Ez csodálatos, hogy a szakítósblogon történt szakítás után mindkét fél jobban érezte magát. Ha ez segít, akkor írjatok. Küldjetek képeket, bármit.
Helló, helló..

Gergő vagyok, én írtam nektek a kérést.
Sajnálatos dolog, hogy így, de köszönöm, hogy feltettétek.
Nem olvastam el minden kommentet, de gondoltam, ha már megosztottam veletek (és fél Magyarországgal) a dolgot, akkor be is illene számolnom, hogy mi történt azóta.. meg jólesik kiírnom magamból.
Szóval miután publikáltátok a cikkem-ha lehet ezt így mondani, szóval másnap éjjel felhívott a már volt barántnőm (Tündi), hogy elolvasta, megérdemelte, és hogy tudjam neki is nagyon szar! Szóval elmesélte, hogy igen, tényleg két hónapja csalt, és lehet, hogy folytatódik a dolog köztük, és sajnálja, illet volna neki elmondania, de ezért jogosan "aláztam meg" a blogotokon.
Szar ügy, ez van..
Szóval vége, de a siralom már igazán csak rám tartozik.
Köszönöm mégegyszer-nekem segített

Így tovább, üdv mindkettőtöknek!(úgy vettem le, hogy ketten szerkesztitek a blogot)