Többszereplős melodráma sok testi szerelemmel, amiben főszereplőnk egy búcsúszexszel ugrajta ki a nyulat a bokorból. A történetben új garbót is kell vásárolni.

Sziasztok,
inkább tanulnom kéne, mint ide írni, de abban reménykedem, hogy ha kiirom magamból akkor utána jobban megy a tanulás..
Megismerkedtem egy sráccal neten, a találkozást én húztam halasztottam, igazából azért találkoztam vele mégis, mert aki esélyes volt az eltünt, mint szürke szamár a ködben, és némileg hasonlitott az első nagy Ő-re.
Aztán tetszett benne, hogy egyszer kértem, hogy jöjjön és jött is, bár sok dolgot furcsálltam. Ilyen pl az exével való viszonya. Kicsit ellentétes is voltam, mert volt olyan kapcsolatom, ahol kedves "kedves" exe kavart be (ezúton is csókoltatom és remélem, hogy megvan még a piercingje, amit nagyon akart mutogatni az akkori barátomnak).
Gondoltam, hogy a történelem biztosan megismétli önmagát, dehát mit lehet tenni..Szóval mindennap találkoztunk, egészen addig amig, én egy napra el nem mentem Bécsbe, ott ismerkedtem meg egy sráccal ( de ez legyen egy másik történet) aki természetesen nem tudott itthon duló lamourról, ő meg elment egy hetvégére vagy sem, mert ugye pasiknak nem szabad hinni..Szóval amikor visszajött előállt smsben a "hétvégén sokat gondolkodtam nagyon kedves aranyos lány vagy, de nem érzek irántad semmitse, olyannyira, hogy le is feküdtem egy lánnyal" dumával. Napersze én padlón voltam, nem azért mert mással feküdt le, hanem, hogy ennyi ideig vetitett.Szóval elmentem egy sráccal inni..Mint az sejthető semmi jó nem származik abból, ha egy lány meg egy fiú iszik együtt, a vége az lett, hogy be kellett ruháznom egy garbós felsőbe, és korrektorba és alapozókba. Persze engem sem kell félteni, mondtam a pasijelöltemnek, hogy hallo, bucsuszex kimaradt, persze egyből jött, én meg friss sérüléssem büszkélkedve fogadtam.Természetesen kitalálta, hogy ez próba volt, hogy mit reagalok az smsre, de azt nem gondolta volna, hogy ilyen túl teszem magam rajta.És arra számitott, hogy majd sirok, meg ragaszkodni fogok hozzá.
Szerintem ehhez nincs mit hozzáfűznöm..