Örök kérdés, de most a fiú volt fiatalabb, de összesen sem idősek.
Számít e a korkülönbség vagy nem?
Bárcsak soha nem beszéltünk volna arról a szar kocsiról!!!!
Egy 24 éves csajszi vagyok, aki másfél évet töltött el egy kapcsolatban 21 éves â01Eálom pasijávalâ01D. Eleinte zavart a 3 év korkülönbség, vagyis inkább engem, de mindenki azt hajtotta, hogy a kor az nem számít, ha valakik szeretik egymást! Hát igen hagytam magam meggyőzni és utána már tényleg nem érdekelt ahogy telt az idő. Megszerettem nem is kicsit és ő is engem! Annyira, hogy igen komoly terveink voltak egymással (eljegyzés, házasság, stb.) Büszkélkedett velem a haveroknak, hogy milyen komoly csaja van, és hát hogy bennem megtalált mindent, és el is vesz majd 3 év múlva feleségül. Ezt én tényleg elhittem mert tényleg hihető volt és az érzéseivel nem tudott átverni, hisz annyira sírt az elváláskor isâ026
A szakítás napja előtt:
Szép estének ígérkezett, főleg mert a hónapfordulónk előtti este volt. Minden egy szar kocsival kezdődött. Elmentünk kajáért és közben beszélgettünk. Elmondta nagy terveit, hogy venni fog egy új kocsit januárban. Mondta, hogy milyet és mennyiért gondolta. Én mondtam, hogy szerintem nem kellene olyan drágát vennie, hisz fizetheti majd egy jó pár évig és majd együtt kell fizetnünk. Ekkor hasított a szívembe a hatalmas felismerés mikor azt válaszolta: â01ENekem kell majd azt fizetniâ01D és különben is nála csak 5-6 évig lesz és addigra mire mi összekerülünk addigra már rég másik kocsija lesz!! ÁÁÁ Elkezdtem filózni, hogy akkor most hova tűnt a 3-4 év és hogy lett hirtelen belőle 5-6 év???
Összevesztünk ezen, vagyis én szóhoz sem tudtam jutni csak hallgattam, mint egy hal. Akkor összedőlt bennem egy világ, és akkor jöttem rá, lehet, hogy nem is ő lesz a nagy ő??? Hát aznap jól ott is hagyott persze én az egész estét végig bőgtem, hogy mi a francnak beszéltünk mi arról az átkozott kocsiról???
Másnap átjött és leültünk beszélni, aznap volt a hónap fordulónk! Míg én rózsákról és bonbonokról álmodoztam.. kaptam egy nagy órákig tartó bömbölős szakítást!! Ezekkel a szavakkal vált el tőlem. Kemény volt és határozott!!
â01EFigyelj! Én nem veszlek el téged sem 3, sem 4 év múlva, és nem akarom azt, hogy várjál rám 5-6 évet, és akkor majd ha esetleg nem jön össze köztünk a dolog belemenekülj egy szar kapcsolatba és boldogtalan házasságban éld le az életed!â01D â01EJa és muszáj az eszemre hallgatnom!â01D
Ezt követte a sírás! Kemény szavak, SOHA nem fog kimenni a fejemből!!
Azóta se tudom elhinni, hogy valaki hogyan képes az eszére hallgatni és nem a szívére? És ha valaki szeret valakit akkor hogyan tud lemondani róla??? Miért hangoztatta annyiszor, hogy bennem megtalált mindent és neki már más nem kell??? Átvert vagy egyszerűen csak beparázott? És ha csak beparázott miért csak most?? Eddig is tudta mit vállal!!!
Ezek után azt mondom, igen is számít a korkülönbség, ja és tervezni abszolút nem szabad!!!
Egy hónapja történt a szakítás de pokolian fáj és naponta megnézem azt az átkozott iwiwet is hogy mikor lépett be és hogy nem e írt valamit. Még mindig arra várok mikor fogja megbánni!!!!!! Nincs olyan nap, hogy ne gondolnék arra, mi van ha tényleg a nagy őt vesztettem el, és többé már nem fogok senkit se így szeretni!??!!! És most ezt érzem! Elvesztettem a másik felem mindezt, azért mert rosszkor születtem, vagy, mert rosszkor ismerkedtünk megâ026..!!!!!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Caddy 2010.01.05. 06:01:59
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 06:06:16
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 06:08:58
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 06:12:38
L
Caddy 2010.01.05. 06:18:56
Hónapforduló? Tehát nagyon hosszú kapcsolatról beszélünk. A három év, az lófasz nem korkülönbség.
Imádom amikor huszonévesek azon siránkoznak,hogy életük nagy szerelmét vesztették el.
dr. gernika 2010.01.05. 06:23:30
Mi ez a hülyeség, hogy nem szabad tervezni?
Csak azért mert másfél év után már oszlott a köd a srác szeme elől és rájött hogy ő még 5-6 év múlva is fiatal lesz a nősüléshez? Vagy ha már nem is lesz hozzá túl fiatal, de más nőket is kéne próbálni addig?
Együttjárásba még belefér ez a korkülönbség, de egész életre tervezni egy ilyen pelyhes fiúkával tényleg nagy botorság volt. Persze-persze, komolyan mondta, bisztosan, rá kell bólintani és nem készpénznek venni.
Iwiwre meg fölösleges fellépni azért, hogy írt-e, kapsz róla értesítést mélben. Megsúgom: nem fog, és megbánni sem fogja, ne áltasd magad. Lépj tovább.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 06:56:20
Lehet a pasi megsejtett valamit, vagy csak szimplán 21 évesen(!!!!!) túlzásba esett, majd rájött, hogy mégsem a poastíró az igazi neki. 21 évesen nekem sem voltak olyan terveim hogy elveszek valakit feleségül. Iwiwen aztán várhatod hogy bármit is tenni fog, nézheted max, ahogy becsajozik, és a közös képein fogod verni a nyálad. Ki lehet játszani a "bejelentkezési időt" iwiwen, szóval akár a halálba is szivathat a pasi :)
Nyikolaj 2010.01.05. 07:19:35
Mellesleg ennek köze nincs a korkülönbséghez.
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 07:25:22
sztem ez a kiskiráé :)
Decsibácsi 2010.01.05. 07:27:48
Az van, hogy a kedves posztoló egy vámpír, aztán még bömböl ha kidobják.
Arról is kéne mesélni, hogy kinek voltak nagy tervei a másikkal?
lány: Kicsim, majd elveszel feleségül?
fiú: Persze édesem, majd elveszlek.
lány: Mondjuk 3 év múlva?
fiú: Mondjuk.
Ezt a lány úgy fogja fel, hogy a fiúnak olyan tervei voltak, hogy 3 év múlva elveszi.
Aztán amikor a lány másfél év együtt járás után azt mondja, hogy jajj kicsim, ne vegyél olyan drága autót, mert sok lesz a törlesztő és majd kell a pénz pelenkára, na akkor nyílt ki a srác szeme, hogy álljon meg a nászmenet, majd aztat én tudom.
Úgyhogy szerintem a kategória sántít, itt ugyanis a fiúszív lányszopat tipikus esete forgott fenn a szerencsés végkifejlettel bezárólag.
dr. gernika 2010.01.05. 07:34:06
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 07:37:33
BARI 2010.01.05. 07:57:00
a korkülöbségesdi hülyeség.
egy pasi "ok nélkül" kurvára meg tud zavarodni, ott aztán várhatod a miértekre a válaszokat naphosszat.
a kocsi mindenre kiváló "ürügy".
szerintem szedd szépen össze magad.
ennyi
KiNG 2010.01.05. 07:59:41
úristen!
a csaj végig át volt baszva, és még ma sem veszi észre!
de beszólnék, de mennem kell.
dr. gernika 2010.01.05. 08:01:31
dr. gernika 2010.01.05. 08:02:03
Mr. Homn 2010.01.05. 08:09:45
@Drága IV gernika: nem mondod, tényleg van ilyen ótvar duma???
dr. gernika 2010.01.05. 08:18:28
Nem tudom, nektek mi jött le kiskira kommentjeiből, de én valami hasonlóra számítottam.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 08:23:21
Úristen....Kávéhozó gnóm ilyen szar dumát képes volt tolni? :) Remélem megkapta a varánuszarcot! :)
dr. gernika 2010.01.05. 08:32:22
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 08:37:24
És csalódottan elkullogott? :)
tuli _ 2010.01.05. 08:45:13
majd rájön kiskira, hogy nem ez volt élete nagy szerelme.
most persze vacak, de a srácnak volt több esze, hogy lelépett.
elmúlt nála a szerelem, legalább nem hitegetett. szemét sem volt, mert amikor kiderült, hogy a lány többet képzel a kapcsolatba, mint ő, akkor lépett. pedig nyilván ellehetett volna még benne.
ja, és nem a kocsin múlt, ha az nem kerül szóba, akkor más. hamargyorsan.
_John_Doe_ 2010.01.05. 08:48:28
Caddy 2010.01.05. 08:50:40
Honnan tudjátok, hogy ezt kiskira írta? Mondjuk kimaradtam egy két dobásból az ünnepek alatt, ezt belátom.:)
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 08:52:32
hát lehet, hogy jobb lett volna, ha a srác nem mondja, hogy elveszlek 3 év múlva.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 08:52:45
A felkiáltójelekből. Tuti hogy ez az ő sztorija. Meglehetősen hajaz kiskira stílusára :)
tuli _ 2010.01.05. 08:58:23
(lord gaga :DDD)
2010.01.05. 09:00:23
Ójaj, 21 éves fickóra alapozni? Lego kell neki még, nem kocsi..:D
"Azóta se tudom elhinni, hogy valaki hogyan képes az eszére hallgatni és nem a szívére?"
Hát, én meg sosem tudtam, hoyg valaki miért a szívét használja a gondolkodásra, amikor az esze való arra.
Fájhatnak a pasi mondatai, de teljesen igaza volt.
bagolybagoly 2010.01.05. 09:00:41
jaffandi 2010.01.05. 09:02:17
Tervezni nem csak lehet, hanem kell is. És igen, leszel még szerelmes.
Ez a hónapfordulózás, hát nem tudom...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:03:43
Szia Leti! :)
Gondolom a csajnak nem az fájt hogy a pasi az agyával gondolkozik, hanem az, hogy a farkával. Ha az agyával gondolkodott volna, akkor nem ígér fűt-fát a csajnak :)
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 09:05:19
na jó, de a csaj úgy néz ki erre építkezett :)
jaffandi 2010.01.05. 09:05:24
Na de komolyan, mit tudtál erre reagálni?
dr. gernika 2010.01.05. 09:07:26
S0und 2010.01.05. 09:08:13
ezzel a post?
SSSSTARTMENÜ->Kellékek->Jegyzettömb megnyomod a Control gombot majd a H mint Hedvig gombot, majd a keresendőbe beírod a szart...
Biztos a felkiáltójelek is közrejátszottak, hogy kitört belőlem ez a nerdrage...
dr. gernika 2010.01.05. 09:08:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:14:17
Bisztos csak MSwordben tud írni! :) Notepad az csak a skilleseknek való :)
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2010.01.05. 09:15:31
Tehát nem egy autóról volt csupán szó, hanem arról, hogy a közös élettel mi lesz anyagi szempontból és mik lesznek a fő irányvonalak. Előbb-utóbb valamivel kapcsolatban kibukott volna.
Ez már nem a rózsaszín szemüveges vergődés, hanem kőkemény tervezés és ha ezen a fronton a dolgok nem passzolnak össze, akkor lehet az egészet mihamarabb elfelejteni.
dr. gernika 2010.01.05. 09:19:08
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:20:07
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2010.01.05. 09:21:09
Én biztos nem rinyálnék a helyében, főleg nem 24 évesen: előtte az élet.
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2010.01.05. 09:22:15
Én a posztíró helyében - 24 évesen - nem sírnék: előtte az élet.
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2010.01.05. 09:22:49
Mintapolgár 2010.01.05. 09:23:57
Caddy 2010.01.05. 09:24:23
Father Justice (törölt) 2010.01.05. 09:24:24
És a 21 éves srác nem adott írásos nyilatkozatot egy teljes hónapnyi járás után, hogy elvesz feleségül pár év múlva? A summantós mindenit - vascső, kuki korbi, magánzárka a szemétládának. :)
"Azóta se tudom elhinni, hogy valaki hogyan képes az eszére hallgatni és nem a szívére?"
Úgy, hogy van neki az is. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:26:24
Úgy ahogy a hentesnél sem plazmatévét veszünk, hanem húst :D
tuli _ 2010.01.05. 09:27:17
építkezni pedig reális alapokra illik, ingoványra kőből nem tanácsos.
@Frigyesur: beparázott, mert annyira nem szerette.
a nagy érési folyamatban, és a gyerek dologban nagyon egyetértek.
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 09:27:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:27:49
Fogadjunk megint ittál Szilvia! :)
alibaszna de bamba (törölt) 2010.01.05. 09:28:05
isâ026,pasijávalâ01D."
Ezek itt mia faszomok a szövegben?
Parkisonos vagy,vagy zavard el a macskádat a picsába a billentyűzetről?!
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 09:30:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:31:33
Wordből lett átcopyzva.
tuli _ 2010.01.05. 09:31:57
(nem is ittam. csak még nem józanodtam ki :D)
miguALE 2010.01.05. 09:33:36
érdekes elmélet...
S0und 2010.01.05. 09:34:34
"Átvert vagy egyszerűen csak beparázott?"
Mindkettő. Az átverést úgy kell érteni, hogy látja milyen boldog vagy vele, ebből kifolyólag magának is megpróbálja bemesélni azt, hogy tényleg annyira szeret téged, mint te őt. Persze ez kurvára nem így van, de nem gondolom azt, hogy direkt és szánt szándékkal akart megvezetni téged, vagy saját magát.
"És ha csak beparázott miért csak most??" Mi az hogy miért csak most? Éltetek együtt? Szembesültetek az élet azon problémáival, amit közösen kell megoldani? (Nem, nem a magánéleti gondokról beszélek). Gondolom nem volt ilyen.
"Eddig is tudta mit vállal!!!"
Tudta a faszt. :D Kb. ott jött rá, hogy neki lóerők kellenek, haverok, buli fanta. Nem pedig feleség meg kölök, meg a kölökkel járó felelősség (aminek nagy részét úgyis a nő viszi majd).
Azon morfondírozhatsz, hogy mit vesztettél, hozzon a jövő bármit. De szerintem annak örülj hogy ez a vita lezajlott, azzal a végeredménnyel ami. Ez egy tök egyszerű szitu volt a tiétek, és a gyerek elég hamar rájött arra, hogy a céljaitok baromira nem azonosak, akár mennyire is elképzeltétek azt.
alibaszna de bamba (törölt) 2010.01.05. 09:35:57
asszittem mán,hogy egy luk írta.
:-(
dr. gernika 2010.01.05. 09:36:17
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:36:53
@Kedves Nard: Es mibe fogadtok? :D
FlybyWire 2010.01.05. 09:38:26
Én már tudom, högy többet nem leszek, és ennél kevés szarabb érzés van....
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:38:42
Szerintem egy felesbe! :)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:39:06
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 09:40:14
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:40:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:42:50
Akkor ő egy igazi partypooper lehet! :) Képzeld csak el, hogy az összes rumod eltűnik, mert tuli belép a helyiségbe! :)
dr. gernika 2010.01.05. 09:45:48
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 09:45:51
persze a sértettség és a harag még nem ok az indokolatlanul mértéktelen felkiáltójel használatra.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:45:58
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 09:46:15
Én a hős 2010.01.05. 09:48:04
-Én azzal egészíteném ki, hogy azoknak is megtiltanám, akik tartanak hófordulót.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 09:48:20
Ugyanazt mint Gernikánál az étcsoki és a duplacsokis magnum :) Gyűlöli őket és elpusztítja mindet! :)
tuli _ 2010.01.05. 09:48:25
a rumot meg perszehogy nem szeretem, de a gintonicot igen :)
ja, meg a sört:)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 09:53:50
@Kedves Nard: Pontosan. :DD
@tuli _: Ez olyan mint amikor meglatsz egy aranyos kiskutyat, es elmosolyodsz. Meglatunk teged, es rogton a pia jut eszunkbe, mert ez a fo attributumod. :)))
Gintonic, sor fujj. Rosszul is lennek toluk, ebbol is latszik, hogy te ordogi tuli vagy, aki megbirja inni eme ordogi italokat, mig a josagos rumot nem. Vagy te vagy Lady Lavender. :)))
dr. gernika 2010.01.05. 10:04:38
Kentetsu 2010.01.05. 10:07:53
Na kérem a következőt!
tuli _ 2010.01.05. 10:08:56
ezek az italok kifejezetten jók, nem beleszólni :D
@Drága IV gernika: mi nem voltam/vagyok én? :)
@Én a hős: hóforduló valóban éretlenséget takar, abban egyetértünk. (kivéve, a tiniszerelmeknél, ahol már 3 hónap csúcs)
a 30 éves kor alatti nősüléstiltás jó nagy marhaság.
2010.01.05. 10:10:33
Látom - megint - egy rugóra jár az agyunk!:D
tzi 2010.01.05. 10:15:59
Oke, tudom hogy a csajnak faj, meg minden, szoval sorry posztolo, de te akkora marha vagy, hogy azt tanuitani kene. Az a gaz, hogy a nok tobbsege 24 eves korara mar reg bekattan, es csak a csalad-kutya-kerites. Csak korban hozzaillo pasinak mar van annyi esze, hogy akkor elfut, amikor az elso jelet latja a "jarunk mar fel eve, mikor veszel mar el?" attitudnek. Igy aztan maradnak a teenager fiucskak, aki boldogan megigernek barmit... es meg el is hiszik... aztan megkomolyodnak.
Ja, es !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(wazze)
csokiájsz 2010.01.05. 10:16:06
ez érdekes... árujjad mán el a titkot, szeretném kijáccani.
Tarkin kormányzó 2010.01.05. 10:18:39
dr. gernika 2010.01.05. 10:22:44
Lady LAvender is az volt fiatalon, akkor szokott rá az ételdobálásra. :)))
S0und 2010.01.05. 10:26:04
Én lennék terrorista! 2010.01.05. 10:28:27
Én ennek épp a fordítottját nem tudom elképzelni. Ha tudom, hogy rossz lesz vele, nem maradok mellette akárhogyan is szeretem. Ész, és ha az igent mond akkor szív.
"És ha valaki szeret valakit akkor hogyan tud lemondani róla???"
Pl. úgy hogy a lemondás "tárgya" egy hazug ember, vagy félre kuffant, így érdemtelen a szerelemre.
kóristalány 2010.01.05. 10:28:31
cornea 2010.01.05. 10:29:00
Én is voltam nagyon hasonló helyzetben, eleinte borzasztóan fájt, majd nekem is felnyílt végre a szemem... Így amikor pár hónap múlva a kedves exem megpróbált volna visszaédesgetni, képes voltam nemet mondani. A rózsaszín köd is felszáll egyszer... Az iwiwet meg ne nézegesd, tök felesleges, amúgy meg nyilván nem ott fog keresni, ha nagyon akar. Ezen kívül ha ne adj' Isten tényleg elvett volna pár éven belül, feltehetően akkor is rájött volna előbb-utóbb a kapuzárási pánik, szóval jól jártál, hogy most lett vége, és nem akkor, amikor már két gyereket szültél neki... És most még hihetetlen, de ki fogod heverni!
ziza133 2010.01.05. 10:31:51
dr. gernika 2010.01.05. 10:34:13
@kóristalány: Fláj mindig ilzen teátrális, ne vedd komolyan.
Picur87 2010.01.05. 10:36:29
de rettentően drámai volt.. hidd el, leszel még szerelmes és esetleg évfordulód is lesz :)
kóristalány 2010.01.05. 10:37:08
azért így is érdekelne, mi oka lehet a világfájdalomnak :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 10:37:40
nem korfüggő a dolog.
dr. gernika 2010.01.05. 10:38:13
FlybyWire 2010.01.05. 10:39:30
@ziza133:
Tudom és kész, és nem is akarom. Legutóbb 11 éve voltam, előtte meg 9 évvel. Akkor voltam 15. Na? :)
Azért nem akarok, mert úgy tűnik, defektes vagyok, aki csak abba szeret bele igazán, akinél tulajdonképpen sosem volt és lesz esélye. Aki meg megérdemelné, abba sehogysem. Ennyi.
FlybyWire 2010.01.05. 10:43:50
ziza133 2010.01.05. 10:44:34
Azert "csak akkor", nehogy ugy jarjunk mint a sztori szereploi :)
ui: remelem lany vagy :DDDD Egy ferfi csak nem panikol be elete csucsan
Netuddki. 2010.01.05. 10:45:33
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.01.05. 10:46:13
"Azóta se tudom elhinni, hogy valaki hogyan képes az eszére hallgatni és nem a szívére?"
Ez akadályozza meg a normális embert szerintem, hogy butaságot csináljon... Persze csak a jó értelemben.
Ha a szívemre halgattam volna mindig, akkor nagy bajok lennének. Ha mindenki mindig a szívére hallgatna érdekek lennének a házasságok...
ziza133 2010.01.05. 10:46:22
FlybyWire 2010.01.05. 10:47:44
Na jó, egy éve azt hittem, hogy. De mégsem :(
Zahal 2010.01.05. 10:50:16
dr. gernika 2010.01.05. 10:52:10
@FlybyWire: Hát pedig nem győted lenyomni a torkunkon, hogy demennyire cejis vagy.
kóristalány 2010.01.05. 10:52:28
"Egy ferfi csak nem panikol be elete csucsan" dehogyisnem, sőt a legtöbb pontosan ezt teszi :)
hát én idősebb vagyok pár évvel, de remélem, hogy lehetek még szerelmes...
Caddy 2010.01.05. 10:52:41
FlybyWire 2010.01.05. 10:53:00
Rebelde 2010.01.05. 10:53:05
talán elgondolkodhatnál azon, hogy miért ilyen nőkbe szeretsz bele...
egyébként meg ne nyavalyogj, tavassszal a modellel mi volt? vagy az nem volt szerelem?
Zahal 2010.01.05. 10:54:50
a házasság egy kényszer, egy társadalmi minta. én nemtom elképzelni, hogy roló le, aztán életem végéig csak 1 nő.:-P
FlybyWire 2010.01.05. 10:55:38
Azt hiszem, elfelejtettem 10 év alatt milyen is.
Hát, most már emlékszem. Gyakorlatilag az első pillantás, tavaly Augusztus óta. És csak most kezd reménytelenné válni, tehát nem is csak ettől erősödött fel!
kóristalány 2010.01.05. 10:55:38
Zahal 2010.01.05. 10:55:51
FlybyWire 2010.01.05. 10:58:07
Picur87 2010.01.05. 10:58:26
szerintem mikor látta a posztolón, hogy túl komolyan kezdi venni ezt az esküvő-ügyet, inkább véget vetett a kapcsolatnak, mielőtt eldurvul a helyzet
FlybyWire 2010.01.05. 10:58:55
Rebelde 2010.01.05. 11:00:39
a házasság jó intézmény, aki nem hisz benne ne házasodjon,aki hisz annak érdemes megpróbálni, ennyi
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 11:01:07
lehet, rosszul választottál?
kóristalány 2010.01.05. 11:01:12
dr. gernika 2010.01.05. 11:01:26
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:05:21
Amugy meg vazze, engem megszallott ferjhezmeno-gyerekvallalonanak nezni, ezen nehanyan nagyon kuncognanak. :)))
mütyür 2010.01.05. 11:08:12
és miért lesz a nagy ő-ből pici, mert azt mondja, hogy a kocsiját maga akarja fizetni?
JAJJJJ
(ez a poszt kira88-é?)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:08:29
@tuli _: Oke, lehet izelni, de valaki meselte, hogy 5 ev utan is alkotnak valami szolidat honapfordulokor. Es ez sztem tokjo. De biztos azert, mert egy nagy gyerek vagyok, es imadok unnepelni. :))) (Vagy zokogni, hogy a zasszony tonkretesz. Opcionalis. :)))
Rebelde 2010.01.05. 11:09:08
a kutya is jó dolgába vész meg:)
a szerelem az szerelem, nem egy nagy talány, ha biztosan tudnád mit is akarsz, akkor nem dilemmáznál itt, hogy mit is éreztél meg mit nem...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 11:09:30
Mivel egy megátalkodott pernahajder vagy, igen, megmosolygom! :)
2010.01.05. 11:10:56
Rebelde 2010.01.05. 11:12:57
bele se merek gondolni milyen gyereke lehet dártvidernek meg hellokittynek:)))
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 11:13:26
/me érzelmi intelligenciája konvergál a nullához...
dr. gernika 2010.01.05. 11:14:35
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:14:51
@Letícia: Az osszes nagyarc volt. Amikor Ivy leleplezte az apjat, hogy Mrs. Lipton sutemenyeivel uzletelt, es erre az apja "Pedig az oroksegedhetett lehetett volna a Stokes sutemenyes-tarsasag!" :DDDDD De tuli tenyleg hasonlit Lavenderre nem. Folyton pial, kicsit szenilis, es uldozi Dolby kapitanyt. :DD
mütyür 2010.01.05. 11:15:45
tarquin - védőháló nélkül 2010.01.05. 11:16:22
Rebelde 2010.01.05. 11:16:51
talán valami ilyesmi:))
www.kittyhell.com/wp-content/uploads/2008/01/hello-kitty-tattoo-vader.jpg
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:16:57
mütyür 2010.01.05. 11:17:19
még egyszer JAJJJ
dr. gernika 2010.01.05. 11:17:25
Lady Devonshire · http://www.csacsogi.blog.hu 2010.01.05. 11:18:17
8 év a korkülönbség. Tökéletes.
Mire én 20-21 lettem és elterveztem vele a jövőmet, ő 29 érett férfi, és nem kell félnem attól hogy kalandokra vágyik. Soha nem kezdenék fiatalabbal.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 11:19:12
Engem mindig Mr Stokes-hoz hasonlítanak :)
"Megint láttam a mohó csillogást a szemében Stokes!" :)
Amúgy nem félek, és azt sem félem kimondani rád, hogy himpellér! :)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:19:19
Caddy 2010.01.05. 11:20:17
Rebelde 2010.01.05. 11:20:28
hát szörnyűűű:)
tuli _ 2010.01.05. 11:21:12
@Frigyesur: Dolby kapitányt nem is üldözöm :D
akik öt év után is alkotnak valamit hónapfordulókkor, azokra irigykedünk :D
@FlybyWire: szerelmes bármikor lehet az ember. bármilyen életkorban.
Zahal 2010.01.05. 11:21:46
Zahal 2010.01.05. 11:22:37
Zahal 2010.01.05. 11:23:17
Zahal 2010.01.05. 11:24:54
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:25:05
Ne kostolgass, ne kostolgass, nem szeretne egyikunk se, ha ver folyna. :P
kira88 2010.01.05. 11:25:13
Másfél év semmi. A szex és New Yorkban látottak szerint fele idő és már túl is vagy rajta, ha pasizol meg még hamarabb!
Caddy 2010.01.05. 11:25:16
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:27:35
Tuli mar csak tudja. ;))) (Nem en voltam. az Ero volt. Az Ero billent at a Sotet Oldalra.)
mütyür 2010.01.05. 11:27:36
Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2010.01.05. 11:27:40
tuli _ 2010.01.05. 11:28:59
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:28:59
@Zahal: En eddig csak nemcsajozosakat lattam nyafogni. ;)
Zahal 2010.01.05. 11:29:12
dr. gernika 2010.01.05. 11:29:29
@Frigyesur: :DD
Az éjjel is azt néztem, és teljesen kiakadtam, hogy az utolsó előtti epizód hibásan lett kiírva. :S
@kira88: Még egy felkiáltójel és letöröm a kezed. Ne a Szex és NewYorkból tanulj már élni könyörgöm.
Zph 2010.01.05. 11:30:04
Úgy értem... "3 év múlva elveszlek" Nekem ez mindig olyan volt hogy: jó de miért nem 2 év 11 hónap.. 3 év 2 hónap. Mi az hogy 3 év múlva... Ez kb olyan nekem mint a tudatos gyerekcsinálás... Illúzióromboló. Mintha ki kéne bekkelni 3 évet ahhoz hogy holtomiglan-holtodiglan legyen :D Nekem ha a fiú ezt mondta volna én azt válaszoltam volna: - És mi van ha én nem akarom?
Szerintem aki ilyet mond az:
1. Azt a látszatot akarja kelteni hogy ő mennyire határozott, felnőtt ember (ugye a 3 év korkülönbség miatt)
2. Egyfajta tökösséget is ad ha ilyet mond, ami megintcsak a korkülönbség miatti "kisebbségi" érzet miatt kellhetett a fickónak.
Ilyen fiatalon az ember mond olyat amit abban a pillanatban halálosan komolyan gondol, legalábbis a szándék lenne a lényeg, csak ugye a másik meg készpénznek veszi. Végül is miért ne venné, hisz a másik valamiért mondta. Na de akkor is... És oké, ha nekillunk számolgatni most még a fickó 21 a csaj 24.. 6 év múlva a csaj 30 a fickó meg még mindig csak 27... a pasi még mindig a haverokkalbulizós korszakban, a csak viszont nézegeti a ketyegő órát.
Meg aztán ki tudja. Lehet hogy ha a csaj nem parázik be akkor 3-4-5 év múlva a srác spontán megkéri a kezét...
Zahal 2010.01.05. 11:30:11
mütyür 2010.01.05. 11:30:26
@kira88: nahát, szépen néznénk ki, ha abból a sorozatból merítenénk ötleteket...
Zahal 2010.01.05. 11:30:51
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:31:00
De vegul is mindegy. Sosem sikerult meg egy biologiai tevhitet sem megdontenem. :)
kóristalány 2010.01.05. 11:31:45
Zahal 2010.01.05. 11:31:59
Picur87 2010.01.05. 11:32:27
de ez a csaj, azért valljuk be, hogy nem állt teljesen a földön :)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:33:55
Hatalmas az a sorozat. Amikor Ivy megerkezik, es mindenki odasugja, hogy zarja be a szobaja ajtajat. Majd vegen Henry "Ivy, a szobad nem zarhato. Tamassz a kilincs ala egy szoket!" :DDDD
Barry Kent 2010.01.05. 11:34:34
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:35:00
Zph 2010.01.05. 11:35:50
Ha az átlagos családokat nézem, ott harminc(egynéhány) évesen már illene az első gyereknek úton lennie. Ha még átlagosabban nézem, akkor egy gyerek nem gyerek...
Nem a Sex és NY-ot veszem alapul az 50éves bohóckodó kislányokkal.
8Gbit 2010.01.05. 11:36:03
Kicsit furán hangzik, de igazatok van. Valszeg a postíró élt nagy álomvilágban, a srác meg ezt kihasználta. Nem a legelegánsabb módja egy kapcsolat végének ez a srác számlájára írható.
Így döntetlen a kapcsolat. Sztem. mindkettőtöknek van még mit tanulnia.
Én mondjuk magamból kiindulva rossz színész vagyok ( és még rosszul is hazudok ), ezért sem olyan könnyen jövök össze csajokkal.
Kitartás , keress tovább és felejtsd el a srácot!
kira88 2010.01.05. 11:36:05
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:36:26
8Gbit 2010.01.05. 11:37:04
Caddy 2010.01.05. 11:37:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 11:37:50
Nem is főzöl jól állítólag, szegény Kittynek kell lasagnet csinálnia folyton! :) Hol vagy te Mrs Liptontól? :)
Igenis, maga egy himpellér Frigyes! Sőt mi több, gazember! :)
tuli _ 2010.01.05. 11:38:32
(nepletyizz:DDD)
egyébiránt akkor felvesszük a lajstromba a tuli minden kommentelőt üldöz kitételt is. nincs még elég a listán :)
mütyür 2010.01.05. 11:38:59
FlybyWire 2010.01.05. 11:39:58
Leginkább akkor üt be, amikor alkalmatlan. Mint a szexuális vágy is :D
@tuli _: lehet, de én már nem akarok, ennyi.
kóristalány 2010.01.05. 11:40:18
tuli _ 2010.01.05. 11:40:47
Szex és New Yorkból pedig nem idézünk, főleg ilyen elit társaságban, ami itt van :)
Zahal 2010.01.05. 11:41:11
8Gbit 2010.01.05. 11:41:19
kira88 2010.01.05. 11:41:44
tuli _ 2010.01.05. 11:42:03
Zahal 2010.01.05. 11:42:29
kira88 2010.01.05. 11:43:37
Zahal 2010.01.05. 11:44:20
régebben az össznépi ház volt a menő, most meg hogy minél előbb mindenki húzzon külön a szülőktől, akármekkora kis lyukba, csak hogy elmondhassa, külön él. ezek is csak diktált, belénk (belétek) rögzült életutak.
tarquin - védőháló nélkül 2010.01.05. 11:44:46
8Gbit 2010.01.05. 11:44:52
mütyür 2010.01.05. 11:44:57
mondjuk az tényleg jobban érdekel, miért vannak barna foltok a grépfrújtfácskám levelein.
kóristalány 2010.01.05. 11:45:04
Zahal 2010.01.05. 11:45:18
kira88 2010.01.05. 11:46:32
Zahal 2010.01.05. 11:47:05
2010.01.05. 11:47:18
@Zahal: ezt azért nem osztanám, sőt...mit kezd egy 40 nő éves egy 21 éves pasival? Az anyja lehetne...Szóval nemcsak a fiatal pasik tudják AZzt, amire most büszkék, hanem pl. az 50-60 évesek is...
mütyür 2010.01.05. 11:47:41
Rebelde 2010.01.05. 11:47:52
ja persze, aki csak sodródik annak tényleg nem nyilvánvaló
Zph 2010.01.05. 11:47:55
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 11:48:28
ugyemegmondtam.
Picur87 2010.01.05. 11:48:29
Rebelde 2010.01.05. 11:49:04
te túl sokat lógsz az érettnők blogon, nem??:)
mütyür 2010.01.05. 11:49:11
deflorator 2010.01.05. 11:49:19
Caddy 2010.01.05. 11:49:30
@8Gbit: na azért ezzel sem feltétlenül értek egyet. Mindig vannak kivételek. Mindenesetre az én férjem az enyém, és kész. Ha meg más kell neki, akkor menjen.
Zph 2010.01.05. 11:49:57
Rebelde 2010.01.05. 11:51:41
-nem
8Gbit 2010.01.05. 11:52:00
2010.01.05. 11:52:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 11:53:16
És ha az a pasi másnak a férje,pasija, akkoris megmarad benned ez a nagy erkölcs? Vagy ez csak a te pasidra/férjedre vonatkozik csak? :)
Zahal 2010.01.05. 11:53:58
Rebelde 2010.01.05. 11:54:10
ez előbbi flájnak...
dr. gernika 2010.01.05. 11:54:13
@Picur87: Nem maradtunk barátok, de ha találkozunk, örülünk egymásnak. Kivéve, ha vele van a felesége, mert akkor úgy tesz, mintha nem örülne. :D
@Frigyesur: Nem csináltam ilyen tesztet. Miss Sissyt szeretem a legjobban, de szexuális irányultságot tekintve inkább Poppy vagyok. :D
8Gbit 2010.01.05. 11:54:20
Zahal 2010.01.05. 11:54:51
kóristalány 2010.01.05. 11:55:25
osztom a véleményedet, a fiatal fütyinek több a hátránya, mint az előnye. Én a magam részéről a (nálam) idősebb férfiakat részesítem előnyben.
Zahal 2010.01.05. 11:55:35
2010.01.05. 11:56:28
Zahal 2010.01.05. 11:56:41
--------
csak vicceltem, kihagyhatatlan volt!:-D
FlybyWire 2010.01.05. 11:57:20
Persze, hogy vannak elképzelések, nekem is van, elég behatárolható.
De nem ezektől leszel szerelmes, és semmi garancia nincs rá, hogy akár ezeknek megfelelő emberbe.
Zahal 2010.01.05. 11:57:48
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 11:58:11
Zph 2010.01.05. 11:58:15
Helyes, kedves, rendes, értelmes.
Kicsit felnevettem :)
Rebelde 2010.01.05. 11:58:28
elég mórickás a stílusa, én nem venném készpénznek amit ír
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 11:58:29
Há' akkó' nem lesze' szerelmes soha a büdös életbe! :) Ki nem szarja le? :)
2010.01.05. 11:58:29
@kóristalány: ugye-ugye!:D
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 11:58:57
Gernika pedig ozvegy lesz, ugy latom. :P
8Gbit 2010.01.05. 11:59:00
-------------------------------------------
csak vicceltem, nem mellre szívni :)
Dr. Jula Watson 2010.01.05. 11:59:51
mütyür 2010.01.05. 12:00:07
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 12:00:43
"Csak a tajekoztatas kedveert megsugom: marha jol fozok."
Merte valaki azt mondani neked hogy nem? :)
Dehogy lesz özvegy, maga lókötő bitang! :)
kóristalány 2010.01.05. 12:01:25
2010.01.05. 12:01:32
tuli _ 2010.01.05. 12:03:33
sosem kellett fiatalabb pasi, akkor sem, amikor én kellettem volna :)
de te biztos jobban tudod, hogy Letinek mi kell :D
@kira88: hajrá :)
Rebelde 2010.01.05. 12:05:47
ha így gondolod, akkor kb. mindig így is lesz, keserű igazság, de lehet ezen változtatni is
dr. gernika 2010.01.05. 12:05:58
@8Gbit: Beszélj a magad nevében.
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 12:06:36
Caddy 2010.01.05. 12:06:47
@Kedves Nard: hm. Azon gondolkoztam komoly választ vársz-e? De tudod mit, belemegyek. :) Ha más férjéről/pasijáról van szó nyilván benyelem azt, hogy az asszonyt is megcsinálja. Aztán ha a viszony ilyen-olyan fordulatot vesz, én is fordulok.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:07:44
@Zahal: Sztem pont nem egeszseges 30 eves korunkig a szulokkel elni. Tul sok a feszultseg.
Ja, de egy gyereknek egy erettsegi minimum kell. Szoval kb. 20 ev felnevelni. 20 ev utan vajon mennyire akar ugralni az ember, es uj nokkel lefekudni? Gondolod csak tarsadali szterotipia a ragaszkodas? Sztem ott van benne vastagon a biologia.
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 12:08:40
mütyür 2010.01.05. 12:09:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 12:09:40
De nem utasítod el a foglalt pasit, hogy "mennyé vissza az asszonyhoz" :) Ennyit a nagy erkölcsökről :)
tarquin - védőháló nélkül 2010.01.05. 12:10:17
Dr. Jula Watson 2010.01.05. 12:11:05
FlybyWire 2010.01.05. 12:11:46
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:13:26
Ha nem is lesz ozveny, de veletlen levagunk valami letfontossagu szervet. :P
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 12:15:22
félig kapcsolatban lévő nőnél én elvárom a külön élést és a szex hiányát a másik féllel - az már rajta múlik hazudik-e vagy sem
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:15:39
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:17:32
tuli _ 2010.01.05. 12:17:56
@Frigyesur: :))
dr. gernika 2010.01.05. 12:18:22
tőzegmalac 2010.01.05. 12:19:31
Cukros_Mázas 2010.01.05. 12:19:39
Ez a fiú nem az eszét követte (Úristen, hol éltek Ti, akik ilyet benyaltok, valami Jane Austen regényben?? Jelzem, azokat is nő írta, ébresztő!), hanem nem akar, nem kíván, nem szerelmes beléd. Először nyeld le ezt a békát, aztán lépj tovább, dolgozd fel. Nagyon nehéz lesz, de először fel kell hagynod az értelmetlen várakozással és önmagad hitegetésével. És szerintem kóstolgasd kicsit még a szerelmet, rád fér egy-két tapasztalat. Te jó ég, olyan sz*r dumákat mondogatnak az emberek szíktáskor (hála az égnek, különben nem lenne ez a blog), de mindegyik mögé tegyél egyenlőségjelet: =nem kellesz. Ennyi, ilyen egyszerű a képlet, nincs mit rajta cifrázni. Ha meg ilyen hülye volt, hogy dobott Téged, nos lelke rajta, keress mást, aki jobban megbecsül!
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:19:49
"ugye még kialakulatlan a személyiségem, nagyon nagy kárt okozhat bennem :)" :)))
Zahal 2010.01.05. 12:20:51
kóristalány 2010.01.05. 12:20:53
ami meg a hangszert illeti...més senki nem panaszkodott ;)
ladislaus 2010.01.05. 12:22:02
deflorator 2010.01.05. 12:23:25
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 12:23:46
@mütyür [kesztyűlakó]: és milyen kéréseid vannak? hogy most a szárad ne zöld legyen, hanem piros? :)
dr. gernika 2010.01.05. 12:23:56
dr. gernika 2010.01.05. 12:25:01
Zahal 2010.01.05. 12:25:57
dr. gernika 2010.01.05. 12:27:02
mütyür 2010.01.05. 12:27:50
ladislaus 2010.01.05. 12:28:43
FlybyWire 2010.01.05. 12:30:25
Legutóbb (11 éve, lol) meg én voltam egy 5 éve kapcsolatban élő 19 éves lánynak a második.... vagy az első, aki kirántotta a gyerekkori első szerelemből. Ettől jól fel is szabadult, és.... :)
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 12:34:34
dr. gernika 2010.01.05. 12:34:57
Rebelde 2010.01.05. 12:35:34
mégis miért esne pofára??
mütyür 2010.01.05. 12:37:17
Zahal 2010.01.05. 12:37:52
"Nem! A szopás, amikor 30 évet lehúzol egy gyárban, és nincs pénzed egy autóra sem!" - a mercikabriós, szopós ribanc válasza a bácsinak.
tuli _ 2010.01.05. 12:39:30
@Drága IV gernika: :)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:39:45
@Rebelde: Szted nem fura igy ex catedra kijelenteni valamit. Raadasul nem tulajdonsagot (pl hutlen ember nem kell), hanem kvazi egy lenyegtelen dolgot. 4-5 ev, de 2 mar keves?
Amugy kortars pasikat jellemzoen nem az okos nok zarjak ki. Es ez most masik genya megfigyelesem volt.
kóristalány 2010.01.05. 12:43:15
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:43:16
tony zionist 2010.01.05. 12:44:00
haverom nyáron vmelyik akvaparkban találkozott egy régi iskolatársával. látásból ismerték egymást. na iziben össze is jöttek.
első kúrás után csaj lepattan a faszról, és a következő megnyitással indít: és most akkor mi lesz velünk, mert 26 vagyok, és én lassan gyereket is szeretnék...
haver egyből bolondmattot kapott :D
a 25 körüli csajok a legveszélyesebbek. mindegyik férjet, egzisztenciát meg spermadonort akar. azonnal!
Caddy 2010.01.05. 12:44:40
@hapsychotic: a hazugság az amit nem tudsz mérni. Itt bukik a dolog. Mindig.
dr. gernika 2010.01.05. 12:46:10
Van, aki szerint ezért vagyok vele. Mármint a jelenleg nem létező pénzéért.
tarquin - védőháló nélkül 2010.01.05. 12:46:31
dr. gernika 2010.01.05. 12:51:13
Az általánosításod még borzasztóbb- én pont 25 voltam, amikor az akkori barátom, akivel együtt is éltem, elkezdte pedzegetni a gyerek-témát, és én mondtam, hogy még legalább 3 évig neeeee... attól is paráztam, hogy ha megkérné a kezem, mit mondanék.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:51:19
@Drága IV gernika: Hat a horoszpokoknak hinni kell, ez teny. Minden nyilasra igaz ez, vagy csak ra? :D
Es ki ez a kedves ember? :)
Rebelde 2010.01.05. 12:52:36
hat egen, és mondjuk nem ártana elgondolkodni azon, hogy ami egyiknek vagy másiknak jó elképzelés a saját életével kapcsolatban, az másnak éppenhogy rossz...
dr. gernika 2010.01.05. 12:53:04
Max. priviben pontosítok. :)
tony zionist 2010.01.05. 12:53:13
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 12:53:21
Vajon a pasik mennyire odzkodnanak a gyerek tematol, ha meg nekik is kenne megszulniuk? :))
FlybyWire 2010.01.05. 12:53:47
tony zionist 2010.01.05. 12:54:00
tuli _ 2010.01.05. 12:56:48
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 12:56:48
@tuli _: és hogy érzed? sikerül fejlődnöd? :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 12:57:20
Majd magyarázzad el, ha visszajöttem, csak leugrom a boltba! :)
tuli _ 2010.01.05. 12:57:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 12:59:27
Szerintem nem ódzkodnának, hanem lenne egy újabb fos téma a haverokkal. A szülés. :) Ki mekkorát, hányszor, mennyire fájt! (Persze mindegyik tantaloszi kínokat élt át, és egymást tromfolnák, kinek mennyire) :)
tarquin - védőháló nélkül 2010.01.05. 12:59:30
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 13:00:13
tuli _ 2010.01.05. 13:01:31
tony zionist 2010.01.05. 13:01:59
FlybyWire 2010.01.05. 13:02:35
cstft7 2010.01.05. 13:02:53
Szerintem hagyd elmenni, az idő mindnet meg fog oldani,ha egymásnak vagytok rendelve, akkor úgyis összejöttök újra.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:03:45
@Drága IV gernika: Na kuldd a privatot. Tenyerjoslast en is uztem anno, majd jol megmondom magamnak, amit hallani akarok. :DD
De jo, ha a horoszpoknak igaza van, gazdag leszek. Ha nincs, akkor meg nekem lesz igazam, hogy nem hiszek bennuk. :))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 13:03:58
Szerintem nem fognak összejönni, a pasi szerintem a háta közepére sem kívánja a csajt :)
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 13:04:35
dr. gernika 2010.01.05. 13:04:47
Kb. 4 éve esett a dolog.
Mondjuk ahhoz képest a kérdéses pasinak is csak idén lett gyereke.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:05:12
@Kedves Nard: Hm, okos no letedre eleg jol ismered a pasikat. :)))
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 13:05:32
miért került oda "o" ? :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 13:05:37
A tenyérjóslás bejött, mármint tényleg igaz volt amit a boszorkány (jó értelemben) mondott :)
versense (törölt) 2010.01.05. 13:06:03
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 13:07:43
tuli _ 2010.01.05. 13:07:56
@tony zionist:
pedig hogy szeretnék gyereket. meg azt, hogy feleségül vegyenek.
frigyesur a tanúm rá. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 13:08:32
Hogy hány hónapja járnak. Általában 30-31 napos időintervallum. Egy-egy ilyen intervallum végén és a következő elején (ha lesz) szokták a hónapfordulót ünnepelni. Értsd: "2 hónaposak vagyunk" - affektáló szösziplázapicsa fejhangon
dr. gernika 2010.01.05. 13:08:35
LORD GAGA · http://dailyflash.blog.hu/ 2010.01.05. 13:10:43
rémTündér /aprócska kismacska./ 2010.01.05. 13:11:36
szerencsére idejében kapcsoltam.
versense (törölt) 2010.01.05. 13:12:00
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:13:19
@tuli _: Tanusitom. Egy elszant kis csitri, aki csak pial, mert meg mindig nincs gyereke, pedig mar majdnem 25. :D
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 13:13:22
persze még ez sem garancia ha nem finnyásak
Lui_78 2010.01.05. 13:13:42
:D
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:14:13
Rebelde 2010.01.05. 13:14:45
hellóóó:)
Caddy 2010.01.05. 13:15:32
Az utalgatásokat meg ha én nem, akkor vissza felé se. Köszönöm. Egyébként többek egybehangzó véleménye volt akkor az.Persze volt egy de is a mondat után, DE az már senkit nem érdekel.
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:16:22
Amugy miert olyan nagy dolog? Jo a memoriam, emlekszem ra, unneplest nem varok, de jo arra gondolni, amikor osszejottel azzal, akit szeretsz. :)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:17:43
Lui_78 2010.01.05. 13:17:54
:D
Hogysmint?
Lui_78 2010.01.05. 13:19:31
Rebelde 2010.01.05. 13:22:20
köszönöm, megvagyok
és veled mi a helyzet, gyerekek nőnek?:)
Lui_78 2010.01.05. 13:24:57
LAssan erősebb és okosabb a fiam mint Frici, ami mondjuk ki még nem nagy eredmény, de még csak 19 hónapos...
:)
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:25:13
@Rebelde: Azok biztosan. Csak Lui megy egyre össze. :)))
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:26:48
Zahal 2010.01.05. 13:27:18
Lui_78 2010.01.05. 13:27:19
Lui_78 2010.01.05. 13:28:40
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:31:03
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 13:31:19
Ez olyan mint amikor kérdezték a hosszú házasság titkát a 80 éve együtt élő pártól.
Mondja a férj, hogy még az elején megállapodtak, hogy a feleség csak a kis ügyekben hoz döntést, a férj meg a nagyobbakban.
Ennyi lenne a titok? - kérdi a riporter
80 éve nem volt nagy horderejű döntésre precedens. - mondja a férj.
@Caddy:
A hozzádnemszólást nem én írtam,aki írta,az tartja is magát ahhoz amit írt. :)
Én csak furcsállottam ezt a magas erkölcsi piedesztált amire emelted magad, annak ellenére ugyebár...
Caddy 2010.01.05. 13:31:57
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:33:43
deflorator 2010.01.05. 13:34:37
deflorator 2010.01.05. 13:36:21
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 13:37:25
dr. gernika 2010.01.05. 13:38:23
@Kedves Nard: Nem is tudom, ki kérdezte meg tőlem 19-én, hogy milyen nap van. :D
@Lui_78 (egy se kurva mind királylány): És a fiatalabb? :)
Pepita Ofélia 2010.01.05. 13:42:43
21, illetve 24 évesen hónapfordulóznak?
Olvassam tovább egyáltalán?
Caddy 2010.01.05. 13:43:10
tony zionist 2010.01.05. 13:44:30
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:44:35
Szombat volt. :D Vagy feleves evfordulo? :D
Caddy 2010.01.05. 13:45:13
Pepita Ofélia 2010.01.05. 13:45:28
Jaj, nem hiszem el... valaki itt megint Romana-regényeken nevelkedett :P
Lui_78 2010.01.05. 13:48:13
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 13:48:15
tony zionist 2010.01.05. 13:48:35
nem így van? nézzél csak meg egy bukkake filmet :D
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 13:48:40
Pepita Ofélia 2010.01.05. 13:52:55
Akkor most miért is szakítottak tulajdonképpen? Mert nekem úgy tűnik, hogy a posztíró se tudja pontosan. 3 év egyik irányba sem olyan nagy korkülönbség szerintem, hogy azon kelljen sírni, hogy "jaj, rosszkor születtünk, rosszkor ismerkedtünk meg..."
Ráadásul van egy olyan érzésem, hogy a hölgyemény még zsenge korához képest is borzasztóan éretlenül gondolkozik, legalábbis a posztból ez jön le (és az, hogy ez nekem is szemet szúr, pedig én aztán még nála is "zsengébb" vagyok, azért elég ciki :)
Pepita Ofélia 2010.01.05. 13:54:46
Elképzeltem, ahogy a nagyszüleim pezsgőt bontanak a hatszázhuszonötödik hónapfordulójuk alkalmából. Is. :P
mütyür 2010.01.05. 13:56:13
(sokan megakadtunk azon, hogy 24 éves létére ennyire fejletlen:))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 13:59:59
Nos a fickó feleségenek is a saját férje volt, a saját tésztája. :) Ha az nem zavart, akkor téged se zavarjon az, hogy a saját férjed (ha lesz), félrekefél. :)
Lui_78 2010.01.05. 14:01:34
2010.01.05. 14:03:31
Posztírót nem bántom, mert még csak 24. És majd hálás lesz még ennek a srácnak, hogy így most lesz lehetősége megismerni más pasikat is, közben alakulni, fejlődni..Most rossz neki, ezt is megértem. De egy sz*r házasság után mégrosszabb lenne. Majdelmúlik, főleg ha nem rágja magát, mert úgy tovább tart. A korkülönbségnek meg nincs köze a szakításhoz...
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:05:14
Tényleg korábban kéne kelni.
Mért nem lehet mostantól mondjuk délben napkelte és éjfélkor napnyugta?! :S
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 14:08:59
A pasi megúszta az ételmérgezést is, mert szerintem a postíró nem tud főzni sem! :)
Caddy 2010.01.05. 14:09:28
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 14:11:06
Így már érthető,bár erkölcsileg így sem tiszta.
Caddy 2010.01.05. 14:14:14
tony zionist 2010.01.05. 14:15:49
ööö tehát te még nem akarsz gyereket, meg örök szerelmet?
ha még dugni is szeretsz, és másnap reggelre már nem vagy itt, akkor szívesen várlak :D
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:18:12
Elég valószínű.
Remélem legalább valami menzára voltak befizetve, és oda mentek egy kis ételhordóval. :P
www.szaboszazforintos.hu/images/muanyag/etelhordocsaladi5744.jpg
Mondjuk ilyennel.
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:21:14
Egyébként szerintem semmi baj azzal, ha az ember lánya gyereket meg örök cejelmet akar, végülis emberek vagyunk, így vagyunk programozva.
Csak nem mindig jó ezt hangoztatni :D
Egyébként nem tudom, mi bajod a másnap reggellel, nincs is jobb egy kis reggeli szexnél :)
2010.01.05. 14:21:47
ok, leheth főzni se tud szegény, és ezért is szimpatizálok vele tudat alatt, de ehhez 1 pciológus kellene most:)
Na nézem a másikt
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:22:22
@Caddy: az "élet, élés" amiről írsz egy darab szar. ezzel a logikával az él igazán aki swingerklubbab megcsinál 200 férfit, kirabol pár embert, félrekefél és így tovább. a tartás tesz emberré. tisztességgel is lehet sok partnere valakinek én ezt is el tudom fogadni, a swingerklub még becsületesebb is mint amiről írsz!
tony zionist 2010.01.05. 14:22:35
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:25:13
Zahal 2010.01.05. 14:28:43
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:31:50
"még a menzásbödönödet is telerakom :D "
Ááá! Ilyen szépet még sohase mondtak nekem. máris megnyertél. :P
@hapsychotic:
Igazad van, tényleg kellenek ezek az apróságok. De szerintem nem kell a szeretet és ragaszkodás kinyilvánítását hónapfordulókhoz kötni. Egy darabig mi is számoltuk a hónapokat, de kb. fél év után abbahagytuk.Szerintem az idő egy párkapcsolatban olyan, hogy ahogy telik, egyre kevésbé számít. Szerintem.
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:34:56
talán majd a jövőben :)
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:37:14
Szüksége van biztonságra, védelemre, valakire, aki leöli a mamutot, és egy év múlva, meg tíz év múlva is ugyanúgy leöli. Cserébe az "ember" továbbörökíti a génjeit gyereknemzés, "kefélés" útján. Ha megnézed, sokszor még ma is így működik.
Persze ennél azért bonyolultabb állat az ember. :)
kóristalány 2010.01.05. 14:37:47
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:46:54
majdnem minden nő kurva (pl: "Szüksége van biztonságra, védelemre, valakire, aki leöli a mamutot, és egy év múlva, meg tíz év múlva is ugyanúgy leöli.") abban az értelemben hogy a szexért elvár juttatásokat de ez nem erkölcsi kategória csak társadalmi előítélet - egy nőstény róka sem kurva ha a hím hoz haza ételt
voltak kultúrák ahol ezt úgy oldották meg, hogy hozományt adtak a lányhoz vagy a szűz elment pénzért baszni hogy hozományra valót gyűjtsön! de a legtöbb helyen még fizetnek is a nőért
Zahal 2010.01.05. 14:48:58
Zahal 2010.01.05. 14:50:11
a szexért pedig mindenképp fizetünk! vagy így, vagy úgy.
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:50:50
felnyalni a gpontig.. na persze :D
Zahal 2010.01.05. 14:50:52
kóristalány 2010.01.05. 14:51:02
kóristalány 2010.01.05. 14:53:31
" ha már itt tartunk, a hozományt az apa adta, nem? szegény férfiak!
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:55:11
a zsidók eredeti másoktól átvett vallása például a kurválkodást istenítette :D
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:56:26
"majdnem minden nő kurva"
Ez így elég erős, de végülis igaz. Ezért nem értettem soha az "önmegvalósító", karrierista nőket, akik a munkájuknak élnek, és sehol egy férfi vagy gyerek. Persze előbb-utóbb nekik is bekattan, hogy valami hiányzik, és aztán kétségbe esnek, és úgyis az lesz a vége, hogy vagy örökbe fogadnak egy gyereket, vagy "csináltatnak" maguknak egyet (mesterséges megtermékenyítés).
Ha úgy vesszük, az orgazmus is csak a természet trükkje, hogy rávegyen minket a szaporodásra.
(Tudom, hogy ez így szörnyen kiábrándultan hangzott, én a magam részéről egyébként reménytelenül romantikus és idealista vagyok, de ami igaz, az igaz.)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 14:59:06
Pepita Ofélia 2010.01.05. 14:59:43
Egyébként állítólag tudósok kimutatták, hogy nincs is olyan, hogy G-pont.
www.blikk.hu/blikk_erotika/bebizonyitottak-a-g-pont-nem-letezik-2007918/
(Azért negjegyezném, hogy szerintem ez szánalmas próbálkozás volt, és a kísérlet nem is bizonyít semmit. Egyáltalán nem objektív. Én hiszek!!!)
kóristalány 2010.01.05. 15:01:26
más nézőpontból viszont nem a szexért fizetsz, hanem szexszel fizetnek neked azért, amit adsz.
a bonoboknál ez bevált módszer :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:02:41
Pepita Ofélia 2010.01.05. 15:03:16
Persze a rendszeres, jó szex növeli az oxitocinszintet, úgyhogy ki van ez találva :)
Zahal 2010.01.05. 15:05:57
najó, csak vicces ez a szóhasználat.:-)
Zahal 2010.01.05. 15:06:59
kóristalány 2010.01.05. 15:08:21
az elmélet ott bukik meg, a legtöbb nőt nem tartja el senki, akkor meg miért is fizet? :)
Pepita Ofélia 2010.01.05. 15:11:11
Biztos nők milliói áldják azóta a nevét.
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:12:03
az már más kérdés hogy a legtöbb baszásból nem lesz gyerek
kóristalány 2010.01.05. 15:18:41
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:22:04
ez a férfiak nem tudatos előnye a szex-élvezet átbaszásból
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:25:22
De a nagy civilizációk nem ezekből lettek. Annyira életképes volt ez a konstrukció, hogy ki is haltak ezek a kultúrák, vagy épp most is kőkori szinten vannak :)
Zahal 2010.01.05. 15:28:08
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:30:03
Végülis a Káma-Szútra és az Illatos kert is csak mostanában íródott :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:33:02
te sem vagy már keresztény hiába ez a mi kultúránk alapja :)
nincs ebben semmi olyan ami hanyatlást okozna
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:37:04
A kereszténység már hanyatlik :)
Persze hogy módosultak, mivel a fejlődés elkerülhetetlen, kivetik magukból a felesleges és/vagy idejétmúlt dolgokat. Nem vagyok társadalompszichiáter, vagy szociológus, azok bisztos tudnak erre válaszolni :) De ha már elbaszott kultúrák, vannak a mai napig matriarchális törzsek, azok se vitték sokra :)
Zahal 2010.01.05. 15:39:43
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 15:42:03
A minden no kurva es tsai meg jo nagy hulyeseg, vitaba sem erdemes szallni vele.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:43:02
Ettől függetlenül faszságot írtál. Az hogy a nyugati barbár keresztény világban mi terjedt el, nem tartozik a témához. Több száz éves (ha nem ezer éves) írások ezek. Tehát nem "mostanában" kezdtek foglalkozni ezzel, mint ahogy írtad. Nézz utána annak amit ideböfögsz webmacsó.
Pepita Ofélia 2010.01.05. 15:43:14
Az valami fantasztikus. Főleg, amikor a szerző megszólaltatja a nemi szerveket:
"És akkor a herék felkiáltottak:
-Bátyánk, miféle barlang nyelt el téged?"
Igen hasznos olvasmány :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:44:09
A buddhisták is békések, mégsem nyomták le őket :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:45:28
Ha jól tudom az uralkodó a fiának íratta a könyvet, hogy okuljon :) Hasznos olvasmány, sokmindent tanulhat belőle az ember :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:46:40
amit írsz az primitív szociáldarwinizmus, ezzel dolgoztak a nácik is - a világképed erősen hasonlít hozzájuk ezt többször levezettem csak sznobizmusként nyilvánul meg és nem faji alapú felsőbbrendűségre épít :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:48:08
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:48:53
Frigyesur (törölt) 2010.01.05. 15:49:31
Mondjuk a foldrajzi adottsagok sem lenyegtelenek (lsd. Svajc), de jellemzoen az agresszorok terjeszkednek, amig fel nem orlik sajat magukat.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:51:44
Primitív szociáldarwinizmus, de Darwin elmélete működik a mai napig. Most is ez zajlik, Amerika ránkerőlteti magát. Nem mondom hogy fejlett kultúra, de erős, ez kétségtelen.
Heh, a második bekezdéssel egyetértek. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:53:06
Sok helyről kiírtották a keresztényeket is, mégis megmaradtak (sajnos) :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 15:55:31
a darwinizmus nem azt jelenti ma mint 50 éve, elavult szemlélet ez a része
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.05. 15:57:19
Az erősebb kutya baszik elv mindig igaz volt :)
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 16:08:23
a börtönben sok sikeres sorozatgyilkos, kötekedő késelő és erőszakoló ül, a még ügyesebbek szabadon de nem nevezném őket a társadalom csúcsának mivel képtelenek annak működését elősegíteni
sok erőszakos állam vagy kultúra pont ilyen (nácik, afrikai törzsi háborúk)
dr. gernika 2010.01.05. 16:33:08
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 16:36:35
ha sikerül várom a beszámolókat de hogy hová kerül az orr azt még nem tudom :)
dr. gernika 2010.01.05. 16:41:18
dr. gernika 2010.01.05. 16:42:22
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 16:43:48
Zahal 2010.01.05. 16:48:53
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 17:00:39
dr. gernika 2010.01.05. 17:16:08
alumi 2010.01.05. 17:20:15
"Én mondtam, hogy szerintem nem kellene olyan drágát vennie, hisz fizetheti majd egy jó pár évig és majd együtt kell fizetnünk..."
alumi 2010.01.05. 17:29:21
hapsychotic (törölt) 2010.01.05. 17:40:42
dr. gernika 2010.01.05. 18:00:07
biohazard 2010.01.07. 12:02:37
Hónapforduló, bazmeg...
mylitta* 2010.01.08. 20:02:16
niobeniobe 2010.02.19. 19:21:33