Nagyon csúnya történet a korunkról, a versenyszellemről, a mennyiségi kultúráról, az olimpiákon edződött, és ezért mindent aranyban mérő Magyarországról. A versenyzőnő legendája, a verseny tárgya, a trófea. Ezek után nem nézünk ma több sportot.


az alábbi sztori velem esett meg a Balatonon, évekkel ezelőtt. Nyaraltam ott éppen és a lány akivel szorosabbra fűztük az egymás iránti kapcsolatunkat, éppen felszólgálónőként végezte a kötelező 5 hetes nyári gyakorlatát. A nyaralásom után megbeszéltük, hogy egy hét múlva visszatérek hozzá a hét végére, majd a gyakorlata után, Pesten folytatjuk a kapcsolatot.

Következő hétvégén, amikor visszamentem, közölte velem, hogy a gyakorlaton levő lány csoporttársaival ők csak egy versenyt csináltak, hogy ki tud több palit összeszedni és nem is akar többet tőlem, szóval leléphetek, a verseny véget ért. Ránéztem, csak annyit tudtam neki mondani: "Remélem, hogy nyertél." Felálltam és eljöttem, azóta még a hírét sem hallottam a hölgynek.

üdv

tomfree