Sziasztok.
Gondolkodtam, vajon elküldjem-e Nektek az alábbi kis sztorimat, de végül úgy döntöttem, álljon ez itt okulásul a jövő számára, vagy netán viduljatok egy jót rajta. J Nem tipikusan szakítós sztori, de annál emlékezetesebb..sajnos. :s
Fősulis koromban, hogy a szülői támogatást, és az ösztöndíjat kiegészítsem, tanítgattam diáktársaimat a sokak által rettegett statisztika tárgyból. Ennek keretei között találkoztam egy fiúval (nevezzük Bélának J), aki szintén jelentkezett. Nem volt rá jellemző, hogy a "tanítványaimmal" kikezdek, bár egyidősek voltunk, sőt oktattam korosabbakat is, mint pl. Bélát, aki pár órát követően, az egyik képzés végén nemes egyszerűséggel randira hívott. Nem volt rossz arc, órákon jól elviccelődtünk, értelmes volt, jól ment neki a statek, és úgy gondoltam, miért ne? Barátom nem volt épp, a pali ugyan első blikkre annyira nem jött be, de miért ne adhatnék a dolognak egy esélyt?
A randit illetően hősünk igen konkrét elképzelésekkel rendelkezett (Ami talán még jó is volt, mivel nem azon ment a macera, hogy akkor mit is csináljunk?): eltervezte, hogy moziba megyünk, és közölte, hogy már a filmet is kinézte. Mondanom sem kell, jól beválasztott".Akkoriban ment Kubrick (azt hiszem) utolsó filmje, a Tágra zárt szemek (Kidman-Cruise a válásuk előtt nem sokkal), ami finoman szólva erotikus volt, nem szűkölködött meztelen pasikban, és nőkben, csoportszex-jelenetekben, stb.stb.
Isten látja lelkem, nem vagyok egy prűd liba, de ott a mozi székben rendesen kivert a hideg, nyirkos veríték, miközben dolby surrounban nyögdécseltek, kufircoltak. Igaz, a jó öreg Kubrick bácsi a maga művészi lelkületével biztosan mélyebben szántó gondolatokat próbált közvetíteni Cruise falloszának segítségével, de ez a bizonyos gondolat számomra elveszett a női mellek, és a hímtagok tengerében.
Szóval ott ültünk a jelesült randin. Én teljesen belesüppedtem a székbe, még véletlenül sem mertem egy ideig a pasira nézni zavaromban. Egy szép nagy üreget kívántam magam alá, ahová észrevétlenül elsüllyedhetek.Úgy másfél óra múlva lopva oldalra néztem, és partnerem láthatóan mély átéléssel nézte a filmet..
Akkor már tudtam, jövőnk maximum még néhány órányi közös statisztika tanulásban teljesedhet ki (bár már ennek sem adtam sok sanszot).
A film után zúgó fejjel támolyogtam ki a moziból. A donbéla elkísért a metróig. Közben egyfolytában áradozott a filmről, és hogy mennyire jó választás is volt ez, és hogy ugye nekem is mennyire tetszett, emlegette, hogy a közelben lakik, felmehetnénk hozzá, megihatnánk valamit, és megbeszélhetnénk a filmet. Én kötelező udvariasságból kedvesen hárítottam, mondván, nekem holnap korán előadásom lesz, tehát mennem kell. Úgy voltam vele, majd otthonról írok egy sms-t, hogy "bocs, de szerintem maradjunk csak a statisztikánál.." vagy ilyesmi, de azt sem bántam volna, ha az életben többet nem látom.
Ekkor azonban a metró peronján állva a következő kegyelemdöfést adta: "van otthon egy hintaszékem, és abban az egyik filmbeli szex jelenetet akár iziben ki is próbálhatnánk."
Ránéztem. Szerintem a pillantásomból már érezhetett valamit, mert zavarba jött. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy egy pali ennyire bika nagy lúzer legyen? Kénytelen voltam hát tiszta vizet önteni a pohárba: â01ENézd, eddig úgy gondoltam, egye fene, szarul választottál a moziban, van ez így néha, azért a statisztika tanításodat folytatom és ki tudja mit hoz a jövőâ026most azonban látom, hogy ez lenne a legnagyobb tévedés, amit elkövethetek veled kapcsolatban. Légy szíves ne keress többet, felejtsd el a számomat. Most pedig menj haza, ülj be a hintaszékedbe és ringasd el magadâ026â01D
Ja és egy másik vicces sztori csak röviden:
Egy szintén elhíresült randimon épp ismerkedési szakaszban voltunk. Vacsorázni vitt a fiú egy pizzériába. Jó, nem volt egy Gundel, de mégis randevú, jó pasi, vacsora, beülés, pincér, miegymásâ026A vacsora kellemesen sikerült, jól elbeszélgettünk. Fizetés: A pincér hozza a számlát. â01EKártyával, vagy készpénzzel?â01D â013szólt a kérdés, mire a â01Elovagâ01D : â01Eâ01DÉtkezési jegyet elfogadnak?â01D :DD Nem tudtam sírjak-e, vagy fetrengjek a röhögéstől? Végül sírva fetrengtem a röhögéstőlâ026.a pincérrel együtt.
Mit is mondhatnánk. Ismerjük a tanár-diák szerelmet, tudjuk, milyen egy kulturálisan érzékeny lánnyal járni, ezért megértjük a sztorit beküldőt. A Tágra zárt szemeket mi is nagyon szeretjük, de hogy ennyire beinduljon valaki tőle, az érthetetlen, hiszen Tom Cruise szerepel benne. Minden idők legjobb szövege a Presser Picin szocializálódott lánytól: Ringasd el magad. Nekem is van hintaszékem - most jelzem ezt, aminek most senki nem tulajdonít szerepet, de a poszt után, hajajaj!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kiskiváncsi 2007.10.25. 14:07:16
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 14:07:30
Infomaker 2007.10.25. 14:09:35
Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2007.10.25. 14:18:18
dupi 2007.10.25. 14:18:38
Leonard Zelig 2007.10.25. 14:21:55
- Édes, tudsz mosogatni ?
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 14:23:17
ebből az látszik, mintha csak a pénzre buknátok...
kerdes 2007.10.25. 14:27:57
chris25 2007.10.25. 14:30:29
lapocka 2007.10.25. 14:31:54
kerdes 2007.10.25. 14:33:39
petya a barátságos :) 2007.10.25. 14:39:07
2. Béla egy barom
3. Kajajegy, hát, az első randin én is kihagytam volna :)
petya a barátságos :) 2007.10.25. 14:40:14
ugye nem ez volt az egyetlen baj azzal a pasival?
Retexis 2007.10.25. 14:43:56
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.10.25. 14:49:28
vorpex 2007.10.25. 14:50:38
- Nem lattam Tagra... cimu filmet, de szerintem sem nyero valasztas elso randifilmnek egy "soft-porno" alkotas :) (Sztem meg a mozi is necces elso randinak)
- A gyerek egy luzerbaromallat.
- Engem anyam arra nevelt, hogy udvarias es uriember legyek egy holggyel plane, ha randira viszem, igy nalam sohasem volt kerdes ki fizet -> kajajeggyel fizetni megint csak cinkes. Ha mar randi, akkor azert adjuk meg a modjat, megha azis "penz".
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.10.25. 14:51:43
Fapuma (törölt) 2007.10.25. 14:52:08
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.10.25. 14:52:53
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2007.10.25. 14:56:07
lapocka 2007.10.25. 14:56:44
petya a barátságos :) 2007.10.25. 14:59:55
A Tágra... peig NEM softporno.
Mozi az első randin viszont tényleg cinkes, de legalább igényfelmérés illik előtte. Persze a folytatást tekintve Béla előjátéknak tekinthette a filmet :D
petya a barátságos :) 2007.10.25. 15:04:46
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2007.10.25. 15:07:16
lapocka 2007.10.25. 15:16:07
vorpex 2007.10.25. 15:25:27
Nem latom az osszefuggest. Vagy ha poen akkor magyarazd mar el.
Petya65!
Remelem lattad, hogy idezojelek koze volt teve a soft-porno kifejezes jelezven, hogy nem sz szerint kell venni.
droid 2007.10.25. 16:00:49
kaktusztea 2007.10.25. 16:06:27
Hogy ez mekkora lúzeheheher... hahahaha!
Mindig feláll a szőr a hátamon az ilyen kozmopicsa "miacicki-mianemciki" hülyeségen.
Semmi baj nincs a kajajeggyel, viszont a csávó ezzel megúszott téged, szóval ő járt jól :)
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2007.10.25. 16:08:00
De a második sztori az gáz, és nem a srácra nézve. És ha a pincér is röhögött az már két bunkó.
DrSzöszi 2007.10.25. 16:09:31
Kajajeggyel lehet ezer helyen fizetni, ne mondja már a hapsi, hogy abban a hónapban nem evett többször. Stílus, kérem szépen, stílus!!! Semmi bajom azzal, ha egy pasi otthon pólóban és alsógatyában van. De mondjuk mikor felmegyek hozzá először, lehetőleg nemá' abban várjuon!
Egy randi az randi, az első randi meg első randi. Világ életemben egyenlősdit játszottam az összes hosszútávú pasimmal anyagilag is, DE az első pár randin, ahova ő hív el, igenis fizessen a férfi.
Más egy kapcsolat, és más az első randi!
Egyébként pedig a "moziba megyünk" is tényleg gáz első randinak, azt a gondolatot ébreszti, hogy lekötő tényező nélkül nem feltételezzük magunkról vagy a másikról, hogy jól tudjuk érezni magunkat egymás mellett. És attól sem lesz valaki gáz vagy prűd csaj, ha zavarba jön attól, hogy szexjeleneteket kell 2 órán át néznie egy pasival, akihez még semmi köze.
Én is zavarba jönnék, pedig kapcsolaton belül, ahol már ismerjük egymást akár szexuálisan is, a legdurvább pornó sem zavar.
A srác pedig, ha nem értenétek, nem attól volt bika lúzer, hogy rosszul választott filmet, hanem hogy annyi emberismerete nincs, hogy lássa, a csajt nem pörgette éppen fel a film, hanem ellenkezőleg...
Ráadásul már bocs, de első randin ilyet mondani valakinek nemcsak bika lúzerség, hanem pofátlanság is.
Ha azt látja (vagy hiszi), hogy felpörgött a csaj is, akkor vigye fel szépen magához, és próbálja rávezetni arra a bizonyos jelentre.
Eh.
Yeto 2007.10.25. 16:11:24
DrSzöszi 2007.10.25. 16:14:00
Azt feltételezni, hogy egy nő megbánná, hogy kiszórt egy hapsit, ha kiderül, hogy félméteres bránere van pedig
ÓLTÁJM LÚZERSÉG!
:)
16 HP 2007.10.25. 16:15:31
De komolyan, lányok, miért kell egy pasinak MINDIG virítania? Nektek ez JÁR? Elárulok valamit: semmivel sem vagytok jobbak. Szerintem ha egy randi jó, akkor jó az akkor is, ha színesfémet gyűjtötök kettesben, húzos kocsival.
Ez semmit sem változtat azon a tényen, hogy Béla teljesen hülye volt, hogy őszinte legyek, annyira, hogy nehezen hihető.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:15:31
Egy első randira készüljön fel az a pasi egy friss, ropogós ötezressel???
Feca 2007.10.25. 16:19:06
Ha a színházjegyet kultúrautalvánnyal fizetem, az is ciki? Tényleg számít?
Megjegyzem, hogy felviálgosult helyeken a nő maga fizeti a részét (pont azért, hogy ne legyen el-lekötelezett.)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:19:07
ÓLTÁJM LÚZERSÉG!"
Valóban az, ugyanis egy nő sosem szokott megbánni semmit... :)
(Ez persze általánosítás, de...)
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 16:21:39
;-P
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 16:25:00
DrSzöszi 2007.10.25. 16:25:03
"Jó, nem volt egy Gundel, de mégis randevú, jó pasi, vacsora, beülés, pincér, miegymásâ026A vacsora kellemesen sikerült, jól elbeszélgettünk."
Vagyis nem volt probléma, hogy nem egy Gundel.
(Azt nemtom, minek kellett kihangsúlyozni, de nem volt probléma.)
Egyébként igen, "voltunk" és a Gundel szar. Drága szar.
Hoppácska, nem nem ciki a fémpénz, meg ilyenek. Nem kell dramatizálni.
De egész egyszerűen nem értem, hogy mit nem lehet érteni azon, hogy igenis, ha egy pasi szeretne valamit egy nőtől, és értékeli, akkor készüljön fel arra a rohadt randira, és igenis, legyen gáláns.
Mi sem vagyunk jobbak?
Biztos sokan nem.
Ugyanakkor ha igazán tetszik egy pasi, akkor a normál nő KÉSZÜL a randira. Kiválogatja az odaillő ruhát, netán elmegy fodrászhoz stbstb.
Ez NEM anyagiasság önmagában. Az állatvilágban sem véletlenül alakultak ki a násztáncok. IMPONÁLNI AKARUNK. És ez így természetes. Aki ebből azt vonja le, hogy minden nő akaratos anyagias k, annak szomorú élete lesz.
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 16:27:09
Mit rendeltél pizzát? abban télleg gyengébbek :-)
DrSzöszi 2007.10.25. 16:29:49
Mindkettő pusztán hatalmi jelkép, a domináns hím kétféle attribútuma! :)
(Egészséges női hozzáállás: örülünk, ha nagy a bránere - egy bizonyos méretig-, és örülünk, ha van pénze. De nem az alapján választjuk. És egyik hiánya sem kizáró ok.)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:31:19
Köszike :) Akkor a kajajegy...? :))))
"Ugyanakkor ha igazán tetszik egy pasi, akkor a normál nő KÉSZÜL a randira. Kiválogatja az odaillő ruhát, netán elmegy fodrászhoz stbstb."
Oh, ezt csinálják a nők??? Csak ezért elmennek fodrászhoz? Ezt jó tudni.
De ha mondjuk a pasi is KÉSZÜL a randira, kiválogatja az odaillő ruhát, netán elmegy fodrászhoz - akkor már nem kötelező neki fizetnie? :)))
DrSzöszi 2007.10.25. 16:31:32
:)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:35:23
Ohhh, tesztelned kellett... :/
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 16:35:30
steelhand 2007.10.25. 16:36:18
DrSzöszi 2007.10.25. 16:37:20
szerintem egy pasi nem válogatja a ruháit túlságosan (de legalábbis nem úgy, mint egy nő), és nem megy fodrászhoz.
Egész egyszerűen azért, mert egy nőnek alapesetben fontosabb a külseje. Érted? Egyszeűen a párválasztásnál fontosabb egy nő szépsége, mint egy férfié.
Ez is amolyan "szerep".
Női és férfi szerepek, mond ez valamit?
Tényleg nem értem, mi a baj azzal,hogy egy kicsit, egy-két randi erejéig amolyan hím/nőstény játékot játszunk, klasszikus fajtát?
Az gáz, ha valaki cipelteti magát, miközben nem akar semmit a pasitól. Az nagyon gáz.
De ha tetszik a pasi, és tudom magamról, hogy hosszútávon nem várom el, hogy "eltartson", virítson, mert anyagi egyenlőségre vágyom, és hajlandó vagyok azért tenni is, akkor miért gáz, ha élvezem ezt a játékot az elején?
Mit veszít ilyenkor ezzel a férfi?
Szerintem egyébként semmit, és nem is láttam soha egyiken sem, hogy baja lenne ezzel.
DrSzöszi 2007.10.25. 16:39:24
Hoppácska, a szmájlit, mint olyat, ismered?
Tudod, vicc, meg ilyenek.
(Gyk. Fogalmam sincs, mit ettem, ráadásul nem pasival voltam ott, hanem ügyfelekkel üzleti vacsin.)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:41:26
Iiiigen, egyenjogúság meg feminizmus persze persze...
"Az gáz, ha valaki cipelteti magát, miközben nem akar semmit a pasitól. Az nagyon gáz."
Na látod. És mivel az elején még egyáltalán nem biztos, hogy a nő valóban akar valamit a pasitól, ezért nagyon ott van a "gáz" lehetősége. Pláne, hogy ugye a nő "teszteli" a pasit, ahogy írtad...
16 HP 2007.10.25. 16:41:57
a kajajegy gáz, mondtam én is, meg azzal is egyetértek, h az ember készül a randira, hiszen imponálni szeretne, és egyetértek a Gundelről való véleményeddel.
Női szemmel iszonyatosan ijesztő lehet egy ilyen Béla szintű pali, ezt is elismerem.
Ami engem bosszant a dologban, hogy a dolog úgy néz ki, rengeteg nő elvárja, hogy neki imponáljanak, annak ellenére, hogy ő maga semmit nem tud felmutatni: se humorérzéket, se a személyiség apró szikráit, se érzelmi finomságot vagy minimum udvariasságot. Az ilyen nőket lehet - és kell (akit érdekel) - megvásárolni, ha ez rád nem vonatkozik, bocs érte.
petya a barátságos :) 2007.10.25. 16:42:04
tetszel nekem :)
DrSzöszi 2007.10.25. 16:42:18
(Gyk. ez is vicc volt.)
(Egyébként az igen hosszútávú exem művelt ilyet - pontosabban így adta meg az "adósságát" egy igen sóher közös ismerősünknek - halálba röhögtük közben magunkat. Úgyhogy veled is bizti jól szórakoznék.:)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:43:42
Tudod, vicc, meg ilyenek."
Azért nem véletlenül írtad te ezt. Még ha oda is raktad a szmájlit.
Ha egy pasi leírná itt, hogy "minden nő csak a pénzre hajt, semmi másra" akkor ez kiváltaná a reakciódat - hiába lenne ott utána a szmájli...
DrSzöszi 2007.10.25. 16:47:31
tökéletesen egyezik a véleményünk, ezzel nincs mit vitatkozni. Nekem csak annyi a meglátásom, hogy a férfiak egy része imádja ezt a "nőt meg kell venni, mind rohadt luvnya" dolgot ráhúzni minden helyzetre, ahol egy nő bármiféle kritikával él stílust vagy udvariasságot illetően.
Ettől még sok nő tényleg erre utazik. Csak megjegyeztem, hogy pl az itteni sztoriban és lányban én nem éreztem ezt.
lapocka 2007.10.25. 16:48:29
DrSzöszi 2007.10.25. 16:50:28
nem, nem véletlenül írtam le, hanem azért, hogy megerősítsem a Benned addigra már egyébként is kialakult képet. Tudod, megfelelési kényszer, meg ilyenek.
petya65,
köszönöm.
;)
ratt_724 2007.10.25. 16:51:18
A második téma szerintem érdekesebb, a kajajegy is pénz, igaz első randin, azért azzal tényleg ne próbálkozzunk... Kisstílű :-)
Persze a A csaj meg igenis fizesse a maga részét... Anno a feleségemmel az első randin fel sem merült, hogy fizetek helyette... Egyenrangú emberek voltunk, és vagyunk a mai napig (persze most már közös a kassza :-D)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:51:22
Én sem. Csak aztán jöttél te...
petya a barátságos :) 2007.10.25. 16:51:57
az, hogy kinek mivel imponál, a másiktól is függ. Felmutatod amid van, elvárod amit akarsz, aztán vagy megfeleltek egymásnak, vagy nem.
kaktusztea 2007.10.25. 16:52:45
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 16:55:14
"Amikor egy randin egy lány megjegyzést tett a ruhámra, és én visszafeleltem valamit, akkor én voltam a bunkó kettőnk közül, ugye?
Aztán egy másik randin én tettem egy (sokkal enyhébb) megjegyzést egy másik lány ruhájára - és emiatt is én lettem a bunkó... Érdekes dolog ez..."
DrSzöszi 2007.10.25. 16:55:43
mindenki egy kicsit zsákbamacskát vesz, ugyanis egyetlen egy kapcsolat sem úgy indul, hogy felkelünk egymás mellett másnapos lehellettel, széttúrt hajjal, és jó esetben nem akkor megyünk randira, amikor a főnök három napja éjjel-nappal dolgoztat minket, a szomszéd gyerekek meg épp megtalálták a papájuk fűnyíróját...
Te is imponálni akarsz. Mindenki imponálni akar. Aki ott kezdi a randit, hogy elmeséli élete legaljasabb gaztettét majd megmutatja a fekvehányós fényképeit, az valószínűleg bolond.
Ettől függetlenül természetesen van egy egészséges maximuma az igyekeztünknek, és ez nem lehet az, hogy teljesen elfedjük a valós énünket.
Mellékesen akinek van önbizalma, annak erre nincs is szüksége.
De a fodrászra attól még simán lehet.:)
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 17:01:01
Aztán mozi!!
:-D
DrSzöszi 2007.10.25. 17:03:04
Az van, hogy petya65-nek van igaza. Elvárások vagy találkoznak, vagy nem.
Én ha azt éreztem, hogy a pasi rosszabbul van elengedve, mindig megkérdeztem miután fizetett, hogy mennyivel tartozom neki. De legtöbbször erre sértődés volt a reakció.
Sok pasi tartja magát ugyanis ezekhez a szokásokhoz, és nekik az, hogy felajánlom, hogy én is fizetek, nem imponál, sőt.
Szóval a férfiak és a nők sem egyfomák. De pusztán ettől nem lesznek "pénzéhes
vorpex 2007.10.25. 17:03:08
Nem tamadasnak szanom kerlek ne vedd annak, de:
"Egyenrangú emberek voltunk..." ->
1. Es teged eloreenged az ajtonal? (Ha nem hagynad-e, hogy eloreengedjen?)
2. A buszon atadja a helyet? (Ha nem hagynad-e)
Hogy a pasi az elso-ket randin fizessen, ha mar ELHIVTA egy randira, vagy MEGHIVTA egy valamire, sztem etikett kerdese es udvariassagi-kulturaltsagi norma csakugy, mint az 1.-2.
A kajajeggyel kapcsolatban meg ha nagyon szarakodni akarnek, akkor a kajajegy es a penz koze nem lehet egyenloseget tenni, mert mig a papirbankot mindenhol elfogadjak addig a kajajegyet nem, sot sok helyen a kajaegybol nem adnak vissza, ami csak akkor igaz a penzre, ha te magad kered. Tudom ez mar csak kukacoskodas. De nem is ez a lenyeg, hanem ahogy ratt724 fogalmazott: Kisstilu. Pontosan es tudjuk a stilus maga az ember.
Egyebkent meg csak gratulalni tudok a sok szorostalpu hegyirablonak amiert olyan intelligens valaszokat adtak drszoszi kulturlt es helyes hozzaszolasaira. Akik nem latjak a masodik sztoriban, hogy nem az volt zavaro a csajnak, hogy "kajajeggyel fizetett ergo csoro", hanem hogy kisstilu volt.
Udv.
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 17:10:41
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 17:11:49
:))) "mennyivel tartozol neki" !!!!! :)))
Hát persze, hogy megsértődik ha így kérdezed :)
Az ilyen kérdés kb. olyan szintű "butaság", mint az általad is kifogásolt kajajegy használata stb.
vorpex 2007.10.25. 17:13:22
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.25. 17:13:43
Nekem volt egyszer egy barátném, aki azt mondta, hogy neki ott kezdődik az udvarlás, hogy a pasi 100 szál vörös rózsát küld neki. Ha ezt nem teszi meg a pasi, akkor az "kisstílű"...
Ez is egy hozzáállás.
DrSzöszi 2007.10.25. 17:18:54
most komolyan kérdezem, miért?
És mit kellett volna helyette kérdeznem?
Az éttermekben a pincér általában a férfi elé teszi le a számlát. Ilyenkor -ha hagy rá időt a picér - akkor megpróbálhatod odaadni a részed. Viszont a legtöbb férfi, akivel nekem dolgom volt, nem csúsztatta be a közösbe a számlát, ergo én nem is láttam. Fejszámolnom kellett volna és megjegyeznem az árakat, amiért fogyasztottam?
Ha nem, akkor nyilván csak utólag tudom megkérdezni. Akkor meg hogyan, ha nem így?
Ezt most komolyan nem értem.
De segíts ki, ha lehet ezt udvariasabban csinálni, legközelebb úgy fogom.
vorpex 2007.10.25. 17:20:02
szmájli 2007.10.25. 17:23:19
DrSzöszi 2007.10.25. 17:25:36
ott a pont. Egyébként a kérdésnek tényleg ez szokott lenni a vége, hogy az ember felajánlja, hogy legközelebb ő jön.
DrSzöszi 2007.10.25. 17:28:58
Legalábbis én így gondoltam eddig, és úgy tűnt, működik is.;)
ratt_724 2007.10.25. 17:56:04
Egyébként felajánlottam hogy fizetek, de mondta, hogy szerinte így korrekt, és nem akar függeni senkitől az első randin...
Ez szerintem így korrekt, de ha pl. elmész németben egy helyre, akkor is előbb kérdezik:
getrennt és csak utána, hogy zusammen :-)
Szerintem a korrekt kapcsolat alapja (meg a haverságé is) a pontos elszámolás...
DrSzöszinek: 30 alatt is :-D
petya a barátságos :) 2007.10.25. 17:58:06
Hoppácska, neked is azt tudom mondani, amit HP16-nak. Nem egyformák az elvárások. Van, akivel fizethetsz kajajeggyel is, másnak meg a 100 vörös rózsa a minimum. Szerencsés esetben mindenki megtalálja a párját.
Én, ha már nem lenne meg a sajátom, már hívnám is meg DrSzöszit egy vacsira :)
DrSzöszi 2007.10.25. 18:03:54
Szerintem ez éppúgy anyagias hozzáállás, mint az ellentéte, amikor egy nő elvárja, hogy mindig így legyen, és tartsák el.
Soha, egyetlen kapcsolatomban nem volt pontos elszámolás, mégis volt jópár korrekt kapcsolatom, és bár szakítás után én is kaptam már csúnya utánlövéseket, azok SOHA nem azok voltak, hogy anyagilag bárkit kihasználtam volna.
Szerintem az, hogy mi a korrekt kapcsolat alapja, az a partnerektől függ.
Ratt_724 és én nem illenénk össze. Engem zavarna, hogy a párommal elszámolgassak, szerinte meg ez az alap. Ez nem jó/rossz hozzáállás, hanem nem összeillő hozzáállás.
(Mielőtt kapok hideg/meleget: szerintem egyébként a nem pontos elszámolásokból általában ugyanúgy kijött az egyenlőség.)
Tényleg, ratt_724 azért kérdeznék valamit:
Mi van, ha a partnerek nagyon máshogy keresnek?
Akkor nem élhetnek a gazdagabb színvonalán, csak mert akkor nincs pontos elszámolás?
Dehát ez mindkét félnek rossz!
Velem megtörtént már pro és kontra ilyesmi, és egyik helyzetben sem ezért lett vége.
DrSzöszi 2007.10.25. 18:08:11
én pedig szívesen elmennék, ha nem lenne már nekem is sajátom.;)
hoel 2007.10.25. 18:15:31
Második sztori: mi a baj az étkezési jeggyel? Mit gondoltál, amikor randira hivott: a Rotschild báróval fogsz vacsizni? Néha absz nem értem a csajokat ( pedig magam is az volnék állitólag) Vagy tényleg ennyire fontos a villogás? nemértem, nemértem.......
zwilling 2007.10.25. 18:26:18
de a második az inkább aranyos, te hálátlan paraszt.
mahabharata 2007.10.25. 18:31:32
Ha valahova hívnak engem akkor az meghívás és ott a hívó fizessen. Olyan helyre hívjon ,amit ki tud fizetni.Aztán legközelebb én hívom őt vissza valahova. Azt utálom, hogy étteremben mindenki a sajátját fizesse. /Kivéve ha tényleg csak evés céljából mentek: déli, munkanapi ebéd pl./ Én pl olyan helyeken szoktam visszahívni a fiút, ahol kényelmesebb nekem fizetnem:) /Belépők , bolti ital- és egyéb vásárlás/ Szal, így is fenntartom a fizetési egyensúlyt, de mégis megmarad a régi, 19. századi romantika: a látszat a pincérek előtt, hogy milyen gavallér pasim van:) ..ez is gáz?
nickM 2007.10.25. 18:49:16
Miért lenne gáz? Szerintem is így a természetes.
Hoppácska:
"Iiiigen, egyenjogúság meg feminizmus persze persze..."
Feminizmus, ja. Hogy is van ez a házimunka/gyereknevelés/stb. kérdés? ( :) )
A második sztorihoz:
Lehet, hogy rossz bolygón lakom, de errefelé természetes, hogy a pincérnek borravalót is adnak (neki azért nagyobbrészt ez a keresete), gondolom azt is kajajegyben gondolta a fiatalember...:)
hoel 2007.10.25. 19:04:00
zwilling 2007.10.25. 19:08:04
ősirománszokás 2007.10.25. 19:15:59
Egy BP-i szórakozóhely bárpultja mellett éppen a sörömet rendeltem (persze már ez is gáz ha valaki ad magára, de mit csináljak ha nem szeretem a whiskeyt), összeakadt a tekintetem egy lányéval, szóba elegyedtünk, ami a nevek tisztázása után kezdett kicsit célirányos lenni:
L: Én most végeztem a JOGON (ugy mondta mintha ráadásul nem egy középszar egyetem lett volna de mindegy), és te mivel foglalkozol?
É:Géplakatos vagyok..
L:Ööööö.... Hát.... Valakinek azt is meg kell csinálni
É: Hát ja, de legalább nem a szüleim nyakán lógok.
L: És hol laksz, Pesti vagy?
É: Nem vidéki, de itt lakom a nagymamámnál a 8kerben.
L: Ismét nyel, kiakad, konstatálja hogy kár pedig milyen jóképű...:)
(Azt már láttam hogy nem lesz életem szerelme, de gondoltam egy éjszakát megérhet a dolog, ezért felvilágositottam hogy csak vicc, és elmondtam a demográfiai jellemzőimet, mire lány lelkesedése újabb lendületet kap)
Néhány csók után:
L:Nem akarsz meghivni egy tequilára? (mintha az elsőre nem hivtam volna meg)
É: De persze...
L: És a barátnőmet is esetleg? (Azért ez a night clubbos hozzállás nem semmi)
É: Hát, sajnos őt nem akrom lefektetni (Lány, vigyorog, nem poénnak szántam ő annak vette, igaz nem az első tequilája volt aznap)
(Lány barátnője megsértődött, és bizalmasan közölte a lánnyal hogy vékony az aranyláncom, ami igaz is volt, persze a lány rögtön továbbadta barátnője véleményét.)
É: Hát ja, de az előző gáz volt, mindig feljött a viz szinére mikor a balatonba fürödtem (Lány csodálkozóan néz, Archimedesről vagy a bikaláncok üreges szerkezetéről valszeg nem sokat hallott)
(...)
Mikor már láttam hogy a leányzó nem akar túlságosan belemélyedni a dologba, és már korán volt gondoltam még egy kisérletet teszek aztán ha nem max megyek.
É: Lassan megyek hazafelé, neked milyen terveid vannak még mára?
L: Hát mi is megyünk lassan, mivel vagy?
É:Gépjárművel
L:????
É: Gondolkodjunk..., mivel egész este veled ittam gondolom nem kell magyaráznom hogy nem kocsival. Egyébként meg attól függ, ha van kedved feljönni hozzám beszélgetni akkor taxival....
L: És ha nem?
É: Akkor marad a BKV....
Maradt a BKV.
ősirománszokás 2007.10.25. 19:21:40
petya a barátságos :) 2007.10.25. 19:33:23
ez egy külön posztot is megért volna :)
petya a barátságos :) 2007.10.25. 19:36:19
a Gundel egy szimbólum :)
zwilling 2007.10.25. 19:48:39
ez elég off erről inkább a B SZ-ben, amúgy igazad van.
HollyFcuk 2007.10.25. 19:48:50
És bár sok hölgy hiszi magáról, hogy gondolatolvasó, az árakat azért biztos nem tudja kikombinálni!
Szóval a fizetés marad a férfi dolga. :))
sys 2007.10.25. 20:04:37
19. századi romantika: azon nem gondolkodtál el, mahabharata, hogy mért alakultak ki ezek a szokások? a férfi fizet: mert a nőknek nagyon sokáig nem lehetett saját pénzük, ha örököltek is, akkor a pénzzel az apa halála után a férjük rendelkezett. ajtó kinyitása, kocsiból kisegítés, leülésnél a szék kihúzása: gondolom, a tűsarkúhoz szokva vagytok, tehát tudjátok, mennyire akadályoz a mozgásban egy normális cipőhöz képest. de belegondoltatok, milyen lenne még ehhez a fűző, amiben alig kapsz levegőt, plusz egy másfél méter átmérőjű abroncsos szoknya? hát nem puszta udvariasságból kéne a pasinak segítenie.
de a történelmet félretéve: ha emancipált nő vagy, akkor legyél az minden tekintetben. ezzel nem azt mondom, hogy sértődj meg, ha egy pasi kinyitja neked az ajtót vagy éppen meghív egy italra vagy akár egy drága vacsorára -- ezek kedves gesztusok, nincs velük semmi baj. de ha mindezt _elvárod_, akkor ne lepődj meg, ha a pasinak is 19. századi elvárásai vannak veled szemben.
Daved · http://buxevo.com/hu 2007.10.25. 20:12:48
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.10.25. 20:23:19
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2007.10.25. 20:25:59
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 20:40:28
1. kids
2. Quills (gyk: De Sade Márki kalandjai :-D)
3. Sex és Lucía
Na, csajok, ki jön? Hintaszékem is van, Ósanból, kajajegyért vettem!
:-D
HollyFcuk 2007.10.25. 20:58:29
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 22:29:59
VR6 2007.10.25. 22:30:21
1: nehogy már valami engedmény legyen az egyenlősdi, angyalom.
2: az első pár randin azonban valóba a ffi dolga fizetni. (persze akkor ne lepődjön meg a leány, ha elvárható, hogy 'ne ússzon el a befektetés' :D)
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2007.10.25. 23:15:00
petya a barátságos :) 2007.10.25. 23:46:21
Egyik sem helyesebb vagy helytelenebb viselkedés, csak rajtunk múlik, elfogadjuk-e, illetve tetszik-e. Rajtuk meg az, hogy mi tetszünk-e.
ősirománszokás 2007.10.26. 01:25:34
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2007.10.26. 01:55:32
Elég "szép" próbálkozás első randin. :) Szemlátomást nem tudta mit kel egy első randinmondani csináloni... Én sem tarto magam egy giganikus randigurunak de azért én ezeket mellőztem volna...
A Tágra Zárt szemek meg simán rossz. :)
cse' 2007.10.26. 09:14:50
Ez teccik:)
Egyébként látom is szemeim előtt az évszázad egymásratalálását:
- kiderül, h Dr Szöszi férfi :o (természetsen stílusos, gáláns és jóképű)
- az is kiderül, hogy petya65 nem 38 éves férfi, hanem 22 éves csodaszép nő
- annak ellenére h mind2 állítja h van vkije, mégis elmennek vacsizni (egyébként én első randinak senem vacsi senem mozi de pff legyen), és kiderülnek a turpisságok és az is h nincsenek férjek-feleségek
- boldogan élnek míg meg nem halnak
Ezúton is gratulálok nektek! ;)
[virágeső, csók, naplemente]
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.26. 09:24:22
- az is kiderül, hogy petya65 nem 38 éves férfi, hanem 22 éves csodaszép nő"
Csak valójában "drszöszi" hetero transzvesztita, "petya65" meg szívesen öltözik fiúnak poénból... :) És természetesen illenek egymásra a ruháik... :)
8Hogyhogy erről még nincs film, :)
petya a barátságos :) 2007.10.26. 10:06:10
Toni Polster 2007.10.26. 10:25:47
jó,nem túl elegáns a kajajegy, de mi a baj vele? örülj hogy meg akart hívni.
de utálom az ilyen sznob hülye picsákat. aki nem ajánlja fel legalább hogy felezzünk, ott nincs második randi..
Toni Polster 2007.10.26. 10:29:56
elég szánalmas hogy a magyar csajok elvárják hogy fizess. jó, őket mondjuk kilóra kell megvenni általában, csak nekem a legtöbb még 2 ropit se ér meg. de köszi a tippet doktor szöszi, ezentúl a huszas ott fog figyelni...
DrSzöszi 2007.10.26. 11:20:53
sys,
azért azt tisztázzuk, hogy az emancipációnak vannak határai. Mindkét fél részéről. Bár valóban független típus vagyok, nem az a lényeg, hogy elvárom, hogy ilyenként kezeljenek, hanem hogy elvárás nélkül is annak kezelnek, mert így ismernek meg. Aki megszeret így, hát juhhhééé, aki nem, annak sok boldogságot mással, nem illettünk össze.
Elvárom egy férfitól, hogy hasonlóan független legyen, igen, és elvárok bizonyos udvariassági dolgokat. De furcsa módon az életemben ezek sem tűntek soha nagy elvárásoknak - úgy tűnik, van valamiféle intuitív képességem, amivel megtalálom a mentalitásomhoz illő pasikat.
Viszont az emancipáció határaira visszatérve: nem várom el egy pasitól, hogy egyenlő részt vállaljon velem pl a háztartásban vagy a gyereknevelésben. Normális dolognak tartom, hogy az, hogy a gyerek egyen, igyon, fel legyen öltöztetve, és este rendes időben menjen ágyba az én feladatom legyen. (Mielőtt jön a kérdés - igen, gyakorlatban kipróbált dolog, van gyerekem.)
Érdekes, hogy sokan megjegyzitek, hogy meg vagyunk lepődve, hogy a pasik meg ezt meg azt elvárják tőlünk szintén.
Nos, nem. Magam részéről nem vagyok meglepődve. Tökéletesen normálisnak tartom, hogy a pasi, akivel létezem elvárja tőlem, hogy meg tudjam csinálni a vacsorát, elvárja tőlem, hogy csinos legyek akkor is, ha otthon vagyok, hogy ne szedjek fel 20 kiló felesleget stbstb.
Az az érdekes, hogy rengetegen baromi okosak párválasztási tanácsadás terén, és baromi agresszíven tudják ezt előadni. ()Ez nem sys-re vonatkozott.)
Ugyanakkor én valójában csak annyit mondtam: hozzádillő társat kell találni.
A legtöbb sztoriban errefelé is az az alap, hogy nem illettek össze. Nem jó/rossz volt (bár olyan is akad), hanem MÁS.
Az a furcsa, hogy egy csomó ember előadja, hogy nekem pl milyenek az elvárásaim, és hogy ez ciki. Csakhogy nem életem első kapcsolatát taposom, és érdekes módon az eddigi barátaim szerint NEm voltak cikik az elvárásaim, sőt, működtek a dolgok. Köszönöm szépen a kérdést, jelenleg is működik.
Akkor lehet, hogy tényleg az a trükk, hogy a hasonló gondolkodást kell megtalálni?
DrSzöszi 2007.10.26. 11:27:26
Bogesz, nem gáz, ha a csaj hív el, elvileg elfogadott a mai világban - ilyenkor természetesen máshogy alakulhat a fizetés is.
Viszont most így átgondolva, rájöttem, már csak ezért sem vagyok emancipált - bár nem tartom másban gáznak, magam részéről eszembe nem jutna randira hívni egy pasit.
Megtetszik, flörtölök, meregetem a szemem, aztán vagy elhív, vagy nem. Én tutira nem fogom, mert nem fér bele nekem a saját magamról alkotott "nőképembe". Ez van.
Vagy ez is ciki sznob pics@ság? Már olyan bizonytalan vagyok...;)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.26. 11:32:20
A legtöbb sztoriban errefelé is az az alap, hogy nem illettek össze. Nem jó/rossz volt (bár olyan is akad), hanem MÁS."
Ez így van, csakhogy a cikkíró lány sem azt mondta, hogy "nem illünk össze, sebaj", hanem beírta ide (elrettentő példának?) másrészt így írta be, hogy "Nem tudtam sírjak-e, vagy fetrengjek a röhögéstől? Végül sírva fetrengtem a röhögéstőlâ026.a pincérrel együtt."
"Csakhogy nem életem első kapcsolatát taposom, és érdekes módon az eddigi barátaim szerint NEm voltak cikik az elvárásaim, sőt, működtek a dolgok."
Igen, de a kiindulási esetben viszont NEM működtek a dolgok. A pasi is egyedül maradt a kajajegyeivel, meg a cikkíró is a "fetrengő röhögésével"...
Vajon megbánta valamelyikük? A lány tuti, hogy nem ("a lányok nem szoktak":-), ő ezért írta be ide, mert teljesen jogosnak érezte, hogy a kajajegyen röhögni kell és vége.
Vajon a pasi mit gondolhatott? Hogy "affenébe, ezt elcsesztem"?
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.26. 11:36:00
Vagy ez is ciki sznob pics@ság? Már olyan bizonytalan vagyok...;)"
Nem, nem ciki és nem sznobság - csak a "dolgok könnyebbik végén való fogása"... :)
A pasinak kell kezdeményeznie, övé a felelősség, neki kell valami jót kitalálnia, ha neked nem tetszik és lekoptatod, akkor övé a szégyen - míg a nőnek nem kell mást tennie, mint "meregetni a szemed"...
Toni Polster 2007.10.26. 11:47:34
én nem várom el egy nőtől, hogy főzzön rám, vagy hogy kivasalja az ingemet. eszem egy kebabot és kivasalom magamnak, viszont elvárom, hogy anyagilag ne akarjon lehúzni, illetve csak akkor fizessek én ha valami különleges alkalom miatt ragaszkodom hozzá, amúgy meg legyen természetes a felezés.
inkább a skandináv mentalitás jön be..
DrSzöszi 2007.10.26. 12:17:29
egy dologban igazad van. Amíg a bélás sztori vicces, mert Béla egyértelmű lúzer volt, és nagyon nem fogta a dolgokat, addig a második történet nem az, szerintem semmi keresnivalója a vicces eseteket taglaló blogon.
Béla ezzel a mentalitással az életben nem talál magának értelmes társat.
A kajajegyes srác meg simán találhat hozzávalót, csak ez a lány nem volt az.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.26. 12:21:20
DrSzöszi 2007.10.26. 12:23:23
akkor ugyanazt mondjuk. Más mentalitások vannak, lényeg, hogy passzoljanak.
(Annyit azért megjegyeznék, hogy ha jól sülnek el a dolgok, és hosszútávú kapcsolatról beszélünk, akkor azért az anyagi függetlenség és egyenlőség nem 1-2 vacsorameghíváson múlik. Speciel nálunk soha nem én fizetek vacsoráért, kedves ragaszkodik hozzá, hogy ilyenkor ő fizet és kész. Viszont pl mivel gyereket én viszem oviba, ovibefizetés automatikusan az én feladatom, ha bébiszitter kell, nyilván én váltom le, tehát én fizetem ki. Gázszámlás ha jön, én vagyok otthon stbstb. Csak arra akarok rávilágítani, hogy szerintem az egyenlő anyagi hozzájárulás hosszútávon kialakulhat elszámolgatás nélkül, és akkor is, ha "randihelyzetben", gyertyafényes vacsinál mindig a férfi fizet. Persze a hosszútáv más.)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2007.10.26. 12:25:58
A gond az, hogy tulajdonképpen lehetséges, hogy összeillettek - ha ez a gikszer nem csúszott volna be. De ezt most már sosem fog kiderülni...
A pasi remélhetőleg ügyel erre legközelebb (de most talán dühös, mert megszégyenítették - vagy pedig végképp elment az önbizalma.. egyik se jó), a lány meg... nos, ő beírta ide, hogy más is röhögjön...
HollyFcuk 2007.10.26. 12:36:23
Pedig az első randiknak a lényege - ha van ilyen egyáltalan - az, hogy lenyűgözzük a másik felet és közben magunk is könnyedén, felhőtlenül szórakozzunk, mert Ő is láthatóan nagyon jól érzi magát velünk.
Az izzadtságszagú, csak akkor adok magamból, ha előbb te adsz magadból randiknak vajmi csekély értelmét látom.
puhamoha 2007.10.26. 13:02:06
petya a barátságos :) 2007.10.26. 16:11:51
nem tudom, hogy megbánta-e a kajajegyes srác, ha nagyon tetszett neki a lány, akkor talán igen, de talán ő is azt gondolja most, hogy milyen jó, hogy időben kiderült, hogy nem passzolunk. Persze talán össze is illettek volna, de az életben annyi talán van, hogy ezen nem szomorkodnék :)
HollyFuck,
én még ennél is kisebb célokkal indultam első randikra, egyszerűen meg akartam ismerni a lányt, akivel találkozom. Persze jómagam is igyekeztem eközben jó benyomást tenni rá :) De volt olyan is, hogy az első percben tudtam, tévedés az egész.
sys 2007.10.26. 17:16:56
Mondjuk sztem baromira nem éri meg, hogy anyagilag egyenlően kiveszitek a részeteket a kapcsolatból, ennek ellenére a te dolgod a háztartás meg a gyereknevelés. (persze, tudom, egy kapcsolatban nem fillérekre meg órabérre megy ki a dolog, de akkor is elég egyenlőtlennek tűnik.)
Btw, tök vicces, hogy az előző hsz-emben azért "dorgáltalak", mert aszittem, hogy az emancipációnak meg a "boldog békeidőknek" is csak a számodra előnyös oldalát fogadod el, erre kiderül, hogy épp ellenezőleg, csak a hátrányosakat.
De persze ha neked ez a jó, akkor hajrá. Úgyse tudnánk egymást a saját világképünkre rábeszélni, dehát nem is kell :)
sys 2007.10.26. 17:26:56
wow, nem gondoltam volna, hogy ez magyar pasi szájából 50 éven belül elhangzik :) respect.
mondjuk fogadni mernék, hogy nem otthon élsz (jó, jó, én se ;))
DrSzöszi 2007.10.26. 18:38:27
nem hinném, hogy csak a hátrányosakat. Azért mi itt a kapcsolatokról, hála néhány hozzászólásnak, eléggé a materiális oldalról közelítve beszélgetünk. Amolyan elszámolás szinten: én ezt tettem le az asztalra, te azt...
Az adok-kapokból tökéletesen kimaradt az érzelmi oldal.
Én pedig nagyon-nagyon sok szeretetet és törődést kapok.
(És hogy az "emancipációs vonulat" tökéletesen pozitív oldalát is kiemeljük: király és hosszú idő után is élvezetes szexet, megfelelő mennyiségben.:) Ezt csak azért tartottam fontosnak megjegyezni, mivel pl ez az, amit az utóbbi évtizedekben fontos változásnak érzek, hogy ez számít, hogy egy nő is tudja, hogy ezt megkaphatja.
Emancipáció negatív oldala - nekünk is kell dolgozni, meg fizetni - pozitív oldala, hogy a mi élményeinkkel is törődnek szexuálisan.:) Miután valójában szeretek dolgozni - nekem tutira megérte.:)
DrSzöszi 2007.10.26. 18:41:14
egyébként még az sem igaz, hogy a háztartás csak az én dolgom. Én csak azt mondtam, elfogadom, hogy ez egy nő dolga, és szívesen csinálom elsődlegesen. De pl abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kedves szeret (sőt imád) főzni. Úgyhogy azért ne izgulj, nem jártam ám én rosszul.:)
Morgan le Fay 2007.10.27. 10:26:00
Jah és még valami: ha valaki engem meghív, utána ne legyenek olyan elvárásai, mint amiről VR6 ír, hogy elúszik a befektetés...nem is értem, elhívja a csajt vacsizni, aztán meg lefekteti, "nekem ez jár" alapon? Mert "megfizetett érte"? Egyszerűbb, ha felkeresi a hivatásos lányokat, ott legalább mindennek szabott ára van és beszélgetni sem kell.
felidegeltemmagam 2007.10.27. 12:58:11
Agent Cooper 2007.10.27. 17:59:14
Más: Egyszer ismerkedtem egy bölcsész lánnyal, intelligensnek tűnt, stb. Filmekről beszéltünk, előkerült a 2001: Űrodüsszeia is. Véleménye a filmről a következő volt: "Olyan, mint egy Winamp plugin". Gyorsan búcsúztunk is...
Magenta (törölt) 2007.10.27. 19:57:17
Pandaaa 2007.10.27. 20:03:11
Nekem az a véleményem, ha "odavagyok" egy pasiért, akkor mindegy, hogy eszünk-e egyáltalán :)
Ha pedig nincs meg a szikra közöttünk, nem működik a testbeszéd, akkor kifogást keresek :(((
gregorie 2007.10.28. 16:30:43
Az a baj, hogy a legtöbb országban/régióban létezik egy általános, szituációra vonatkozó norma, ami elfogadott, normális. Magyarországon, mint sok másban sem, erre sincs kialakult szokás :S hogy csak egy nem ideillő példát említsek: közlekedési kultúra.
dex.ion 2007.10.29. 12:34:06
mehetek?:)
tompus 2007.10.29. 14:48:52
Kajajeggyel meg miért lenne ciki fizetni akár az első randin? A pasi ott szúrta el (azon kívül, hogy ezzel a nővel kezdett), hogy nem nézte meg a bejáratnál, hogy kint van-e a Sodexho/stb. matrica az ajtón.
Én például fizettem már kajajeggyel az első randin és össze is jöttem később a lánnyal. Vannak, akik mást értékelnek.
dXtr 2007.10.29. 16:53:46
az elso story vegulis jogos
a masodik viszont mar igazan ciki, de a kedves holgy szamara
aki inkabb kirohogi az udvarlojat egy idegen pincerel szinkronban azert mert olyan penzeszkozzel fizetett amin nem deak van az eselyes az ev luzere cimre!
gondolom exhibicionista a leanyzo es csak azert irta meg ezt a storyt mert mindefelekeppen szerepelni akarta a blogon, kar h visszafele sult el!
DEGÁZVAGY!
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2007.11.02. 03:20:04
Első randi. A faszi felvesz valami szar lepukkant áruházi Armani öltönyt, tökre konfekció, még saját szabóra sincs pénze. A kocsija több mint 2 éves A8-as, a bal hátsó sárhányónál láthatóan megkarcolva. Marcsi már itt pukkadozott a röhögéstől.
Opera. A második felvonásnál Pavarotti bereked. Na, kész. Marcsi itt hagyta ott azt a szerencsétlen lúzert. Ja, még viccből elkötötte a kocsiját, és belökte a Dunába.
Azért ennél többet kéne ám mutatni, fiúk! Marcsi is tiszta zoknit vett fel aznap estére. Valamit valamiért.
Syolos 2007.11.02. 10:13:00
FeriAHegyrol 2007.11.02. 17:08:09
De ha nem ajánlja fel, akkor sincs semmi.
És, hogy őszinte legyek, eddig minden lánnyal barátsággal fejeződött be a kapcsolatom, sohasem haraggal. Többükkel mai napig nagyon jó viszonyban vagyok.
Lehet hogy eddig szerencsém volt csak :) vagy jól szűrök...
piszkosfred 2007.11.04. 00:31:59
Szerencsére úgy tűnt egyikünk sem prűd, mert nem volt belőle semmi gond, kis nevetgélés, bocs, nem tudtam, hogy erről szól :)
Más. Szerintem is természetes, ha a pasi fizet, én legalábbis sosem hagyom, hogy a lány tegye. Persze jól esik, ha megemlíti, hogy legközelebb akkor én - ahogy már leírták az elején - mely esetben bólogatok, hogy oké, rendben. Annak biztos tudatában, hogy legközelebb sem fogom hagyni. De a reménysugár megcsillan, hogy talán nem teljesen anyagias hölgyeményről van szó.
alumi 2007.11.06. 10:05:59
Nem vagyunk egyformák. Első randin legpraktikusabb vmi ártalmatlan, gagyi vígjátékot nézni azzal nem lőhetünk nagy bakot...(na jó, azt sem mindenki egyformán veszi)
Ami a kajajegyet illeti: Fiúk! Ugyan már! Nőként mondom, a csaj nem anyagias picsa, egyszerűen csak kisstílű volt a dolog. A kajajegyet normál esetben munkahelyi ebédeken használják el kollégákkal, netán pizzázáskor haverokkal stb. De nem egy első randin!!!!
Dxtr, Tompus, ugyan olvassátok már vissza miket írkáltok itt össze!
Egy bejáratott kapcsolatban más a dolog, de nem akkor, ha a pali elhívja első randira a csajt. Gáláns akar lenni, de ezzel a húzással egyszerűen max. pitiánernek tűnik, és nem azért, mert csórónak gondolnánk, vagy ilyenek, hanem mert eccerűen ez így nagyon ciki. Elképzeltem hogy érezném magam ilyen helyzetben: hát ez totál gáz! A pasi amúgy lehetett jó arc, értékes ember, de láthatóan nem volt apukája, aki elmagyarázza az udvarlás alapszabályait.
Első randin pedig, hogy ki fizessen? NA ez is jól el lett kúrva az évek során. Ismerek olyan pasikat, akik sértésnek tartják, ha a nő akar fizetni. Egész egyszerűen mert férfiatlan elvárni ezt egy ismerkedésnél, másrészt mert ezzel a nő a férfiasságukat vonja kétségbe azt sugallva, hogy esetleg ők nem tudják az egész cehhet kifizetni. Nekem jól esik ha meghívnak, és ha a fiú kezdeményez, akkor neki kell fizetnie. Ez van. Ettől még nem fog csődbe menni! (Később simán megosztunk mindent)És ugyan már, mindenki addig gebeszkedjen, amíg a takarója ér: ha csóró egyetemista a szentem, akkor ne puccos étterembe hurcolja el a csajt! Mi pl. a várban sétálgattunk egy téli estén az akkor még leendő barátommal, aztán megittunk egy forralt bort az egyik helyen, és összejöttünk.Jó volt, szép volt, nem vártam többet (miért is kellett volna?). Fin.
dex.ion 2007.11.06. 10:17:20
"Nekem jól esik ha meghívnak"
iszunk egy kávét, szivi?:)
"(Később simán megosztunk mindent)"
igen...ami a tied, az az enyém is, ami az enyém, arról kurva gyorsan vedd le a mancsodat!:)
"Mi pl. a várban sétálgattunk egy téli estén az akkor még leendő barátommal, aztán megittunk egy forralt bort az egyik helyen, és összejöttünk.Jó volt, szép volt, nem vártam többet (miért is kellett volna?)."
na jó, de azt azért ne hagyjuk ki a sztoriból, h akkor már mindketten hullarészegen ténferegtetek a tesco gazdaságos bortól, te csepelen lax feri meg budakalászon, faszán fogalmatok sem volt arról, h a picsába kerültetek a várba, és az az utolsó forraltbor ott végképp betette a kaput. azután már nehéz lett volna nem összejönni!
:DD
azért szeretlek:)
alumi 2007.11.06. 13:22:49
de legalább nem jöttél megint a már unásig ismert gyűlölömanőketmermegszívattakpárszor típusú hozzászólással.
:)
és én is "szeretlek" :D
alumi 2007.11.06. 13:24:47
jut eszembe...és nem kellett mielőtt összejöttetek fél évig "megdolgoznod" a csajt ezután??
ha igen, akkor ismerlek! ;)
dex.ion 2007.11.06. 13:35:01
tévecc, drágám, engem soha nem szivatnak a nők. ettől függetlenül, persze gyűlölöm őket:)
ciccmicc 2007.11.07. 15:19:14
Amúgy szerintem Kubrickról lehet vitatkozni, én spec rühellem, (talán mert én is bölcsész lány voltam)az Űrodüsszeiát meg különösen. A barátom viszont nagy Kubrick rajongó, szoktam is vele rendszeresen vitatkozni. Annyira viszont még ő se lett volna hülye, hogy ismerkedéskor elküldjön a francba csak azért, mert lefikázom Kubrickot.