Szinte történelmi fordulóponthoz érkezett a szakítósblog: a beküldött két történet olyan, mintha ugyanaz a lány, két különböző életkorban szívatta volna meg ezt a két fiút. Hasonlóságok: lány nem csúnya, szeret sétálni, legalább ugyanennyire kamuzni. Dél-Pesten lakik panelban, és délelőtt akar mindig szexelni. Bónusz: hogyan öltözzünk fel, ha hirtelen ránk törik az ajtót? Tippek az alábbi két levélben.

Első:

Hello!

Nem tudom, hogy az ilyen sztorikra vevők vagytok-e, de nekem volt egy elég rövid, de annál tömörebb kapcsolatom. Amolyan
egydélelöttös kaland :)

18 éves voltam a lány meg 17, egy fórumon kezdtünk el poénkodni egymással, aztán valahogy átment privátba a thread. Arról kezdett beszélni, hogy milyen magányos meg unatkozik. Én persze elég szkeptikus voltam az ilyen netes dolgokkal, de azért
poénból vettem a lapot és elkezdtem flörtölni vele. Képet nem akart ugyan küldeni, de gondoltam is, hogy nem lehet egy Sári Évi ha neten próbál fiút találni. Végül felvetette, hogy találkozzunk személyesen, én meg mivel nem vagyok szívbajos beleegyeztem. Előrelátó pesti fiúként a Margitszigetet jelöltem meg célpontnak, kellően semleges és beszélgetni, megismerni a másikat elmegy.

Másnap kora délután találkoztunk, mondanom sem kell a külseje hozta az "elvártat", de hát én sem voltam egy Beckham, és a külső amugy sem minden (bruhaha). Elkövettem azt a hibát, hogy az életéről kérdeztem, be is indult az elképesztő kamuáradat.
Először a saját lakótelepéről kezdett mesélni (dél-pest), hogy ott éjjelente lövöldözés van meg kutyaviadalok meg még három 50 cent albumnyi baromság, a végén már inkább nekem volt ciki. Aztán még összekamuzta hogy egyszer meglőtték(!) meg hogy szét van tetoválva a teste stb stb... Komolyan, ha mesélik nem hiszem el hogy ilyen nő van első "randin" :D Egy szigetkörnél nemis érdemelt többet, mondtam hogy mennem kell, és a Nyugatinál elváltunk.

Este elmentem egy házibuliba, ahol folyton jöttek tőle az sms-ek, hogy nagyon aranyos srác vagyok és igy tetszem neki meg úgy belém van esve. Engem valahogy nem győzött meg annyira :) Ezt ő is beláhatta, mert reggelre taktikát váltott. Küldött egy
smst, hogy az anyja 11-kor elmegy dolgozni, és egyedül lesz otthon! Na ez már mindjárt jobban hangzott. Le is utaztam a félelmetes Dél-Pestre, találkozás, szájrapuszi, nagy öröm, Hévezés hozzájuk. Nappal mondjuk elég nyugis volt a gettó, gyerekek, előkertet locsoló nénik, de hát nem akartam letörni a lelkesedését (a sztorik mentek továbbra is). Lakásba el, 10 perc protokoll beszélgetés meg lakás megmutatás, aztán én lányos zavaromban bedobtam, hogy "na mostmár foglalkozhatnánk egymással is". A következő másfél órában elég gördülékenyen alakult aminek alakulnia kellett (tetkója persze
nem volt és heg sem), nyakig a mélyvízben már pont azon gondolkodtam, hogy végül egész jól jövök ki a dologból, amikor derült égből villámcsapás, valaki ránk törte az ajtót.

2 méteres kopasz srác, dagadó erekkel a nyakán üvölt hogy mi a f.-t művelek, én persze szívroham, cerkaméret minuszba... gyerek üvölt, hogy 10 másodpercem van eltűnni, én probálom meggyőzni a jóhiszeműségemről miközben mérlegelek, hogy 10 másodperc alatt melyik 4 ruhadarabot vegyem magamra a nyolcból. Végül kijutok az utcára tettlegesség nélkül, erőltetett séta a hévig ahol aztán állapotfelmérés. Gyorsan leleltározom a ruhámat: cipő zokni nélkül, kifordított farmer boxer nélkül és  felül öszvissz egy széldzseki :D valahol a város másik végén, hát nem volt életem legnagyobb pillanata. Aztán a héven
leesett, hogy otthagytam az övtáskámat is minden személyes cuccal együtt. Otthonról mobilom felhív, csaj veszi fel, suttog,  hogy a báttyja(!) meg ne hallja, aki persze meghallja és átveszi a telefont. Végül az időközben lehiggadt sráccal sikerült
letisztázni a dolgot, kiderült, hogy a csaj élettársa(!), meg visszakaptam a cuccaimat. Még búcsúképpen megfenyegetett, hogy  felejtsem el a barátnőjét (ezek után nem volt nehéz).

A csaj még másnap írt egykét sms-t, hogy szeret meg nagyon jó volt velem, de valahogy nem igazán dobott fel a dolog :) A  tanulságot levontam (volt egy pár), de mamár inkább csak nevetek az egész sztorin.

Második: 

Egy közös munka révén megismerkedtem Ellával, egy csinos, szőke,
kék szemű lánnyal. Elég hamar kiderült, hogy kölcsönösen vonzódunk
egymáshoz, mindig nagy beszélgetések, meg séták lettek a munkából.
Jöttek mentek a telefonok, emilek, SMS-ek. Ekkor nekem még volt
barátnőm, bár már igencsak a végén jártunk a kapcsolatnak, pár hónap
múlva vége is lett. Szóval hamar eljutottunk Ellával arra a pontra, hogy
alaposabban is meg kellene ismerni egymást. Valamiért nem szerette
volna, ha nála, BP-en találkozunk, a közös munkánk helyszínén sem
nagyon lehetett - azt mondta fél a cégen belüli pletykáktól - szóval
nálam beszéltük meg a randit. Egy hétköznap délelőtt eljött hozzám,
úgymond munkát egyeztetni. Meg is beszéltük a hivatalos dolgokat 10
perc alatt, utána meg gyors vetkőzésbe fogtunk és szexeltünk egy
órát. Kelemesen telt az idő, kölcsönösen jól éreztük magunkat,
egyértelmű volt, hogy folytatjuk.


Ezután eltelt pár hét találka nélkül, volt, hogy én, volt, hogy Ő nem ért
rá, de végül sikerült leszervezni egy időpontot szombat estére, nála.
Ide tartozik, hogy Ella elmesélte pár régebbi kapcsolatát, meg hogy
volt egy élettársa, de már egy éve egyedül él. Akkor már én is
független voltam, ezért nyugodt lélekkel mentem fel Pestre, úgy
gondoltam, hogy egy kölcsönös laza kapcsolatot el tudnék képzelni
vele. Kicsit nehezen találtam oda a csepeli panelba, meg messze
tudtam parkolni, ezért késtem fél órát. Egyből feltűnt, hogy feszült,
furcsán viselkedik, amit azzal magyarázott, hogy telefonon
összeveszett az anyjával. Kinyitottam a magammal vitt üveg bort, hogy
oldjam a hangulatot, aztán leültünk beszélgetni a konyhában, pár
pohár után már kezdtük jól érezni magunkat. Akkor kezdtek sorakozni
a meglepetések, amikor körbevezetett a lakásban. A nappaliban két
kerékpár volt, egy férfi és egy női. Persze egyből kimagyarázta, hogy a
volt élettársa nem tudta hova tenni a bringát, ezért nála hagyta.
Megyünk tovább, hálószoba, két személyre van megágyazva. Itt már
kérdezés nélkül mondta, hogy arra gondolt, hogy ott alszom nála, ezért
nekem is megágyazott. Tetszett ez az előrelátás, ki is használtam a
vetett ágyat, pár perc múlva már ruha nélkül voltunk. Valami mégsem
volt rendben, nem tudta magát teljesen elengedni, az előjáték során
éreztem, hogy nem nedvesedik. Ő azt mondta, már jó neki, szóval
azért ha kicsit döcögősen is, de összehoztunk valamit, nekem azért jó
volt. A fürdőben zuhanyzás közben láttam egy kiteregetett férfi
farmert, Ella erről elmesélte, hogy néha még ő mossa az öccse cuccait.
Ekkora már nagyon gyanús volt a helyzet, próbáltam finoman
visszavonulót fújni. Mondtam neki, hogy ne haragudjon, de inkább nem
alszom ott nála. Ő azért még a finom női eszközeivel igyekezett
rábeszélni, ez olyan jól sikerült neki, hogy újból a hálóban kötöttünk ki,
most már nem volt döcögés, olajozottan ment a dolog. Éppen a csúcs
előtti legkellemetlenebb időpontban ért a kapucsengő berregése. Ella
kiszaladt az előszobába, valamit dühösen mondott a kagylóba, majd
visszajött, hogy valami marha szórakozott. Folytatni akarta a dolgot,
de nekem eddigre elszállt minden hangulatom. Pár perc múlva
megszólalt az ajtócsengő, majd valaki elkezdett dörömbölni az ajtón.
Nagyon megijedtem, mert bár nem vagyok egy apró darab (185cm,
95kg), azért nem keresem a bajt. Meg ugye más nőjével más
lakásában... Egy pillanat alatt összeállt a fejemben a kép, kérdőre is
vontam Ellát, hogy ki ez. Zavartan magyarázta, hogy a volt élettársa,
meg hogy már visszavette a lakáskulcsát, biztos beengedte valaki a
lépcsőházba, meg különben is úgy volt, hogy ma éjszakai ügyeletben
van. Ekkorra a srác már ordibált az ajtó előtt, hogy tudja, hogy férfi van
nála, engedje be, beszélni akar vele. Közben Ella még suttogva
elmesélte, hogy a srác nem teljesen beszámítható, erőszakos és
betegesen féltékeny. Az események alatt rekordot döntöttem
öltözködésben, alsógatya, zokni a kabátzsebben. Az ajtó mellett állva
halkan megkérdeztem, hogy mekkora darab a srác, meg hogy hord-e
magánál kést. Szerencsére azt a választ kaptam, hogy 175cm, vékony, és nem késelős fajta. Egy hirtelen mozdulattal kinyitottam az ajtót, ránéztem a gyerekre, majd elindultam felé, ő meg elkezdett hátrálni, közben hangsúlyozta, hogy nem akar balhét. Szép lassan lementem a lépcsőn, csak a ház előtt
kezdtem el futni a kocsim felé. Volt egy megérzésem, hogy utánam fog
jönni, ezért lebújtam egy kocsi mögé, onnan kinézve láttam, hogy már
ő is a ház előtt áll és veszettül telefonál. Megállt mellette egy taxi,
beszállt, és körbe-körbe vitette magát a lakótelepen. Negyedóra
bújócska után végül elment a taxival, én meg végre be tudtam szállni
az autómba és piásan, fájó herékkel hazavezettem.
Pár nappal később Ella felhívott, hogy most már tényleg szakítottak,
meg nála hagytam az órámat a nagy sietségben, elmehetnék hozzá.
Postán elküldettem vele... Ellának azóta gyereke van. Na és kitől? A
volt élettárstól!

Tanulság? Majd Ti megmondjátok!