_alatt/E1003179/kep-2/
2008.09.04. 21:10:00
Azt írja az újság, hogy ma kezdődött és vasárnapig tart.
Lehet, lefekvés előtt le is nézek a folyópartra, hogy mit csinálnak a fiatalok.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 21:10:20
hajdú 2008.09.04. 21:12:04
Speciel ma halálra untam magam, semmi meló, és holnap is ilyen napom lesz, csak még főnök se a láthatáron - így simán tízre megyek be, meg délben kimegyünk gymbe :) Úgyhogy nyugodtan lehet írni nekem... ;)
2008.09.04. 21:12:05
2008.09.04. 21:12:19
Én ezt a töményet szeretem nagyon, amit itt csinálnak, azt is különösen akkor, ha irdalták a halat.
hajdú 2008.09.04. 21:12:44
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 21:13:19
Anyum is nagyon sűrűre, krémesre főzi :)
Sok tésztával szeretem :D
Bajai módra :)
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:14:40
Ot hete nem lattam
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:15:16
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 21:15:20
hajdú 2008.09.04. 21:16:14
Hát nézd, hogy is mondjam... Remekül hangzik, na! :)
Szombat??
2008.09.04. 21:16:17
Mazs: én is leragadok annál, mert én pl. rengeteg ikrával és mint a bajaijak, tésztával szeretem...Napokig ellennék rajta...
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:17:39
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:19:44
hajdú 2008.09.04. 21:21:44
Nekem is megjött, még tegnapelőtt. Assetudom hova szórjam, asszem kinyitom az ablakot, és gyúrok vele a londoni kalapácsvetés döntőre :P
hajdú 2008.09.04. 21:23:05
Önts rá pálinkát :)
Halászléfesztivál, hmmm??
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:23:15
Szelid sunmalac 2008.09.04. 21:24:23
2008.09.04. 21:24:41
Erről jut eszembe. Velem mindig történik valami. Ha felszállok egy közlekedési járműre, hihetlen történetekkel találnak meg emberek...gyalog, vagy ritkán kocsival járok a városban, de ha a trolira vagy buszra szállok, "nem úszom" meg. Jelzem élvezem őket, mert megtisztelnek a bizalmukkal. (Ma képtelen vagyok a hangokat elviselni. Ev van.!Bocsi sünike!:)
2008.09.04. 21:26:41
2008.09.04. 21:30:35
2008.09.04. 21:31:10
hajdú 2008.09.04. 21:36:56
hajdú 2008.09.04. 21:42:19
2008.09.04. 21:43:04
hajdú 2008.09.04. 21:47:42
De nem panaszkodok :)
2008.09.04. 21:49:06
hajdú · hajdusag.blog.hu/ 2008.09.04. 21:16:14
Hogyne lenne!
Gyere szombaton vagy akár pénteken, mailben meg előtte megbeszéljük a részleteket! A lakótárs lehet hogy odaadja a szobáját, akkor még kényelmesebb!
2008.09.04. 21:49:50
2008.09.04. 21:50:27
2008.09.04. 21:53:06
Lui_78 2008.09.04. 21:53:53
2008.09.04. 21:54:17
hajdú 2008.09.04. 21:54:49
2008.09.04. 21:54:57
Lui_78 2008.09.04. 21:55:48
2008.09.04. 21:57:02
Áhh értem. Szóval horgászgatunk dologidőbe'? :))
Lui_78 2008.09.04. 21:57:20
2008.09.04. 21:58:43
hajdú 2008.09.04. 21:58:53
Egészségedre :)
hajdú 2008.09.04. 22:00:21
Lui_78 2008.09.04. 22:08:40
2008.09.04. 22:10:41
Lui: szerintem is: raparamtamtaramramtatamparamtam:))
Lui_78 2008.09.04. 22:11:32
Tyuhú:D
2008.09.04. 22:13:57
Lui_78 2008.09.04. 22:16:30
hajdú 2008.09.04. 22:17:17
Freestartra, és a kérdésem az, hogy mi a gmailes címed!
2008.09.04. 22:20:34
Egyszer láttam angolát fogni és ott rögtön meg is nyúzták, szelelték, finom pörkölt lett belőle.
Lui_78 2008.09.04. 22:21:54
Jössz parázsolni holnap?:)
hajdú 2008.09.04. 22:31:53
2008.09.04. 22:46:41
2008.09.04. 22:48:20
2008.09.04. 22:48:49
na most már télleg húzok zuhanyozni.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 22:49:50
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 22:52:50
2008.09.04. 22:58:41
hajdú 2008.09.04. 23:01:47
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 23:16:39
2008.09.04. 23:34:29
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.09.04. 23:35:22
Minden kezdet nehéz. És ahogy nő a nő, egyre nehezebb lesz tiszta helyzetet teremteni, a férfiak meg egyre kevésbé akarnak. Ezért aztán a nők egyre bunkóbb pasikról, a pasik meg egyre zavarosabb nőkről álmodnak. Megértem a melegeket, ők egyszerűen csak érvényesülni akarnak, és ahogy a vicc mondja, a dolgok jellegéből fakadóan házasulatlanul ez sikerül is nekik.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.09.04. 23:39:21
ugyvedblog.admin 2008.09.05. 12:50:22
Engem az érettségi és az egyetemi felvételi között hagyott ott a pasim, szóval nem volt néhány hét türelme sem. Annak idején apukám ezen sokkal jobban kiborult, mint én - minden követ megmozgatva próbáltam tanulni...
Végülis happy end lett: érettségi és felvételi is sikerült, de azt a pár napot nem kivánom senkinek...
Szóval, kedves posztiró, szerintem büszke lehetsz magadra, azzal együtt, hogy a hazugságnak egyébként minden formáját elitélem, ez viszont nem volt az.
widgets 2008.09.07. 11:53:07
Én írtam a posztot (elég régen) és sajnos csak most láttam, hogy megjelent, pedig szívesen válaszolgattam volna a kérdésekre akkor is, amikor még élénk társalgás folyt itt...
Azért néhány dolog:
Hogy az új pasi fasszopó, mert ismerős csajával kezd: kisvárosról van szó, ahol szinte mindenki ismer mindenkit, de a nagyjából azonos korúak pláne.
Hogy várhattam volna az új kapcsolattal: ez tény, én is tudom, hogy az lett volna a legtisztességesebb. De ne felejtsétek el, hogy a barátom már előtte elhagyott engem egy másik lányért, tehát már nem éreztem úgy, hogy nekem minden körülmények között 100%-ig tisztességesnek kell lennem, hiszen ő is átvert engem. Arról nem is beszélve, hogy attól is féltem, hogy az új kapcsolat nem fog összejönni, ha túl sokáig halogatom a dolgot.
Köszönöm aranyhalacskának hogy az ő pozitív kommentje az utolsó, meg tidujnak is köszönöm, hogy azt reméli, hogy boldog vagyok, mert sajnos nagyon-nagyon nem, csak most már nem szakításról van szó, hanem válásról, két gyerekkel, és most kb. mindent megadnék azért, hogy visszakerüljek megint oda, hogy csak azon kell dilemmáznom, hogy hazudjak-e még két hétig a barátomnak vagy ne.
System failure. :) 2008.09.07. 14:56:42
levaipityke 2008.09.16. 00:10:52