Nem erős, csak tipikus és még sosem olvastunk ilyet igaziból. Szegény fiú többet nem hisz a műhajú lányoknak, pedig nem mind éhenkórász.

Kezdem is, in medias res... Egy haver hozta rendszeresen bulizni az élettársát, a csaj meg a saját barátnőit. Így ismerkedtem meg Verával, kb 1.75 magas, vékony, műköröm, műhaj... Amúgy teljesen ellene vagyok mindennek, ami nem, vagy csak kevésbé természetes, de rajta valahogy minden tökéletesnek tűnt. Beszélgettünk is keveset, igaz annyiból leszűrtem, hogy szerintem egy értelmes, kedves nő. El ne felejtsem, kiderült, hogy van pasija, több mint 2 éve, igaz "már semmi sem a régi". Hiába cseréltünk telefonszámot, ráadásul bejelölt egy ismerősgyűjtő portálon is, jegeltem a dolgot. Rá nagyjából 2 hónapra teljesen véletlenül (nem a mi társaságunkkal jött bulizni) összefutottam vele egy szórakozóhelyen. A pasival időközben szakítottak, és elég részeg volt ahhoz, hogy elmondja csak rám gondol azóta. 

Utána smsek, msn, és hamar sort kerítettünk az első találkára is. Iszonyatosan vártam, egyfolytában ő járt az eszemben, tökéletes volt számomra, mintha már szerelmes is lettem volna...

Egy bevásárlóközpontban találkoztunk, a program teljesen átlagos: mozi és utána-beülünk-valahova kombináció. Filmet előre kiválasztottuk, megvettem a jegyeket. Ami kicsi zavart, hogy meg se kérdezte, fizesse-e a sajátját. Persze, én fizettem volna mindenképpen, de legalább egy kérdés udvariasságból... Utána beültünk egy kávézóba, és mire kiválasztottam milyen koktélt kérek, ő már elsorolta a levest és a főételt. Kicsit meglepődtem, mert nem így terveztem, de hát gondoltam megéhezett. Végén persze jött a számla, és valami ilyesmi dumával állt elő: "Tudnád az enyémet is rendezni? Nincs nálam egy fillér sem..." Enyhén megdöbbentem, de szó nélkül fizettem. Egy köszönömöt sem kaptam cserébe. De nekem ez sem volt még elég kiábrándító. Csókkal váltunk el, és a mennyekben éreztem magamat...

Megbeszéltük, hogy találkozunk másnap is, ezért hívtam párszor, de nem vette fel. Végül kaptam egy sms-t, kibékült a pasijával, de köszöni az estét, sajnál mindent. Legalább az áhított köszönömöt megkaptam... Azóta sem értem ezt a hirtelen pálfordulást. Bár a barátaim szerint, csak éhes volt és unatkozott, de nem volt pénze :-)

Azért a lányoknak tanácsolom, mindig, ha olyan programot találtok ki randira a sráccal legyen nálatok valamennyi pénz...