A házasság kemény dolog, pofonok jönnek, csak melyik orcánkat tartsuk oda?

Sziasztók!
Hát az én történetem kicsit durvább mint az eddigiek (vagy lehet csk én érzem így).
A kapcsolatunk 6évig tartott, egyidősek vagyunk, általánosban még egy kis ideig egy osztályba is jártunk. Bár nem nagyon szívleltük egymást...
Aztán pár év múlva mikor én gimibe jártam és koleszos voltam feltünt az életemben...
Alig ismertem rá, nagyon megfogott..
Elöször egy haveri társaságba kerültünk, majd pár hónap után megpróbáltuk együtt...
az elején minden szép és jó volt, a "legnagyobb" problémánk csak annyi volt hogy én szerinte kevésszer mondom ki hogy szeretlek..
Bár nem voltam oda az apjáért mert tipikusan, a szemedbe szeretlek, a hátad mögött pedig szarnak nézlek ember volt..
Én mindent feladtam a kapcsolatunkért a barátaimat, a hobbimat, mindenet...
Aztán mikor én zűrbe kerületem otthon a szüleimmel, összeköltözésre került a sor...És azt hiszem ez volt az a lépés amit nem kellett volna megtennem...
Onnantól jött a rémálom, nem csak hogy házirabszolgának lettem nézve, de soha semmi nem volt jó amit csináltam..
A családommal megszakítottam majdnem minden köteléket, csakhogy nekik megfelejek...
Majd az utolsó egy évben bejelentette,hogy egyedül megy nyaralni, ( haverokkal, akik mind viszik a nőjükel, de ő inkább a barátját viszi). Na nekem már ez sok volt...
De nyeltem, gondoltam még mentsük ami menthető...Pedig ekkor már túl voltunk néhány pofonon és megalázáson.. (hozzá tatrozik a sztorihoz, hogy nekem ő volt az első)
Aztán míg én otthon robotoltam, addig neki a haverok a nyaraláson csajt kerestek, amit én utólag tudtam meg...
Mindegy ezt is lenyeltem, gondoltam majdcsak jobb lesz és rájön mit veszít...
Majd kiderült, hogy a melóhelyén egy nálam 2x nagyobb csajjal csalt akit mellesleg bárki megkaphatott.. Hát gondolom neki is kellett,
Elegem lett és mikor arra kértem beszéljük meg a dolgokat ő csak annyit mondott: Észre kellett volna venned, hogy már csak úgy szeretlek mint embert, de rémélem azért még barátok maradunk és mindig számíthatok majd rád...
Na itt kaptam K.O-t...Nem elég hogy szarrá alázott mindenki előtt, még az új autóját is rajtam sporolta meg, plusz arra kér hogy maradjunk barátok és rám veri a balhét...
Lehet én vagyok hülye, de szerintem én ebben a kapcsolatban nem rontottam el semmit...
Azóta nem tudom mi van vele, de úgyérzem kidobtam 6 évet az életemből...