Mindenek előtt: az első gimis szerelem, így a nyár kezdetekor.

Azt hihetnénk, hogy a gimis sztorik nem tanulságosak a harcedzett katonák és amazonok számára, pedig igen: felejtsük el ezt a Piaget-féle büntetés/jutalmazás dolgot, mert egyfelől idegesítő, másfelől bukó, ahogy azt mai példánkon bizonyítandó itt összegyűltünk. Ismétlésként vegyük át, mit tanultunk a külfölddel kapcsolatosan. Minek jártok órára, ha nem figyeltek? A hétvégén zh, készüljetek fel.

Szolgálati közlemény: akinek találkoznia kell velünk bizonyos okokból (papír, aláírás etc.), az ma megtalál minket a Parázsban. Gyertek, pörögjön a dolog, mert mi haladunk.

 
Sziasztok!

Gondoltam bedobom a közösbe azt a két esetet, amikor pasi dobott engem. Lány szív, fiú szopat.

1. Gimi1, az első olyan nagyon hatalmas szerelem, mindennel ami kell. 3 hónap felhőtlen bódottág. Aztán, december 30án összevesztünk -valószínűleg valami nagyon fontos dolgon,- és gondoltam büntiből nem leszek vele szilveszterkor. Január 1. semmi, jan.2. semmi. Január 3án felhívtam, mert akkor már naivan kezdtem azt hinni, hogy esetleg baja eshetett:
-Hi! Mizu? Hogy telt a szilveszter? Képzeld én...(10 perc csacsogás, kicsit bőbeszédű vagyon néha, Ő türelmesen hallgat)...és amúgy veled mi a helyzet?
-Összejöttem Judittal.
-.....?!.....öööö.....vége?
-Vége.

Ezután elég sokáig ki voltam borulva, mégiscsak az első ilyen élményem volt.

2. Pár évvel később. Egyetem. Megtetszett egy pasi. Elég sokáig koslattam utána, mire lett is belőle valami. 2 és fél év hatalmas szerelem. Nem volt soha semmi gond közöttünk. Aztán úgy adódott, hogy elmentem pár hónapra külföldre dolgozni. Előtte már volt Ő is, meg én is, úgyhogy úgy voltam vele, hogy persze majd túlleszünk ezen is, hazajövök és minden rendben lesz megint. Jöttek mentek a mailek, telefonok, üzenetek. Hiányzolszeretlek. Aztán eljött a szilveszter. Este még kaptam egy smst, hogy boldog újévet. Aztán semmi pár napig. Később a beszélgetések megritkultak, rövidebbek lettek, nem írt, nem válaszolt. Éreztem, hogy nem stimmel valami, telefonon rá is kérdeztem, de terelt. Úgy döntöttem ez így nem frankó, felmondtam és 2 hónappal hamarabb hazajöttem, mint terveztem. Nem várt a reptéren, nem hívott, semmi. 2 nap után már kezdtem mérges lenni, úgyhogy felhívtam. Nem vette fel, aztán 2 hétre ki is kapcsolta. Voltam szüleinél, nem tudták hol van, mikor jön...mintha a föld nyelte volna el. 2 hét után már kezdtem megőrülni és nagy nehezen kiszedtem egy haverjából, amit már úgyis tudtam: becsajozott. Pár nappal később felhívott, mintha mi sem történt volna. Undorítóan kedves volt. Átjött a cuccaiért -amit még mindig bánok, hogy nem daraboltam fel kis szeletekre,- összepakolt és egy szót sem szólt. A szemembe se nézett. Elment. Kaptam utána egy smst. hogy nem volt "férfi" és sajnálja.
1 év padló. A rémes az egészben az, hogy senki nem gondolta volna ezt Róla. Ő egyszerűen nem ilyen. És mégis ezt tette. Darabokra tépte a szívem.

Azóta nem nagyon rajongok a szilveszterekért. De, hogy valami vicces is legyen:

Nemrég megismerkedtem egy pasival egy buliban. Utána jöttek-mentek az emailek. Van egy közös barátunk és kitaláltam, hogy szervezzünk neki meglepetés szülinapi bulit. Írt, hogy mi lenne, ha találkoznánk és megbeszélnénk a részleteket. Visszakérdeztem, hogy randi-e? A válasz: "neeeeeem, nem randi....nem is tudom a telefonszámodat....érted....most zavarba hoztál". Ez volt életem legviccesebb lekoptatós szövege. Ettől függetlenül később persze randiztunk, mert megadtam neki a számom:)

Így leírva nem is tűnnek annyira durvának, mint ahogy megéltem ezeket, remélem azért megüti a mércét. Valójában benne van a sors fintora is, hogy kétszer voltam igazán szerelmes és mind a két pasi szilveszterkor lépett le egy másik csajjal. Annyit viszont tanultam belőle, hogy ha ki akarok szállni egy kapcsolatból, akkor normálisan elmondom, hogy mi nem jó és miért van vége.

matilda