14:44-kor kaptuk a levelet Andristól, aki ezek szerint 14:24-kor szakított. Első lépésként nekünk írta meg történetét, mi azóta megdöbbenve nézzük a monitorunkat. Andris fájdalommal búcsúzik szerelmétől. Mindez néhány sms miatt. Kivételesen ne szórakoztató posztra számítsatok, hanem Frei Tamás-i értelemben vett rideg és kegyetlen valóságra, ami elpusztítja az embert.
Sziasztok,

Úgy 20 perce történt a dolog.

3 éves kapcsolatom telefonjában hétvégén találtam 1 pár smst (nem szoktam nézni, tök mást kerestem benne) 1 másik fiútól, elég erotikus töltetűt, ismétlést kérve (értsd: jó volt hozzád bújni, szeretném, ha itt lennél megint, és szeretgetnénk egymást…) .

Én hülye ma taliztam a lánnyal és rákérdeztem, hogy mi is ez.

Reakció: “semmi”.

Párszor még próbáltam kérdezni, de minden alkalommal a semmi volt a válasz.

Egy elszívott ciginyi időt vártam, majd mondtam neki, hogy szerintem ez nem kosher, és ha úgy gondolja, hogy van mit mondania, hívjon fel, nekem most mennem kell (elég szarul éreztem magam).

Válasz: jó, szia.

Hát, ennyi volt a 3 éves kapcsolatom, lehet, hogy én vagyok a hülye, amiért eddig nem feltételeztem róla ezt, dehát 1 kapcsolatnak nem szabad erre épülnie.

Ettől függetlenül lehetett volna annyi gerinc benne, hogy elmondja mi történt.

Fájdalmasan búcsúzok.

Andris
(mehet névvel, ha érdemesnek tartjátok rá)