Mégis mi az istent gondolt, hogy majd hármasban csináljuk, sőt, az énekes kis feleségét is meghívjuk?? És utána, míg én a konyhában pattogatott kukoricát csinálok, az ürge gitározik nekünk??

Nem régen ért véget egy kapcsolatom, igen viharos körülmények között. Négy éve voltunk együtt, de nem sejtettem, hogy ilyen izgalmakra vágyik a kedveesem. Sőt, azt sem, hogy unatkozott volna vagy elégedetlen lett volna mellettem. Mivel sosem voltam híve a barátnő állandó figyelésének, én kellő szabadságot adtam neki. Vissza is élt vele. Hétvégente, az ő igényére, külön kezdtünk szórakozni járni. szerintem itt kezdődtek a bajok. sajnos csak hetekkel később derült ki, hogy az egyik ilyen hétvégi túrája során összejött egy rock koncert után valami énekessel. Akkor még csak ennyit tudtam róla és nem is akartam többet. Ma már tudom a nevét. Rá adásul ez az énekes nős is volt, megnéztem a neten, tehát az én kis barátnőmmel csalta az asszonyt. A pasas nem annyira celebritás, de én már láttam a tévében is. A nevét nem írnám le, nyílván a szerkesztők kiszednék. amikor a barátnőm elmondta, én azzal vágtam vissza, hogy jobb, ha ezentúl Mr. Énekes hitvesi ágyában dugnak, mert az enyémbe többet nem fogunk. Sírt, hogy sajnálja, meg minden. ÉS ezt nem értem a nőben: bocsánatot kér, béküljünk ki, sajnálja, minden, de a másik pasival nem hajlandó szakítani (?!). Éltetek már ilyet? És még meg is mondja... akkor meg miért faszért jött vissza?? Mégis mi az istent gondolt, hogy majd hármasban csináljuk, sőt, az énekes kis feleségét is meghívjuk?? És utána, míg én a konyhában pattogatott kukoricát csinálok, az ürge gitározik nekünk?? Komolyan mondom… Az elképedésemet látva, időt kért. Mihez?? Nem tudtam, hogy ilyen hülye nővel élek együtt. Kis realitás alapja sincs - mindegy, végül megmondtam neki, hogy sürgősen menjen ki a lakásból, mert kezdek rosszul lenni tőle. és ekkor, kiült a meglepett ártatlanság az arcára, mintha én lennék a történetben a főgonosz, olyan idegesítően buta, értetlen arcot vágott, hogy kedvem lett volna felképelni. Elment. 2 nap múlva vitte a cókmókját is. Semmit nem tudok róluk. Nem, mintha marhára kíváncsi lennék. Lehet, hogy közös szvinger klubot nyitottak.