Kedves férfiak, mi a legjobb megoldás egy csaj felszedésére a buliban?

Bizony, a verekedés.

Muhaha.

Volt már egy sikersztorim az aranyló húslevessel és az önszopó pasival (üzenem a kedves kommentelő bandának, hogy nem volt fake, sőt...) No, a templomos pasikat összeszedő posztoló sztorijáról jött elő agyraktáramból egy régebbi sztori.

A kilencvenes évek közepén történt még Miskolcon. Én lenni lánynemű és kb. 16 éves. Akkoriban azért köreinkben a pár hét kézfogásos/pici tapi kapcsolatok mentek, akkoriban max. ennyi volt, semmi velkámszex, és ha mégis odakerült a sor (nálam spec. jóval később), akkor a fiú vette a gumit... No, éppen vége lett egy ilyen kézfogásos-csókolózásos-pici tapi kapcsolatnak, amikor elhívtak egy buliba, ahol a frissen szakított exem volt az egyik DJ, a másik én lettem volna. Nem sok kedvem volt hozzá, rádsul azért az ex jelenléte sem dobott a dolgon, de elmentem, zenéltem, nem is volt vészes. Bazi sokat ittam, de sem akkor, sem azóta nem sikerült igazán nagyon berúgni, valahogy ez nekem nem megy. Mindenesetre annyira sikerült, hogy táncoltam valami fickóval a buli végefelé, és aztán elkísért a buszmegállóba, és megvárta, míg jön a busz. Történt egy szájrapuszi meg addig ölelt, amíg nem jött meg a buszom. Na mármost az ölelésnél olyan fura volt, hogy mintha a keze full pöttyös lett volna, de annyira nem figyeltem, mint mondottam volt, némi tudatmódosító már volt bennem. Az arcára meg reggel egyáltalán nem emlékeztem, csak az a pöttyös kar rémlett mindössze. Meg hogy délben találkozunk a Centrumnál a szökőkútnál. (Szerintem ma is oda beszélik meg a legtöbb randit, mert akárhányszor Miskolcon járok, ott mindig várakozó ifjú titánokat és titanillákat látok :)) Mondtam barátnémnak, hogy jöjjön már velem, mert ha mákom van és megismerem, de ő nem, és ronda, akkor elsétálhat mellette két barátnő úgy, hogy nem kelt feltűnést. És akkor megláttam a buszból. Hát nem csak a keze volt pöttyös. Emberünk rövidnadrágban és pólóban jött el, és életemben nem láttam még ennyire szeplős pasit, nagyon nem tetszett, sőt, kimondom, írtó ronda volt, lapátkezek, majomfej, vékony, nem az esetem, és rádsul full pöttyös. El akartam menni mellette, ahogy megbeszéltük a barátnővel, de valahogy soha nem vitt rá a lélek, hogy átverjek bárkit is, ezért barátnét hazaküldtem, én meg úgy gondoltam, hogy megmondom az igazat, hogy nem tecc, elnézést kérek és nem lesz akkora gáz. Pasi meglát, odaszalad és szájoncsókol. Mondom, lassabban drága, mert nekem nem jön be a rongytempó, és igazság szerint tegnap nem igazán voltam józan, de annyira részeg sem, hogy ne emlékeznék arra, hogy mi történt és mi nem. Menjünk fagyizni, jött a korszakalkotó ötlet, és utána mozi. Valamiért hagytam a mozit is, a fagyit is (felesben fizetve, mielőtt pénzéhes kihasználós MNK lennék :))) de már nagyon mentem volna inkább haza. Megmutatta a boltjukat a főutcán, na azzal sem tudott lehengerelni. Mondtam, hogy most hazamegyek, de holnap hívom. Reggel felhívtam, és mondtam neki korrektül, hogy figyi, ez nem megy, nem érzem, hogy megfogott volna benned bármi is. Kicsi hiszti, akkor minek mentem vele moziba, meg fagyizni, erre letettem.

Szombaton diszkóba mentünk a csajokkal + bátyó (anélkül nem is engedett el anyám :)), erre ott találom Pöttyöskét, aki próbálkozik, teszi a szépet, de nekem már régen feltűnt másvalaki, akivel szemeztem (de nem jött össze a végére). De mondtam Pöttyösnek, hogy légy szíves megérteni, hogy már van más, és nem kellesz, nem hiszem, hogy nem lehet felfogni... erre kiment a diszkóból, majd kb. 15 perc múlva visszajött, full véres kézzel, hogy: megverekedtem érted, érted? Csak téged szeretlek!!! Mondom: - Gratulálok, de menj inkább haza, mert semmi keresnivalónk még csak egymás közelében sem. Erre felszívódott. Jön a secus srác, miután a Pöttyös elhúzott és kérdezi: - Ez a te pasid? Mondom, dehogy, csak ő azt gondolta, hogy igen, de miért kérdezed? Válasz: mert kint állt az előbb a diszkó előtt, és két ököllel ütötte a falat, és közben üvöltött, mint akit nyúznak... :D

Tanulság? Nincs. De azóta is csak röhögünk ezen a pasin. Megnéztem iwiwen, nem lett szebb, és elnézve a lapját, okosabb sem :) Pedig eltelt azóta 14 év :))) Tudom, majd kapom, hogy mennyire szemét vagyok. És bezzeg csak a külső számít... de egyrészt 16 voltam, másrészt meg ha valami nem jön be, azt nem kell erőltetni. További szebbet, jobbat, jövőt! :D

Majd még írok, van pár helyes szakítós sztori. Nagyon sokszor kifogtam a hibbantakat :)