A történetben szereplők nevét természetesen megváltoztattuk, de még így is pofánbaszott minket a sztori. Vajon tényleg véletlenül ment félre az sms, vagy ez volt a legrövidebb, legegyszerűbb módja a kapcsolat örökre lezárásának? Már sosem tudjuk meg. Talán nem is baj.

Ő (Mária) Fehérváron tanult fősulin, én Pesten melóztam. Egy péntek délután ment érte az öccse (Pityu) kocsival, és onnan mentek le vidékre. Én (Zsolt) azon a péntek délutánon is szokás szerint melóban voltam. Egyszercsak kapok egy sms-t szerelmemtől:

 "Szia Pityu.
  Akkor találkozzunk háromnegyed négykor a virágosnál. Képzeld szakítani fogok Zsoltival.
  Mária"

Az sms-t elolvastam kb. 2 percre rá hívott, meg próbált többszőr is. Nem vettem fel, csak este, hogy hát nem nekem akarta küldeni, de hát ez a helyzet. Mondanom sem kell szakításról szó sem volt köztünk, én ebből a "véletlenül" félreküldött sms-ből értesültem a dologról! Megdöbbentő volt. Pláne az, hogy azt gondolta, ez a megfelelő formája, hogy egy három éves! kapcsolatnak véget vessen ...