Drámaian peregnek az események beküldőnk levelében: szombaton autót még boldogságukban vesznek, hétfőn meg már a paplak előtt szakítani akarnak. Hogy levélírónkat idézzem: padló. Nem lehet, hogy a sárga orchidea jelent valamit virágnyelven?
Úgy láttam, néhány kommentező hiányolta a "már10éveegyüttvoltunk" jellegű sztorikat, hát íme az enyém (komolyabb erkölcsi tanulság nélkül, max az "mnk" klub mellé megnyílhat az "mfs" is - az értelmezés legyen a kedves kommentezők dolga.)
Szóval: több, mint 8 év együtt, jóban-rosszban, ásó, kapa, miegyéb, hivatalos szertartás kitűzve májusra (a sztori idején februárban járunk). Pasi (Ő) kisvárosból nagyvárosba fel egy hétre (szakmai továbbképzés), minden nap telefon, SMS, miegymás. Szombaton haza, virágcsokor nekem (sárga orchideák...). Aznap este (!) még közös autóvásárlás, vasárnap új autó próbálgatása, hétfőn találka a pappal. Pap-lak :-) előtt benyögés férfiúi részről: talán el kéne halasztani az esküvőt... Padló1.
A következő egy hónap nyilvános szenvedéssel telik, húzd-meg-ereszd-meg játék, menne is, maradna is. Nyilván nincs bátorsága kimondani, hogy vége... Gyanús utazgatások másik kisvárosba, Valentin-napra már nem jön haza, telefont nem vesz fel, közben látványosan tagadja, hogy lenne más... Persze női résztvevő sem lett pici fejére ejtve, a dolog napnál világosabb: itten a megcsalatás esete forog fenn!
Végül a tömény kínlódás lezárásaként én kimondom: over. Pasi láthatóan nem könnyebül meg (jó színész!), ellenben másnap hajnalban (!) összepakol, lakásból elsomfordál (mindent visz - a közösen vett autóval, persze.)
Később tisztázó kérdés: semmi közünk nincs már egymáshoz, mondd meg, ugye egy harmadik miatt? Válasz: nem, soha, senki más, csak te... blablabla.
Még később -egykori- közös barátokkal esti sörözés (pasi ekkor már másik kisvárosban lakik), barát elismerően nekem: "csodállak, hogy ilyen tartással viseled, hogy Pasi és Harmadik..." (nevek ízlés szerint behelyettesíthetők) Padló2, kérdés vissza: "Ki az a harmadik....?"Prológus: pasi minden barátnak megesküdött, hogy elmondta nekem a teljes igazat. Hát nem.
Prológus2: szakítás után két héttel SMS pasitól: visszacsinálhatnánk valahogy? Hát nem.
Prológus3: szakítás után 1 évvel pasi meglátogat nagyvárosban (ahol időközben élek): sajnálja, jóvátenné, feküdjünk le. Hát nem.
Prológus4: szakítás után 2 évvel kiderül, kisvárosban (ahová Pasi és Harmadik időközben visszaköltözött) azt a verziót terjesztette el, hogy én szakítottam vele, mert miután nekem meglett a diplomám (szakítás mínusz fél év) ő már nem volt elég jó nekem... Hát nem!Tanulság (mégis): mfs.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nemtudom 2008.01.15. 08:09:17
nemtudom 2008.01.15. 08:11:10
ZÉ 2008.01.15. 08:17:01
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2008.01.15. 08:46:12
minden pasi disznó.
a kivételek meg már vagy foglaltak, vagy még nem születtek meg:))))
Chinese 2008.01.15. 08:52:33
dblo 2008.01.15. 08:55:53
hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.01.15. 08:56:08
macsk 2008.01.15. 09:04:55
Amúgy nemsemmi. Hasonlít az én sztorimra (eljegyzés után nyögte be, hogy upsz, fél éve van vki)
KKKKKK 2008.01.15. 09:06:21
Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.01.15. 09:08:05
KKKKKK 2008.01.15. 09:12:24
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.01.15. 09:22:37
az mfs-t nem sikerült feloldanom. én mff, vagy mfp amit mondnanék a sztorit olvasva
plüss_Teknős 2008.01.15. 09:24:02
Csatlakozom Katicabogárhoz, hogy továbbra is légy ilyen erős, és találsz valakit, aki méltó a szeretetedre.
Azért az, hogy tíz évet így dobott el a pasid.. Durva, na.
kamionos 2008.01.15. 09:25:37
Legalább annyi gerinc lehetett volna benne,hogy megmondja a frankót.
Világ Négere 2008.01.15. 09:37:19
Tevepata · http://popo.blog.hu 2008.01.15. 09:41:15
mfs := Minden Férfi Szemét
Alapjában véve benne van az igazság... DE!
Nehogy azt hidd, hogy ebben egyedül a pasi a ludas! Véletlenül sem! Valami történt, amit TE nem írtál le, ugyanis a férfi egy végletekig egyszerű elem és valami dolog miatt döntött így! Szóval ezen illene elgondolkozni...
jadviga79 2008.01.15. 09:41:38
Minden tiszteletem a tied, hogy igy le tudtad zarni, kimondtad, elfogadtad, nem volt benne szenvedes, volt benned tartas. Tenyleg jol jartal, hogy meg idoben kiderult.
laló 2008.01.15. 09:47:50
örülj neki hogy megszabadultál tőle!!!
agt 2008.01.15. 09:49:12
kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2008.01.15. 09:49:53
2. Az orchidea önmagában szépséget, szerelmet jelent. Viszont más virágok esetében a sárga (elsősorban rózsánál) a szerelem elmúlását, féltékenységet jelent, vagy azt: vigyázz.
3. Én azt gondolnám, MFS= Minden Férfi Seggfej. Megjegyzem, mókásak az ilyen minden...-ezések, de azért abba gondolj már bele, hogy a közös hímbarátok egyike sem volt seggfej, pedig lehettek volna, és akkor sokkal nehezebb dolgod lett volna. Falazhattak volna, mondhatták volna, hogy nem hisznek neked stb. VFPI (vannak fasz pasik is)
Világ Négere 2008.01.15. 09:50:59
Szerintem a legnagyobb tévedés a harmadikat hibáztatni. Ő ugyanis SEMMIVEL nem tartozik neked, nem úgy, mint a párod. Erkölcsileg természetesen elítélhető,de nem ő hagyott cserben X év után. Könnyű a csábítóra fogni (akit lehet, h épp a társad etetett azzal, hogy ez már egy végét járó kapcsolat, bla-bla), de sokkal nehezebb tisztességesnek lenni és ellenállni.
farman 2008.01.15. 09:53:35
üjjéle 2008.01.15. 09:54:02
Arakain 2008.01.15. 09:54:14
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 10:07:37
mfs=minden férfi sejjdenagydisznó
Virágnyelv:
Bááááálint! Megelőztél... :) Sőt még a seggfejet is "eloroztad"... :D
Najó, éljen a VFPI! Most pedig megyek egy jó kis oral-ra... (exam)
Sütemény1975 2008.01.15. 10:09:06
laló 2008.01.15. 10:13:23
pasi helyett legyen
krapek
fickó
manus
hapsi ???
laló 2008.01.15. 10:15:28
ha nem a szakításról szólnának a postok, akkor a blog címe "holtomiglan-holtodiglan" lehetne/lenne...
laló 2008.01.15. 10:16:48
alumi 2008.01.15. 10:16:51
mfs=minden faszi surmó
tetszés szerint.
és most egy perces néma csend Bartók Eszter és Caramel kapcsolata emlékére.
playoff szakáll 2008.01.15. 10:16:53
A többi nem, szépen feldolgoztad.
alumi 2008.01.15. 10:18:34
:s
tatuli 2008.01.15. 10:24:49
jadviga79 2008.01.15. 10:31:41
mezone-t kiegeszitve, legyen pasi helyett inkabb
ember
fazon
faszi
foszer
srac
fiu
ferfi
ferfiu
fiatalember?
kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2008.01.15. 10:45:51
tatuli 2008.01.15. 10:48:35
esetleg mit szólnál a "barátom", "párom", kifejezésekhez?
bazs 2008.01.15. 10:49:08
tatuli 2008.01.15. 10:50:05
macám
csajom
nőm
utánfutóm
stb.
kifekezéseken
kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2008.01.15. 10:58:47
jadviga79 2008.01.15. 11:05:15
miert teszi meg 3-4 ev utan? Ha a srac 18 eves, mikor elkezdodik a kapcsolat, akkor 22 evesen mar hazas?? (Ha szereti a lanyt, jol megvannak, es vele marad.) Nem hinnem, hogy ez igy mukodik. De legyen 19, egy 23 eves "ferfiu" manapsag ritkan hazasodik. :)
jadviga79 2008.01.15. 11:08:25
kovacsbalint, most miert??? :) egyuttal ezt a temat is kivesezzuk :)
en pl. a "barnő" - n vagyok kiborulva... :) nekem, ram meg nem mondtak ilyet, ha jol tudom, ill. remelem is egyben :)
laló 2008.01.15. 11:09:30
szakítós blogon senki ne várja a másik fél becézését, legyen az nő vagy férfi, vétkes vagy vétlen, átvert vagy átverő, csaló vagy megcsalt... sztem
renesis 2008.01.15. 11:13:09
(???)
tatuli 2008.01.15. 11:13:30
FlybyWire 2008.01.15. 11:14:57
Az EPILÓGUS, amire gondolni tetszik!
Adaren 2008.01.15. 11:16:56
bazs 2008.01.15. 11:20:43
Ezért írtam, hogy "Hacsak nem 12-14 évesen kezdték:)"
De a stílus alapján ennél pár évvel többre saccolom.
Kisvárosról van szó, persze általánosítás, de ott hamarabb házasodnak az emberek. Kb. 13 éve volt alkalmam országos túrán igazolványképeket készíteni plasztik-igazolványokhoz BM berkein belül. Vidéken szinte alig volt 20 évnél idősebb nő/lány, aki ne XY-né néven szerepelt volna.
Van kivétel, a fenti eset is lehet ilyen, meg 13 év alatt fel is fordulhatott a világ.
Viszont kíváncsi lennék KSH adatokra, hogy 5-6-7-8-9-... éves kapcsolatok hány %-a végződik házassággal és hányan mennek szét az esküvő előtt. Utóbbira tudok példát (6+), az előbbire nem.
Sejtésem szerint, ennyi idő után egy ilyen váltás túlságosan megterhelő, ill. ha ennyi ideig nem történt meg, akkor általában alibiből kezdenek bele, bizonygatva maguknak, hogy minden OK, pedig dehogy.
tatuli 2008.01.15. 11:20:57
Tevepata · http://popo.blog.hu 2008.01.15. 11:25:54
Honnan tudod, hogy nem próbálta megbeszélni? Ez nincs leírva sehol sem, meg még ki tudja, hogy micsoda...
Én csak azt mondom, hogy ha valakivel több évig együtt vagy és utána vmiért vége lesz, annak mélyebbre nyúló okai vannak. Ilyen lehet pl az elhülés, amiről nem egy ember tehet.
Na, de mindegy is. Én csak azon akadtam ki, hogy 100%-ban ráfogja a másikra, hogy "de mekkora bunkó vagy!" meg kéne hallgatni a másikat is, mert lehet olyat mondana, ami megfordítaná az egészet...
jadviga79 2008.01.15. 11:34:40
van egy blog, az osszejottunk.blog.hu , ahol is en mar leirtam egy "boldogsagos" tortenetet :) De most irtam le utoljara, mert meg azt hiszitek, hogy reklamozom, pedug nem is :)
Bazs,
orulnek, ha ellent tudnek mondani neked, a fennti blogcim alapjan sajnos vegulis csak megerositeni tudom az allitasodat, +1 utobbi eset...
Amugy en is kivancsi lennek egy ilyen statisztikara, de vajon miert maradnak benne a kapcsolatban ennyi ideig, es miert borul a bili kesobb? En csak a sajat nezopontomat, es motivaciomat ismerem, de kivancsi lennek a tobbiekere is.
kerikak 2008.01.15. 11:37:12
kovácspéterke 2008.01.15. 11:38:24
tatuli 2008.01.15. 11:41:24
megjegyzem, nem csak pasikra jellemző!!! az a fél csinálja, aki szakítani akar, de nincs hozzá vér a pucájában...
amúgy meg sokan kényelemből (nincs vér a pucájában miatt) maradnak szarkapocsban szakítás helyett. mint ahogyan a félrelépés nem oka a kapocs megromlásának, hnem következménye!
sokan vannak, főleg lányok, h inkább maradnak egy szar kapocsban, mint maradnak egyedül... különféle motivációk állhatnak háttérben (rezsifizetésnemtudás, egyedülléttőlfélés, miegyma)
laló 2008.01.15. 11:54:37
sokak csak kényelmi okokból nem akarnak/mernek változtatni addigi életükön,
s ameddig van
(mármedig mindig van)
olyan harmadik fél, akinek ez megfelel, akinek ez a forma beemelhető, addig sajnos maradnak a kényelmes urak is.
íme egy frappáns idézet, amire tegnap akadtam, természetesen nem vágyom sem megcsalt, sem szeretői státuszra...ez csak egy idézet:
"Jobb egy szenvedélyes szeretőnek lenni, mint egy megcsalt barátnőnek,
azon egyszerű oknál fogva, hogy egy férfinak nehezebb hűségesnek lennie minden nap, mint kedves szavakat suttogni a lopott órákban..."
cse' 2008.01.15. 12:05:40
(amúgy tényleg epi az a pro)
bloodhound v2.0 2008.01.15. 12:06:54
részvétem, a fiatalember (nem túl) ritka egy fasz volt - leírtak alapján legalábbis mindenképp. jó étvágyat mindenkinek!
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.15. 12:07:44
forallmankind 2008.01.15. 12:29:35
porthosz 2008.01.15. 12:33:39
Mert amikor valaki azt mondja hogy csak igy hipp hopp egyik napról a másik dobja a pasija/nője akkor bizony ott mindig fennforog a rózsaszin (vagy nem rózsaszin) ködttől való nem láás...
Mint ahogy valaki már itt egyszer megjegyezte a gyakran telefonáló/smsező "mélyhangú" barátnő vagy "lányos hangú" barát nem biztos hogy jót jelent egy kapcsolatban...
Fitz 2008.01.15. 12:35:47
Legyen egy holtomiglan-holtodiglan blog is!
Egy tök üres blog? Minek? :)
laló 2008.01.15. 12:45:05
dr. Wilbur Swain 2008.01.15. 12:45:38
Vérehulló fecskefű 2008.01.15. 12:55:10
0rdas 2008.01.15. 12:56:24
Amúgy üdv SORSTÁRS :)
mocsing · http://nst.blog.hu 2008.01.15. 13:05:55
meg az is mókás, h egy ember jött rá, h a kurva megfelelője valszeg a strici lesz.
engem is a kocsi érdekelne, h mi lett.
kerikak 2008.01.15. 13:09:50
jadviga79 2008.01.15. 13:19:31
Nem akarja, hogy haragudjanak ra? -Tippek csak...
tj 2008.01.15. 13:20:41
1. tudtátok, hogy pl. oroszoknál sárga virág = szakítás?
2. csak egy kis kekec: a végén epilógus van, prológus az elején, jól tudom?
left-dick 2008.01.15. 13:27:17
Anyukád hogy van?
nickM 2008.01.15. 13:28:08
Lehet, hogy ez az igaz? Tudod, van amikor az ember fia/lánya maga sem tudja mit akar, csak annyit, hogy nem azt, ami van.
Vérehulló fecskefű 2008.01.15. 13:34:28
Az egy dolog hogy nem tudja mit akar. De legalább legyen őszinte mikor más életét is befolyásolja a "nemtudomságával". Vállalja a felelősséget vagymivan. :)
kerikak 2008.01.15. 13:38:16
Lord Multifilter · http://filter.blog.hu 2008.01.15. 13:39:48
mondjuk elvileg feltunhetett volna 8 ev alatt, hogy egy ekkora ordenare nagy kocsoggel jarsz.
bukottangyal 2008.01.15. 13:44:28
anhel 2008.01.15. 13:44:43
Amúgy nincs ebben semmi felháborító vagy undorító, a fószer egyszerűen csak szakítani próbált ama jól rosszul bevált "szamár is akkor megy a jégre.." betartásával, ahogyan bírt. Béna, ennyi.
Inkább döbbenetes, mint szemét húzás és nem hiszem, hogy neked jól esett volna ha a "van harmadik?" kérdésre rávágja "igen".
Egyébként arra kiváncsi lennék, hogy az éveken át működő(?) kapcsolatban semmi a világon nem mutatott arra, hogy a fószer már inkább menne, mint maradna? Pláne ha valaki ennyi éven át van együtt a másikkal...nem igaz, hogy semmi jele annak, valami nemz igazi...
[Sven] 2008.01.15. 13:46:35
petya a barátságos :) 2008.01.15. 13:47:09
Elveszett Angyal 2008.01.15. 13:50:12
Azért ha velem valaki szombaton kocsit venne közösen, hétfőn én is meglepődnék, hogy szakítani akar... Ez lenne a jel, amiből olvasni kell?
bukottangyal 2008.01.15. 13:53:07
anhel 2008.01.15. 13:55:43
Nem. A szombatot megelőzően lehettek jelek.
(hozzátenném, a közös autóvásárlás után 2 nappal kezdeményezett szakítás önmagában döbbenetes)
Ne mondd már nekem, hogy egy hosszú és tartós kapcsolatban csak úgy derült égből jön a villám, ráadásul a paplak előtt!
anhel 2008.01.15. 14:00:15
Mire egy 8 éves kapcsolatba szokott pasi eljut odáig, hogy kezdeményezi a szakítást (mégha nem is ő mondja ki, de ugye ő veti fel, vagy kiprovokálja)...na addigra nagyon-nagyon sok mindennek kell történnie. Ki tudja, lehet, hogy hónapok óta félrekefélt Harmadikkal, azt pedig, hogy az pasinak idegen szaga van, nem igaz, hogy hónapokig nem lehet kiorrontani.
madz 2008.01.15. 14:00:53
nickM 2008.01.15. 14:00:55
Persze. Csak annyit mondtam, hogy van, hogy az ember maga se tud válaszolni a most akkor mi van kérdésre. (Meg van olyan, hogy hiába válaszol, a másik fél nem hiszi el neki. :) ) Hiába van vele valaki tisztában pl. egy kapcsolat elején, hogy milyen is ő maga (igaz 99% már akkor se tudja), évek alatt megváltozik. Jobb esetben a felek hasonló irányba, rosszabb esetben teljesen másba. Ilyenkor van a "na, most mi van" kérdés, meg a "nem tudom" válasz. A mérleg másik oldalán meg az együtt töltött x év, meg a megszokás. (És talán ezért megy valakivel az ember szombaton autót venni, hogy hétfőn már a szakításról értekezzen?
kerikak 2008.01.15. 14:06:56
Elveszett Angyal 2008.01.15. 14:08:21
Biztosan voltak ilyen olyan jelek. De egy 8 éves kapcsolatba (és még inkább, ha egy életre készülsz valakivel) a rossz napokat tolerálja és megbocsátja az ember. Mert mi egy múló rossz hangulat egy életre szóló stratégia mellett? Szóval jelek... Ez érdekes kérdés. Mi JEL? És milyen súlyú?
Elveszett Angyal 2008.01.15. 14:11:12
És miért nem mondtad? Mert tudnod kellett volna!
Most komolyan gondolatolvasónak kell lenni? Nem azért vannak az emberek kapcsolatban, hogy beszéljenek?
minizsiri 2008.01.15. 14:11:41
Vagy megtanulunk egyuttélni a gondolattal hogy bármikor otthagyhatnak minket és akkor is erosnek kell lenni és talpraállni mint bármikor vagy ne kezdjunk pasival.. sajnos nem abban a világban élunk ahol a templomban kimondott szo szentnek számit. :S
anhel 2008.01.15. 14:13:51
Nem a rossz napok nyilván. Az a bizonyos idegen szag (és ahogyan már korábban írta valaki, az idegen vagy legyen harmadik, nem az oka a kapcsolat megromlásának, hanem következménye) az például egy elég jó kis jel.
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 14:13:53
Na, azért nehogy a férfiakra általánosítsuk már, hogy nem képesek dönteni a szakítást illetően! Saját bőrömön tapasztaltam az ellenkezőjét: 7 hónap nyüglődés, milliószor rákérdeztem, hogy szeret-e még, mi a baj, stb - a válasz az volt hogy igen, szeret, de kicsit vegyek visszább, mert neki "túl sok" ez. Akkori naív fejemmel meg is próbáltam "visszább venni", holott tudhattam volna, hogy ez a vég jele. Az én mentségem a rózsaszín köd, de ő miért nem volt képes azt mondani, hogy legyen vége?? Végül "közös megegyezéssel" zárult a dolog.
Szóval véleményem szerint ha már KSH-zunk, akkor a döntésképtelenség inkább a nőkre jellemző. Meg is mondom miért gondolom ezt: a nők elvárják valamilyen szinten, hogy a férfi legyen aki irányít, akire fel lehet nézni, aki sok helyzetben megmondja a "frankót"... A döntés felelősséget jelent (felelősség a döntés helyességéért), és erről könnyen le lehet szokni egy döntésképes fiú, férfiú, férfiember, férfiállat, MFS mellett.
A záptojásokat és a rohadt paradicsomokat kéretik kultárált formában rámdobálni hölgyek :)
Ami a barátnők megszólítását illeti:
Nekem egyszer azt mondta egy lány ismerősöm, hogy ő a "barátnő" kifejezést is degradálónak tartja, helyette a "kedvesem, párom" kifejezést említette.
Vérehulló fecskefű 2008.01.15. 14:17:01
Ez így van ahogy írod! Az emberi lélek kiszámíthatatlan. Ilyenkor az x év sem számít, de pont az x év miatt lett volna korrekt ha őszinte a pasas. Oké fájdalmas, de ennyi a minimum. Szerintem. :)
Még mindig jobb megmondani az igazat, mint mikor azt közlik veled telefonon 3 hét türelmes várakozás után hogy "figyi valami nem jó, nem érzem jól magam, nyomaszt a kapcsolatunk, legyen most egy kis szünet..." Igaz ez csak fél év volt... :S :D
mind1ki 2008.01.15. 14:23:18
Viszont a gerincesség, hogy ezt felvállaljuk, az más kérdés.
Vérehulló fecskefű 2008.01.15. 14:23:33
Csak fonnyadt almám van. Azt is dobálhatom? :D
Amúgy igazad van, nem szabad általánosítani. Mennyi olyan nő ismerősöm van aki képtelen döntést hozni...
Wombatka
Semmi sem biztos csak ami elmúlt!!!
minizsiri 2008.01.15. 14:26:39
Igazad van.. csak ami elmult! Csak el ne muljon!!!
:)
madz 2008.01.15. 14:29:35
mi ez a közhelygyűjtemény?
Vérehulló fecskefű 2008.01.15. 14:32:29
;) :D jajjmár persze általánosságban értettem!
A lényeg hogy semmire sincs biztosíték, és ezt el kell tudni fogadni.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 14:37:19
kerikak 2008.01.15. 14:39:43
igazad van, nem is akartam általánosítani, mindez biztos igaz a nőkre is csak tudod nővel még nem szakítottam :-))
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 14:51:51
sajnálatos, hogy nekem is van olyan férfiismerősöm, akinek az az elve, hogy nincsen "jó" szakítás, mert akár nyíltan mondja meg, akár csak "leépít", a nő így is, úgy is be fog balhézni ... ezért ő személy szerint a leépítősdi híve .. :-/
minizsiri 2008.01.15. 14:55:18
kerikak 2008.01.15. 14:58:56
én is valami ilyesmire gondoltam mikor elkezdtem itt irogatni, én elég lelkis vagyok (mint általában a nők), viszont annyira nem vagyok ostoba hogy ne jöjjek rá ha csúsztatnak, ha nem mondják meg az okot képes vagyok hetekig agyalni azon hogy miért..
anhel 2008.01.15. 15:02:21
cse' 2008.01.15. 15:05:35
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 15:05:52
ja de most ha megmondja, azzal mire mégy? ez úgyis komplexebb dolog annál, minthogy ezt így össze lehessen foglalni 3 szóban.
cse' 2008.01.15. 15:06:12
kerikak 2008.01.15. 15:10:18
mondjuk tanulok belőle, mert kiderül nő létemre túl férfias/rámenős/hisztis mittudomén mi vagyok és a következő alkalommal erre odafigyelek
én megmondom a másik félnek ha büdös a szája vagy kiábrándító ha zoknít húz a szndálhoz, lehet ezeket a dolgokat normálisan közölni
jadviga79 2008.01.15. 15:11:23
egyebkent a pasik, bocs fiuk, ferfiak, -mindenki forditsa maganak, hihetetlenul le tudnak dobbeni, ha egy no fegyelmezetten kepes tudomasul venni a kapcsolat negativ alakulasat egy ilyen mindent lezaro beszelgetesnel.
Szoval, igen, egyetertek, valoszinuleg felnek a cirkusztol es a siras-rivastol, igy a kenyelmesebb megoldast valasztjak.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 15:11:46
jól. :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 15:14:17
naigen ... pl. a legutóbbi exemnél (a mostani barátom előttinél) nagyon baszta a csőrömet, h nem tudtam eldönteni, hogy MIT AKART. (persze lehet, h a vastagon az átlag alatti EQ-m tehet róla, de igazából összevissza viselkedett a pasi...) a környezetemben mindenki azt mondta, h "le akar építeni", de érdekes módon, ha elég ideig nem kerestem, akkor ismét "fölmerült". (aztán ha kellőképpen beleéltem magam a dologba, ismét visszahúzódott.) a végére már teljesen felőrölt ez a bizonytalanság, hogy még a szokásos mértékben sem volt lövésem arról, hogy mit akart ..
laló 2008.01.15. 15:15:42
detto, bár szerintem mi nők erre külön antennával rendelkezünk
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 15:15:48
jadviga79 2008.01.15. 15:19:32
en is kepes vagyok hetekig agyalni dolgokon, igy en is jobban szeret(n)em, ha esetleg fajdalmasan, de "gyorsan" odaallnanak es megmondanak, hogy mi a helyzet, mi varhato.
Bond,
8 ev utan a baratno kifejezes kisse megalazo.
A donteskepessegrol annyit, az a legjobb, ha mindenki tudja, hogy mit akar, es nem a masikra var. Vannak pasik is, akik nem tudnak donteni, na egy ilyennel szituba keveredni nagyon sz@r tud lenni.
kerikak 2008.01.15. 15:23:54
de tényleg mi lett az autóval? :-)) a bloggernek elő kéne írni a kommentezést, hogy ne maradjanak válaszolatlanul a kínzó kérdések :-)))
laló 2008.01.15. 15:26:51
oké, a nők többsége tudja merre tart, vagy merre szeretne tartani,
de nagyon sokszor (akár említhetném az én esetem is) ez a gondolatmenet nem feltétlen azonos azzal,
amire a másik fél gondol,
ergo lépésproblémák vannak,
én "sietnék" (de ez nézőpont kérdése),
ő meg kényelmesen "sétálna",
közben meg-meg állna kirakatot nézegetni....
csak azt szeretném érzékeltetni, hogy a kommunikáció, mint olyan nem feltétlen megoldás, max szembesít bennünket azzal a ténnyel, hogy noha egy úton járunk, nem biztos, hogy ugyanoda tartunk.
De hozzáteszem, a kommunikáció kell, és élnünk is kell vele, hogy tisztán lássuk a másikat
laló 2008.01.15. 15:29:05
jadviga79 2008.01.15. 15:38:25
ezt ismerem, ahogy az elozo kommentemben irtam, nagyon rossz, lehet, hogy ilyenkor kell a nonek hatarozottnak lennie, es lezarni, ahogy a tortenetiro is talan?
mezone,
ha lepesproblemak vannak, akkor csak a lepes ritmusa mas, de ugyanoda tartunk, -es ez mar jo, a kerdes, hogy elviselheto -e meg ez a lepeskulonbseg a ket fel szamara. Es ezen csak a kommunikacio segit.
Miert, mit gondol a masik fel? :)
cse' 2008.01.15. 15:44:50
cse' 2008.01.15. 15:45:25
laló 2008.01.15. 15:46:28
A kommunikáció segíthet, megvilágítani a valóságot
mit gondol?
szerinte rohanok,
legalábbis, ha az ő lépéseit vesszük alapul
:-)))
szerintem ez baromság!
egyszerűen fél bevallani (lehet még őnmagának is), hogy valójában,
"csak jól elvagyunk"
én mindenesetre még adtam neki titokban egy hónapot,
ha nem változik...
(ugyanis én lassabban már nem tudok menni, mert akkor megállok, ő viszont ezeddig nem gyorsított, ugyanazt a komótos tempót diktálja a kapcsolatunknak, amit a beszélgetsünk előtt is)
akkor csak JuhászGyula Annája marad örök és majd jól megírom a szakításom történetét ;-)
laló 2008.01.15. 15:50:31
A cél elérése nem változik "rigófüttyel"
/már ha jól értelmezem a kommented - hétfőn még vörös hajszín, szerdán már szőke?! jól tippelek????
persze vannak kivételek, és olyan elszánt kosok, akik huszadjára is nekimennek a falnak...
a többség azonban nem ilyen
cse' 2008.01.15. 15:53:26
cse' 2008.01.15. 15:54:41
laló 2008.01.15. 16:00:33
aham, igen
nos, ha utálom a sárgát, akkor elképzelhető, hogy megkedvelem az évek alatt...
ahogy korábban valaki említette, csak az a tuti ami már elmúlt, a jövő az sosem biztos ;-)
laló 2008.01.15. 16:02:46
cse' 2008.01.15. 16:12:52
(pl autóvásárlásos és paplakos dolog: rég tudta h lépni akar de ezektől telt be a pohár és már nem bírta magában tartani)
laló 2008.01.15. 16:17:20
azt nem tudhatjuk mitől telt be a pohár,
bár valóban érthetetlen, hogy akkor minek vettek közösen autót, ha előtte összevissza hazudozott már és kialakulóban volt egy másik...
laló 2008.01.15. 16:17:57
szép estét ;-)
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 16:36:06
Ki kell próbálnod, nem tudod mit hagytál eddig ki! ;) (a nővel való szakítást)
Amúgy én is ilyen vagyok, tudni AKAROM az oko(ka)t, különben felőröl az állandó agyalás a "miért"-en...és abban semmi elitélendő nincs ha az ember visszajelzést kér, sőt.
semota:
Szerintem nincs semmi különös abban, ahogy az exed viselkedett - sajnos. Ugyanis ez a fajta attitűd a férfiaknál a vihar előtti csend (legalábbis nálam). Ha jó a kapcsolat nem nagyon kell manipulálni a másikat, kiegyensúlyozott a két fél. Ha már ilyen "kicsit hanyagolom, hogy észrevegye eddig le se
jadviga79 2008.01.15. 16:59:04
A "kedvesem" nekem sem jon be, a "parom" az meg hagyjan, de ez izles kerdese. :)
Tudom, hogy nem mondtad, nekem kezdett akkoriban egy kicsit "kenyelmetlen" lenni, :) De ez mar mult, ahogy a tortenetironak is, most mar neki sincs baja a megnevezessel az egyszer tutti. :)
hoel 2008.01.15. 17:17:18
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 17:29:48
Én bevallom ide már csak google-ból, copy-paste-el merek idézni (sicher ist sicher), mert különben szétszivatják az embert :))) Amiben meg nem vagyok biztos, azt is megnézem az értelmező szótárban! :P
Najó, az export import, meg a prológus még segítség nélkül is ment volna...
Jadviga!
De hát a lényeget nem mondtad!... Hogyakkormost mi maradt, mint mindkét fél számára elfogadható meszólítás (mások előtt)?
hoel 2008.01.15. 17:39:33
De a téma magvánál maradva: miért idegesitő a nők számára a " barátnő" vagy " csajom" meghatározás. Én " párom " kifejezést érzem modorosnak, és lecsapnám az embert, ha ezt mondaná. ( én nő )
Nhbt 2008.01.15. 17:44:49
és még utána visszjönne?
áh.....
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.15. 19:16:24
ja, csak az a csúnya, h kb. a kapcsolat 80%-a így nézett ki ... sajnos elég hamar kiderült, h nem éppen arra gondolt, amilyen én vagyok. (meg persze én sem .. nagy volt a kor- és a kulturális különbség, és az értékrendjeink is elég messze estek egymástól... megaztán én eleve elég sajátos agyszerkezetű emberke vagyok, ld. a blogomat.) azért furcsa csak a dolog, mert távkapcsolat volt az egész, és mivel neki volt stabilabb jövedelme, többnyire ő finanszírozta a dolgot ... (mondjuk az is tény, h mind kevesebb és kevesebb időtpénztenergiát fektetett a dologba) csak azt nem tudom, h miért érte meg neki ez az egész, ha egyszer nem is akarta igazán? és ráadásul még akkor is könyörgött, h menjek ki, amikor én már határozottan a szakítás pártján voltam... kiértiezt, mert én nem :P
végül aztán persze összeszedtem magam, és szakítottam, amit nagyon jól tettem, mert egy hónapra rá találkoztam a mostani barátommal, akivel viszont minden téren harmóniában vagyunk, és dúl a láv azótais :)
csak azért írom ide az exes sztorikat, mert télleg szeretném megérteni, h milyen motívumai lehettek, h így viselkedjen.
a szerelem kémia,a szex pusztán fizika. 2008.01.15. 20:16:53
2008.01.15. 21:42:13
VR6 2008.01.15. 22:22:27
kacsa! 2008.01.15. 22:25:19
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 23:00:15
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.15. 23:06:11
Köszi,hogy megosztottad a sztorit, elgondolkodtató. Főleg, hogy ezek szerint nem is kevés pénzébe került a srácnak...
Még azt tudom elképzelni, hogy neki elég volt egy bizonyos szintű kapcsolat (te többet akartál), ezért volt az állandó "húzd meg, ereszd meg", aztán mikor már szakítani akartál, akkor rájött, hogy nem akar elveszíteni (legalábbis azt hitte, hogy nem akar elveszíteni). Ez szerintem elég gyakori, hogy ha a másik fél akar szakítani, akkor van az emberben egy ellenállás (büszkeség?félelem,hogy elveszti az eddig kényelmes kapcsolatát?)... de ez szerintem csak fellángolás. Ha adtál volna a dolognak még egy (vagy tizennyolcadik) esélyt, akkor is ugyanaz lett volna a vége, csak 2 hónappal később.
Szerintem. :P
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.16. 04:05:08
Hát nem tudom. Azért, mert a kapcsolat elején a következők voltak hangoztatva az ő részéről:
1) Úgy gondolja, ideje, hogy megállapodjon
2) Én megütöm az ő hipermagas követelményeit
3) Úgy vág bele az egészbe, hogy ebböl akár házasság is lehet (mondta ezt egyébként a tények és semota teljes nem-ismeretében)
4) Ha már házasság, a maga részéről sok gyerekre és patriarchális családmodellre gondolt.
E tények az idők folyamán számos alkalommal hangoztatva lettek -- bár az is tény, hogy én számos alkalommal kifejtettem a saját álláspontomat.
A valóság azonban egyre inkább ellentmondott az ilyen állításainak, mert pár hónap alatt eljutottunk arra a szintre, hogy max. heti 3x telefonáltunk egy-egy tízpercecskét, ami egy ilyen helóhogyvagy-típusú szmóltólk volt körülbelül ... és alapvetően nem rajtam múlott, hogy erre redukálódott a kommunikációnk (leszámítva a havi egy hetet, amit nála töltöttem).
Alapvetően az volt a baj, hogy annak ellenére ugrottam bele a dologba, hogy bár a vonzódás nagyon erős volt köztünk, amúgy nem volt semmi közös bennünk. Pl. én lány létemre tipikus geek vagyok, szerinte viszont hülyeség a fölöslegesnél több időt eltölteni a számítógép előtt :P Vagy hogy én elsősorban szellemi ember vagyok (bár azért annyi gyakorlatiasságot, ami az életben maradáshoz szükséges, össze tudtam kaparni), a szellemi értékeket tartom a legtöbbre, számára viszont egyedül az érték, ami kézzelfogható, vagy még inkább, számban kifejezhető. (Következésképpen az én munkám, erőfeszítéseim folyamatosan bashelve voltak.)
Szóval az az érthetetlen a számomra, hogy ha egyszer olyan feleséget akart, aki családcentrikus, társasági lény, gyakorlatias és kellően egyszerű huzalozású, miért nem nézett körül a saját lakhelye környékén? A pénzből és az erőfeszítésből, amit beleadott, akár ez is kihozható lett volna ... Pláne, mi a szart akart akkor egy elszállt, socially inept és családot-min-tíz-év-múlva-akaró (akkorsem egy patriarchától) csajtól, aki amúgyis 2000 km-re van tőle?!
Áh, beyond me ..
(Bár a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy az is kiderült, hogy nemrég vált el, és volt két gyereke egy másik országban, akiket már jó ideje úgy "nevelt", hogy évente egyszer elvitte őket nyaralni ... és persze váltig állította, hogy ő egy mintaapa :P Szóval akinek a gyerekeivel elég évi 2 hét, annak nyilván egy barátnővel szemben sincsenek magasabb követelményei ... vagymi.)
laló 2008.01.16. 08:41:32
igen de még milyen forrró :-)
Jó az 5let!
Futtatni fogom esténként ;-) de csak száron, ahogyan a lovakat
flombi 2008.01.16. 11:02:40
kovácspéterke 2008.01.17. 08:17:58
Jayville · http://jayville.blog.hu/ 2008.01.19. 22:47:59