Valljuk be őszintén egyedül lenni nem jó. De olyan emberrel lenni sem,
akit nem szeretünk tiszta szívünkből.
Sokat gondolkodtam kiírjam-e magamból ezt a történetet.
2001-ben kezdődött....
Már régóta rosszul éreztem magam a házasságomban de végre kezdtünk
egyenesbe jönni anyagilag. A lányom is már 8 éves volt és jó volt
nézni ahogy napról napra nőtt. Mindkettőnknek jó állása volt, jól
kerestünk. Az anyagiakra nem lehetett panaszunk. Megvettük az első új
autónkat.
És ekkor találkoztam Vele. Egy multinacionális cégnél dolgoztunk, első
látásra beleszerettem. Jó volt nézni ahogyan a szövegszerkesztéssel
"bénázott", néha segítettem is Neki. Persze közben megindult belül a
lelkiismeretem. Nagyon zavartak az érzelmeim, nekem feleségem és
lányom van ezt én nem tehetem velük. Nem ezt ígértem kb. 9 éve.
Képtelen voltam kezdeményezni, néha bevittem a városba kocsival a
szombati műszak után. De semmi sem történt. Mint egy taxi, semmi több.
Pár héttel később hétvégén apósomnál voltunk, és sokat gondolkodtam.
Mit szeretnék az élettől, szeretnék-e még így leélni évtizedeket. A
következő héten elhívtam vacsorázni. Fantasztikus két hónap
következett. Persze a lelkiismeretem még erősebben dolgozott. Tudtam,
ha elhagyom a családom akkor a lányom mennyire fog hiányozni. November
végén bejelentettem otthon hogy vége. Soha egy hangos szó nem hangzott
el közöttünk, de ekkor 2 órát veszekedtünk. Elmentem otthonról és
sétáltam pár órát és azon gondolkoztam képes lenne-e a feleségem
teljesen tönkretenni, bosszúból? Legjobban a lányom elvesztése fájt.
Maradtam. Bár ne tettem volna...
Március közepén fejeződött be a kapcsolatunk. Sokáig telefonált a
munkahelyemre. Valahányszor letettük a telefont azt hittem belehalok.
Naivan úgy gondoltam elmúlik, elfelejtem. A multinál sokszor 14 órát
dolgoztam és sok vasárnapi műszakra is köteleztek. Eltelt az első év.
A multitól kiléptem és találtam egy olyan munkahelyet ahol a 8 órás
munkaidőt be is tartották. A feleségem mindent kitalált, hogy
ellenőrizzen. Ha 5(!) percel később értem haza jelenetet rendezett. A
lányommal állandóan az "Elvált nők klubját" nézték. Sokat gondoltam
Rá, néha (pár havonta) felhívtam. De képtelen voltam találkozni Vele.
Egyszer a körúton felhívott a mellettem levő villamosról. A Vígszínház
mellett tudtam leparkolni, kb. 20 percet beszélgettünk.
Pár évvel később meghalt Édesanyám és ez nagyon megviselt. Elkezdtem
gondolkozni az élet értelméről, miért vagyunk itt a földön. Ekkorra
már az "ellenőrzés" megszűnt és sokszor csak azért sétáltam egyet a
városban hátha összefutunk.
Közben egy kollégám meghívott iwiw-re. Őt kerestem minden belépéskor.
Ahogy múltak az évek már képes lettem volna mindent feladni miatta.
Már egyáltalán nem érdekelt a pénz. De azt sem akartam, hogy mindent
feladok és Neki már nem kellek. Közben a nejem megtalált az iwiw-en és
jelenetet rendezett. Nagy nehezen sikerült megnyugtatni. Pár hét múlva
egy kollégám accountjával megtaláltam. Kb 20 perce regisztrált. Írni
nem tudtam mert ugye kitöröltem az accountomat. Napokig törtem a fejem
a megoldáson, megkértem egy másik kollégámat segítsen. Az ő címéről
írtam, egy teljesen semleges levelet. Elkezdtünk levelezni. Külföldön
él, férjhez ment 2 éve. Az összes adatot kicseréltük amit csak
tudtunk. Email címek, telefonszámok stb. Elkezdtünk telefonálni.
Otthon bejelentettem, elválok. Elköltöztem. Beadtam a válókeresetet.
Naponta 6-8 órát beszéltünk telefonon, tervezgettünk. Mindent
megbeszéltünk, a legszemélyesebb dolgokat is. Úgy tünt kész a
váltásra, de az utolsó pillanatban visszalépett. A telefonok elkezdtek
ritkulni, nem lehetett elérni. Közben év végére a vállás befejeződött.
Már nem hívtuk egymást. Tavasszal elkezdtem sportolni és nyár végén
ismét felhívtam. Heti egy alkalommal elég jókat beszélgettünk.
Október végén sírva(!) bejelenti, hogy elintézte a férjének a
munkavállalásit és átköltöznek egy másik országba. "Én nem szerettem
volna így élni" mondta. Egy hét múlva indulnak.
November elején megkérdezte haragszom-e rá. Azt válaszoltam csak saját
magamra haragszom, hogy megint hittem Neki. Nagyon rosszul esett, hogy
szinte az utolsó pillanatban mondta el. Mindig az járt az eszemben,
hogy egyszer majd együtt leszünk.
Erre ő azt válaszolta "az hittem egy jót beszélgetünk, majd hívlak".
Én meg azt hittem pár hét múlva felhív, hogy megérkeztek jól van stb.
Karácsonykor kezdtem kiborulni, itthon ülni egyedül nézni a telefont
és várni mikor csörren meg végre. meg különben is a karácsony egyedül
nagyon rossz tud lenni. Üres a lakás, csönd van, tv-t nézni sincs
kedvem. Küldtem a férjének egy emailt amiben gyermekáldást,
boldogságot és anyagi biztonságot kívánok nekik. Január vége felé
kezdtem megnyugodni és szégyelni magam a levél miatt.
Most június vége van, lassan 8 hónapja nem hallottam róla semmit.
Tudom erre szokták mondani, hogy kutyaharapást szőrével. de
valahányszor ránézek egy lányra, azon gondolkodom tisztességes-e
járnom vele amikor másra gondolok. Ennyi év után is eszembe jut Ő,
ahogyan megsimogatta az arcomat és a szemembe nézett. Milyen csinos
volt a lenyugvó nap fényében, fehér pulóverben, fekete nadrágban,
miközben hosszú haját fújta a szél. Valahányszor a Vígszínháznál járok
az utolsó találkozásunk jut eszembe.
Azért van a rengeteg csalódás mert szinte mindenki játszik a másikkal.
Mással randizik, él mint akivel szeretne. És amikor rákérdeznek évek
múlva nem kellene-e esetleg összeházasodni, gyereket vállalni,
építkezni(jó sok hitellel) akkor esnek pofára sokan. Mert a másik csak
átmeneti kapcsolatnak képzelte az egészet, amíg nincs jobb addig jó
lesz ő is. És közben elméleteket gyártanak, hogy a papír nem tart
össze, nincs pénzünk a gyerekre stb.... Persze az igazat soha nem
mondják el az emberek egymásnak.
Valljuk be őszintén egyedül lenni nem jó. De olyan emberrel lenni sem,
akit nem szeretünk tiszta szívünkből.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lunatica 2009.06.29. 06:00:21
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.06.29. 06:14:14
Eszt kell csináni e (törölt) 2009.06.29. 06:16:02
dr. gernika 2009.06.29. 06:16:35
Azt hiszem, ez az a poszt amiben az író úgy mondta el az összes tanulságot, hogy meg sem erőltette magát.
Én nem is tudok ehhez mit hozzátenni, jó volt, szép volt, belesajdult a szívem.
Jó reggelt!
LuPuS 2009.06.29. 06:19:43
A nőt és a lányát, már eladták 10 tevéért.
Nos a spontanitás kedvéért a pénteki találka lehet szabad fedetlen tér alatt,ilyan például a GÖDÖR .Akik támogatnának ,nem írok neveket(MUHA?KIRA).
Nos ezzela gerila-gondolattal időként benézek majd szabadidőmben.
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.06.29. 06:21:30
dr. gernika 2009.06.29. 06:28:50
Caddy 2009.06.29. 06:31:37
"Valljuk be őszintén egyedül lenni nem jó. De olyan emberrel lenni sem,
akit nem szeretünk tiszta szívünkből."
A gond ott van, hogy elhisszük, szeretjük, mert kényelmes,mert megszokott, mert működik. Úgy ahogy de működik.
Azt gondolom kevés olyan találkozás van az életben amikor a másik kirántja alólunk a világot, de ha találkozunk vele, akkor mindenképp vállalni kell. Mert szerelmesnek lenni, valakiért dobogni a legjobb dolog a világon. (és most befejezem,mert az egyedülálló anyák egyrészt leharapják a fejemet,másrészt szentimentális leszek)
LuPuS 2009.06.29. 06:32:18
Apunak a HARCOSOK KLUBját/RÉM ÁLOM AZ ELM UTCAban kellett volna nézni...
Amenyiben van igazság(az odaát van),bejött a tevés üzlet gondolatmenetem.
Apu meg keressen valami,25 éves- csitrit....
Caddy 2009.06.29. 06:34:46
@LuPuS: én támogatom a GÖDÖR projektet. :)
LuPuS 2009.06.29. 06:38:54
Mint múltkor??? :)
Caddy 2009.06.29. 06:46:37
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 06:47:46
Végre nem tinisztori! Végülis, ha nem boldog otthon, a feleségével, és úgy látja, nem lehet rendbehozni, akkor kell elválni. A gyerek nem tartja össze a kapcsolatot, csak neki lesz rosszabb, ha azt látja a szülei marják egymást. A fickónak kiutalok egy vascsöves-sünös kúrát, mert nős pasiként ráhajtott egy Arankára. Ha majd elválik, akkor lehet büntetlenül.
@Drága gernika:
Szép reggelt Drágám! :)* :* :*
dr. gernika 2009.06.29. 06:48:13
Itt nem lehet hideg fejjel, érzelemmentesen általános igazságot kinyilvánítani.
A posztírónak annyit mondanék még, hogy ne vádolja a volt szerelmét, mert csak ugyanazt kapta vissza, amit ő adott. Egyszer ő is ígérte, hogy elhagyja érte a családját, az utolsó pillanatban mégis visszalépett. Én megértem az ő dilemmáit is, de mit gondol, a nő mit érzett akkor? Aztán váratta még sokáig, utána évekig semmi, és a nő lemondott róla. Csak akkor került újra elő, mikor már feladta és megpróbált továbblépni. Ha innen nézzük, egyáltalán nem fair tőle, hogy még akkor is próbálkozott, mikor megtudta, hogy a szerelme férjhez ment. Nem tudok senkit elítélni, ez egyszerűen egy borzasztó nehéz élethelyzet.
LuPuS 2009.06.29. 06:49:03
NA megyek ahogy lesz időm belesek...
2009.06.29. 06:49:36
Szerintem ez kamu. Hogy van már, hogy egy pasi hónapokig hezitál, és nem mer kezdeményezni, és egyszer csak munkahelyet, vált...az asszony addig nem ellenőrzi utána meg igen?? Aztán ez az iwiw?? Noóóóórmális?? Email nem volt vagy lett volna?
És én is baromi konzervatív vagyok, ha családja van és kicsi gyereke, nem tehette meg, hogy azokat így ott hagyja úgy, hogy semmi esélye egyébként a csajra!!! Micsoda ökörség, hogy 2-3 évet 20- perces találkozás tart életeben??? Ez a pali súlyosan depressziós, önsorsrontó, menjen azonnal orvoshoz...ha így folytatja, be fog dilizni....:)
Szerintem nem is szerelmes, csak szenvedni szeret, és egyébként szerintem dilis.
További szép jó napot kívánok...
dr. gernika 2009.06.29. 06:51:51
Megint a szívemből szóltál.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.29. 07:29:51
következett".
Hal volt a vacsi? :O :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.06.29. 07:43:53
Igazság Atyja 2009.06.29. 07:57:56
"Naponta 6-8 órát beszéltünk telefonon, tervezgettünk."
Ez viszont tetszik. Most már nem tűnik soknak, hogy a nők napi 1-1,5 órát is szoktak trécselni telefonon a barátnőikkel. :) Mondjuk azt a tervezgetést, aminek a végén szimplán palira vesznek, érdemesebb ingyenes megoldásokkal (e-mail, MSN) letudni. :)
Miért ne? 2009.06.29. 08:07:27
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 08:20:02
Én nem bánom ha te így élsz :) Szar lehet, nem sajnállak :)
Muha 2009.06.29. 08:25:39
nőnek nem hiszünk.
főleg nem éveken keresztül.
Igazság Atyja 2009.06.29. 08:26:50
Muha 2009.06.29. 08:28:04
akkkor ez el is lett döntve.
LuPuS 2009.06.29. 08:28:44
Mindneki csak azt kapja ,amit adott!
Az élet szar és nagy kanállal esszük!!! -szól ez a nemes bölcsesség(az ehhezz tartozó kiegészítésem:én oda figyelek arra ,hogy egyszerre csak 1 kanállal, legyen a számban!)
LuPuS 2009.06.29. 08:30:42
Ne kapkodj,kell a 2/3-os többség,van akinek mentelmi joga van és a satöbbi.....
GERILLA GONDOLAT:
Nos a spontanitás kedvéért a pénteki találka lehet szabad fedettlen tér alatt,ilyan például a GÖDÖR .Akik támogatnának ,nem írok neveket(MUHA?KIRA).
Nos ezzela gerila-gondolattal időként benézek majd szabadidőmben.
dr. gernika 2009.06.29. 08:31:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 08:32:04
Mondjad meg a tutit. Arra kíváncsi ám mindenki. Nincs még elég demagóg pöcs rajtad kívül, á dehogy :)
Igazság Atyja 2009.06.29. 08:36:28
Caddy 2009.06.29. 08:36:50
"A probléma az, hogy sokan azt hiszik, valódi érzelmek is jelen vannak a párkapcsolatukban."
Tényleg nem akarlak piszkálni, azt majd Nard, de te valódi érzelmek nélkül éled a kapcsolataidat?
@Kedves Nard: minden mondta végén szmájli.? :) Hogy van ez? :)
dr. gernika 2009.06.29. 08:39:52
Igazság Atyja 2009.06.29. 08:39:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 08:41:35
Nem kell kötözködni! :) Áh nem fogom én piszkálni a Zigasság Attyát, ki nem fossa telibe az ilyen köcsögöt? Meggyőzni nem lehet, mert csak dől belőle a szar, amit darál. Érdemi vitára alkalmatlan. Szűrés, oszt jónapot :)
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 08:42:29
Tulajdonképpen mit várt egy olyan lánytól, akit egyszer dobott, majd évek múlva keresett meg újra, aki közben férjhez ment, építgeti a saját életét, és semmi nem történt köztük ezalatt pár beszélgetésen kívül?
Azt hiszem az ilyen alakokat kell messzire elkerülni, és mindenki jobban jár, ha egyedül siratja magát.
LuPuS 2009.06.29. 08:42:46
Igazság Atyja 2009.06.29. 08:45:11
Muha 2009.06.29. 08:46:47
a Gödörbe megyek azt kész. aki jön, az jön. valakinek el kell kezdeni, hogy a többiek kövessék.
Lupus mester!
én követlek.
@Dr. Jula Watson: feleség vonalon igazad van. Szívenbaszta a posztiló. Természetes reakció, hogy fibrillált, és intubálni kellett.
Lui_78 2009.06.29. 08:51:34
Zph 2009.06.29. 08:52:24
Kevésbé lenne hiteles a történet, ha úgy írták volna meg: a feleségem a világ legcsodálatosabb nője.. volt.. amig 8év után meg nem láttam egy másik pipit...
Mert ezzel az erővel akkor mindenki 3-8 évente libbenhetne egyik kapcsolatból (rosszabb esetben házasságból) a másikba, nemigaz? Mert ugye minden lángoló szerelem szeretetté alakul, és az utcán meg ott rohangálnak a fehér pulcsis fekete nacis leányzók, az újdonság izgalmával kecsegtetve.
Oké, oké a posztoló már évek óta ácsingózik... Én csak a láb alól világ kirántósra szerettem volna válaszolni :)
onetwo klick ide mert nagyon ariiííí:) · http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf 2009.06.29. 08:52:53
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 08:53:26
@Muha: szóval te leszel a vezér, kövessenek téged? :)
Caddy 2009.06.29. 08:55:07
@Dr. Jula Watson: pusz :) Az biztos, hogy kerülni kell, ebben egyetértünk, pláne évek múlva, amikor már a csaj a saját boldogulásán dolgozott. Csak sajnos ez úgy szokott lenni, hogy később jövünk rá arra,hogy rossz döntést hoztunk.
*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.29. 08:56:54
vicces ahogy isteníti sok költő meg Caddy :DDD, meg olyan egyedek akik amíg a pofáraesős elvonási fázis van a depressziós szart ontják magukból. nem lehetne kevesebb cukros taknyot? itt kérem szépen emberek is vannak :o)
nem létezik emberi belátás 4-5 "nagy szerelem" után? tényleg csak ostoba bepalizható szerelemaddikt gyerekgyártó gépek vagyunk akik rohannak felborítani az életüket ha kapnak egy kis drogot?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.06.29. 09:02:21
Fröcsögés meg "jókívánságok"
:((((((
@*fucktore*:
:)
Én itten nagy lendülettel vigyorgok magán, de baxa meg, valahol nagyon igaza van.
(mizu? El tetszett tűnni!)
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 09:02:25
Azzal egyetértek, egy boldogtalan ember nem lehet a környezete boldogsága, mindent megmérgez maga körül. Ilyen esetben nem is kell ellene nevelni a gyereket, megteszi azt ő maga a savanyú ábrázatával, a mindent megteszek, csak ne legyek otthon viselkedésével. Bizony van, hogy különválva sokkal jobb apa lesz, mintha egy fedél alatt élnénak.
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:03:04
Posztíró ne nyafogjon, éppen megérdemelte, amit kapott. Egy dolga van: tanuljon belőle, ha tud. "November
végén bejelentettem otthon hogy vége. " Erre otthon maradt. "Azért van a rengeteg csalódás mert szinte mindenki játszik a másikkal." Talán, ha nem játszadozna, hanem felnőne végre?
"de
valahányszor ránézek egy lányra, azon gondolkodom tisztességes-e" Ez, basszus, az leírtak fényében...vágja már pofon magát, hogy ne másnak kelljen: azon tessék elgondolkozni a posztírónak, hogy ő maga az-e...
Caddy 2009.06.29. 09:03:40
Nem kell semmit felborítani a drog miatt, sőt a házasság kéne hogy legyen a drog az együtt megélt közös emlékek, a gyerekek. Én csak amellett voksolok, hogy ha menthetetlen egy kapcsolat, akkor jobb belőle kiszállni. Ennyi.
Muha 2009.06.29. 09:03:44
pici vagyok ahhoz, hogy vezér legyek. és amúgy is Lupus ötlete. Ő érdemli, hogy vezér legyen.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.06.29. 09:04:19
Vagy van az úgy, hogy mindegy, mert gyerek majdnem többet találkozik így az apjával, merthogy kötelező :(((
*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.29. 09:06:19
Caddy 2009.06.29. 09:06:42
Én speciel letörtem a kedvenc bögrém fülét ma reggel. Kivagyok. :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.06.29. 09:07:07
A medveszex az biztos tuti lehet. Attól medve, hogy szőrös? :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.06.29. 09:07:50
Dehát süt a nap!
(de attól még bögre maradt! - nézd így :D)
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:08:17
@Caddy-Samantha in SBp: Én nem piszkállak, viszont nem is fogom minden mondatom után odabiggyeszteni: "a kivétel erősíti a szabályt", mert ez magától értetődő. Dehogynem lehetnek boldogok a nagy Ő-vel, sőt, csak ennek van értelme szerintem is. Erre vonatkozóan nem is mondtam semmit, de a történetnek sem ez lett a vége - nem meglepő módon.
2009.06.29. 09:08:41
dr. gernika 2009.06.29. 09:09:35
Beszélj a magad nevében. :) Énekelve jöttem be, nem késtem, mindenkire mosolygok. Szerintem a kollégák már készítik nekem a muszájdzsekit. :D
2009.06.29. 09:09:40
genghis 2009.06.29. 09:09:44
Ok, a hazassaga felresiklott, dehogy ezek utan meg evekig acsingozzon valaki utan akit nem is ismert igazan soha, raadasul nyilvanvaloan tojik a fejere...
Vannak akik 40 evesen sem tunnak felnott fejjel gondolkozni.
Jo reggelt mindenkinek.
Muha 2009.06.29. 09:09:57
(merugye nem racijonális a cucc)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 09:10:02
@Drága gernika: Ugyanez, nem is fárasztom az ujjaimat a gépeléssel. :)
*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.29. 09:11:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 09:12:41
Rólam is sokmindent el lehet mondani, de azt nem, hogy feszült lennék :) Az én kollégáim lincselni akarnak már, mert én összezavartam a világot, és mosolygok hétfőn :)
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 09:12:45
@Zsit (nyújtózós macs; T-ten) :D): igen, ezért is mondtam, van, hogy jobb a külön, a gyerek szempontjából is.
BARI 2009.06.29. 09:14:08
Mindenki ott bassza ahol és akarja!
Nagyon hétfő van, nagyon kell egy KV!
2009.06.29. 09:14:40
2009.06.29. 09:15:58
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:16:13
*fucktore* (törölt) · http://hulyitodoboz.prae.hu/ 2009.06.29. 09:18:00
L
alumi 2009.06.29. 09:18:29
Ez a poszt tökéletes bizonyítéka annak, hogy nem csak a nők lehetnek tök naívak!
fingerbangs 2009.06.29. 09:19:02
szerintem egy luzer
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 09:19:51
dr. gernika 2009.06.29. 09:21:27
@Letícia-Charlotte in SBp: Hát ez az, hogy máskor sem törődöm velük, csak mosoly nélkül! :D
Az volt a vicces valamelyik nap, mikor vigyorogva mentem az utcán, és egy csaj tiszta féltékeny lett, mert azt hitte, a pasijának szól a dolog. Pedig éppen csak ránéztem, mint a többi emberre. :D Ment a sutyorgás, meg utánam fordulás. Remélem az ő napjukat is szebbé tettem, egy kis féltékenység nem árt. :P
BARI 2009.06.29. 09:21:43
@Igazság Atyja: oké, Te nem :)
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...: de jó, hogy szólsz, bérletet kell venem :DDD
Lui_78 2009.06.29. 09:22:41
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 09:24:18
Muha 2009.06.29. 09:26:42
Caddy 2009.06.29. 09:26:55
@Igazság Atyja: ok még szokni kell a stílusod,itt csúsztam meg. :)"A történetnek sem ez lett a vége ne meglepő módon." Miért? Lehetett volna. A pasi a hülye vagy a helyzet?
@Drága gernika: na jó te tudod, hogy kimaradsz, legalább 50 körből, szóval csend legyen. :) Nem elég a bögrezúzás, még valami baleset is volt, így a Blahától nem járt a villamos, csak valami pótló busz, ami, mint a fehér holló. Így én elkéstem. :D:D:D:D Lehet nekem ma Laura napom van?
@*fucktore*: de a két magányos embernek a másik legyen a tökéletes és akkor persze,hogy 10 év után is szuper lesz minden.
@Kedves Nard: óóóó jajj! El tudom képzelni, hogy néznek rád. Megkérdezték már hogy az UFOk raboltak-e el? :D:D:D
@Letícia-Charlotte in SBp: igen és? :)
@BARI: jó reggelt! Előkerült az elveszett bárány! :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:27:17
LuPuS 2009.06.29. 09:28:05
Nos akkor ismételném.
A NÉP egyszerű gyermeke vagyok ,semmi vezér.(csak a háttérből irányítok)
Gerilla gondolat:
Nos a spontanitás kedvéért a pénteki találka lehet szabad fedettlen tér alatt,ilyan például a GÖDÖR .Akik támogatnának ,nem írok neveket(MUHA,KIRA,Caddy,Dr.Jula Watson???).
alumi 2009.06.29. 09:28:11
2009.06.29. 09:28:37
@Drága gernika: :DDD
NickyOnline 2009.06.29. 09:29:09
BARI 2009.06.29. 09:29:18
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...: na akkor visszafekszem még egy picit :D
@Muha: jóvanna,jóvanna:)
@Caddy-Samantha in SBp: biza :)
hehe, lelkileg még nem vagyok ám "itthon", még otthon vagyok :DDD
csudifasza volt a hétvége :D
alumi 2009.06.29. 09:29:51
Muha 2009.06.29. 09:30:18
Te vagy az igazi vezérmester.
:)
Lui_78 2009.06.29. 09:30:52
:D
2009.06.29. 09:31:05
NickyOnline 2009.06.29. 09:32:59
látom amúgy volt már egymás basztatása megint, ejj, nincs jobb dolgotok? dehát ki mitől érzi jól magát :/
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:33:44
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:33:48
Ja, és a liáneffektusról még szó sem esett.:-)
2009.06.29. 09:34:09
Cicus, jó példa ragadós, úgyhogy nekünk is van hajrá!:DD Ez az ÉS...:DDD
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 09:34:18
BARI 2009.06.29. 09:35:44
dr. gernika 2009.06.29. 09:36:28
@LuPuS: Ami engem illet, első sorban a Parázs klimatizálását támogatnám. Ha olyan ragacsos meleg lesz benne pénteken, szerintem én is kimenekülök onnan.
NickyOnline 2009.06.29. 09:36:58
Lui_78 2009.06.29. 09:37:39
:D
NickyOnline 2009.06.29. 09:37:40
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:37:58
Amúgy lefogadnám, hogy Márai az egyik kedvenc írója a posztpasinak. Női megérzés.:-)
BARI 2009.06.29. 09:38:54
2009.06.29. 09:39:39
@tarquin: :)
NickyOnline 2009.06.29. 09:40:15
@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): szia szívem, micsoda kellemes meglepetés :)
2009.06.29. 09:41:00
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:41:47
Nincs is jobb, mint egy kis hétfő reggeli online szájkarate, nemdebár? :)
@primula light: Melyikkel? Ha mindegyikkel, az sem baj. :)
Caddy 2009.06.29. 09:42:36
@Igazság Atyja: Hm. Most magamba nézek de durván. Az a rohadt dönteni, de jól kérdéskör az a gáz. Lehet hogy mégis faszság ez a szerelem? :S Összezavarodtam teljesen. :D:D:D
@Letícia-Charlotte in SBp: arra írtam,hogy irigy vagyok, és? :D:D:D:D Remélem is, hogy ragadós. :)
2009.06.29. 09:43:12
Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.06.29. 09:43:35
fentebb írta valaki az 'érzelmi rokkantnyugdíjast', maró, de találó. merteztígyhogy?
Caddy 2009.06.29. 09:45:12
NickyOnline 2009.06.29. 09:45:12
2009.06.29. 09:45:27
Inkább azt várnám (odafönnről vagy aki ezekről intézkedik), hogy küldjenek nekünk is olyan pasikat, hogy nekünk is így passzoljanak a dolgaink...:DD
2009.06.29. 09:47:47
Kellene rendezni egy ki tud legjobb és legrövidebb posztot írni a szakításról? című műsort...
BARI 2009.06.29. 09:47:53
@Caddy-Samantha in SBp: hát igen, eléggé duzzogva indultam neki :)))
qlvasokat főztünk, zabáltunk, ittunk, gyerekeztünk :)
meg a család ősi részével is kicsit sikerült "közösebb nevezőre" jutnom, remélem tartósan
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:48:13
Caddy 2009.06.29. 09:48:25
index.hu/bulvar/hirek/2009/06/29/ujra_teljes_vonalon_jar_a_4-6-os/
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:48:30
Pontos leírás. De ezt ez a pasas nem veszi észre, mert közben az élet értelmén gondolkozik.:-(
Lui_78 2009.06.29. 09:48:59
:D
Lui_78 2009.06.29. 09:49:42
LuPuS 2009.06.29. 09:50:00
..." kell a friss levegő.
az a baj szerintem forradalmat indítok el és ezért is megint keresztre leszek feszítve,pont ez volt 1976 évvel ezelőtt is,csak akkor hossszabb volt a hajam és szakállam is volt :D
@Muha: köszönöm,de inkább a háttérből irányítok.Legyél te a VEZÉR én meg az árnyék kormány vezetője ,aki irányítja a VEZÉR-t
nnn120 2009.06.29. 09:50:08
Ha összejön, akkor lehet, sőt biztos elmúlik ez a felfokozott vágy. Szeriintem ezzel a posztíró is tisztában van, talán ezért nem lépett ( időben).
Az emberi természet sajátossága, addig vágyakozunk, amíg nem kapjuk meg, amit akarunk, utána keresünk egy másik vágyat.
A saját boldogságodért pedig tegyél, vagy lehet sírni és mártírként meghalni.
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:50:17
Caddy 2009.06.29. 09:51:01
galeria.index.hu/bulvar/2009/06/29/tetozott_budapestnel_a_duna/?current_image_num=8&image_size=s
2009.06.29. 09:51:17
Na pá, csupa jót kívánok nektek!:)
NickyOnline 2009.06.29. 09:51:24
pöttyöslaszti 2009.06.29. 09:51:32
Ez nagyon durva sztori,mint egy film (pont tegnap láttam a Nem kellesz eléggé-t,na abban volt hasonló)
Nem ítélem el a posztírót,csak későn lépett.Szar dolog a szerelem...
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:51:40
váltásra" - nem jött be a férfiúi megérzés. Ennyi.
Mr. Homn 2009.06.29. 09:53:05
szasztok.
jó a kép. tetszik. széplány, nagykalap. óóóó, az a régi nyár... :)))
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:53:27
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 09:53:30
BARI 2009.06.29. 09:53:50
Lui_78 2009.06.29. 09:54:33
:D
NickyOnline 2009.06.29. 09:55:04
alumi 2009.06.29. 09:55:33
emlékeztet a megcsalós (férjet megcsalta asszony) posztomra.
megy a kurva nagy önámítás évekig, aztán meg a kényszerházasság és a mellékefélés.
NickyOnline 2009.06.29. 09:56:39
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.06.29. 09:57:24
Szerintem inkább dögölj meg. Mindenki sokkal jobban fog járni!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 09:57:28
Szasz gecc! Húzod-e a barázdát? :D
Caddy 2009.06.29. 09:58:40
@BARI: ezek nagyon jó hírek. Majd mesélsz élőben, ok? :)
@Igazság Atyja: áá tudnék neked mit mondani, de nem. A helyzet az, hogy de van olyan, hogy nem esik le az a szemüveg, és aztán van olyan is, hogy valaki lerángatja, és belebaszkodja a fejed a valóságba, és a racionalitás mellett döntesz, bár hulla szerelmes vagy. Aztán ülsz a langyospisiben a gyerekeiddel és eljátszod a példás szülőt. (csak hogy értsd, nem én hanem ő)
Igazság Atyja 2009.06.29. 09:59:00
Miért ne? 2009.06.29. 09:59:07
alumi 2009.06.29. 09:59:13
cső, gecó!:)
hát ja. php effektus a négyzeten!
amúgy a felesége sem kutya! nem bízik benne, nem hisz neki, de inkább átmegy banyaeffektusba, semmint elváljon és találjon egy igazán tökös fickót!
@tarquin: a posztíró boldog akart lenni, és úgy hiszi, ez a nő tehetné boldoggá. de én megértem a csajt! faszom várjon egy pasira évekig! igaza volt! férjhez ment, boldog, nem kockáztatja meg a házasságát. ráadásul ha elmúlik a cejejem, meglehet ez a kapcsolat is a hétköznapok szürke gyilkosának esett volna áldozatul.
alumi 2009.06.29. 10:00:32
Szasz köcsög!
Á, faszom..csak vakerázom itt a klavin és közben kajálok..:)
Lui_78 2009.06.29. 10:00:43
:D
Muha 2009.06.29. 10:04:01
*meg amúgy is van más dolgom, és máshol elég, ha dirigálok, nem akarok mindig és mindenhol. van, ahol csak lazulni szeretnék. érted-e? *
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 10:05:54
BARI 2009.06.29. 10:05:55
@Caddy-Samantha in SBp: mesélek hát :)))
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:07:36
@Caddy-Samantha in SBp: Igen, van ilyen is. Ebben az esetben is erről lehet szó, de több év akkor is hosszú időnek tűnik nekem. Ennyi ideig lángolni meg reménykedni? Itt valami tényleg nem százas. Egyébként értem én, hogy nem te, hanem ő ilyen. Ha valaki ír valakiről vagy valakikről valamit, sosem feltételezem azt automatikusan, hogy ő is oda tartozik... bármilyen furcsa is. Nem beszólás! Vicc! :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:09:28
dr. gernika 2009.06.29. 10:09:58
@LuPuS: Sok sikert!
@kurbli: Enyhe érzelmi érintettséget érzékelek. :)
pöttyöslaszti 2009.06.29. 10:11:48
Egy válás után anyuka is találhat magának új férjet,és nem lesz egy megkeseredett fapicsa...
NickyOnline 2009.06.29. 10:11:58
alumi 2009.06.29. 10:12:11
Oké rendben. A gyerek árnyal.
De ezzel is tele van a tököm, hogy sokan úgy gondolják, hogy a gyerek után már "nincs élet". Ha van gyerek már nem lehetek szerelmes, alá kell rendelnem az életemet neki.
Hát egy nagy büdös frászt!
Az én szüleim is ezt csinálták, és sikerült olyan szar 10 évet rittyenteniük ezzel a gyerekkoromba, mint az ihaj! 18 évesen fejvesztve menekültem el otthonról.
Mivel álltam ezen az oldalon bizton állíthatom van az a helyzet, amikor a gyereknek is csak jót tesznek a szülők, ha válnak!
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:12:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:13:38
No igen, ilyen irigyeket kívánok mindenkinek :)
@Caddy-Samantha in SBp:
Meg akarnak lincselni, de sejtenek valamit, mert nem ehhez szoktak :) Sőt még le sem basztam senkit :)
Lui_78 2009.06.29. 10:13:39
pöttyöslaszti 2009.06.29. 10:14:11
alumi 2009.06.29. 10:14:15
88wx335dsf 2009.06.29. 10:14:21
Kémiából egyes.
De legalább jót röhögtem a hülyeségen.
alumi 2009.06.29. 10:15:10
bébi, veled bármikor! hisz tudod...:))
2009.06.29. 10:15:45
En meg a plussegeremmel... MInden egyes uj ismeretseg, amiben csalodik az ember, vajon elvesz, vagy ad? Bar a csalodas nem megfelelo szo, inkabb csak nem az lett belole, amit var.... Vagy mi.
Otthon legalabb lehet hocsiiiii :)
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:16:03
Nem létezik, még nem is találkoztunk személyesen. :)
alumi 2009.06.29. 10:16:42
szerintem volt ott valami más is, amit a pali elhallgat.. nem véletlenül pattant meg a csaj.
kérem szépen ékes példa ez a férfiúi naivitáson kívül a nők eszességére is!:D
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:20:23
LuPuS 2009.06.29. 10:20:56
Te vagy a Főnök ,Főnök!
Ne szólítsatok Főnöknek!
Bocs Főnök!
Muha 2009.06.29. 10:21:17
mert köztudott, hogy a férfiak jók, a nők meg az ördög műveji, és minden rosszért ők a felelősek.
NickyOnline 2009.06.29. 10:21:25
@Igazság Atyja: :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 10:22:15
Muha 2009.06.29. 10:22:28
ja és az igenembert nézzétek meg. kellemes kis film.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:22:30
Elárulod, hogy hogyan lehet birkavesével földrengést megelőzni? :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:23:47
NickyOnline 2009.06.29. 10:23:50
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:24:22
Muha 2009.06.29. 10:24:25
én sem fogom.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:25:10
Csodálatos volt a tudomány állása már akkor! :)
NickyOnline 2009.06.29. 10:26:00
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:26:20
Egyedül a hitegetést nem látom megalapozottnak az érvelésedben, a többi határozottan jó próbálkozás.:-)
Muha 2009.06.29. 10:27:41
Tegnap nagyon szomi lehettél! :D
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:28:00
Ilyesmi nem dől el az utolsó pillanatban. Tehát a végeredmény ismeretében hitegetésnek mondhatjuk. :)
Caddy 2009.06.29. 10:28:49
@Drága gernika: azt elhiszem, hogy jól hat. :D Remélem kitart péntekig. :)
@Kedves Nard: csapjál néha szét köztük, nehogy már azt gondolják. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:28:52
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:28:56
Rohadtul nem voltam szomi :)
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 10:29:30
"ha elhagyom a családom akkor a lányom mennyire fog hiányozni."
Kész. Passz! A nejét meg sem említette. :(
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:30:29
alumi 2009.06.29. 10:31:12
@Muha: ja egen. a nő volt a buta, mert nem tudta hamarabb elérni, hogy elváljon a faszi..ez egy vicc!!:)
@NickyOnline: jaj ez is annyira feminin! a nők szoktak ilyen leveleket firkálni a riválisnak.."kopj le ribanc, a pasi az enyém..":D
@tarquin: megszopta, így járt, ennyi.:)
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...: zaklatás?:)
alumi 2009.06.29. 10:32:11
"Meg kell tanulni vágyakozni azután, ami a miénk.."
Igazság Atyja 2009.06.29. 10:32:43
dr. gernika 2009.06.29. 10:32:59
Én ilyen telefont is kaptam már. :)
NickyOnline 2009.06.29. 10:33:36
@Szellő és Napsugár: szia :) ez nekem is feltűnt
Lui_78 2009.06.29. 10:33:55
:D
(Mind megkapott)
:D
NickyOnline 2009.06.29. 10:36:01
további szép napot :)
dr. gernika 2009.06.29. 10:36:09
Muha 2009.06.29. 10:37:53
nem vicc.
emmeg hülyeség: :)
"Meg kell tanulni vágyakozni azután, ami a miénk.."
@Kedves Nard: akkor magyarázatot követelek a szar idő miatt! :D
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:39:20
dr. gernika 2009.06.29. 10:39:23
Muha 2009.06.29. 10:40:22
Rebelde 2009.06.29. 10:40:53
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 10:41:20
-Mi a baj?
-Megint hívogat XY.
-De honnan tudta meg az új számodat?
-Nem tudom.
Bíp
-Nem normális ez a fószer, kaptam egy emailt. Már engem is zaklat? Kicsim, lehet jobb lenne, ha tovább állnánk, John tudna nekünk melót Indiába.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:42:47
Erről van szó :) Ha ott jóidő van, valahova a rosszat is kell tenni :) Mire hazaértem itt elállt az eső. :)
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 10:43:05
fu.web.elte.hu/drogeria/cikk/0171mr20000107.html
www.kfki.hu/chemonet/hun/tudakozo/kokel/szerelem.html
fu.web.elte.hu/drogeria/cikk/0122kids.html
"Ahogy azt a KIDS korábbi számában írtuk, az ópiátok nagy hasonlóságot mutatnak az agyban termelődő endorfinokkal."
stb.
dr. gernika 2009.06.29. 10:45:10
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:45:49
Ezt kikérem magamnak.:-) Ne általánosítsunk.:-)
@Drága gernika: Nem kell ráhajtani más pasijára, és nem kapsz ilyen telefont.:-) Kivéve persze, ha ránézel egy extra hülye nő pasijára, mert akkor mindenképp kapsz.:-)
Muha 2009.06.29. 10:47:17
így teljesen rendben van. esetleg nagyon szívesen veled megyek legközelebb. nem akarok szar időt! :D
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...:
Szivecském!
ajánlom figyelmedbe!:
"Én nem szerettem
volna így élni" mondta.
Netuddki. 2009.06.29. 10:47:19
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 10:49:27
Muha, elég nagy város az, elférünk ott :)
scottish 2009.06.29. 10:50:16
A tördelést pedig külön köszönöm. Először úgy olvastam, mint egy Haiku-t, de ennek szarabbak a rímjei.
dr. gernika 2009.06.29. 10:50:35
@Muha: Gyere. Legalább bemutatlak a barátnőmnek. :P
alumi 2009.06.29. 10:51:37
igen, ebben lehet valami.
nekem volt hasonló sztorim régen. ott a faszi kapcsolatban élt, mikor találkoztunk, csak épp mosolyszünet volt a csajjal. összekavartunk. (emenká vótam) aztán mégiscsak rendezte a csajjal a dolgait, én meg nagyon szarul voltam, mert belezúgtam, mitagadás. nagy nehezen óver, közben lett kapcsolatom, megvoltunk. eltelt pár év, a kapcsolatomban épp völgyben jártunk, és akkor felbukkant az amorózó. addigra szakított a csajjal, és közölte, engem akar. mivel meg voltam zuhanva, kicsit becsábultam, ám csakhamar beláttam, hogy ez nekem nem kell. csakhogy a pasi bekattant és zaklatni kezdett. nemcsak engem, hanem végül már az egész családomat. (telefonok, névtelen levelek, halálos fenyegetés, ami kell) írtó nehezen kopott le végül, és közben rájöttem, hogy a kapcsolatomat sem akarom folytatni, így végül inkább egyedül maradtam. és mennyire jól tettem!
@Muha: Á, csak valamelyik "hülye költőnk" mondta...
@Drága gernika: na idáig nem süllyednék soha, hogy valakit hívjak és fenyegessek..
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 10:54:01
Lui_78 2009.06.29. 10:55:03
alumi 2009.06.29. 10:55:13
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 10:56:29
Ma ilyen vagyok, kötözködök. *sátáni kacaj*
88wx335dsf 2009.06.29. 10:56:46
Akkor keresd azt is meg, hogy mi az ópium és olvasd fel magadnak hangosan.
Aztán keresd meg, hogy mik azok az ópiátok és azt is olvasd fel magadnak.
Aztán nézz utána, hogy mi a különbség a 'kémiailag analóg' és 'hatásmechanizmusában analóg' között.
Az dicséretes, hogy nem az IPM magazint linkelted az viszont kevésbé, hogy a leírtakat nem érted és ezáltal elferdítve idézed.
alumi 2009.06.29. 10:56:59
dr. gernika 2009.06.29. 10:57:21
Durva a történeted, ilyen tapasztalatok után tényleg jobb egyedül.
Muha 2009.06.29. 10:59:00
inkább kikapcsolódok egy picit, és megszállok ott, amit berendeltem magamnak :D
@Drága gernika: jujuj :D
@primula light: ja, jóvan. csak ilyen koelhós volt.
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...: én is kötözködök. Szerelmem, baj lesz ebből! :D
Muha 2009.06.29. 11:02:31
engem egy pöcs részegen és sírva hívott, hogy ne vegyem el a barátnőjét. :)
dr. gernika 2009.06.29. 11:03:53
Erről jut eszembe, aki tudja, hogy hol lakom és szeretne ide jönni nyaralni, tudok magánszálláshelyet intézni. Egyeztetés priviben.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 11:04:04
Miért ne? 2009.06.29. 11:04:06
Muha 2009.06.29. 11:04:13
aludhatnék nála, elmókázgatnánk és még mosogatnom sem kellene. ez ám az élet, öcsém!
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 11:05:00
Muha 2009.06.29. 11:05:35
TBal 2009.06.29. 11:07:34
És ezzel nem azt mondom, hogy nem érdemelte meg a bánásmódot, csak azt, hogy épp a lehetséges célra, azaz békülésre, közös boldogságkeresésre épp nem volt alkalmas az asszonyi válasz.
Ismerek egy hasonló mukit, aki így akart lelépni a családtól - hát a feleség meg a szerető között ég és föld a különbség, a feleség javára. De ők túlélték, a feleség normálisan reagált, a pasi meg talán már kapizsgálja, hogy mi is a "felelősség" szó értelme...
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:07:35
"nem létezik emberi belátás 4-5 "nagy szerelem" után?"
Bizony, elgondolkodtató a dolog: mert egy "nagy szerelem" max. másfél-két évig tart, egy házasság pedig több évtizedig.
Ráadásul egy házasság nem csak 1-2 emberről szól, hanem az egész családról.
Lui_78 2009.06.29. 11:09:31
Az ember azt látja be, hogy bár nincs örök szerelem, de méltóságban szeretetben igenis lehet élni, és hogy jobb adni mint kapni.
Legalábbis a szerencsésebbek belátják ezt.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 11:10:27
Bisztos ők is ojan hüjék, hogy nem cejetik a nyitott kapcsit! Pedig a za megoldás mindenre! :D
dr. gernika 2009.06.29. 11:12:21
( a szög: a jujuj arra vonatkozott, hogy a távolságra való hivatkozás csak a "szimpátia" hiányát leplezte :D)
TetraB 2009.06.29. 11:12:43
van, aki tényleg megtalálja az igazit, tényleg öregkorukig szeretik egymást, a legtöbben pedig valóban csak repkednek ide-oda, szenvednek és elmegy az élet.
mi a titok? nem tudom.
TBal 2009.06.29. 11:13:25
indapass90210 2009.06.29. 11:14:13
alumi 2009.06.29. 11:14:20
@Muha: értem. ha coelho, baj, ha pl Ady, akkor minden fasza?:)
Muha 2009.06.29. 11:14:29
ha tehetném, akkor csak a mi uccánkból keresnék lányt. azt is max az első kereszteződésig, és nem a sarkon, mielőtt még valakinek ez eszébe jutna.
Muha 2009.06.29. 11:15:37
najó, nem ám, de akkor is olyan demagóg és közhelyes volt számomra. attól még neked tecchet. simán.
Szelid sunmalac 2009.06.29. 11:16:09
Elveszett a kommentm :( Nem is irok tobbet ide...
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:16:16
Megkapja az ázott tölcsért? :)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:16:30
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:19:14
alumi 2009.06.29. 11:19:54
Muha 2009.06.29. 11:20:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 11:20:56
Vagy a Blahán. Esetleg az Örs Vezér térnél a rabszolgatelepen , ott is van pár kerületnek a metszéspontja :)
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 11:21:01
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:21:33
indapass90210 2009.06.29. 11:22:17
Muha 2009.06.29. 11:22:28
egyszerűen ez számomra olyan volt, mint azok az idézetek, amik ilyen kis könvecskékben vannak, amit lányoknak szoktak eladni.
nem szeretem az ilyeneket.
ennyi.
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:22:54
"következő héten elhívtam vacsorázni. Fantasztikus két hónap"
"be nem teljesülő" ?!
-- Dehogynem!
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 11:22:56
Igazság Atyja 2009.06.29. 11:23:28
alumi 2009.06.29. 11:23:38
nyilván a hüvelygomba reklám sem köt le túlzottan.:D
Muha 2009.06.29. 11:25:13
@Dövan: akkor elkezdek vágyakozni azután, ami van. :D
(vagy valami hasonló)
Igazság Atyja 2009.06.29. 11:25:30
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 11:26:29
Ez a gondolatod is elcsépelt és demagóg, a demagógiáról.
dr. gernika 2009.06.29. 11:26:32
88wx335dsf 2009.06.29. 11:26:37
"az opium meg valami nitrogen tartalmu vegyulet, teli csunya gyurukkel, a heroin meg ennek az ecetsavval valo soja talan"
Az ópium nem vegyület, hanem rengeteg vegyület keveréke. Olyan mint a kőolaj. Az ópiumból számos gyógyításra alkalmas vegyület vonható ki, úgymint kodein, papaverin, morfin. A heroint morfinból kiindulva állítják elő.
A másik hülyeséged meg a THC - PEA "analógiája". Hasonlítsd már össze a szerkezeti képletüket, a THC-ban nincs is nitrogén, ember:
en.wikipedia.org/wiki/Phenethylamine
en.wikipedia.org/wiki/Thc
Újabb IPM magazin huszár...
Burgermeister 2009.06.29. 11:26:52
Mindet oda le!
2009.06.29. 11:28:25
Mással randizik, él mint akivel szeretne" - hát nem, kedves posztoló, ez csak a te megalkuvós életed, jóétvágyat hozzá. Rakjál rendet a fejedben egyszermajd, ha ráérsz a nagy nyafogásban - márha nem fotosopp;)mer azér gyanús kicsit..
Dr. Jula Watson 2009.06.29. 11:31:10
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:31:33
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 11:31:36
Én nem tartom kizártnak, hogy ismerte a férjét. A pasinak is az jött elsőre, hogy a felesége képes-e tönkretenni őt bosszúból. Semmi más nem érdekelte. Ezt a felesége is tudta, vagy sejtette... Ha fejen áll egész nap, akkor is pont itt tart.
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:32:22
Egy pillanatig sem gondoltam, hogy magadról írsz. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 11:32:34
tuli _ 2009.06.29. 11:33:10
@Dr. Jula Watson: na, pont ez fogalmazódott meg bennem. a feleség, ha megcsalják, még nyalja ki okosan a másik seggét. az fel sem merül, hogy ő is sérült az egészben, és benne is eltörhet valami. nem megy az olyan könnyen, hogy tündérvirágszálként gyertyafényes vacsorával hódítsa vissza a másikat. nehéz dolog ez.
2009.06.29. 11:33:19
Igazság Atyja 2009.06.29. 11:34:08
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:34:28
:)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:35:18
TBal 2009.06.29. 11:37:20
Muha 2009.06.29. 11:37:47
TBal 2009.06.29. 11:39:39
Így mondjuk könnyen ki lehet védeni az érveimet, mert be vagyok kategorizálva nyílt kapcsi-hirdetőnek, és akkor már nem érdekes, hogy mit mondok, mert az egy másik dimenzió. Pedig szerintem nem...
2009.06.29. 11:41:00
egyenesbe jönni anyagilag" - ahha, pénz maga a boldogság..
Borsószem 2009.06.29. 11:41:11
Hát ez igen szar... De mért érzem azt, hogy csak vmi illúziót kergetett a lányban éveken keresztül?
Naiv kérdés, életkoromra való tekintettel kérlek, bocsássátok meg!
Szerintetek létezik egyáltalán az, hogy találsz valakit, akivel életed végéig szívesen vagy? ("Elég fiatalon kell meghalni!" jellegű poénok kíméljenek! :D) Vagy életünk végéig megy majd ez a kapcsolatból ki-kapcsolatba be játék, mint a tiniknél, csak az időintervallum nő két hétről mondjuk 5 évre?
tuli _ 2009.06.29. 11:41:41
2009.06.29. 11:41:54
Azer' az se art, ha hetente kell asztalost hivni...
Borsószem 2009.06.29. 11:43:17
dr. gernika 2009.06.29. 11:43:48
Szellő és Napsugár 2009.06.29. 11:43:49
Két hónapról ír. Szerintem csak szemérmesen fogalmazott, de lényegében 2 hónapig viszonyuk volt.
(Persze csak tipp/női megérzés.)
88wx335dsf 2009.06.29. 11:44:01
Igen, de inkább 3 év. Az újdonság élménye nagy úr.
Muha 2009.06.29. 11:44:26
Szerinted mitől változna meg bármi is?
Pont olyan lesz, mint most. Szerintem.
tuli _ 2009.06.29. 11:44:29
olyan nincs, hogy mindig. olyan van, hogy kurva sokat kell dolgozni érte, és _nélküle_ már nem szívesen lennél. mert szereted minden hülyeségével együtt, és elviseled akkor is vele az életet, amikor szarul mennek a dolgok, és együtt tudtok örülni a jó dolgoknak. olyan van. nagy meló.
alumi 2009.06.29. 11:44:39
egy egyfelől jó, mert empatikusabb vagy az átlagpasiknál a női prüntyögések irányába, viszont először azt is gondolhatja valaki, aki még annyira nem ismer, hogy buzi vagy.:DDD
2009.06.29. 11:44:44
Amikor annyi idos voltam mint te, azt hittem az erett kor garanciat jelent. Tiz evvel kesobb, hogy elertem azt a kort, mar tudom, hogy fiatalos bohosag volt ilyesmit hinnem... Soha nem leszek normalis, azt hiszem.
Het kozepere, ha a sors is akarja, hazakeveredem ;)
TBal 2009.06.29. 11:45:16
A nőnek szerintem egyszerre kellett volna büntetnie és megmutatnia, hogy egy jó életet élhet a pasi, ha ott marad (és tesz érte).
Borsószem 2009.06.29. 11:45:27
(Bocs, kihagyhatatlan volt!)
2009.06.29. 11:45:43
dr. gernika 2009.06.29. 11:46:24
Muha 2009.06.29. 11:47:35
Muha 2009.06.29. 11:48:33
2009.06.29. 11:49:18
Ne mondj ilyeneket Borso, mert elkeseredem :) Lehet, hogy hinni templomban kell, de azert ezt az egy remenyt az eletben nem adnam fel....
Borsószem 2009.06.29. 11:50:13
A másik válaszom, hogy talán az ember előbb-utóbb megunja! :) Amúgy te nem hiszek a változásban/fejlődésben?
@tuli_: Én is vmi ilyesmire gondoltam, nem valami rózsaszín kandiscukros hálivúdi kitalációra!:) Semmi sincs ingyen. De a kommented bíztat, köszönöm! :)
@Budapesti Brigaderos: Szuperjó hír! Te, én se gondolom, hogy valaha megkomolyodsz, és itt visszautalnék a Muhának írottakra, van viszont olyan, ami nem változik, és az Lord hülyesége! :)
alumi 2009.06.29. 11:50:27
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 11:50:29
TBal 2009.06.29. 11:50:57
Borsószem 2009.06.29. 11:51:22
(Bocsika, én is hányok! :DDDDDD)
alumi 2009.06.29. 11:52:02
TBal 2009.06.29. 11:52:13
Borsószem 2009.06.29. 11:53:09
(Nagyon jó ám látni!)
@TBal: Nemtom, nem látom a lecsüngő hasamtól. Hozzak zsebtükröt?
Muha 2009.06.29. 11:53:36
1.)megtalálom amit keresek
hát én nem tudom, hogy mit keresek, meg nem is keresek. vagy jön, vagy nem.
továbbá talán válaszoltál Te magad is:
"előbb-utóbb kiderül, hogy nem"
2.)Lehet, hogy amit keresünk, nem is létezik?
szerintem nem létezik.
3.)Amúgy te nem hiszel a változásban/fejlődésben?
ilyen téren nem igazán.
TBal 2009.06.29. 11:54:57
TBal 2009.06.29. 11:55:32
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 11:56:01
Tök jó. És ebben a felvázolt életben hol a nő jó élete? Vagy elég a pasinak megmutatni, hogy jó életet élhet? Ez neki jó? Bazdmeg? És ha nem pedagógus?:-)
TBal 2009.06.29. 11:56:47
Stupidella 2009.06.29. 11:58:12
TBal 2009.06.29. 11:58:25
tuli _ 2009.06.29. 11:58:31
2009.06.29. 11:59:38
Rossz hirem van, ez csaladi vonas. Csaladi orokseg, soha nem adjuk fel, orulunk annak ami van, es osszetartunk ;)
@primula light:
Hat azert, hogy az a'gyat megcsinalja, ha leszakadt.
Borsószem 2009.06.29. 11:59:40
Aranyifjú leszel, még ötven éves korában is sármőr agglegény, aki után bomlanak a huszonéves pipik? :)
Amúgy reagálva:
1. Majd jön. De ha jött, egyetértek Tulival, melózni kell. Abban nem hiszek, hogy jön, és van, és egyből jó, és működik minden, és klappol. Kis feladatot azért nekünk is ad a sors a saját életünkkel kapcsolatban. :)
2. Én egy olyan embert keresek, akivel ki tudnék/akarnék tartani végig. Remélem, létezik.
3. Én hiszek! Most is picit másra vágyom, mint mondjuk 10 vagy 5 éve. Picit talán komolyodom.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 11:59:45
2009.06.29. 12:00:15
2009.06.29. 12:00:55
Mire szamitottal egy kigyurt, feherkopenyes ferfitol, aki helyes kis husdarabokkal kinalgat nonenmu lenyeket es ot felesege van? Egyertelmu, hogy az :D
2009.06.29. 12:01:04
Stupidella 2009.06.29. 12:01:14
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 12:02:40
Caddy 2009.06.29. 12:03:14
dr. gernika 2009.06.29. 12:04:24
@Borsószem: A rózsaszín köd előtt is pont így gondoltam. :) Van, akinek összejön, akár elsőre, van aki élete végéig csetlik-botlik és nem hisz a "lelki társ" "nagy Ő" stb-ben, mert nem találkozik vele. És ennek átmenetei.
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.06.29. 12:05:24
Akkor kell kilépni, ha az asszony kibírhatatlan és fékezhetetlen.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 12:06:39
Amúgy a beteljesülés lehet a rab számára egy pajszerrel főtt, finom, forró bableves is. :D
Telepito · http://telepito.dolgok.com 2009.06.29. 12:06:55
Stupidella 2009.06.29. 12:07:03
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:09:09
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:11:02
Borsószem 2009.06.29. 12:11:03
Szóval válasz nincs, marad a remény! :)
Stupidella 2009.06.29. 12:11:23
Viszont szerintem sem érdemes együttmaradni olyannal, akit nem szeretünk már igazán. Függetlenül attól, hogy van-e más kilátásban, vagy nincs. Rövid az élet.
Dramaprinces 2009.06.29. 12:13:03
Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.06.29. 12:14:49
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:15:15
Borsószem 2009.06.29. 12:15:40
Hercegnő, sajnálom! De lesz jobb! :)
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 12:17:43
A PEA az amfetaminnal van kemiai rokonsagban, de az meg nem a fuben van, hanem a speedben, na jo, sikerult magamat is teljesen osszekavarni...
Megyek es elbujdosok szegyenemben...
2009.06.29. 12:17:47
Basszus, pedig azt hittem Fureden bulizol, es tok jo hetveged van...
Muha 2009.06.29. 12:18:28
1.) sosem bomlottak a nők.
2.) más az, hogy mit szeretnék, és miben hiszek.
Azt gondolom, hogy az ember alapból olyan, amilyen, és ez nem is fog megváltozni. Az lehet, hogy kicsit módosul, de az alapvető dolgok szerintem nem változnak. Max az ember idővel egy kicsit jobban megismeri saját magát, sokkal jobban fogja tudni, hogy mivel tud együtt élni és mivel nem.
Dramaprinces 2009.06.29. 12:18:34
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.06.29. 12:19:30
Dramaprinces 2009.06.29. 12:20:09
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:20:26
Amúgy egyetértünk, rossz kapcsolatból azonnali sipirc.
Dramaprinces 2009.06.29. 12:20:54
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 12:22:38
Nézd meg : A "STRESSZED" visszafelé olvasva : "DESSZERT(S)"
Stupidella 2009.06.29. 12:22:46
dr. gernika 2009.06.29. 12:23:14
@Borsószem: Dehogy bántom! Dehogy mondom! Már múlt héten is mondtam, hogy sajnálni fogom meg minden, csak lépje már meg.
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:23:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 12:23:27
A vok az wok. Kínai sütő-főző edény. :)
2009.06.29. 12:24:26
Innentől csak előre nézni, a világ teli van jócsávóval, aki rád vár!
IRÁNY, bal-jobb, bal-jobb, jé már ott is mosolyog egy jóhapsi..:DDD
Caddy 2009.06.29. 12:24:59
Egyébként a legnagyobb elégtétel az lesz, mikor puncsolni fog,de neked akkor sem.
Csak neked egy igazi szakítós:
www.youtube.com/watch?v=MLpgjMay48c
Rebelde 2009.06.29. 12:26:34
ha szakítasz, akkor nem köll csókolózni:)
dr. gernika 2009.06.29. 12:27:23
Igazság Atyja 2009.06.29. 12:28:31
Persze ez nem azt jelenti, hogy a fickó bármiben is hibás volt, félreértés ne essék. Ő a vétlen áldozata volt a történetnek. A körülmények (a nők!) miatt vált ilyenné. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:28:33
Stupidella 2009.06.29. 12:30:08
Igazság Atyja 2009.06.29. 12:30:11
Szelid sunmalac 2009.06.29. 12:30:22
Borsószem 2009.06.29. 12:31:10
@Bunny - Hé kekszi lány...salllalllalláálá...: Erre én is szoktam gondolni, csak hülyén néznék ki farokkal! :DDDDDDD
@Drága gernika: Oké! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 12:31:26
Ennyi erővel a ruháidat sem kell kimosni, előbb-utóbb mind retkes lesz. Minek pazarolni a vizet, az áramot, a mosószert? :)
TBal 2009.06.29. 12:31:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 12:32:58
Azé' meg tudod oldani festékkel is a hülyénkinézést troliszínű hajjal(vicceltem bazz) :D
Borsószem 2009.06.29. 12:33:07
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:33:08
Utolsó mondatodban megfogalmazottakra csak bólogatni tudok, a fickók olyan ártatlanok, mint az elsőbálozó szűzlányok:-)
Dramaprinces 2009.06.29. 12:33:31
@tarquin: tudom, h nagyon fog teperni...egyszer szakítottam vele 3 hónapja és 3 hétig tepert, mindent megígért, de nem tartott be semmit...sőt amikor ezt felhoztam azt mondta, h csak duma volt és röhögött.@Letícia-Charlotte in SBp: mostmár kiérdemelnék egy normális pasit..
@Caddy-Samantha in SBp: erős vagyok és kemény nem hagyom magam...
TBal 2009.06.29. 12:34:06
(Na, van már tükröd? :))
Dramaprinces 2009.06.29. 12:34:14
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:35:36
Borsószem 2009.06.29. 12:36:13
Caddy 2009.06.29. 12:36:30
Srácok a főnököm vaterázott egy kávéfőzőt, ma egész nap ő főzi a kávét. :D:D:D Már kettőt megittam, ma nem alszom, és ezerrel pörgök. :)
Borsószem 2009.06.29. 12:37:16
(Már piros a hajam, elszúrtam a festést. :D)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 12:37:53
És még a nap is süt....
nestara 2009.06.29. 12:38:41
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:39:41
2009.06.29. 12:40:31
88wx335dsf 2009.06.29. 12:40:45
Nem kell elbujdosni csak szűrni a zajt és jobban utánanézni az érdekesebb dolgoknak.
A neurokémia sokkal érdekesebb annál minthogy az ember beérje pár ócska magazinnal ;-)
Amúgy egyébként a fű=kapudrog elmélet se nagyon állja meg a helyét. Inkább úgy igaz, hogy a heroinos már az elejétől fogva a heroint keresi, csak még nem tud róla, így végigpróbál mindent amíg el nem jut az út végére, a heroinhoz.
A heroinos inkább egy személyiségtípus.
2009.06.29. 12:41:36
Ehhez te nem ertesz, csokolozni mindig jo... Foleg, ha szereted a masikat.
En sem tudtam megallni... MPG, nem? Mondjuk mas kerdes, hogy az en esetemben a ragaszkodas hianya volt gond... Tenyleg jo a karrier, meg a tobbi, de ha inkabb az anyukajaval akar elni (28), nem velem, akkor vagy nem bizik bennem, vagy nem kepes kozos jovot, hiaba mond mast.
Vagy csak azt varni, hogy a kozos jelenben legalabb a parodban biztos legy, ha mar a vilag ilyen kaotikus?
2009.06.29. 12:42:57
Nem hiszem, hogy az ember megerdemli a normalis tarsat. Nem a tulajdona, es nem megkapja. Vele van, mert...
dr. gernika 2009.06.29. 12:43:11
@Dramaprinces: ugye-ugye hallgass az öreglányra, tapasztalatból beszél. :D Nyugodtan éld meg a fájdalmat, még pár napig ez természetes, csak ő ne tudjon róla! :)
Muha 2009.06.29. 12:44:07
annyival pontosítanám, amit már károgtam párszor, hogy van, akivel MPG vagy és van, akivel meg nem.
Erre az esetre ez úgy alkalmazható, hogy olyan mellett alakul ki az álladóság igénye, akivel nem vagy MPG, mivel jól érzed magad mellette. Ez lehet tudattalanul is, de lehet tudatos is úgy, hogy ismered magad, és tudod, hogy passzol hozzád a másik.
tehát lehet, hogy kapcsolatról kapcsolatra röpködve találod meg azt, akivel jól elvagy. és itt nem arról van szó, hogy megváltoztál volna, hanem arról, hogy passzoltok mint két puzzle, és nem érzed magad szarul a másik mellett, ami miatt tovább lépnél.
2009.06.29. 12:45:12
Hmm, ebben egyetertek. Az ember oruljon, hogy vannak erzesei, es elvezze azt, hogy kepes fajni a szive, sajogni a pokol ezer kinjaval.
Mert akkor szeretni is ilyen intenzitassal tud... es ezert jo, ha faj...
2009.06.29. 12:45:50
Egy hentes ne legyen szerelmes.
G.B. Kratochwill regenye.
Borsószem 2009.06.29. 12:46:10
Muha is romantikus a maga módján! :)
Dramaprinces 2009.06.29. 12:46:14
2009.06.29. 12:46:51
Neztelek, en neztelek, de akkor se voltal zold.
2009.06.29. 12:48:29
Az embernek nem jar egy normalis tars... Ami jar, az az a szaja ;)
TBal 2009.06.29. 12:48:31
puncs 2009.06.29. 12:48:48
ez egy igazi 'életpélda'
Lui_78 2009.06.29. 12:49:24
dr. gernika 2009.06.29. 12:49:43
@Dramaprinces: Kutyaharapást szőrivel? :D Van, amikor bejön.
Dramaprinces 2009.06.29. 12:50:50
Muha 2009.06.29. 12:51:25
:)
dr. gernika 2009.06.29. 12:51:58
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:52:03
Nagyon igaz. És ha ezt az ember képes belátni, akkor talán esélyes, hogy normális társ szegődik mellé.
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 12:52:47
TBal 2009.06.29. 12:53:09
Caddy 2009.06.29. 12:53:38
@Kedves Nard: hát most éppen ezt így nem mondanám, hogy süt, de én papucsban tehát még az esőt is leszarom. :) Meg lehet a délutánom is jó lesz, azt hiszem ma rettenthetetlen vagyok. :D
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.06.29. 12:53:49
Dramaprinces 2009.06.29. 12:54:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 12:55:37
Ezt is megértük Drága :) De mint köztudott a Kedvesség sokkal többet nyom a latban :)
@Caddy-Samantha in SBp:
Aránylag jó idő van :) Ha gondolod lehet olyan mint tegnap volt! (amíg haza nem értem) :)
Dramaprinces 2009.06.29. 12:55:40
dr. gernika 2009.06.29. 12:57:36
@Dramaprinces: Szerelmi bánatban, mindenmindegy hangulatban könnyű bepasizni, csak nem szabad komolyan venni. Ha ettől a sráctól többet is akard, tényleg pihenj még rá.
Üdv, léptem!
Koori 2009.06.29. 12:57:50
Caddy 2009.06.29. 12:57:52
@Drága gernika: ne idézd meg, mert megjelenik. :)
Muha 2009.06.29. 12:58:25
2009.06.29. 12:59:21
Dramaprinces 2009.06.29. 12:59:58
2009.06.29. 13:00:02
Ha egyetlen pillanatra felmerulne a gyanu, normalis lennek, kielesitenem a mindig magamnal hordott termonuklearis kezigranatot, elszavalnam bucsuversem a szaraz agon ulo varjurol, es eltuntetnem magam a vilagbol...
Nincs normalis ember, csak olyan, aki jol leplezi a hibait, vagy az arnyoldalait. Az elet viszont rovid ahhoz, hogy szinhazat jatszon az ember... Pedig voltam mar Gloucester grofja a Lear kiralyban ;)
Borso, vedj meg, nem hagyhatod, hogy sertegessenek... Fogom a plussegerem, es visszabujok texturamanagert irni az asztal ala...
2009.06.29. 13:01:00
Dramaprinces 2009.06.29. 13:01:08
Caddy 2009.06.29. 13:01:14
@Dramaprinces: jó az indás címed? Küldöm hát. A terápiás csoport mindig az ön rendelkezésére áll asszonyom. :D:D:D
Koori 2009.06.29. 13:03:07
2009.06.29. 13:03:54
I'll be Beck! 2009.06.29. 13:04:09
Egyrészt nem igazán tud bántani, másrészt nincs igazán lelkiismeretfurdalásunk ha bántjuk, harmadrészt a "tiszta szívből szeretni" a gyakorlatban olyan instabil, hogy már inkább nem is létezik.
Koori 2009.06.29. 13:05:44
abbban benne volt hogy szia meg mas marhasagok amiket mar nem irok le ujra;)
Koori 2009.06.29. 13:07:58
mer ha van akkor nezzetek, zsenialis...:)
dr. gernika 2009.06.29. 13:08:33
@Caddy-Samantha in SBp: És akkor mi van? :D Megbánom? Nekem már hiányzik a varánuszpofa. :P
@Môžeš mi pomôcť?: Volt ilyenben részem december-januárban. Nem volt jó.
télleg pá
Muha 2009.06.29. 13:09:42
muhaahaa :)
dr. gernika 2009.06.29. 13:11:54
tarquin - védőháló nélkül 2009.06.29. 13:12:57
Olyan emberrel dugni, akit max. langyosan szeretünk, jó lehet. És azér' nem bántjuk, mert miért is tennék?
Dramaprinces 2009.06.29. 13:14:20
@Muha: :) még soha sem láttam Muhát:)
2009.06.29. 13:15:53
@Caddy-Samantha in SBp: neked ment mél:)
Mentem iskolába, legyetek jook
Muha 2009.06.29. 13:16:38
Dramaprinces 2009.06.29. 13:17:59
Koori 2009.06.29. 13:19:24
Dorsz 2009.06.29. 13:21:14
Borsószem 2009.06.29. 13:23:54
Hogy Topo szavajárását idézzem, ha az zöld lenne, az azért odabaszna! :D
@Muha: Szóval kijött az alapvető jellembeli különbségünk! :)
@TBal: Mikor felvettek az egyetemre, megfogadtam, hogy befestem. Először volt narancssárga, majd egyre sötétebb vörös, végül lila, aztán most megint vörös, mert elbasztam! :)
Caddy 2009.06.29. 13:24:07
Csak a joghurtot? Mit csináltál vele? (na jó ezt mégsem akarom tudni) :D
@Dramaprinces: a kisebbig húgom receptje a zenehallgatás, és a szövegek éneklése, mert akkor nem gondolkodsz. :) Küldtem a számot. :)
Dramaprinces 2009.06.29. 13:25:00
Muha 2009.06.29. 13:25:53
Tudod, egy hentes nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy reménykedik. :D
2009.06.29. 13:27:05
www.youtube.com/watch?v=plfVQV-klZo
Borsószem 2009.06.29. 13:27:55
Caddy 2009.06.29. 13:29:19
Dramaprinces 2009.06.29. 13:30:01
amúgy végig azt bizonygatta exem , h túl nagyok az igényeim...egyszer vitt el vhova vacsizni 7 hónap alatt...azt is mert kapart...
Koori 2009.06.29. 13:32:35
Dramaprinces 2009.06.29. 13:32:56
tuli _ 2009.06.29. 13:33:29
tuli _ 2009.06.29. 13:34:23
Dramaprinces 2009.06.29. 13:34:27
dr. gernika 2009.06.29. 13:36:15
Muha 2009.06.29. 13:37:56
Muha 2009.06.29. 13:38:58
Muha 2009.06.29. 13:40:07
NickyOnline 2009.06.29. 13:40:21
Borsószem 2009.06.29. 13:40:22
Puszcsi! :)
Dramaprinces 2009.06.29. 13:40:33
Omegae 2009.06.29. 13:41:24
Caddy 2009.06.29. 13:42:39
@tuli_: egyre több az egyezés tuli.:D:D:D A legjobb sorozat szerintem a GG.
Megöltem az iwiwet. :) Gondoltam az új alkalmazást a Líra könyvklubbot felrakom de úgy látszik a rendszer belázadt. :D
Répa Rómeó 2009.06.29. 13:43:33
(lehet visszafejlödök, holnap jön a Vakond nadrágja.)
Koori 2009.06.29. 13:45:00
2009.06.29. 13:46:02
Nos, en nem mondok semmit.
Az exem fintorgott a Nobuban a sushira...
Nem ette meg a curryt, mert sarga. Meg ugy altalaban, inkabb az enyembol kert egy falatot...
Viszont amit en foztem, azt ugy ette, mint egy kishorcsog... ket pofara ;)
@Drága gernika:
Mindig annak faj jobban, akit dobnak.
@Borsószem:
Hat nem igazan, en ugy elveben gondoltam, hogy zold vagy. Ha mar borso, akkor zold. Ha nem zold a heja, akkor sarga. Viszont a sargaborso piritott hagymaval jo, az viszont rossz szagu, es az ugye nem tul hizelgo hasonlat egy holggyel szemben....
dr. gernika 2009.06.29. 13:46:26
2009.06.29. 13:47:42
Flogging' Molly... Eszmeletelen fej Dave King, o sem normalis...
Muha 2009.06.29. 13:47:59
Nem is szóltok, hogy recesszijó van?
Répa Rómeó 2009.06.29. 13:48:18
dr. gernika 2009.06.29. 13:48:50
Annak fáj jobban, aki jobban szeret. A dobódás csak a büszkeségnek fáj, nem a szívnek.
Muha 2009.06.29. 13:50:02
Caddy 2009.06.29. 13:50:16
Muha 2009.06.29. 13:51:02
dr. gernika 2009.06.29. 13:52:59
Dramaprinces 2009.06.29. 13:53:36
2009.06.29. 13:55:23
Figyelembe veve, hogy ezzel a hozzallassal
- bipol depressziost
- szemelyisegzavaros
-
gyujtottem be, azt kell mondanom, hogy a trend biztato, a kovetkezo mar valoszinuleg mar normalis lesz, es csak a hetkoznapi, noi hisztiket fogja produkalni...
Istenem, milyen jo, hogy ejjel haromkor nem kelt fel, hogy setalni akar... erre a szomszedok osszevesztek, es kihajitottak egy szekrenyt az ablakon negykor...
Dramaprinces 2009.06.29. 13:56:37
Koori 2009.06.29. 13:59:10
tuli _ 2009.06.29. 14:02:00
@Caddy-Samantha in SBp: azt hallottam, hogy 3x hosszabb a szövegkönyve, mint a többi sorozatnak. nem lep meg :))
Muha 2009.06.29. 14:02:07
@Koori: jaaaa... :D
dr. gernika 2009.06.29. 14:02:51
Egyébként nagyon sokat elárul a hozzád állásáról az, ahogyan a dolgaiddal bánik. Ez általános észrevétel, a táskád földre dobása pedig egyenesen szimbolikus volt. Abból amit az utóbbi időben írtál, mondjuk nekem(nekünk) egyértelmű, hogy kábé csak ennyibe nézett téged is.
Úgyhogy helyesbítek: inkább ne sírj többet utána.
dr. gernika 2009.06.29. 14:03:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 14:04:11
Bisztos skorpilyó vót meg hörcsög és a Blood Ravensnél szolgált. Ez a durva.
2009.06.29. 14:05:18
Skorpio jegyu horcsog? Erdekes otlet ;) Bar nem allsz messze a valosagtol...
Mindent az erzelmek oldalarol nezek - ha latok egy part az utcan setalni, az merul fel bennem, milyen erzes az, amikor egymashoz ernek, van-e kozottuk szeretet, vagy... Ha latom, hogy valaki valamit csinal, kell, hogy oka legyen, es maszik, kuzd, kotor... mint egy horcsog. A horcsogok soha nem adjak fel, es amig levegot birnak venni, kuzdenek az eletukert... es hozzad is... Egy horcsogom 12 nap utan jott vissza a csatornabol, egy szomszed hazban elojott, es leult a szamitogep ele.
Eloszor a Lord becenevet valaszottam, egy szamuraj ikonjaval... Mert vannak ertekek, idealok, amelyek fontosabbak a puszta letezesnel - de ezeket masokban is tisztelni kell, nem csak a sajat ertekeink leteznek... Masok elfogadni mas ertekekrenddel, amig nem artanak masoknak... Gondolod, ha annak megfeleloen kezelnem az embereket, hogy mit akarok toluk, akkor kepes lennek tukorbe nezni?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 14:10:31
Dramaprinces 2009.06.29. 14:12:51
dr. gernika 2009.06.29. 14:13:35
(a többit érteni sem akarom)
Koori 2009.06.29. 14:13:38
dr. gernika 2009.06.29. 14:16:05
Hű, ez a pasi szűz volt előtted?
Az ilyeneket tényleg azonnal lapátra kell tenni, amint nekiállnak módszeresen leépíteni az önbecsülésed. Ugyanis olyan miatt alázott, amin aztán akkor sem tudsz változtatni, ha megfeszülsz.
Dramaprinces 2009.06.29. 14:17:57
tuli _ 2009.06.29. 14:18:27
tudod, nem jósolok sok időt annak, hogy te is így látod majd, és örülsz neki, hogy nem maradtatok együtt. (azért a blogot remélem, nem olvassa)
Caddy 2009.06.29. 14:20:19
2009.06.29. 14:23:36
Kinezem belole... A szurkefarkasokat is csipem, de azt nem tartok otthon. Ugy szelektive szeretem es tisztelem az elolenyeket... Ugy, mint Durrel. A horcsogok csak eloterbe tolakodtak, hogy megvedjenek az MNK-k seregetol.
Dramaprinces 2009.06.29. 14:26:55
2009.06.29. 14:28:55
A pesszimista tudja, hogy minden no rossz lany.
Az optimista remeli...
@Drága gernika:
Ja, de akkor nincs gond, ha az osszes tobbi ugy szerepel a listan, hogy az mennyivel rosszabb, mint a jelenlegi...
@Kedves Nard:
Beszeljunk inkabb a deferred shading elonyeirol es hatranyairol.
tuli _ 2009.06.29. 14:34:44
szemét volt, vitathatatlan, de együtt voltál vele mégiscsak 7 hónapig, sőt, össze akartál költözni vele.
apropó, ezekben az esetekben nem ordítottad le a fejét? mert tudod azt látom, hogy így viselkedni, főleg az elején, mert 7 hónap mégsem egy élet, azzal lehet, aki hagyja.
van, akivel nem lehet.
BARI 2009.06.29. 14:34:54
dr. gernika 2009.06.29. 14:35:23
Hűűű, találtam egy hejjes fijjatal lányt (Nikkikkke) az internyetten, aki szintén cejizi a hörcsiket. :)
www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=613982
2009.06.29. 14:38:11
A horcsog ugye kivancsiak, es nagy a mozgasigenyuk, szoval setaltatni szoktam... Akkor kint volt nalam anyam, es o ugy gondolta, hogy a legjobb hely a furdoszoba (modern angol lakas, szonyegpadlo, nincsenek csovek) - csak az, amit nem vett eszre, hogy a wc mogott, ahol a cso a falba csatlakozik, amunkasok hagytak egy nagyon kis lyukat - persze, mint minden horcsog, okelme azonnal megtalalta, es irany a a legcserelo... csak a perem masik oldalan szellozoakna van, es a perem tul magasan volt, hogy visszamasszon. Megprobalt, amikor hivtam, de nem erte fel, es mire sikerult kiszakitanom a falat, elkoszalt valamerre.
Persze mivel nem vigyaztam a horcsogre, szakitas lett a vege. Az mar csak bonusz volt, hogy a szakitos beszelgetes utan hazaertem, es feljott az alattam lako kislany (anyuka, egyebkent) (akitol kerdeztem nem jelent-e meg naluk egy horcsog), hogy egy ismerosonel megjelent egy horcsog, es leult a gep melle...
Nem csoda, hogy egy uveg otputtonyos aszut kaptak... :)
2009.06.29. 14:40:18
2009.06.29. 14:41:11
A szex csak akkor jo, ha mocskos...
2009.06.29. 14:43:17
Szerintem nem helyes.
NickyOnline 2009.06.29. 14:43:55
2009.06.29. 14:43:57
A legjobb modja a bosszura az, hogy ne olyan legy mint az, aki a sebet ejtette.
dr. gernika 2009.06.29. 14:44:09
tuli _ 2009.06.29. 14:46:31
najó, értem én.
2009.06.29. 14:46:51
Nem, ez a repuloteres csaj volt...
Dramaprinces 2009.06.29. 14:47:00
NickyOnline 2009.06.29. 14:47:10
dr. gernika 2009.06.29. 14:47:55
2009.06.29. 14:51:12
Szerintem ha egy kapcsolatban az egyik fel szamara a szakitas a derult egbol jon, akkor az a kapcsolat messze nem volt eleg jo ahhoz, hogy kapcsolatnak lehessen nevezni...
A szakitasnak oka van. Mindig.
PS: kiveve az elmebetegeknel, akikbol tobb van mint kene.
Szelid sunmalac 2009.06.29. 14:53:11
Dramaprinces 2009.06.29. 14:53:21
NickyOnline 2009.06.29. 14:53:40
NickyOnline 2009.06.29. 14:54:32
2009.06.29. 14:55:04
Ha nincs kivel vizszintesen lenni... meg elni is kell valamibol :)
@Drága gernika:
Nekem kifejezetten nem tetszik, meg vonzonak sem tartom.
@Dramaprinces:
Kurvasag... Pff. A kurva tiszteletre melto dolgozo no. Aki a lelket, elveit adja el, az a megvetendo.
alumi 2009.06.29. 14:56:28
2009.06.29. 14:57:58
Tegnap lattam egy videot egy tequilat iszogato sundisznorol. Na szep kis viszony... Amugy en regivagasu vagyok, macskakkal es ferfiakkal nem kezdek kapcsolatot.
@Dramaprinces:
Turj, es alkosd ujra magad. Egy het mulva megerted, milyen szerencses vagy.
tuli _ 2009.06.29. 15:00:07
a lealázásról meg annyit, hogy az elején nem hagyni. a következőnél már valószínűleg te sem hagyod magad.
2009.06.29. 15:00:11
Mondtam hogy ne egyel ennyi hurkat. Kersz egy adag Cadbury csokit ? Az hatasos :)
NickyOnline 2009.06.29. 15:01:10
Caddy 2009.06.29. 15:01:24
2009.06.29. 15:03:13
Jama-jama-jama-jaaa,
jama-jamma-jamaa-jaaa.
tuli _ 2009.06.29. 15:04:25
@tuli_:
Dramaprinces 2009.06.29. 15:05:11
NickyOnline 2009.06.29. 15:07:04
tuli _ 2009.06.29. 15:07:10
2009.06.29. 15:08:19
Inkabb a vege. Mar a lokotteket nezve...
tuli _ 2009.06.29. 15:10:10
@Dramaprinces: mindenkinek van tanulópénz...
dr. gernika 2009.06.29. 15:11:24
Dramaprinces 2009.06.29. 15:11:35
2009.06.29. 15:12:48
legjobBAK ;)
2009.06.29. 15:13:32
A csaszar neveben ezen en is resztveszek. Most penteken !
dr. gernika 2009.06.29. 15:13:35
dr. gernika 2009.06.29. 15:14:09
Miért ne? 2009.06.29. 15:15:19
Dramaprinces 2009.06.29. 15:15:47
alumi 2009.06.29. 15:15:54
az angolsága ellenére is határozottan finom! :D
Dramaprinces 2009.06.29. 15:17:07
dr. gernika 2009.06.29. 15:19:50
@Dramaprinces: Az meg majd termel endorfint bőven. Csak mozogj legalább 30 percet.
Miért ne? 2009.06.29. 15:19:54
Dramaprinces 2009.06.29. 15:21:55
Muha 2009.06.29. 15:26:37
Bármi történjen, ma a szívedre hallgass!!
úgy teszek.
@Drága gernika: nekem milyen hetem van most?
Dramaprinces 2009.06.29. 15:27:25
Dramaprinces 2009.06.29. 15:28:31
Igazság Atyja 2009.06.29. 15:30:30
El akarják bizonytalanítani az embert. :)
dr. gernika 2009.06.29. 15:32:35
@Dramaprinces: Rakjad ki egy dobozban az ajtó elé. Vagy hívj fel egy barátnőt. Mindenképpen ronda bugyi legyen rajtad, és fogd be az orrod.
Muha 2009.06.29. 15:33:11
Muha 2009.06.29. 15:33:45
Muha 2009.06.29. 15:34:21
Muha 2009.06.29. 15:35:39
ez a kettő meg nagyon jól fog jönni most nekem. :)
Miért ne? 2009.06.29. 15:36:02
Dramaprinces 2009.06.29. 15:39:25
Dramaprinces 2009.06.29. 15:40:12
Igazság Atyja 2009.06.29. 15:41:56
Dramaprinces 2009.06.29. 15:42:17
2009.06.29. 15:47:15
Nem ismersz valakit aki UK Poolt jatszik ? Hianyozni fognak az itteni jatszmak, es jo lenne nem kijonni a formabol...
@Dramaprinces:
En szakitas miatt mar tanultam tancolni, autot, repulot vezetni, spanyolul es tehenet terelni del kaliforniaban. Na bumm... Az ember mindig tanul uj dolgokat egy kapcsolatban... :D
Dramaprinces 2009.06.29. 15:48:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 15:51:17
Papírt.
dr. gernika 2009.06.29. 15:52:08
@Kedves Nard: XD
Dramaprinces 2009.06.29. 15:52:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 16:01:35
Répa Rómeó 2009.06.29. 16:03:03
dr. gernika 2009.06.29. 16:03:04
BAndus (törölt) 2009.06.29. 16:07:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 16:11:18
Igen 45 évig jártunk, de mivel ő skorpilyó meg hörcsög is, így nagyon problémás volt az egész kapcsi! :)
2009.06.29. 16:16:30
Jo lenne azt mondani, hogy F14-est, de eddig vezetni csak kisgepeket (alig van par repult oram, Cessna 172) meg egyszer egy Lancasterrel (ez mondjuk egy baratom intezte el, es csak a masodpilota szekeben ulhettem par percig)... (Nem magyarorszagon)
A Lancaster egy baratom figyelmessege volt, aki igy huzott ki a banatbol az o regi baratja a Crawford-i repter egyik tulajdonosa, lovesz volt a haboruban Lancasteren...
@Drága gernika:
Ja, van egy harom honapos projectem pesten.
2009.06.29. 16:18:47
Azt is epitettem, F1B kategoriaban voltam mar ifjusagi bajnok :D Igaz, azert az inkabb fabol volt, a japanpapir csak a szarnyakat fedte :)
Caddy 2009.06.29. 16:19:02
A másik posztban a pöttyöslasztinak volt egy jó dumája de ez jobb. :)
dr. gernika 2009.06.29. 16:21:21
2009.06.29. 16:22:35
Azt hiszem ismerem, az a nagyszaju Archuleta volt, nem ? Addig szovegelt az n dimenzios terrol, amig be nem tomtem a szajat egy marek kukoricaval.
Pedig megmontam Sophoklesnek is, hogy ne tartson horcsogot, oszt amikor leesett a labarol egy pohar ital utan, nekem kellett elviselni azt a dumagepet.
2009.06.29. 16:23:38
A pottyoslasztikkal az a baj, hogy pattognak, pattognak, es mindig betorik a szomszed ablaka, amikor senki nincs ott.
BARI 2009.06.29. 16:23:55
dr. gernika 2009.06.29. 16:30:34
2009.06.29. 16:31:04
Szurikatat kene tartanom, ok is olyan csibeszek.
2009.06.29. 16:31:36
Allah kimeljen meg az elmenytol, leanyom.
dr. gernika 2009.06.29. 16:34:35
a szurikáták tényleg cukik.
2009.06.29. 16:35:28
Muha 2009.06.29. 16:35:35
Omegae 2009.06.29. 16:37:32
Ne törődj bele túl könnyen :P
"Amíg nem hajtottad végre, nem tudhatod, lehetetlen-e."
:D
dr. gernika 2009.06.29. 16:38:34
Muha 2009.06.29. 16:40:41
Omegae 2009.06.29. 16:42:29
:P
Szóval, ami lehetetlen arra garancija is van :)
2009.06.29. 16:42:54
Omegae 2009.06.29. 16:43:30
Omegae 2009.06.29. 16:46:29
www.youtube.com/watch?v=CwzRm_Ut7HM
:)
2009.06.29. 16:48:30
Inkabb csak azert, mert szamodra lehetetlen, meg ne feltetelezd, hogy mindenki masnak is az.
Akkor a temeteseden majd azt mondjak...
Jo vezeto voltal. Eleteben soha nem volt feszultseg, amig zarlatot nem kaptal. Most pedig foldelunk.
Omegae 2009.06.29. 16:50:03
Jaja... régi villámszerelő-duma :P
2009.06.29. 16:54:57
Na nekem nagyon fáj a fejem az idő miatt...Nardocska, azért mert te laza vagy és boldog, azért nem kéne a kedvenc idődben tobzódnod ennyire!! Kegyelem,kegyelem...mert a fejem leesik a helyéről egyenest...:S
dr. gernika 2009.06.29. 16:58:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 17:01:28
Hát nem. De ez kész :)
Lui_78 2009.06.29. 17:01:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 17:02:46
Neee :) Jó idő lesz ígérem! :)
2009.06.29. 17:05:00
dr. gernika 2009.06.29. 17:06:52
@Letícia-Charlotte in SBp: *sállálállááláá* D
L, haza
pá!
2009.06.29. 17:08:03
Csak nőkkel ne kezdjen az ember...főleg ne feminista szabadságharcos vagy zsandarkfélékkel...szóval, alacsony passzeg nagyon az a kerítés...:))))
BARI 2009.06.29. 17:08:47
2009.06.29. 17:08:50
Pápá, nagyon jó légy!!!!:)))
2009.06.29. 17:10:09
BARI 2009.06.29. 17:13:24
vagy halkabban kell vihorásznom, vagy fel kellene mondanom :)))
nehéz döntés :D
2009.06.29. 17:25:58
Nem olyan nehez, az ember nagy cegnel megtanulja ezt hamar... Ha a feminaci elvarja, hogy egyenlokent kezeljek, de irodai butorok cipelesenel edesen magasba csapja a kezeit, hogy az ferfiak dolga, akkor eleg odaszolni neki, hogy na, fogd meg a veget bazmeg, ne allj ott mint Balam szamara.... Egy fel evig nem allt szoba velem ;)
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:35:11
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:37:12
"En is neurotikus vagyok. A tollaim tintamennyiseg szerint vannak sorrendben." es a zsebere mutat.
"Fuuudeszexi!" :DDDD
2009.06.29. 17:40:01
Ez marhasag, ha egy ferfitol elvarjak, hogy olyan helyen is bevaljon, ami nem hagyomanyosan ffi szerepkor, es a nok a munkahelyen is bizonytanak, akkor ne csak akkor legyenek egyenjoguak, amikor eppen nekik elonyos.
Masreszt ez egy eleg egyertelmuen behatarolhato szubkategoriara vonatkozott.
Stupidella 2009.06.29. 17:42:58
Begyűjtöttem egy elismerő pillantást, ém utána két hétig hajolni sem bírtam. :)
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:45:38
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:48:26
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 17:51:29
Jó te könnyen dumálsz, mert akkora vagy mint egy hegyomlás :) Mi törékeny kis virágszálak meg szakadjunk meg? :)
2009.06.29. 17:54:26
Vagy minden teruleten van egyenjogusag, vagy nincs sehol sem.
2009.06.29. 17:54:59
Mi, nagyok tartsunk ossze ;)
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:56:14
@Budapesti Brigaderos: Latom nem ment at a lenyeg. Feltunt, hogy cingar pasikrol is irtam? :)
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 17:57:58
@Budapesti Brigaderos: Elhatarolodom az Oritol.
dr. gernika 2009.06.29. 17:59:47
2009.06.29. 18:05:35
Ne az Oritol felj, hanem a sotetsegtol, amely eltakarja az univerzum igaz arcatol.
Miért ne? 2009.06.29. 18:10:43
2009.06.29. 18:21:56
Na es? Irodai kornyezetben rengeteg fizikai munka akad, ahol ez szamit.
Frigyesur (törölt) 2009.06.29. 19:13:42
2009.06.29. 19:35:36
Ha en kepes voltam egyedul szekrenysort a vallamon cipelni, mas is kepes aranyosan kissebb mertekben, de az erejen felul terhet vallalni - es nem csak fizikai ertelemben ertem.
2009.06.29. 19:39:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 20:02:00
zsoci 2009.06.29. 20:07:02
előre is köszönöm !
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.06.29. 20:08:10
Szerintem túl nagy kérés. Nem szerkesztik a beadott anyagot, raw ctrl+c ctrl+v az egész :)
2009.06.29. 22:38:27
United KingKong 2009.06.29. 23:44:24
feladok és Neki már nem kellek."
Kevés olyan pacák létezik, aki képes 2 olyan mondatot rögtön egymás után leírni, aminél az első őszinteségét megkérdőjelezi a másik. De mostmár legalább tudom, hogy biztosan nem üres halmaz...
Ettől a Képlet (Knowing) sokkalta jobb, pedig igyekszem kifigurázni a túl komoly filmeket. Ez a filmremek is reklámszak-emberes munka volt (rövidített tartalma bizonyítja):
Belefáradt a mindenNAPokba? Éjjel-NAPpal dolgozik? Kifestené a NAPpaliját? Would You like to take a NAP? Cserélje le megunt, elszennyezett bolygóját! Csak most, csak nálunk! Ha hív minket, most ajándékba adunk új bolygójához két holdat is! Ne habozzon! Tapasztalt szakembereink ingyen házhoz szállítják a gyerekeket (és a nyulakat)! Ha felkeltettük érdeklődését, lapozzon tovább, hogy megismerje ajánlatunkat!
Garantáltan olyan bolygót kap, amit szabadon tönkretehet, ha már a Föld tönkretételét megunta! Szennyezheti, feltúrhatja, erodálhatja a talajt, bemocskolhatja a tengereket és a levegőt anélkül, hogy azok az idegesítő környezetvédők aggasztanák.
Garantáljuk, hogy az új bolygón nem lesznek egészségére ártalmas vírusok, baktériumok, egyéb mikroorganizmusok vagy szervezetek. Szavatosságot vállalunk a (mikro)klímára, mely épp akkor lesz kellemesen meleg, amikor mindenki szabadságra megy, és akkor lesz hideg, amikor mindenki havat akar a karácsonyfa mellé.
Amúgy az energia-lények (nyilván az Ősök vagy az Ori!) szárnynak tűnő ornamentumai miatt jutott eszembe ez a marketingrizsa. Nyilván nem akarták a hívőket megbántani azokkal az origami-szerűen hajtogathatós űrhajókkal, ezért szárnyakat adtak nekik meg egy bazi nagy fát az új bolygóra, mintha az Édenkertbe térnének vissza a kisklapekok, és várná őket az Élet Fája (vagy a Tudásé, rajta egy táblával, hogy ’na most már zabbanthatsz az almából, kisöreg! A kertész.’ - no meg a tűzvihar is azt az érzetet keltette az emberben, mintha a Pokol jött volna el a Földre, és a Satanic Industries, Inc. felvásárolta volna az összes Föld-részvényt a tőzsdén. Tisztára hostile take-over. A management meg ’YOU ARE FIRED’ üzit kap a telcsijére. (Már aki nem követ el öngyit.) De semmi baj, mert a Paradicsom-bolygóra már megérkeztek az origami / karácsonyfadísz űrhajók, és mindenki megnyugodhat. A fű zöld, kék az ég, a szellő kellemesen borzolja a frizurát, és néhány rakoncátlan gyerkőc kendermagot és marihuánát is hozott termesztésre. Minden cool. No para. Talán még a Music TV is fogható lesz.
Beethoven 7. szimfóniájának 2. tételét betenni zseniális húzás volt, mivel aki csak egy kicsit is fogékony az ilyen zenére, az elsőre beleszeret. Nem semmi a 9. szimfónia sem, de ez valahogy annyira jolly joker, annyira illik minden hangulathoz és témához, hogy hiába nem lehet ráfogni, hogy jobb lenne bármely más, hasonló kvalitást reprezentáló műnél, mégis valahogy odaillőbb. (Persze ez is ugyanolyan merő szubjektum ugyanúgy, mintha azt mondanám, hogy pl. Vivalditól a Négy évszak nincs olyan jó zene, mint ez. De azt, hogy passzol, mégiscsak jobban beveszik a reklámszakmán kívül és belül esők is.)
Ami nagyon nem volt zseniális, az az antropikus elv totális félreértelmezése, véletlenszerűségnek álcázása. A legtöbb bolygó nem hordozhat életet, és ha a Föld is ilyen lenne, akkor senki sem élne rajta, aki feltesz effajta kérdéseket. Aki nem érti meg az antropikus elvet, az fordítva ül a lovon, miközben fennen hirdeti, hogy a ló azért fejlődött ki, hogy az ember hátasként használhassa, holott valójában azért, hogy amikor az ilyeneknek azt mondják, hogy ’lóf..z a se..edbe!’, akkor ne csak egy nyúlf..nyi valami menjen be oda, hanem egy jóval durvább élményben legyen része. :) Az elefánt is ezért fejlődött ki, de az nem elég elterjedt a (be)szólásokban, pedig annak még durvább hímtagja van, úgyhogy a kipusztulás fenyegeti az elefántokat, sőt a mamutok is azért haltak ki, mert senki sem emlegette anno a ’mamutf..z a se..edbe!’ szólást, és nem volt okuk fennmaradni. Éppenséggel ha tudni akarjátok, elárulom: a dinók is ezért haltak ki. Senki nem mondta annak, akire haragudott, hogy ’tírexf..z a se..edbe!’ vagy ’brontosaurusf..z a se..edbe!’ és ezért nem volt értelme a dinók létezésének (a filmtémákat leszámítva, de hát a filmes témákban meg pont az a lényeg, hogy kihaltak, tehát ez is inkább a kihalásuk mellett egy ok, mintsem a fennmaradásukért). Ha tehát elterjedne, hogy pl. ’sztegoszauruszf..z a se..edbe!’, megjelennének a sztegoszauruszok is.
Az iridium-izotóp megugrásán még dolgozni kell, de talán az 'iridium a se..edbe' mondás azt is megoldja...
2009.06.30. 00:18:41
Ours is not to question, but to rejoice in their service, for they are perfection.
Hallowed are the Ori.
2009.06.30. 00:19:42
www.youtube.com/watch?v=s8jsgArAvTs
Csorfab 2009.06.30. 14:09:49
United KingKong 2009.07.09. 18:58:00